Par pitanja u vezi zamene Vectre za noviju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro_Touring_Mopar
    CBC Senator XXL
    • 13.11.2007
    • 684
    • Sabac

    Par pitanja u vezi zamene Vectre za noviju

    Posedujem '98 Opel Vectru B sa 1.6 16v motorom, koju vozam vec nekih 6 godina i poprilicno sam zadovoljan sa njom. Doduse, ma kako lepo i ocuvano izgledala, 6 godina na nasim putevima je, nazalost, svakako uzelo maha, tako da sam planirao poprilican servis (amortizeri, sve 4 gume, sredjivanje klime, nov motor za cenralnu bravu is sl...) Medjutim, preko veze mi se ukazala odlicna prilika da zamenim moju Vectru za noviji model (2001. godiste karavan, 1.8l), koji izgleda kao da je tek sad izasao "ispod cekica". Automobil je doslovno "kao casa"; sve je perfektno ocuvano, motor se ne cuje, sedista su nova novcijata, sto se tice tehnike, sve je 100% ispravno, automobil prakticno mirise na novo, a na satu, verovali ili ne, ima pravih 55000 kilometara... Zvuci suvise dobro da bi bilo istinito, zar ne?... Uglavnom, u poredjenju sa mojom Vectrom, ova mnogo bolje koci (ocuvanije plocice valjda...), mnogo se bolje ponasa na putu (siri pneumatici), mirnija je u leru i, realno, ocuvanija duplo. Medjutim, ono sto mi je upalo u oko jeste cinjenica da automobil koji je snazniji od mog dobrih 15-tak konja, ne ubrzava nista bolje, cak je i tromija u nizim obrtajima... Da ovo nije neki pokazatelj da se radi o fantasticnoj sminki, ili dodatna tezina karavana moze da utice na performanse, koje su u ovom slucaju osetne?...

    Voleo bih i da znam na koliko visu potrosnju, otprilike, mogu da racunam?... Uglavnom, dodatna svota novca koja treba da se doplati za noviju Vecu je oko 1500 evra, za realno mnogo ocuvaniji i skoro 4 godine mladji automobil. Voleo bih da cujem i par saveta u vezi karavan Vectri (ako je neko imao iskustva), kao i misljenja koliko se ova transakcija, zapravo, isplati?... Sto se tice tehnicke strane, automobil je 100% ispravan.
    Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
  • Night Rider
    CBC Veteran
    • 10.12.2007
    • 127
    • Banja Vrujci

    #2
    Re: Par pitanja u vezi zamene Vectre za noviju

    Generalno karavan ide losije od limuzine ali razlika i nije velika zato bi tih 15-ak konja trebalo da se oseti.
    Do sad sam imao sedam Vektri B medju njima su bile i 1.6 16v karavan i 1.8 16v karavan i sto se potrosnje tice skoro je ista a ubrzanje i snaga su naravno na strani 1.8 motora.
    Imao sam isto prvo 2.0dti limuzinu a zatim 2.0dti karavan i naravno limuzina ide bolje mada sam i cuo da karavan i limuzina nemaju iste menjace samo ne znam da li je to tacno.
    http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ksU5guIKnQ

    Comment

    • subicd
      CBC Senator XXL
      • 20.06.2008
      • 463
      • Novi Sad

      #3
      Re: Par pitanja u vezi zamene Vectre za noviju

      Dobijas noviji auto to je sigurno, ali i sa vise problema oko elektronike. Vozio sam i jednu i drugu, obe 1.6 16v, s tim da je ta nova/restayling za 15.000km bila xy puta u servisu i nikad nije konacno popravljena te 2000.-te godine, pa je i prodata kao nova tj. sa 16.500km. Sa polovnom i 180.000 odnosno 230.000km sam bio zadovoljan sto se tice elektronike, ali druge stvari su mi smetale i mucile, tako da za Opel hvala lepo vise nikad. Vremenom sam saznao da nisam pojedinacan slucaj sa konstantnim kvarovima na restaylingu.Ali sam je na vreme zamenuo, posle 1.5 godine, i uzeo Golfa 3 SDI starog 5 godina koji je sluzio narednih 6 godina i 90.000km kao da je kupljen nov.
      Inace restayling je stabilnija, ima bolje kocnice, mislim da je i zadnji trap dodatno odradjen/prosiren. Trebalo bi i da je komplet pocinkovana karoserija. Ali po mom misljenju ima MNOGO nepouzdaniju elektroniku od te tvoje iz 1998 i one moje iz 1997. godine.

      P.S. Dodaj jos koji euro i uzmi nekog Passata B5, za 2 klase je bolji auto za moj ukus. Pa cak je i Golf IV klasa za tu Vectru. Jer Vectrin jedini atribut je po meni njen spoljasnji izgled.

      Comment

      • Night Rider
        CBC Veteran
        • 10.12.2007
        • 127
        • Banja Vrujci

        #4
        Re: Par pitanja u vezi zamene Vectre za noviju

        Sa kakvom si elektronikom na Vektri imao problema?
        Vozio sam polovne Vektre 1.6 8v, 1.6 16v ,2x 1.8 16v, 2.0 di 16v, 2.0 xdti 16v, a sad vozim 2.0 ydti 16v.
        Nikad nisam imao problema sa elektronikom na njima sem sto sam radio pumpu na 2.0xdti 16v a to im je standardni kvar.
        Tako da sto se tice pouzdanosti mogu sa sigurnoscu da kazem da je Vektra b jedan veoma pouzdan auto koji je uz to jeftin za odrzavanje.
        http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ksU5guIKnQ

        Comment

        • zuja
          CBC Član
          • 13.11.2008
          • 76
          • Beograd-Zeleznik

          #5
          Re: Par pitanja u vezi zamene Vectre za noviju

          Ja vozim vectru karavan 1.8 i potrosnja u gradu je 10l,na otvorenom oko 7l i naravno od stila voznje. Sve zavisi kako je auto vozen,mozda ga je prosli vlasnik ulenjio pa zato nece da ide. Ja sam skoro vozio jednu limuzino i ide dosta losije nego moj karavan,isti motor je u pitanju. Ali covek menja brzine na 2000obrtaja. A sto se tice golfa 4,Vectra je autina za njega!!!

          Comment

          • subicd
            CBC Senator XXL
            • 20.06.2008
            • 463
            • Novi Sad

            #6
            Re: Par pitanja u vezi zamene Vectre za noviju

            Na staroj 1997. godiste nisam, ali na novoj 2000-to mnogo. Prvo je praznila akumulator 2-3 puta, na kraju su ustanovili da je krivac relej zadnjeg stakla. Onda je na nekih 4-5 hiljada km poceo da dize ler i da varira 300-400rpm. Tada je pustila i gorivo u karter. Promenjena bubina i sve je bilo OK nekih 2000km. Onda je ponovo pocela da dizele ler i da obrtaji variraju i da pusta gorivo u karter, opet je promenjena bobina(kod nje je iz jednog dela i nije jeftina). Posle toga je pocela da se gusi, promenjen EGR ventil, protokomer, i jos nesto ne secam se. Tad je promenjena i servo pumpa, ima elektro-hidraulicnu i ona je pocela da se cuje. Sve to za 16.500km, autio kupljen nov i sve je zamenjeno u garanciji. Sledeci vlasnik ju je vozio do nekih 30.000km bez problema, a onda je ponovo pocela da zafrkava tako da je vozio i u Austriju na popravku, tako sam cuo sasvim slucajno od jednog drugara. Na 80.000km je prolupala bregasta, pa je i to radio. Posle toga je prodao, kome nemam pojima.
            Drugar kupio novu 2 meseca pre mene, samo 2.0 DTI, menjana mu je pumpa za ulje na 5000km, turbina na 15.000km, onda je jedno vreme vozio bez problema, a posle se iskreno nisam nesto ni interesovao a i razisli smo se svako na svoju stranu te 2000-te zbog faxa, pa i kad se vidimo nismo pricali o njoj, mada je i on prodao posle 2-3 godine.
            Taksista komsija, crvenena i voza se po NSu ima 5 vrata, nema sta joj nije promenio, od kompijutera pa na dalje, 1.8 motor. On je uzeo polovnu sa nekih 100.000km.

            Zato kazem, vozi tu tvoju jer je bolja od restaylinga po mom misljenju, a ti kako hoces. A ako hoces da je promenis kupi neki auto, a ne Vectru da se patis sa njom. Naravno pravilo je da nema pravila, ali velika je verovatnoca da ces puci para i para. Razmisli zasto je Vectra 2001. godiste 5500-6000e, a kao nova je kostala 30.000DM

            Comment

            Working...
            X