Duel dizelasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    Duel dizelasa

    nije da sam pristrasan nego mi djavo ne da mira...

    Zar je neki problem drati TDI mafiju?

    don't speak...


    SEAT LEON 1.9 TDI
    Dar ceea ce face ca toate lucrurile sa functioneze intr-o perfecta armonie a fost modificarea electronica, care a urcat masina de la un normal 150cp ... la un mirific 210cp cu un cuplu de peste 400 NM.




    EDIT 009: NASLOV!!!
    Injection is good,but I'd rather be blown!
  • -Q-
    CBC Senator
    • 03.12.2004
    • 288
    • Srbija/Beograd

    #2
    hmpf Alfa 147 JTDm 150ks... i pa pa leon...
    2008. Leon

    "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

    Comment

    • Wiz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3104
      • Nish

      #3
      Hmm 150 VS 210?

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        hm da, ima 210 KS pri nepoznatim uslovima rada, i nepoznatom trajnoscu , garancijom.

        pri tome Alfin JTD je u Opelu vec pripremljen (pre 2 godine) kao serijski model sa 210KS ali nije ugledao svetlo dana.
        mozda materijal ipak nije toliko izdrzljiv pa nisu hteli u Opelu da rizikuju ?

        kao i sa svakim tjuningom nije problem nabiti na papiru snagu, problemi nastaju u praksi upotrebom takvih motora i uopste auta.


        i to sa standardnim gorivima, mazivima itd u dugim vremenskim intervalima, ne on o tipa 400m motor radi ok i onda se baca jer je "crko total".

        pri svemu vazan parametar koji se precutkuje u tjuning reklamama je kultivisani rad motora, upotrebljivost motora i vozila u saobracaju.

        auto je kompleksna sprava i tek u zbiru svih osobina moze se objektivno sagledati sta pruza u praksi, na papiru pocesto mnogo lepe brojke se pojavljuju.

        nevezano za VW (Seat) Leon ili bilo koji model i marku auta.

        moje misljenje je da se kvalitetne stvari ne moraju agresivno reklamirati, zadovolji kupci su najbolja reklama.

        svaki JTD motor jeza klasu bolji od bilo kod VW 1.9 u prakticnoj upotrebi.
        prosta tehnoloska prednost.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #5
          Naravno da su GM/Fiat konkretni motori bolji od VW ali poredjenje 210 vs 150 zaista enma smisla makar i bilo kratkotrajno vec verzija od cini mi se 212ks Opela moze da stane na crtu tom Leonu

          Comment

          • kilson
            Moderator
            • 09.10.2004
            • 3216
            • NoviBGD
            • AR 75 GT

            #6
            'Aj da ne bude da prichamo samo o Italijanima... Mislim da su i francuzi (Peugeot) uchestvovali u timu sa Fiat-om i uoblichili svoj HDI... Da li se varam?
            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              ne znam detalje hronologije, u javnosti je prvo predstavljen JTD kao gotovo resenje a tada HDI jos nije postojao.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • micko
                CBC Član
                • 08.05.2005
                • 72
                • novi sad

                #8
                svaki JTD motor jeza klasu bolji od bilo kod VW 1.9 u prakticnoj upotrebi.
                prosta tehnoloska prednost
                Sta mu dodje to "prakticna upotreba"? Je l' pouzdaniji, dugotrajniji, brzi, manje trosi ili je samo tisi i kultivisaniji?

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  [/quote]pouzdaniji, dugotrajniji, brzi, manje trosi ili je samo tisi i kultivisaniji

                  pouzdaniji, dugotrajniji, iste brzine, potrosnja razlicita u nekoliko procenata, daleeeeko tisi, mnooogo kultivisaniji, mnogo bolje vuce od nizih obrtaja, daleko bolji ekoloski (euro 4 JTD, vs, euro 3 TDI), primetno manje vibracija, jeftiniji za odrzavanje, ne postoji notorni problem sa zupcastim kasiem i brizglajkom 3.ceg cilindra/ senzorom kao kod PD TDI motora.

                  dodatno, daleko brze zagrevanje motora na radnu temperaturu zimi i posledicno brze grejanje kupea i veca udobnost voznje.

                  pod tim podrazumevam prakticna upotreba.

                  van upotrebe, JTD sistem opste prihvacen u svetu, ukljucuji delimicno i u VAGu, odnosno premium segmentu Audija, nije argument ali verovatno nije slucajnost takvog opredeljenja.

                  osim u VW PD sistem niti u jednom drugom automobilu postoji (bilo koje marke), niko ga nije odabrao kao princip pripreme ubrizgavanja.

                  PD TDI daje nesto manju potrosnju, nekih 3-5% u idealnom slucaju.

                  meni sasvim dovoljno razloga za opredeljenje kako sam izneo.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • micko
                    CBC Član
                    • 08.05.2005
                    • 72
                    • novi sad

                    #10
                    Da, kada govorimo o ?van upotrebe?, znaci o samoj koncepciji motora, ja se u potpunosti slazem da je common rail (JTD) sistem superioran i klasa u odnosu na PD i samo je pitanje dokle ce VW da istrajava u svojoj tvrdoglavosti i forsiranju ovog sistema koji ocito i nema neku perspektivu, sto i oni sami uvidjaju i polako se ?presaltavaju? na CR (Audi). Medjutim, kazati da je JTD za klasu bolji u ?prakticnoj upotrebi? jednostavno nije tacno i to je ono s cim se ne slazem. Kao sto sam imao prilike da vidim unistene TDI tako sam imao i priliku da vidim unistene JTD: Ja licno nisam cuo za TDI koji je presao ispod 250k km (ok, jesam ?brick? jedino od tebe) ali mi je s druge strane sam ovlasceni distributer i serviser Fiata (cije ime necu reci, ko zna ako se procuje, a ovi iz Delte su ), pricao da je uspeh ukoliko Fiatovi TD dodju do ove brojke i odgovarao me od kupovine istih. Znaci - covek koji zivi od prodaje Fiata i kome je u interesu da mu sto cesce budem u servisu iskreno mi savetuje da ga ne kupim! I nikako ne mogu reci da JTD generalno prelaze malo, ali da su pouzdaniji i dugotrajniji ? NISU. A ko kaze da jesu neka linkuje neku statistiku koja ce to i potvrditi. I niti su brzi, niti manje trose, niti je redovno odrzavanje primetno jeftinije. Objektivno: bolji su ekoloski i brze se zagrevaju, a percepcija nivoa buke i vibracija su subjektivne kategorije i iako TDI jeste i bucniji i ?siroviji? od JTD ne znam ni jednog vlasnika TDI koji se zalio na to i zbog toga zeleo da menja auto. ?JTD mnogo bolje vuce od nizih obrtaja? ? ok, TDI mnogo bolje vuce iz srednjih obrtaja. I kada sve sagledam nikako ne vidim gde je tu ?klasa razlike u prakticnoj upotrebi?.

                    Comment

                    • Black Knight
                      CBC Senator XXL
                      • 13.10.2004
                      • 2020
                      • Novi Beograd, kicblo

                      #11
                      hm da, ima 210 KS pri nepoznatim uslovima rada, i nepoznatom trajnoscu , garancijom.
                      ovako, da odmah razjasnimo, necemo da pocnemo da mesamo grandmothers and frogs...ja sam odgovorio coveku da i nije bas tako lako oprati dizela (bar ne vise) i nista vise...

                      ne govori se ovde o trajnosti ili udobnosi...a nikako o parama...vec ko je brzi po svaku cenu i to je kraj...

                      i samo da mi je znati, sto ste se navrzili na DTI "mafiu" u cemu je fora? a toliko ima napaljenih klinaca u razno-raznim kolima koji imaju zapreminu od 1100 cc pa zamene zadnji lonac pa su nabudzili odma 30ks ...


                      a sto se tice ovog
                      hmpf Alfa 147 JTDm 150ks... i pa pa leon...
                      jesi se shalio ili...?


                      Injection is good,but I'd rather be blown!

                      Comment

                      • -Q-
                        CBC Senator
                        • 03.12.2004
                        • 288
                        • Srbija/Beograd

                        #12
                        micko - moj cale je vozio Tipo 1.9 TDS koji je preshao cca 350.000km...
                        toliko o istrajnosti Fiatovih TD motora...

                        Black Knight - opet ti kazem, daj tog leona novog ovo ono
                        i eto neka stane na crtu samnom u mojoj FABRICKOJ Q4 155 Alfi
                        koja je 1993. godiste benzinac od 190ks i opracu ga ko zeca...
                        za koju godinu ce Alfa izbaciti i JTS Turbo...
                        kolko god vi voleli te dizele i ovo ono, nikad nece moci da se takmice sa benzincima... dodaj bilo kom benzincu turbinu (po mogucstvu sa varijabilnom geometrijom i kuglicnim lezajevima) i odrace te trubo dizele sa istom kubikazom...

                        btw 1.9 JTD 16v multijet moze da se nasvira takodje na i...
                        shta mislis da se zadrzimo na stock vrednostima
                        znaci Leon 1.9 TDI 150ks vs Alfa 147 JTD Multijet 150ks...
                        zar stvarno mislis da leon ima neke shanse???

                        ekipu Y 1100ccm + ovo ono karburatori dza bu izduvi & co.
                        ne uzimam u razmatranje... to su entuzijasti...
                        2008. Leon

                        "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          #13
                          Tipo 1.9 TDS koji je preshao cca 350.000km..
                          Necu da ulazim u raspravu o kvaliteti JTD motora ali taj koji je vozio tvoj cale nema nikakve veze sa ovim JTD motorima

                          A kako bi ovom dvojcu Leon 1.9 TDI 150ks vs Alfa 147 JTD Multijet 150ks. mogla da se suprotstavi Astra 1.9 sa 150 dizel konja i istim motorom kao u Alfi

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Znaci - covek koji zivi od prodaje Fiata i kome je u interesu da mu sto cesce budem u servisu iskreno mi savetuje da ga ne kupim!
                            pa da, ako ga kupis on ce ostati bez posla )

                            VW of AMerica je uradio recall TDI motora koji su se gle cuda masovno kvarili u garantnom roku.
                            ja sam VIDEO 4 produvala TDI motora, svi sa manje do 150.000km, i svi sa manje od 4 godine u samo jednoj firmi/ ustanovi.

                            a vozio sam se taxijem, Fiatom dizelom koji je presao tada 750.000km.

                            ne, to nije JTD vec onaj stari koji kao "ne valja" u pricama prosecnog domaceg buvljak prodavca/kupca vozila.

                            naravno, pitao sam taxistu za vise detalja i rece covek da je sva tajna u redovnom menjaju ulja i filtera pre svega.


                            ok, mozda je rec "za klasu bolji" prejak za poredjenje, stvar je semantike.

                            ipak, Mercedes i Pezo kao 2 najpoznatije i najiskusnije firme u oblasti putnickih dizel motora koji su stekli to decenijama rada iza sebe su prigrlile JTD koncept. isto kao i BMW, Honda, Tojota, GM, Ford, nebrojeno mnogo- prakticno svi koji nesto znace u svetu danasnjih dizela.

                            mozda oni grese svi zajedno, pokazace vreme.

                            ja samo znam da PD sistem nije dovoljno dobar za premium brend Audi po odluci samog VWa kao gazde. zasto li su to odlucili, ne bih da nagadjam ali vidim u praksi odnos prodatih JTD koncept vs. PD sistem kod kupaca. a to je negde oko 93% za JTD prema 7% za PD+ TDI zajedno odnos, koliko mi je poznato za proslu modelsku godinu.

                            ja niti jedan dizel kao novi auto danas ne bi uzeo, tako da ne prihvatam pretpostavke o naklonosti ili nenaklonosti jer nisam zainteresovana strana ni po cemu.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              percepcija nivoa buke i vibracija su subjektivne kategorije i iako TDI jeste i bucniji i ?siroviji? od JTD ne znam ni jednog vlasnika TDI koji se zalio na to i zbog toga zeleo da menja auto.
                              pa zar prizna da je pukao lovu za losije ?

                              ne, to je ispod casti

                              bucnost je cisto objektivna kategorija koja se meri instrumentima i nedmosmisleno se lako da utvditi. ako neko ne cuje dobro, ok subjektivno mozda PD dizel prede kao mace, tu se ne moze nista zameriti osim da se potrazi strucna pomoc medicine.

                              vibracije su takodje merljiva i objektivna kategorija a takodje i vrlo subjektivna percepcija.

                              nekome ni traktor ne deluje neudobno, ok zato su traktori i izmisljeni da budu bas onakvi kakvi su.

                              ipak danas je 2005. godina, auto je prosao 100 + godina razvoja i iz fabrika se ne ocekuje (bar vecinski broj kupaca) da izlaze nalik traktorima prevozna sredstva.

                              ko zeli bas taj karaktersticni 4 cilindarski traktorski filing ima ponudu, sasvim legitiman izbor.

                              uostalom VW ima svoje kupce, cak i tradicionalne privrzenike koji su navikli na ogromne vibracije kao nuzan prateci VW sindrom, i zaista se ne zale.
                              dok jednoga dana, jooooj kicma stradala


                              kako god, za svakoga je slobodan izbor u sta ce uloziti svoje novce. sto se mene tice moze i u avion a moze i u traktor, sta kome vise odgovara ...

                              ali zato 6 cilindara JTD zaista prede kao mace
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X