Ovakvi aditivi i imaju najvise smisla u menjacima gde dolazi do direktnog kontakta i opterecenja.
U motoru aditiv je poslednja linija odbrane kada je uljni film istisnut izmedju dva dela i sprecava habanje. Najbolje je kupiti neko od ulja koje vec ima dobar paket aditiva - poznatiji su na bazi cink fosfat, molibden ili kombinacije... Previse aditiva nije dobra stvar jer ulje ima jos funkcija u motoru - znaci dodavanje aditiva u ulje je uvek donekle rizik, po mom misljenju.
Ono sto ne treba zaboraviti je da je najvece habanje kod motora (normalna eksploatacija) kod hladnog starta.
Pretpostavljam da je U. Modifikator koncentrovan aditiv koji stvara barijeru na metalnim povrsinama.
U motoru aditiv je poslednja linija odbrane kada je uljni film istisnut izmedju dva dela i sprecava habanje. Najbolje je kupiti neko od ulja koje vec ima dobar paket aditiva - poznatiji su na bazi cink fosfat, molibden ili kombinacije... Previse aditiva nije dobra stvar jer ulje ima jos funkcija u motoru - znaci dodavanje aditiva u ulje je uvek donekle rizik, po mom misljenju.
Ono sto ne treba zaboraviti je da je najvece habanje kod motora (normalna eksploatacija) kod hladnog starta.
Pretpostavljam da je U. Modifikator koncentrovan aditiv koji stvara barijeru na metalnim povrsinama.
Comment