taj ventil se nalazi na iber lauf crevu tj crevu koje ide sa dekla glave motora na usisnu granu i sluzi za odvod uljanih para. moze da se desi da zacepi od pravstine i koksa.
pa da li on moze biti uzrok povecane potrosnje ulja?
Pa *ebi ga, sudeci po ovom clanku gore moze i te kako:
"If the PCV is stuck closed, pressure inside the crankcase can build up and the gases can force engine oil up through the breather and air filter causing excessive oil consumption and a fouled intake system." tj. ako ventil zaglavi zatvoren povecavas se pritisak u bloku i to isteduje ulje kroz xxx (cenim da misle na iberlauf) u usisini sistem
Dakle kazu da moze i te kako. Jesi li gledao mesto gde izlazi iberlauf (cesto je negde unutar kucista filtera za vazduh), i jesi li bacio pogled na filter za vazduh (ako je iberlauf blizu njega) - ima li tu neke masnoce?
Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )
Pa *ebi ga, sudeci po ovom clanku gore moze i te kako:
"If the PCV is stuck closed, pressure inside the crankcase can build up and the gases can force engine oil up through the breather and air filter causing excessive oil consumption and a fouled intake system." tj. ako ventil zaglavi zatvoren povecavas se pritisak u bloku i to isteduje ulje kroz xxx (cenim da misle na iberlauf) u usisini sistem
Dakle kazu da moze i te kako. Jesi li gledao mesto gde izlazi iberlauf (cesto je negde unutar kucista filtera za vazduh), i jesi li bacio pogled na filter za vazduh (ako je iberlauf blizu njega) - ima li tu neke masnoce?
) ja sam ti strucnjak do mojega.razumem se kao marica u .... ali sam menjao filter za vazduh i bio je suv potpuno cak i ne mnogo prljav.
prosledio sam ovaj strani clanak u ovlasteni servis i rekli su da ce proveriti i da ce mi se javiti.do sada nisu imali slican slucaj(
To ulje koje su njemu sipali je bas ono koje ide u taj motor, to isto je sipano u pola Mazdi u Bg posto je profil do skoro bio jedini ovlasceni servis i sipali su ili taj Mobil ili Dexeliu tako da do ulja tesko , ja imam isti motor samo 1.6l i nema nikakve potrosnje.
A sto se tice PCV ventila, on radi ovo sto je zverko napisao znaci za odvod uljnih para nazad u usis da se ponovo sagore, i ako je zacepljen doci ce do pojave majoneza u ulju i delovima motorra pa bi i to video.
A ovo da se pritisak toliko poveca da ulje gura nazad kroz dotok svezeg vazduha, pa valjda bi video u usisu 5 litara ulja koje je proslo tuda, a i videlo bi se na izduvu tolika kolicina ulja. U svakom slucaju PCV ventil je deo sistem koji je otvoren i koji sluzi da mali deo spoljneg svezeg vazduha ubaci u motor i "ispere" ulje.
Pa pre NG kad sam dolivao ulje sam primetio na cepu nesto slicno sto ti kazes kao majonez ali je bilo vrlo malo i ja sam pomislio da je to zbog
onog minusa koji je tada bio,posle sam jos jednom dolivao ali tada nisam primetio.
Malo majoneza moze da bude ako vozis kratke relacije pa motor ne stigne da se zagreje kako treba, u svakom slucaju nek provere to oko PCv-a iako meni izgleda neverovatno da nestaje toliko ulje, a da ti se ne vidi na izduvu, trebao bi dim da bude plavkast, jer ako se ne vidi nigde masno tj, da curi mora da ode kroz motor nema gde drugde.
Zasto bi se na izduvu videla potrosnja od 1L/1000km? to je 1mL/km, dakle 0.5mL/min ili oko 0.01mL/s, to je nevidljivo. Vozio sam auto koji je trosio 1L/1000 i nije se videlo na izduvu, posebna prica je sto trosi sintetiku, to se tek ne vidi.
Evo primer, Wartburg353, koji trosi otprilike 10L/100km, dakle 100/1000km, potrosi na tih 1000km 2.5L ulja. Ako je dobro ustelovan, dim se ne vidi.
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Ne vidi se, al zato ne moze da se ide iza njega od smrada. Bilo kako bilo ne treba da trosi toliko ulja pogotovo ako je to prava kilometraza.
Kakve veze ima smrad i gde vidis da sam rekao da je ta potrosnja normalna? Rekao sam da se ta potrosnja ne mora videti po izgledu dima i stojim iza toga.
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
nit smrdi nit dimi a da trosi, trosi i to sve vise i vise,danas sam dolio jos 1,5l tako da je potrosio za 6500 oko 8 l.U servisu su rekli da verovatno nije do pcv ventila koji je nepristupacan i da bi se doslo do njega mora dosta toga da se poskida a posto ja nisam imao mnogo vremena nisam hteo to da mi rade.oni pretpostavljaju da su se zaglavile karike jer auto i nije mnogo vozen dok ga ja nisam uzeo i ni oni ne mogu da veruju da je nesto gore ali da nista ne moze da se uradi dok se ne otvori motor i vidi sta se desava.na svecicama ima malo garezi i kompresija je slabija oko 13,5 na prvom i 3cem a na 2 i 4 oko 11.tako da sam izgleda kurate srece i da ce morati da se radi osvezenje kao da imam jugo a ne mazdu.do sada nisu imali takav slucaj u servisu.tako da ce me strefiti najgori scenario koji sam hteo da izbegnem a to je da ostanem bez auta na ko zna koliko dana:
Ja bih na tvom mestu sredio taj ventil, zatim bih dodao ulju sredstvo za ispiranje motora, ili probao fazon sa mesavinom nafte i ulja, zatim bih zamenio ulje i video sta se desava.
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Ja bih na tvom mestu sredio taj ventil, zatim bih dodao ulju sredstvo za ispiranje motora, ili probao fazon sa mesavinom nafte i ulja, zatim bih zamenio ulje i video sta se desava.
To su i oni predlozili kao prvi korak.ispiranje motora sa nekim sredstvom i pracenje da li je doslo do poboljsanja, . ali kakve sam srece ja sam se vec poceo raspitivati koliko kostaju karike(
Ako su karike zapekle, lepo ga poteras na auto put, pun gas u 4 brzini i vozis do Nisa i nazad. Gore nemoze da bude. Narednih par promena ulja radis ispod 5000km. I cepas ga ko blesav, to ce da sagori sve sto je u njemu.
Cinjenica da ti se cuju ventili(detonacije), govori da si ulenjio auto, i nakupio koksa u njemu, a ni ulje nisi menjao na vreme.
Tanka kompresija sugerise da tvoj problem verovatno nema veze sa ventilom.
Ja bi sve probao pre otvaranja motora, kad ga oni otvore, to vise nije to...
Comment