Alvirkov uporedni test

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bane R
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2006
    • 1769
    • Beograd

    #46
    Re: Alvirkov uporedni test

    u Palih boraca

    Originally posted by srh
    pa el imas tu emisiju gde golfu riknjava menjac,razumeo sam da je imas,ako ne onda pogledaj uporedni test bmw,porsche i jaguar gde je jaguar bio zadnji.
    Ako su to nekada rekli, onda imam... ali ja ne mogu da se setim da li su rekli i moje pitanje i dalje stoji u kojoj emisiji su rekli da nisu mogli da testiraju golf zbog pokvarenog menjača (a da to nije Fifth Gear ili neki neserijski Golf)...

    Na koji konkretno misliš? Na onoj peščanoj plaži? Pa ako je taj, ne sećam se koji je zaključak bio, ali dovoljno je što je Jaguar doleteo na plažu u transportnom vojnom avionu sa sve onom muzikom . Nikada neće reći da je Aston bolji od Ferrarija, Jaguar od BMWa... ali uvek više vole Aston ili Jaguar. 95% ljudi će pre voleti neki auto samo zato ako vole JC, JM ili RH, nego da razmisle svojom glavom... malo li je .

    Comment

    • tmanda323
      CBC Član
      • 31.05.2009
      • 39
      • beograd

      #47
      Re: Alvirkov uporedni test

      isto ko sto svabe preferiraju svoja kola
      U nekom nasem casopisu su radili test pola sa 1.4 motorom na 100000 km i njemu je puklo zvono menjaca.
      I citao sam hrvatski auto blic sa naslovom preko citave strane URA POKVARILI SMO TOYOTU!Nakon 100000 km crko lezaj tocka.Test je inace preuzet iz nemackog auto bilda

      Comment

      • tmanda323
        CBC Član
        • 31.05.2009
        • 39
        • beograd

        #48
        Re: Alvirkov uporedni test

        Bane koja ti je mazda? Mozda smo se sreli? ja kad prodjem sa mojom ne treba zaprasivanje komaraca koliko dimi.Juce mi je crko 1 cilindar,ne reaguje

        Comment

        • MirkoDamnjanovic
          CBC Senator
          • 26.09.2008
          • 291
          • Srbija
          • Cetvorotockas

          #49
          Re: Alvirkov uporedni test

          TG kad napravi test iznese ono sto je dobro na kolima i nikada nisam video da su bili pristrasni kao emisija sto se za Alvirovice ne moze reci. Ako auto ima kvalitete jedan ce da ih podrzava do besmislenosti a drugi ili treci voditelj ce da ga pljuju sa raznih aspekata i time iznesu sve moguce stavove koje ljudi imaju u vezi automobila. I to je ono sto je sustina price.

          Ferarri i Aston ne mogu da se porede. To jednostavno nisu automobili iste filozofije. Beskompromisne performanse naspram sportskog automobila koji moze da se vozi svaki dan (udobnost dodatna oprema...)

          Jel Resnik pod opstinom Vozdovac? Ako si u prolazu ( pored zgrade opstine ) svrati da sa Hypersonikom i sa mom popijes pice

          Alvirovici su najobicniji novinari koji ne smeju da napisu nista lose o onima koji ih placaju. TG vise puta nije dobio auto na testiranje jer su neki prethodni model tog proizvodjaca iskritikovali.

          Comment

          • Bane R
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2006
            • 1769
            • Beograd

            #50
            Re: Alvirkov uporedni test

            Originally posted by tmanda323
            Bane koja ti je mazda? Mozda smo se sreli? ja kad prodjem sa mojom ne treba zaprasivanje komaraca koliko dimi.Juce mi je crko 1 cilindar,ne reaguje
            Vozim 1990 CRX ED9 i 1998 Civic MB6.

            Originally posted by MirkoDamnjanovic
            Jel Resnik pod opstinom Vozdovac? Ako si u prolazu ( pored zgrade opstine ) svrati da sa Hypersonikom i sa mom popijes pice
            Nije, pod Rakovicom je. A i ako sam u prolazu to je uveče... mada nisam ni najsigurniji gde je ta zgrada. U Ustaničkoj? Hvala u svakom slučaju .

            Što se klasa tiče. F599 i DB9 su itekako u istoj klasi koja se zove GT. F430 je u klasi supercar, a V8 Vantage u klasi sportskih automobila. California mi je malo nejasna u kojoj je klasi... sportskoj verovatno, pošto nije ni supercar ni GT . Dakle Aston nema supercar klasu automobila, a otprilike bi V8 Vantage i California trebalo da se nađu u istoj klasi.

            PS. A ako želite da vidite kako se Golf raspada, nađite hard test Auto Kluba gde je golf trebao da pređe 200.000... pokvarilo se apsolutno sve što je moglo da se pokvari i to ne znam ni do koliko su km dogurali. U pitanju je 2.0 TDI motor. neko je kačio na forumu, ne mogu da nađem. A i pre nego što je kačio bio sam iz prve ruke upoznat koliko su tragično nepouzdani tada bili (valjda su nešto posle 2 godine opravili) novi common rail VW motori.

            Samo što sam ja još pre 10 godina rešio sam sa sobom sa kog kontinenta želim da su mi predmeti i uopšte se ne uzbuđujem kada neko drugačije misli .

            Comment

            • kamango
              CBC Senator
              • 31.05.2009
              • 205
              • KS-BG

              #51
              Re: Alvirkov uporedni test

              Originally posted by MirkoDamnjanovic
              Da ti evropski "proizvodjaci" imaju mu*a da stanu na crtu u ponudi kvaliteta sa Japancima ukinuli bi porez na uvoz Japanskih vozila. Mislim da je suvisno da kazem da bi svi precenjeni proizvodjaci automobila u Evropi ladno mogli da pozatvaraju svoje fabrikice sa svojim super kvalitetnim automobilima.
              U kom smislu kvalitetni? Ja vozim japanca ali sad iskreno mislim da lupas ti gluposti(bez uvrede). Pre ovih imao sam nemca, 3 francuza i naravno yuga i svi presli preko 300 000(naravno BEZ yuga ). Doduse Opel je imao Isuzu mottor .

              SAT su definitivno novine za onog ko ce da kupi kao sto neko rece Logana,Sandera ili Punta. Niko od njih ne trazi neke vrele testove i jednostavno serviraju ono sto ljudi hoce. A to je da velicaju navedene i time ohrabre ljudi da kupuju jeftino.

              Sto se tice kvaliteta, dacu banalan primer. Primmera 2001 i Golf IV 2001, kod drugara u Primmeri koji je dobro platio cela tabla kvrcka i iz citavog enterijera dobijas neko zveckanje, dok kod golfa sve kao prvog dana. Da se razumemo, mrzim golfa ali je jednostavno tako. Meni je bitno da se prvo nalazim u prijatnom okruzenju za voznju jer polazim od toga da ako kupim nova kola vozicu ih max 150 000 i verovatno nece da me boli glava. Isto tako, vozio sam i Polo 2007 i Yaris 2008 i opet imas taj neki feeling da je sve nekako bolje skockano. Opet polazim od enterijaera koji kod japanaca izgleda vratolomno dok kod nemca sve cisto i pregledno. Banalni primeri ali te stvari verovatno cine ono zasto balkanac uvek posegne prvo recimo za golfom. Da se ja pitam ja bih vratio one stare table iz korole sa kraja 90ih i svi srecni . A i recimo, znas li kako nervira kad na autoputu ti u Yarisu cujes leprsanje one folije protiv vode u vozacevim vratima kako susti na vetru. To su neke sitnice ali presudne. ZAbole me za motor posle 10 god kad cu do tad da promenim 2 automobila. Meni da kucnem u drvo japanc presao 200 000 bez gledanja u motor ali vec je vreme da se menja.

              Comment

              • melcer
                CBC Veteran
                • 04.03.2009
                • 174
                • Progar

                #52
                Re: Alvirkov uporedni test

                Originally posted by gti16v
                Originally posted by melcer
                neznam bas da li neki evropski proizvodjac daje 12 godina garancije na limariju
                VW/Audi, Opel daju dvanaestogodisnju garanciju na limariju, Mercedes daje tridesetogodisnju garanciju protiv pojave korozije, ne znam bas da li neki japanski proizvodjac daje 30 godina garancije na limariju
                proveri to malo bolje.

                moj drugar sad kupovao auto, mecka 5 i rekose mu u salonu, citiram: gospodine garancija na boju je 3 godine, na lim 5 godina, na motor 3 godine ili 100 000 predjenih km, posle predjenih 100 000 do 150 000 km zamenite auto za nov, mi vise nemamo kvalitet samo ime. isto mu rekose i u BMW-u

                Comment

                • MirkoDamnjanovic
                  CBC Senator
                  • 26.09.2008
                  • 291
                  • Srbija
                  • Cetvorotockas

                  #53
                  Re: Alvirkov uporedni test

                  Ja Daihatsu ne priznajem ni za Japanca ni za auto - bez uvrede.
                  U tekstu pises o Nissanu kao losem automobilu. Nisan je kupio Reno zato je i postao krs, sem Jopanskog naziva nema nista Japansko

                  Comment

                  • sri98
                    Admin od Trpeze
                    • 24.10.2004
                    • 7262
                    • Republic of Konjarnik
                    • Toyota Corolla E 210

                    #54
                    Re: Alvirkov uporedni test

                    Samo da pomenem da je Daihatsu najstarija japanska fabrika vozila i da se vratite na temu
                    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                    Comment

                    • kamango
                      CBC Senator
                      • 31.05.2009
                      • 205
                      • KS-BG

                      #55
                      Re: Alvirkov uporedni test

                      Originally posted by MirkoDamnjanovic
                      Ja Daihatsu ne priznajem ni za Japanca ni za auto - bez uvrede.
                      U tekstu pises o Nissanu kao losem automobilu. Nisan je kupio Reno zato je i postao krs, sem Jopanskog naziva nema nista Japansko


                      Sem 1.0TD ne znam da li ima nekog loseg motora kod Daihatsua. Nije da ih branim ali ti motori bas prelaze mnooogo bez ulaganja .

                      Comment

                      • MirkoDamnjanovic
                        CBC Senator
                        • 26.09.2008
                        • 291
                        • Srbija
                        • Cetvorotockas

                        #56
                        Re: Alvirkov uporedni test

                        kamango:"Sem 1.0TD ne znam da li ima nekog loseg motora kod Daihatsua. Nije da ih branim ali ti motori bas prelaze mnooogo bez ulaganja "

                        Pa sto kukas na tvog koji je 200k?

                        Mozda je najstarija al je i najlosija

                        Comment

                        • srh
                          CBC Član
                          • 31.05.2009
                          • 94
                          • beograd

                          #57
                          Re: Alvirkov uporedni test

                          koliko ja znam alvirko ne testira samo logana i zastavu 10 vec skoro sve automobile na trzisu,tako da ta teorija pada,ali nema veze ko hoce da gleda tu jeftinu propagandu neka ga .
                          a da se samo vratim na temu tg,da li se mozda secas bane kada su doveli ford gt na test pa on nije hteo da startuje. pola emisije su se ljudi smejali ,ja ne znam ,el to favorizovanje forda?
                          a u onom testu je jaguar bio najlosiji ja se secam.
                          i damjanovic je upravu ferari je jednostavno sport auto a u astnu je akcenat na luksuzu,obrati paznju na enterijer jednog i drugog auta i jasna stvar, medjutim svidja mi se tvoj vozni parkic!

                          Comment

                          • Bane R
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2006
                            • 1769
                            • Beograd

                            #58
                            Re: Alvirkov uporedni test

                            Ne sećam se. Sećam se da su doneli Ford GT u studio dok je još bio koncept i da taj koncept nije radio, ali ne zato što je bio pokvaren, već prosto što nije bio u voznom stanju. Prvi test Ford GT je bio u Detroitu i tu je sve prošlo extra. Posle su ga isto hvalili na sva usta, a jedino su zamerali veličinu i potrošnju auta. Tek kasnije kada je JC kupio Ford GT i kad se na njemu pokvarilo sve što je moglo da se pokvari su počeli da se sprdaju maksimalno, ali su i dalje imali maksimalno simpatija za taj auto .

                            Comment

                            • burazDalton
                              CBC Član
                              • 03.01.2008
                              • 45
                              • Ivanić Grad (CRO)

                              #59
                              Re: Alvirkov uporedni test

                              Bas zanimljiva rasprava, makar nemam pojma za tu emisiju.

                              Htio sam samo reci da je zakon trzista najjaci, i tko se tome prilagodi prvi, taj ce od toga samo plodove ubirati, pa tako i ti Alvirovici.

                              I ja smatram da su japanci nekad bili bog i batina u autoindustriji po pitanju kvalitete, ali nisu ni oni imuni na sve krace vrijeme razvoja, sve vise novih modela nastupa na trzistu, trzisni vijek pojedinih modela je sveden na 4 godine.. Hoces-neces, za nas kupce i krajnje potrosace je to katastrofa cista. Nema vise auta koji je imun na ovo ili ono.

                              Svojevremeno sam prodavao Mercedese, i to u vrijeme kad su E-klase rikavale, gorile, nisu kocile i svasta nesto.. i kad su ljudi prijetili da ce ih zapaliti pred autosalonom (jedan je covjek to i napravio). A nekad je Meca bila pojam nekvarljivog automobila.. Japanci takodjer.. Smijesno mi je to sad, ali imali smo Skalu 55 iz '88, koja je bila tako kvalitetno napravljena da smo s njom u 9 godina vlasnistva (prvi vlasnici) imali manje problema nego s Mazdom u prvih 9 godina (takodjer Mazdu kupili novu) i da sad sa sjetom razmisljam o tim boljim vremenima i kvalitetnijim automobilima (znam, smijesno reci da je Zastava bila kvalitetna, ali brat-bratu, nista joj nije falilo). Smijesno mi je kad citam o kvarovima novih automobila, nazalost, vecinom su to elektricni ili elektronski kvarovi, al kad procitam da je nakon 10 godina neko crijevo na japanskom vozilu propiskilo, pa to je presmijesno.. Deda mi je imao Asconu, auto presao preko 400 tisuca, imao je gresku da je znao remen preskocit ili puknut, ali je masina imala zastitu od tog (1,6 S), ali nikad, nikad nisam vidio da je na njoj mjenjano neko crijevo jer je bilo lose kvalitete..

                              Uglavnom, u jednu ruku, sami smo si krivi sto proizvodjaci sve vise nam pocinju prodavati bofl robu, jer zasto jednu stvar imati 15-20 godina, kad mozes fino u lijepa nova kola sjesti 2 puta u toliko, ili vise.. Zato vise i nisu auti toliko kvalitetni, a u drugu ruku, profit je ono sto pokrece taj truli kapitalisticki svijet, postajemo robovi rada, ali i robovi uzivanja - pod tim mislim uzivanje u vlastitom prijevoznom sredstvu.

                              Istina je za Autoklubov superultramaratonski test sa Golfom 5 2.0 tdi, maratonski test je zavrsen s drugom masinom, prva je bila kaput nakon nekih 40-ak tisuca km.. Al eto, sta da kazem, sad sami slobodno jedemo vlastita g.. Izborili smo se za to.

                              I zato, uzivajte u Top Gearu, Fifth Gearu, dobre su emisije, ali i u Alvirku, samo, vi ste u jednoj prednosti, u Hrvatskoj nema takve emisije koja ce testirati automobile koje si narod moze priustiti

                              LP

                              Comment

                              • Car
                                CBC Senator XXL
                                • 07.07.2005
                                • 900
                                • Beograd

                                #60
                                Re: Alvirkov uporedni test

                                Ja bih samo dodao i jednu bitnu razliku između ljudi koji dolaze na ovaj forum i prosečnog vozača u Srbiji. Nije svakome automobil preterano bitan, kod većine je on samo prevozno sredstvo koje treba da bude što jeftinije u eksploataciji. Kad na to dodaš ekonomsko (i mentalno) stanje srpskog vozača, nezainteresovanost za ulazak u problematiku auto industrije i sl., nije preterano teško zaključiti zašto je SAT gledan, zašto ljudima ne treba više od onog što im nudi sandero, logan, Z10, i tako dalje...
                                Tako da je ovde BaneR potpuno u pravu. Ni ja ne vidim zašto bi Alvirović bio nazivan prevarantom zbog toga što ljudima nudi informacije o pomenutim automobilima, i generalno o stvarima koje ljude ovde najviše i zanima - zbog nečeg drugog neka i bude prevarant, u redu, ali ovo nije dovoljan razlog. U suštini, može on i da priča o automobilma koji zanimaju 0,001 procenat populacije, pa bi onda neki srh ili MirkoDamnjanovic s kenonbola bili srećni, ali ni to nije baš neko rešenje.

                                Comment

                                Working...
                                X