Euro 3 norma - kako utvrditi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Darko_NS
    CBC Senator XXL
    • 02.12.2004
    • 557
    • Srpska Atina

    #31
    U jednoj od tema u diskusiji sa Brickom, rekao mi je da Volvo 850 zasigurno od 1995 godine ima euro 3 motore!
    moze li brick da potvrdi to i dali se to odnosi i na S/V 40

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #32
      A sta je uopste sa brickom, nema ga ovih dana. Da nije na odmoru?
      A ovo je tema gde je to pomenuto:
      http://hiitek.mine.nu/forums/cannonball ... c&start=20
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #33
        Pa i on je covek od krvi i mesako bi reko
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          S/V 40 se jos nije proizvodio 95, tada je bila aktuelna serija 440/460/480 sve do 1997. godine.
          od 1997. serija S/V40 je Euro 3 ali bi trebao da proverim posto ne pratim bas taj segment ( a malobrojni su u Americi pa se retko pominju u razgovorima).

          od 2.000 godine Volvo je sa S80 uveo Euro 4 normu i sukcesivno sa ostalim modelima a od ove 2.005. godine i Euro 5 buduci standard sa motorom V8 sa ili bez turba varijanta.(vec u prodaji od sajma u Detroitu gde je predstavljen pocetkom godine)

          u toku je razvoj na bazi Euro 6 normi, odnosno kalifornijski ULEV II standard (ultra low emission vehicle).

          model 850 Mk 1 serije od 1991 do 1995. je Euro 2 a onda su uvedeni novi motori i benzninski su Euro 3 dok je TDI dizelka ostala Euro 2 i koja se ugasila od 1998. godine kada je uveden potpuno novi samostalni i prvi Volvo putnicki dizel serije D5 po Euro 3 normi.

          upravo je izasao novi dizel po Euro 4, iz prosirene familije D5 motora dok ce se stari Euro 3 verovatno ubrzo ugasiti za EU trziste a ostati za ostatak sveta.

          Euro 5 je izgleda jos uvek nedostizan za dizel (?)

          malo se odmaralo, vuku nove radne pobede [/quote]
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • TheDoctor
            CBC Senator
            • 09.05.2005
            • 299
            • Keekendah City, Dukesland

            #35
            moj opelov motor ima oznaku x16szr.
            sta je to "r"?
            www.twowheelkings.de.vu

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #36
              Prva serija EcoPower motor je izbacena od strane SAABa za GB trziste sa modelom Carlson (Aero) 1993 godine gde je motor u EURO III normi i samo na GB trzistu, mada reci o EURO III standardu jos nema tada.

              Prvi zvanicni EURO III motori kod SAABa su B205 i B235 generacije i ugradjeni su u SAABa 9-5 1998 godine sa pocetkom prodaje septembar 1997.

              205 motor dolazi u SAABa 9-3 1999 godine kao model za 2000 godinu.

              To sto cini EURO III prepoznatljivim su 2 lambda sonde, jedna ispred i jedna iza katalizatora.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #37
                Znaci nista od ranijih godista, ne vredi nam GB, kada je volan na suprotnoj strani od nase... I kako bi adresa web stranice, nesto u stilu mobile.de ali za svedsku? Koliko je tamo Saab 95 1998godiste sa euro 3 2.0 motorom?
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • Saabo
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1724
                  • Vrbas
                  • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                  #38
                  Mnogo vise nego ovde
                  SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #39
                    Ljudi jel moguce da i ovo zadovoljava euro 3 normu????

                    link1

                    ili ovo

                    link2


                    EDIT 004: skracuj linkove
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #40
                      gde si ti video da su EURO3 ?

                      ovo D3 ti je oznaka modela....3HAND..treca ruka...
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #41
                        3 hand je treca ruka, to je jasno. Ali mislim da je D3 oznaka za euro 3 normu! Ispravite me ako gresim!
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #42
                          prvi link/ auto jeste Euro 3 i to eksplicitno pise u tekstu, cak je naveden i manji godisnji porez. ono sto pise je da auto nije bio fabricki tako ali je naknadno prosao atest i sada se vodi ( u papirima dakako, sta je realno ne znam iz teksta) kao Euro 3 .

                          drugi link pise da je vlasnik trece lice po redu, i nista vise, odnosno ne pominje eko normu tako da je verovatno Euro 2.

                          durgim recima, onaj prvi Audi mozes da uvezes po nasim propisima (ocekivanim) a drugi Audi ne mozes. podrazumevam da nasa drzava priznaje papire nemacke drzave i tamo izdat atest o svrstavanju u Euro 3 kategoriju.


                          btw, i za neke druge marke/ modele auta je moguce naknadnom doradom obezbediti Euro 3 klasifikaciju ali to mora da ima ABE atest ( za upotrebu) i TUV pregled sa ugradnje da je u okviru tehnickih/ zakonskih normi.


                          recimo, kada bi neki auto koji je EUro 1, dakle van trazenih normi, postao sa pogonom na gas a ukinut pogon na benzin glatko bi dobio Euro 3 kalsifikaciju/ atest (u Nemackoj moze) i time automatski mogao da se uveze. to vazi i za modele iz 80tih godina....

                          o tome se dosta pisalo po nemackim forumima koje povremeno pratim, posto kod njih nije zabranjen niti uvoz niti registracija ali se masno placa taksa na svakih 100cm3 zapremine motora ako je van eko standarda.

                          ta taksa je toliko velika da cesto prevazilazi godisnji iznos vrednost auta pa se iz tih razloga ne isplati vise posedovanje takvog auta iako ga drzava formalno nije zabranila za upotrebu.

                          opale po dzepu dovoljno jako da se i sam brze odlucis u zacrtanom smeru
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Srdjan
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 2416
                            • Bajina Basta/Beograd

                            #43
                            A sto drugi auto nije euro3 kada u opisu pise oznaka D3? Zar to ne predstavlja oznaku za euro 3 normu?
                            Druga stvar, hoces da kazes da teoretski npr. auto koji je na benzin i ugradnjom plina moze da zadovolji euro3 norme i da se atestira i da se to uveze kod nas... Jel vade benzinsku instalaciju i ostaje samo za gas ili ostaje? Ako vade koliko komplikovano je to posle vratiti i voziti auto na benzin ili gas, po zelji? Ako je ovo moguce eto nama najezde jeftinih automobila sa zapada.... Samo koliko kosta ugradnja plina na zapadu? Koliko bi izasla ugradnja i sam atest, posto kazes da si se raspitivao po nemackim forumima?
                            Lancia Kappa 2.0 20v

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              da u pravu si, promaklo mi je da pise i D3 pored 3hand.

                              da, auto postaje Euro 3 ako se totalno izvadi benzinski sistem i registruje samo na pogon gasom, jer se uvek eko klasifikacija vodi po najgorim specifikacijama (a na benzin ti auti ne zadovoljavaju).

                              ugradnja u Nemackoj je za venturi oko 2200-2500 evra, kljuc u ruke sa sve papirima a za sekvencijalni oko 3.000 evra.

                              mada bilo je oglasa i za manje, recimo vec od 1.700 evra sam video najjeftiniju ugradnju gasa. podrazumeva se da svaka ugradja obavezno ima atest, obavezno novu saobracajnu dozvolu/ izmene u postojecoj, obavezna garancija 24 meseca, itd sto pripada po zakonu.

                              ne rade posebno ugradnju a posebno atest, uvek je paket a ugradnju mogu da vrse samo posebno atestirani servisi.

                              nece bas biti ekstra kvalitetnih auta za male para sa zapada, jer toga ni tamo nema ali ce biti ipak daleko veca ponuda modela i nece biti stiske sa vremenom oko godista u odnosu na vreme uvoza, ponuda ce biti veca, cene auta kod nas, (narocito starijih) realnije i manje itd.


                              mislim da ako je auto sam po sebi van eko normi da se ne isplati ni na zapadu prepravka auta na noiju euro 3 normu jer to kosta adekvatno a ipak iako je moguce to nije uobicajeni metod niti masovan.

                              ali, vec sledece godine to znaci da ce moci da se uveze euro 3 auto iz recimo 98 godine a to je vec 9ta godina pa ce i sam auto po sebi vec biti bitno jeftiniji tamo negde.

                              u odnosu na sadasnje 3 godine za gotovo nove automobile, i tih 8-9 godina je ogromna razlika u ceni... a manja ulazna cena povlaci manju carinu i manji porez.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment


                              • #45
                                pogledajte ovo
                                link


                                EDIT 004: skracuj linkove

                                Comment

                                Working...
                                X