Univerzalni modifikator - misljenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bokija
    CBC Senator XXL
    • 25.01.2008
    • 640
    • Beograd

    #46
    Re: Univerzalni modifikator - misljenja

    Znaci Metabond nije rodjak Metal 5 ici.Petica je bas sadrzavala mikroopiljke i to joj je bio nacin rada.S obzirom da je to bilo davno a sad je nema,sigurno nije bila nesto uspesna.Inace jedina stvar koja je radila nesto a da se to vidi je bio Verlost Stop od Liqvija,Stvarno je motor prestajao da curi na semeringe,dihtinge i gumice ventila.
    I'm not beautiful,but I'm stupid

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #47
      Re: Univerzalni modifikator - misljenja

      ne nema veze sa Metal5. metabond je zuckaste boje i providan je recimo kao viski eto tako izgleda i u kombinaciji sa MOS2 daje extra rezultate. KO sto rekoh u nekom od ranijih postova, tu kombinaciju + Megalene (aditiv za gorivo) sam jednom uradio na saxu i ono sto sam primetio bilo je da je motor nesto brze ulazio u visoke obrtaje i da se radna temperatura pri velikom opterecenju (leto, gradska guzva tj voznja u spicu I, II, ler...) drasticno smanjila tj manje je skala prelazila sredinu nego pre. Koliko vidim, skijash dan danas tera bez ikakvih posledica.
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • mistermobil
        CBC Senator XXL
        • 09.11.2008
        • 469
        • pecinci

        #48
        Re: Univerzalni modifikator - misljenja

        A gde ima tih dobrih koktelcica za kupiti?Ali da nisu fals..Mislim taj Metabond i MOS2,zlu ne trebalo Ipak i dalje mislim da ti aditivi kao i UM i RESURS,i sl vise sluze nekoj nameni na normalnom motoru,nego produvanom..sta bi onda radili majstori da takve stvari pomazu,svi bi radili generalne za 50e uz pomoc cudotvornih maziva.
        Ko leti,vrijedi
        Ko vrijedi,leti
        Ko ne leti,ne vrijedi..
        (Grunf,TNT..)

        Comment

        • kristina990
          Banovan
          • 13.04.2009
          • 1066
          • Srbija

          #49
          Re: Univerzalni modifikator - misljenja

          imam iskustvo sa resursom i to loše.nikakvih promena u radu motora ,a ulje i dalje isto trošio,kratko rečeno bacio pare.

          Comment

          • legenda
            CBC Senator XXL
            • 28.03.2009
            • 1345
            • Beograd

            #50
            Re: Univerzalni modifikator - misljenja

            U.modifikator sam sipao u ladu 2103 iz 1981...motor je trosio 1l/1000km...prvih 800-1000km nije se desavalo ama bas nista...posle te kilometraze uz B.potok trecom sam je vozio 120,a ranije nije mogla vise od 110...inace sa u.m. je radila mirnije,potrosnja ulja smanjena beznacajno nekih 100ml,a potrosna benzina sa 13l na 12...taj u.m. sam tada kupio u stiba trade na zelenjaku,bila je neka plasticna crvena bocica...

            Comment

            • sisa ki
              CBC Član
              • 12.04.2006
              • 90
              • Kikinda

              #51
              Re: Univerzalni modifikator - misljenja

              ako je motor los i duva,onda tu ne pomaze nikakav modifikator,osim modifikacije karika,cilindara i klipova...
              ja sam u coupe sa dobrim motorom sipao onaj ruski modifikator i igrom slucaja mi puce crevo koje ide na hladnjak za ulje u selu nedaleko od mene(20km) i poce da mi se pali lampica za ulje.
              dovezao sam auto do kuce i cak vozio par km po gradu sa upaljenom lampicom.cope je bio turbo ,,,
              sutradan sam zamenio crevo i sipao novo ulje,auto je radio isto kao pre i pritisak ulja je bio isti kao pre.
              auto se i danas vozi bez problema ,mada je proslo vec 5 godina od toga.
              dakle da stiti ,stiti.
              da popravi lose,ne moze,pa ni za bubanj potok sigurno.samo potpomaze klizanje delova i stvara ,da kazem "kliznije" povrsinena motoru...
              ja imao takvo iskustvo.
              da zapusi kanale moze ako se ne ispostuje procedura koja je napisana na kutiji.
              najbolje je promenitiulje,sipati modifikator i voziti auto 100-200km na ovtvorenom prostoru.ucinak je najbolji.
              ako se ostavi da radi na ler ,moze da se desi da se ne pomesa dobro sa uljem i ne razvuce po celom motorou.pogotovo ako motor imahidro podizace,moze da se desi nepravilnom upotrebom da se zacepe.
              imao takav slucaj.moja preporuka za OK motore.ne moraju da su tip top,ali da nisu dresine...tu nema pomoci,samo bacanje para.

              normalno ,moje iskustvo,da navedem jos jednom.vise puta upotrebljavan kada sam merio snagu da dynu,cisto radi preventive.posle menjanja ulja nisam sipao opet modifikator i nista se nije desilo s lezajevima...

              Comment

              • MN026
                CBC Senator XXL
                • 18.01.2009
                • 348
                • SMEDEREVO

                #52
                Re: Univerzalni modifikator - misljenja

                nisam se mesao u temu ali dosta ljudi nezna zasta je ruska vojska to razvila.njegova prvenstvena namena je da se razna vozila sa ostecenim sistemom ili sistemima podmazivanja mogu izvuci sa ugrozenih terena,podrucija cak iako ostanu bez ulja ali samo za izvlacenje ne i za dugotrajnu voznju. to omogucava da klizne povrsine imaju povecanu kliskost i sa vrlo malo ulja ili bez njega ali na kratko.zato je kolega pre mene super prosao ,svesno ili nasvesno nema veze njemu se modefikator super isplatio

                Comment

                • driverxl
                  CBC Senator XXL
                  • 03.06.2011
                  • 560
                  • Srbija
                  • karuce

                  #53
                  ....svi su po malo u pravu a ja cu dodati da sam stiba u.m, pre dosta godina sipao u vec valjano istroseni golfov bezninac 1.6 i vrlo se bezbrizno vozio dok u jednom momentu motor nije ispustio dusu i izbacio svo ulje na sred auto puta.Pokusao sam da se vratim nekih 70 km nazad do firme i uspeo sam.Motor je isao bez ulja,nije podizao temperaturu i vozio sam ga autoputem bez problema brzinom izmedju 60 i 70 km/h,jedino je smetala zujalica alarma koji signalizira nedostatak ulja u motoru.Nekoliko dana posle nabavke novog motora,auto je sa tim bez ulja motorom upalio i ta poslednja voznja je bila samo 2km. do servisa.Nazalost,motor nije rasturen-rasklpoljen posle zamene da se vidi stanje sklopova unutar motora jer je kompletan zavrsio sa ostalim magacinskim otpadom na skladistu sekundarnih sirovina.Na osnovu tog nekog iskustva,provereno mogu da kazem da modifikator vrlo malo osvezi motor,ne moze ga ni pod razno reparirati ali mu neznatno moze produziti vek i kada negde na sred puta motor ispusti dusu,moze spasiti vlasnika dodatnih troskova za slepanje jer se uvek bez problema i sa takvim motorom dovuci do nekog servisa ili do kuce ako nije suvise udaljen.Na kraju,ni jedan motor nece sacuvati ni jedan modifikator vec samo vrlo kvalitetno ulje sa kvalitetnim filterom uz redovno odrzavanje.

                  Comment

                  Working...
                  X