Neverovatno kolika količina netačnih informacija...
Logika ti je fantastična... Kanali se sužavaju jer na zidovima ostaje koksirano ulje, nisam rekao da se kanali skupljaju kao da su od gume!
Ko je pričao o tečnostima? Turbina se nalazi na izduvu, vrlo blizu izduvne grane i dostiže temperaturu blisku usijanju, ako se oštrije vozi. Kada zaustaviš motor, turbina ostaje vrela, daleko toplija od radne temperature ulja, a ono više ne teče kroz nju nego stoji. Šta misliš, kako to deluje na viskozitet i ostale karakteristike ulja? Zašto su napravljeni turbo tajmeri koji gase motor nakon proteka određenog vremena nakon što vozač izvuče ključ i izađe, ako to nema nikakvog smisla?
I ovo je netačno. Voda isprskana na interkuler u vidu aerosola vrlo brzo sa njega ispari, a pri isparavanju troši energiju i hladi interkuler, daleko brže nego što bi to uradio vazduh. Vazduh koji prolazi kroz tako ohlađen interkuler se ohladi više nego kada ne bi bilo forsiranog isparavanja vode.
Inače, rekao sam "da postigne temperaturu nižu od atmosferske NA interkuleru", nisam pričao o temperaturi vazduha koji prolazi kroz njega.
Isti ovaj princip je primenjen kod australijskih klima uređaja na točkićima koji se kod nas prodaju svake letnje sezone, gde se forsirano isparavanje koristi za rashlađivanje vazduha, s tim što su oni kod nas vrlo loš izbor jer je vazduh vlažan i bez njih...
Sve u svemu - niko te ne tera da ostavljaš motor da radi nakon vožnje, ali njemu (tj. turbini i ulju u njoj) to može samo da koristi, a nikako da škodi.
Originally posted by 206
Originally posted by 206
Originally posted by 206
Inače, rekao sam "da postigne temperaturu nižu od atmosferske NA interkuleru", nisam pričao o temperaturi vazduha koji prolazi kroz njega.
Isti ovaj princip je primenjen kod australijskih klima uređaja na točkićima koji se kod nas prodaju svake letnje sezone, gde se forsirano isparavanje koristi za rashlađivanje vazduha, s tim što su oni kod nas vrlo loš izbor jer je vazduh vlažan i bez njih...
Sve u svemu - niko te ne tera da ostavljaš motor da radi nakon vožnje, ali njemu (tj. turbini i ulju u njoj) to može samo da koristi, a nikako da škodi.
Comment