Danas sam sasvim slucajno svratio do jednog auto placa posto mi je bio usput. Od 20-tak vozila koja su bila na placu jedan auto mi je privukao paznju jer se po spoljnoj ocuvanosti razlikovao od ostalih.
Naime u pitanju je Ford Mondeo, 2002god., 2.0 TDCi sa Ghia opremom. Spolja je veoma dobro ocuvan, jedino na zadnjim levim vratima ima neko malo ulegnuce ali farba je ostala netaknuta i naravno sitne ogrebotine na branicima. Nigde nisam primetio da eventualno postoji zazor na mestima gde se spajaju delovi karoserije pa da mi to moze reci da je auto negde lupan, farovi su kao novi, crne plastike koje se nalaze na spoju retrovizora i samih vrata obicno izblede od sunca kao i krovni nosaci ali to u ovom slucaju nije tako. Znaci na prvi pogled auto je kao casa!
Onda je usledio vizuelni pregled unutrasnjosti gde sam se prijatno iznenadio jer za ovo malo vremena koliko posecujem auto placeve ne mogu da se setim da sam negde video auto tog godista, a da je sto se unutrasnjosti tice tako dobro ocuvan (naravno po mojoj skromnoj proceni). Naime obruc upravljaca koji je presvucen kozom nema tragove ostecenja, nigde nije izlizan,...rucica menjaca koja je takodje presvucena kozom deluje kao nova. Sedista koja su kozna imaju 'bore' ali kontam da je to neminovnost kod koze jer kuci imam koznu garnituru staru svega 3 god. pa vec ima dosta 'bora' pogotovo fotelja na kojoj se i najcesce sedi. Zadnja klupa je u izuzetnom stanju, tako i tapacirung u gepeku deluje kao nov, vadio sam rezervni tocaki sve je u fabrickom stanju, nema deformiteta. Nikada ranije nisam razmisljao o Mondeu jer mi je Focus bio prihvatljiviji po gabaritima i obliku ali mi se ovaj Mondeo svideo, pogotovo ako je u odlicnom stanju kaosto i sam prodavac kaze.
Kada smo pokrenuli motor sve deluje ok, barem meni koji sam lajk da po zvuku istog nesto korisno mogu reci. Jedino sto sam ocekivao jeste da bude ipak malo tisi ali je mozda razlog njegove izrazenije buke taj sto je napolju hladno...jednostavno ima slican zvuk kao komsijin A4 TDI iz '98god.
Prodavac ko prodavac me je ubedjivao da je auto ko casa, da je u super stanju, nikad udaran i da ima servisnu knjizicu. Takodje pristaje na sve preglede vozila, dijagnostiku, servis...., a auto mogu i da probam u voznji. Inace u konverzaciji i propitivanju o samom autu bio sam veoma pesimistican prema prodavcu pogotovo sto mi je rekao da je auto presao 127k km. Rekao sam mu da mi je bas cudno da auto star 6-7god. + dizel i + tako jedan veliki, jak i opremljen auto predje tako malo obzirom da po logici onaj ko kupuje grdosije ujedno se i vozi njima i godisnje predje min 30-40k km pa i vise. Prodavac je rekao da je tih 127k km stvarna kilometraza, a ja se nisam setio da pogledam sta pise na kilometar satu mada znam da se i to cesto zbog manjih troskova carine menja. Cak mi je spominjao kocione diskove i pokazivao kako nisu izlizani, izgrebani ili sta vec sto je odlika auta koja iza sebe imaju 200+k km.
Sve u svemu ja sam se prijatno iznenadio bar onim sto se na oko moglo videti pa zato sve ovo i pisem. Posle placa pravac Grand Motors. Dobar dan, dobar dan, interesuje me to i to. I sad covek koji radi u servisu kaze sledece. Taj motor ima 'manu' da mu posle 100k km ode set kvacila sa plivajucim zamajcem koji kod njih sa rukama kosta 100 000din, kao i neki PK kajs (ako sam pogresio ne zamerite) i nesto jos vezano za radilicu sto ukupno kosta 35000din. Sve ostalo je kaze manje vise redovno odrzavanja, a cena osnovnog servisa za taj auto (ulje filteri i sta jos sve spada u to) je 15000din. Inace u toku je neka akcija gde je besplatna dijagnostika, a pregled bi me dosao nesto vise od 1000din.
Ono sto mene zanima jeste da li se tom dijagnostikom moze utvrditi u kakvom je stanju set kvacila i globalno koliko jos moze da pregura pri normalnoj exploataciji vozila. Takodje da li se moze utvrditi u kakvom je stanju turbina i sve ostalo tj. da li mogu biti potpuno siguran kad mi u servisu kazu da je motor ok!?? Sta jos da pogledam, pregledam i obratim paznju!? Cena auta je 8100eur pa ne znam da li je i ovo trzisno realna cena ili postoji mogucnost korekcije!? Meni iskreno ne treba toliki auto ali ako je zaista sve na svom mestu onda mi to nije neki problem.
Jos jedna stvar koju sam zapazio jeste da su zadnje gume Tigar pa se prosto pitam odakle u Italiji Tigar guma!? Odmah sam pomislio da je auto mozda ovde neko prvo vozio pa stavio te gume ili su mozda one sa kojima je dosao bile u boljem stanju i onda su ih skinuli i stavili neke Tigrove! Kad smo vec kod istih sve 4 gume su zrele za zamenu tako da je i tu u startu trosak...
Evo i nekih slika:
















Naime u pitanju je Ford Mondeo, 2002god., 2.0 TDCi sa Ghia opremom. Spolja je veoma dobro ocuvan, jedino na zadnjim levim vratima ima neko malo ulegnuce ali farba je ostala netaknuta i naravno sitne ogrebotine na branicima. Nigde nisam primetio da eventualno postoji zazor na mestima gde se spajaju delovi karoserije pa da mi to moze reci da je auto negde lupan, farovi su kao novi, crne plastike koje se nalaze na spoju retrovizora i samih vrata obicno izblede od sunca kao i krovni nosaci ali to u ovom slucaju nije tako. Znaci na prvi pogled auto je kao casa!
Onda je usledio vizuelni pregled unutrasnjosti gde sam se prijatno iznenadio jer za ovo malo vremena koliko posecujem auto placeve ne mogu da se setim da sam negde video auto tog godista, a da je sto se unutrasnjosti tice tako dobro ocuvan (naravno po mojoj skromnoj proceni). Naime obruc upravljaca koji je presvucen kozom nema tragove ostecenja, nigde nije izlizan,...rucica menjaca koja je takodje presvucena kozom deluje kao nova. Sedista koja su kozna imaju 'bore' ali kontam da je to neminovnost kod koze jer kuci imam koznu garnituru staru svega 3 god. pa vec ima dosta 'bora' pogotovo fotelja na kojoj se i najcesce sedi. Zadnja klupa je u izuzetnom stanju, tako i tapacirung u gepeku deluje kao nov, vadio sam rezervni tocaki sve je u fabrickom stanju, nema deformiteta. Nikada ranije nisam razmisljao o Mondeu jer mi je Focus bio prihvatljiviji po gabaritima i obliku ali mi se ovaj Mondeo svideo, pogotovo ako je u odlicnom stanju kaosto i sam prodavac kaze.
Kada smo pokrenuli motor sve deluje ok, barem meni koji sam lajk da po zvuku istog nesto korisno mogu reci. Jedino sto sam ocekivao jeste da bude ipak malo tisi ali je mozda razlog njegove izrazenije buke taj sto je napolju hladno...jednostavno ima slican zvuk kao komsijin A4 TDI iz '98god.
Prodavac ko prodavac me je ubedjivao da je auto ko casa, da je u super stanju, nikad udaran i da ima servisnu knjizicu. Takodje pristaje na sve preglede vozila, dijagnostiku, servis...., a auto mogu i da probam u voznji. Inace u konverzaciji i propitivanju o samom autu bio sam veoma pesimistican prema prodavcu pogotovo sto mi je rekao da je auto presao 127k km. Rekao sam mu da mi je bas cudno da auto star 6-7god. + dizel i + tako jedan veliki, jak i opremljen auto predje tako malo obzirom da po logici onaj ko kupuje grdosije ujedno se i vozi njima i godisnje predje min 30-40k km pa i vise. Prodavac je rekao da je tih 127k km stvarna kilometraza, a ja se nisam setio da pogledam sta pise na kilometar satu mada znam da se i to cesto zbog manjih troskova carine menja. Cak mi je spominjao kocione diskove i pokazivao kako nisu izlizani, izgrebani ili sta vec sto je odlika auta koja iza sebe imaju 200+k km.
Sve u svemu ja sam se prijatno iznenadio bar onim sto se na oko moglo videti pa zato sve ovo i pisem. Posle placa pravac Grand Motors. Dobar dan, dobar dan, interesuje me to i to. I sad covek koji radi u servisu kaze sledece. Taj motor ima 'manu' da mu posle 100k km ode set kvacila sa plivajucim zamajcem koji kod njih sa rukama kosta 100 000din, kao i neki PK kajs (ako sam pogresio ne zamerite) i nesto jos vezano za radilicu sto ukupno kosta 35000din. Sve ostalo je kaze manje vise redovno odrzavanja, a cena osnovnog servisa za taj auto (ulje filteri i sta jos sve spada u to) je 15000din. Inace u toku je neka akcija gde je besplatna dijagnostika, a pregled bi me dosao nesto vise od 1000din.
Ono sto mene zanima jeste da li se tom dijagnostikom moze utvrditi u kakvom je stanju set kvacila i globalno koliko jos moze da pregura pri normalnoj exploataciji vozila. Takodje da li se moze utvrditi u kakvom je stanju turbina i sve ostalo tj. da li mogu biti potpuno siguran kad mi u servisu kazu da je motor ok!?? Sta jos da pogledam, pregledam i obratim paznju!? Cena auta je 8100eur pa ne znam da li je i ovo trzisno realna cena ili postoji mogucnost korekcije!? Meni iskreno ne treba toliki auto ali ako je zaista sve na svom mestu onda mi to nije neki problem.
Jos jedna stvar koju sam zapazio jeste da su zadnje gume Tigar pa se prosto pitam odakle u Italiji Tigar guma!? Odmah sam pomislio da je auto mozda ovde neko prvo vozio pa stavio te gume ili su mozda one sa kojima je dosao bile u boljem stanju i onda su ih skinuli i stavili neke Tigrove! Kad smo vec kod istih sve 4 gume su zrele za zamenu tako da je i tu u startu trosak...
Evo i nekih slika:
















Comment