Zeder tj Pauk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wartburg
    CBC Senator XXL
    • 01.02.2005
    • 663

    Zeder tj Pauk



  • Stefan1
    CBC Veteran
    • 27.10.2004
    • 137
    • Beograd

    #2
    Ovo deluje dosta povoljnije od Zedera...trebalo bi da je malo iznad 100 eur sa PDV,za razliku od Zedera koji je oko 300 eur zar ne?

    Comment

    • Wartburg
      CBC Senator XXL
      • 01.02.2005
      • 663

      #3
      Pitanje imas ti jos i Sapa System pored ovoga koji isto kao i Paukova Mreza samo blokira upravljac.
      Dok Zeder i elektronski blokira.
      Btw Zeder ti je 200 jura.


      Ali poenta je da se svi vataju z istu foru.

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #4
        Ili nisu patentirali....
        ili nemaju sta da patentiraju na takvoj spravi...i kraj price.
        pa moze svako da pravi.
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • MOSLER
          CBC Senator XXL
          • 27.05.2005
          • 1064
          • Niš

          #5
          SAPA SISTEM je proizvod firme Joker i predstavlja kopiju ZEDERA.Inace ova firma se pre nekoliko godina nasla na sudu jer je iskopirala cuvenu LAVLJU KANDZU vlasnistvo firme Euro 011 i prodavala je pod nazivom LAVLJA SAPA.Posle nekoliko godina sudjenja je izgubila spor ali je i dalje nastavila da se bavi kopiranjem gorepomenute firme a zadnji proizvod je upravo SAPA SISTEM.Znajuci kakvog je kvaliteta bila LAVLJA SAPA sumnjam da je i ova nova bolja.

          Comment

          • Wartburg
            CBC Senator XXL
            • 01.02.2005
            • 663

            #6
            Znam, upoznat sam u celu pricu, ali mi i dalje nije jasno na koju foru Joker proizvodi svoje Sapa sisteme.

            Comment

            • MOSLER
              CBC Senator XXL
              • 27.05.2005
              • 1064
              • Niš

              #7
              Verovatno na isti fazon koji koriste svi ostali fasifikatori,promeni malo izgled i da "izumu" drugo ime.Ocit primer su ti one silne sprave za mrsavljenje na telesopu: Ab sonic,Ab tronic,Ab jimnic... isti proizvod samo drugo ime :x :x

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                Ili nisu patentirali....
                sta da patentiraju kada je odavno Volvo podario svetu tu inovaciju ( i patentirao) jos pre 30+ godina a to se masovno koristi kod mnogih auta novijih konstrukcija vec kao fabricka serijska ugradnja.

                kakvi Zederi, Sape i ostali plagijati, ionako nijedan od njih nije prosao Euro NCAP atest sto bi bilo obavezno jer ometaju ispravan rad upravljackog sistema u slucaju sudara.

                kako se to radi je vec pokazano na milionima vozila, bez ijedne greske...odavno.

                ocekujem i nove "izume" kao sto su rikverc sijalice ili dnevna poziciona svetla ili nesto slicno sto je decenijama vec poznato u svetu.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Koju je to inovaciju ovog tipa Volvo ponudio, i kod kojih se to auta koristi kao fabricka ugradnja?

                  U slucaju sudara, sumnjam da ce ista ostati citavo na sistemu upravljanja OSIM Zedera, buduci da je izradjen od materijala mnogo jaceg nego sto su (aluminijumski) stubovi upravljaca na novijim vozilima. A i pretpostavljam da bi bilo i svejedno, jer u slucaju bilo kakvog sudara kao na NCAP-u bice i mnogo drugih stvari koje ce pre da "ometu" ispravan rad upravljackog sistema pre nego Zeder. Kao na primer nepostojanje prednjeg dela vozila...

                  Koliko znam, LK je blokirala volan ali su je skidali tako sto preseku stub upravljaca, koji je u velikom broju slucajeva aluminijumski. Zeder blokira osovinu upravljaca i onemogucava secenje.

                  To koliko znam, niko nema kao fabricku ugradnju. Gresim li ili je Volvo opet izmislio nesto za sta niko drugi ne zna da imaju vec 30+ godina?

                  Usput, Zeder jeste patentriran, kao sto je bila i LK. To sto nasa drzava ne moze da stane u kraj kopiranju uprkos tome sto je proizvod patentiran, to je druga stvar.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #10
                    Ja koliko vidim kako se taj Zeder montira...moze i kod njega da se podsece ispod...pa mu dodje isto ko sa L.kandzom...
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      Koju je to inovaciju ovog tipa Volvo ponudio, i kod kojih se to auta koristi kao fabricka ugradnja
                      najbolje bi bila slika ali da probam recima. koaksijalno vratilo volana sa celicnim uloskom koji se upravlja kljucem u produzetku kontakt brave.
                      onemogucava okretanje osovine volana i potpuno je nelomljiva konstrukcija.
                      posto je koaksijalni osigurac kada neko pokusa da recimo na silu okrene volan, cime predje predefinisan obrtni momenat preskoci da tako nazovem osigurac i zastiti vratilo volana koje je i dalje zakljucano a volan se okrece u prazno.
                      u prvom servisu postoji alatka da se sve resetuje u pocetno stanje, nema dodatnih troskova.

                      sve napravljenog od posebno zilavog svedskog celika i kroz 36godina prakse se pokazalo kao neunistivo.

                      takodje, testirano na crash od 1974. godine redovno, i ima ateste DOT (americko ministarstvo transporta) i kasnije adekvatne evropske iz te oblasti. u slucaju nesrece ceo mehanizam se uvlaci i potpuno je bezbedan po vozaca, testirano 1975 na kres testovima i potvrdjeno dalje kroz praksu.

                      od 1979. sistem koristi i Mercedes.

                      Volvo je poceo da ugradjuje serijski u model 164, kao i sve kasnije koji su dosli, pocetkom 70tih godina.

                      U slucaju sudara, sumnjam da ce ista ostati citavo na sistemu upravljanja OSIM Zedera, buduci da je izradjen od materijala mnogo jaceg nego sto su (aluminijumski) stubovi upravljaca
                      upravo tako, razbice telo vozaca i napraviti teske ili cak smrtonosne povrede jer ostaje na mestu umesto da se povuce zajedno sa stubom volana i odmakne od vozaca (kao sto je na Volvou konstruisano npr).

                      stub upravljaca je kriticni deo bezbednosti vozaca i odavno je standard da se prave tako da se lome/savijaju pod uglom preko karadanskog zgloba vratila i uz to povlace ka motorskom prostoru i time sto vise udaljava od vozaca kada telo krene napred prilikom sudara.

                      Euro NCAP kontrolise i tu stavku, daje bodove i to jasne nacrta u dijagramu bezbednosti za svako testirano vozilo u obliku delova telaodredjenih boja koja ukazuju na nivo ocekivane opasnosti po telo.

                      danas, Volvov sistem koriste Tojota, GM, Ford, Mercedes, BMW, Honda, Fiat, ... ali ne i VAG.

                      VW i danas ima neresene probleme i sa spoljnim bravama, stvar poznata sada vec preko 2 decenije, koliko znam.

                      To koliko znam, niko nema kao fabricku ugradnju. Gresim li ili je Volvo opet izmislio nesto za sta niko drugi ne zna da imaju vec 30+ godina?
                      gresis, svi znaju sta je Volvo osmislio, i ogromna vecina koristi taj sistem u sada vec desetinama miliona prodatih vozila.

                      1974. na oglednom vozilu VSEC Volvo je prikazao siroj javnosti, i od 1975. godine dobio nagradu za inovaciju u SAD. i naravno patentirao a patent poklonio svetu za besplatno koriscenje (isto kao i sigurnosni pojas u 3 tacke recimo).

                      Zeder blokira osovinu upravljaca i onemogucava secenje.
                      Volvo ima duplu (dvostruku) osovinu upravljaca koaksijalnog tipa (osovina u osovini), blokira celicnim trnom unutrasnju osovinu dok je volan vezan na spoljasnju osovinu a izmedju ej specijalni samobolokirajuci ulozak koji povezuje te 2 osovine.

                      napravljeno je od svedskog posebno legiranog zilavog celika, i nemoguce je secenje.

                      godina 1974. osnovan konstrukcija i 1984. unapredjena konstrukcija (zbog Airbaga).


                      ako imas jos nekih sumnji mogu da ti pokazem radionicko uputstvo sa slikama kako to izlgeda i opisom kako radi sistem. imam na papiru ali ne i u elektornskoj formi nazalost.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        zaboravio sam da si pitao gde se ugradjuje. ja cu se zadrzati samo na Volvo modelima jer tacno znam godista posto je i to bila dilema.

                        164 probni sistem- 1972/73 godina
                        244/245 -1974 godina
                        264/265/262- 1977
                        760- 1982 godina
                        740 - 1985 godina
                        780- 1986
                        960 - 1991
                        850- 1992
                        340- 1979
                        480- 1986
                        440/460 - 1987

                        i svi kasniji S/C/V modeli

                        uvek standardna fabricka ugradnja od baznog modela do top varijante.

                        spoljne nelomljive sigurnosne brave se ugradjuju od 1966. godine pocevsi od modela 144/145.

                        sada vec davna istorija kada je sve pocelo =]
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #13
                          Romanopisac, kao i obicno...

                          OK, sad znamo i to.

                          A sta sa autima koji to nemaju? Pa zeder sta da rade drugo...
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            pa auto proizvodjac koji kasni toliko godina pa jos nema nesto takvo, ili slicno bih ja izbegavao za upotrebu ( i naravno kupovinu).

                            pitanje je po meni zasto nema sistem zastite ?

                            Zeder i sl. kopije ionako mogu da se koriste iskljucivo u VW vozilima (kako pise u reklamama).

                            ideja je jednostavna, nasiroko opisana, nacrtana, nalazi se u knjigama po knjizarama i biliotekama javno dostupno bez ikakve naknade, treba samo dobra volja da se primeni u konstrukciji auta...
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15
                              E sad preterujes...

                              Mozda postoji razlog zasto to ne ugradjuju. I pliz, bez pisanja da se Volvo vec toga setio, i da ima nesto lose u tome oni to sigurno ne bi radili itd...Sta ja znam sta se mota po glavi BMW-a na primer, ili Audija, pa im auti nemaju taj sistem. A reci da je razlog da se neka od marki izbegava zato sto navodno kasni u primeni neceg, ili da namerno nemaju neki slican sistem zastite, ipak je malo preterano...mozda ipak postoji dobar razlog za tako nesto, nemoj da si bas toliko iskljuciv.

                              Zeder moze da se iskoristi na 99% vozila, samo sto kod VW-a to ima najvise poente, jer su im stubovi volana aluminijumki, lako se lome, a i popularni su za kradju kod nas.

                              A cinjenica je (a da je cinjenica - jeste) da se automobili sa Zederom ne kradu. Siguran sam da i za Zeder postoji lek, ali se verovatno vise isplati presresti vlasnika na semaforu ili ukrasti drugi auto nego lomiti i volan i bravu itd...Ovako ili onako, sistem ispunjava svoju osnovnu namenu, da spreci kradju, bio pametan kao Volvov sistem ili glup - ali radi.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...
                              X