Univerzalni modifikator - misljenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ///M_Power
    CBC Senator XXL
    • 05.05.2008
    • 335
    • Beograd - Minhen

    #16
    Ovakvi aditivi i imaju najvise smisla u menjacima gde dolazi do direktnog kontakta i opterecenja.
    U motoru aditiv je poslednja linija odbrane kada je uljni film istisnut izmedju dva dela i sprecava habanje. Najbolje je kupiti neko od ulja koje vec ima dobar paket aditiva - poznatiji su na bazi cink fosfat, molibden ili kombinacije... Previse aditiva nije dobra stvar jer ulje ima jos funkcija u motoru - znaci dodavanje aditiva u ulje je uvek donekle rizik, po mom misljenju.
    Ono sto ne treba zaboraviti je da je najvece habanje kod motora (normalna eksploatacija) kod hladnog starta.
    Pretpostavljam da je U. Modifikator koncentrovan aditiv koji stvara barijeru na metalnim povrsinama.

    Comment

    • Chila
      CBC Senator XXL
      • 18.07.2008
      • 401
      • Kos. Mitrovica

      #17
      Nisam mislio nista lose kad sam rekao ne slegne se tu nista i kad sam rekao da je grafit ( tako ga majstori zovu u zargonu )! A cini se da ni ti nisi znao sta je u pitanju posto si tek u narednom postu napisao da se radi o Molybdenum disulfide - sulfid molibdena koji se javlja u mineralu molibdenitu,posto si procitao na pakovanju!
      Naravno da ne znam sve o svemu,ali sam taj prah koristio jos pre 10 godina,ali je sigurno da ipak znam po nesto!
      Samo vas gledam ...

      Comment

      • nikola_VUK
        CBC Senator XXL
        • 20.09.2005
        • 317
        • Podgorica - Novi Sad
        • Mercedes vaneo 1.7

        #18
        Moje iskustvo, stavio ga je cale u 1.6D kadetta, posle nekog vremena uzmem ja auto da vozim (tek sam polozio bio) upali mi se od ulja sijalica, ja reko samo malo podjem do prodavnice uzmem litru ulja sipam i nastavim, posle desetak kilometara ne gasi se lampica ja stanem na pumpi uspem jos litru a dotrcava mi lik kaze curi ti nesto ispod kola, nisam imao filter od ulja neznam kako je spao. Znaci nista nije bilo sa kolima posle smo presli jos masu km sve ok sa motorom.

        Comment

        • boki1982
          Banovan
          • 16.03.2008
          • 273
          • Beograd
          • Fiat stilo JTD

          #19
          Originally posted by oktopod
          Da se i ja oglasim
          stvarno bi bio red,tako ubacis crva pa pobegnes u principu ako nameravas da i dalje vozis punta bolje proveri sta ti se desava pa ako je pri kraju jbg polako se kombinuj,bolje to nego da experimentises !!!

          Comment

          • CannoN
            CBC Senator XXL
            • 15.09.2007
            • 485
            • Beograd

            #20
            Originally posted by Chila
            Nisam mislio nista lose kad sam rekao ne slegne se tu nista i kad sam rekao da je grafit ( tako ga majstori zovu u zargonu )! A cini se da ni ti nisi znao sta je u pitanju posto si tek u narednom postu napisao da se radi o Molybdenum disulfide - sulfid molibdena koji se javlja u mineralu molibdenitu,posto si procitao na pakovanju!
            Naravno da ne znam sve o svemu,ali sam taj prah koristio jos pre 10 godina,ali je sigurno da ipak znam po nesto!
            Znam da ne mislis lose,

            Nisam procitao na pakovanju vec na internetu pre nego sto sam kupio pakovanje

            Comment

            • NED
              CBC Veteran
              • 02.11.2008
              • 149
              • Kragujevac

              #21
              Oktopod, ma da ti ipak sipas pa da razresimo sve dileme?

              Comment

              • jboban
                CBC Veteran
                • 25.09.2008
                • 117
                • Čačak

                #22
                Jedan od Marfijevih zakona kaže: Iskustvo je direktno srazmerno uništenoj opremi.

                Comment

                • ///M_Power
                  CBC Senator XXL
                  • 05.05.2008
                  • 335
                  • Beograd - Minhen

                  #23
                  Ajde da ipak podelim ono sto sam cuo o ovome. Konkretno vezano za U. Modifikator poznajem dve osobe koje su imale najdirektnije iskustvo sa njim. Obojicu znam dobro, znaci nisu tamo neki poznanici koje sam sreo par puta u zivotu, pa sad prepricavam kojekakve price.
                  Prvi je vlasnik automobila koji je koriscen za demonstraciju ovog proizvoda.
                  Drugi je mehanicar koji je posle demonstracije otvorio motor i izmerio sve delove.
                  Demonstracija se sastojala da se u zdrav motor sipa modifikator i motor zagreje na radnu temperaturu. Ulje se zatim ispusta i auto se vozi bez ulja, lampica za pritisak ulja svetli sve vreme. I tako pet puta. Mislim da je ukupna kilometraza bila preko 100 km (moram proveriti, mozda i vise).
                  Posle demonstracije motor je otvoren i nije postojalo ni najmanjeg znaka habanja, ostecenja, pregrevanja...
                  E sad, da li bih ja sipao modifikator u motor to je vec drugo pitanje, i sigurno ga ne bih tek tako sunuo "da probam" pa sta bude.

                  Comment

                  • Chila
                    CBC Senator XXL
                    • 18.07.2008
                    • 401
                    • Kos. Mitrovica

                    #24
                    Isto kao i vecina ljudi,bar pretpostavljam! Ali ako dodjete u situaciju da vam je motor skoro gotov i mozete da birate izmedju generalne koja je poprilicno skupa a auto mozda i nije vredan tog ulaganja ili da sipate U Modifikator i vozite jos 20-ak holjada sa istim motorom i boljim prefprmansama,mislim da ce se u ovkvoj situaciji vecina ljudi opredeliti za,barem ja bih!
                    Samo vas gledam ...

                    Comment

                    • DELracing
                      CBC Veteran
                      • 08.04.2005
                      • 127
                      • BGD

                      #25
                      Molybdenum sulfate (MoSO2) je aditiv koji se najbolje pokazao u slucaju visokog opterecenja... Po istrazivanjima pritisak pri kome se ta vrsta maziva istisne izmedju dodirnih povrsina je drasticno veci...

                      Najbolji primer za to su ulja MOTUL 300V koja imaju oko 800 jedinica po litru dok kod obicnih ulja recimo Mobile 1 ima oko 30 i to u SL specifikaciji... U novijoj, SM ima oko 15. Hvala bogu kod nas jos uvek nije rasprostranjena. Razlog je naravno zadovoljavanje ekoloskih normi pri sagorevanju navedenih ulja. Tako da ulja ne idu sikljucivo ka boljem...

                      Univerzalni modifikator, Metabond, Liqui Moly sadrze MoSO2 samim tim trebali bi da pomognu smanjenju trenja jedini problem je kompatibilnost sa uljnim bazama jer su trenutno u upotrebi mnoge i tesko je saznati sa sigurnoscu koju koji proizvodjac koristi (PAO, Ester...)
                      Ford Puma 1.7 16V
                      Saab 9-3 1.9 TID

                      Comment

                      • Chila
                        CBC Senator XXL
                        • 18.07.2008
                        • 401
                        • Kos. Mitrovica

                        #26
                        Trebalo bi da su kompatibilni sa svim uljima,bar ja tako cenim!
                        Samo vas gledam ...

                        Comment

                        • Eon
                          Moderator
                          • 10.03.2005
                          • 4225
                          • Beograd-NBG-44
                          • Superb 2.0 4x4 DSG

                          #27
                          To je ono sto je problem, nije testirano na svim uljima i sve je u domenu pretpostavke.
                          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                          Comment

                          • Chila
                            CBC Senator XXL
                            • 18.07.2008
                            • 401
                            • Kos. Mitrovica

                            #28
                            Sigurno da nije na svim,ali bar ova kvalitetnije ulja poznatih proizvodjaca kaoj su najvise u upoterbi, valjda jesu. Inace ne bi smeli da puste u prodaju sredstvo koje je nedovoljno ispitano!?!?!?!
                            Samo vas gledam ...

                            Comment

                            • Eon
                              Moderator
                              • 10.03.2005
                              • 4225
                              • Beograd-NBG-44
                              • Superb 2.0 4x4 DSG

                              #29
                              Originally posted by Chila
                              Sigurno da nije na svim,ali bar ova kvalitetnije ulja poznatih proizvodjaca kaoj su najvise u upoterbi, valjda jesu. Inace ne bi smeli da puste u prodaju sredstvo koje je nedovoljno ispitano!?!?!?!
                              Da su ispitali na svim uljima, to bi stajalo na bocici. Oni nigde ne garantuju kompatibilnost. A verovatno nijedan proizvodjac automobila sem ruskih nije testirao taj modofikator!
                              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                              Comment

                              • NED
                                CBC Veteran
                                • 02.11.2008
                                • 149
                                • Kragujevac

                                #30
                                A sta mislis da je neko ispitao Durex ring?
                                Opa , doticemo se raznih tema, bolje da si na kraju ovog pitanja stavio

                                Comment

                                Working...
                                X