Pozdrav svim forumasima i expertima za motore.
Interesuje me neke stvari u vezi ovih motora, naime koliko su trajni u odnosu na starije tipove koji su radjeni od livenog gvozdja( gus), da li se moze raditi generalna na njima(citao sam da ne)(Mozda hilznovanje?)Ili ga jednostavno bacite kad se potrosi.
Kakva je glava ovih motora, ventili i lezista ventila?
Kako izdrzavaju pogon na LPG (mislim zbog temperature sagorevanja istog)? Prvenstveno me zanimaju VW motori 1.4 i 1.6 16v koji se ugradjuju i u seat i skodu. Mislim da je prvi Alloy motor u VW bio 1.8/ 20v ( ispravite me ako gresim) i u turbo varijanti.
Ni dizeli nisu ostali van ovog trenda, citam i PSA 1.6 Hdi koji se ugradjuje i u Focus je od aluminijuma.
Neki komentar?

Interesuje me neke stvari u vezi ovih motora, naime koliko su trajni u odnosu na starije tipove koji su radjeni od livenog gvozdja( gus), da li se moze raditi generalna na njima(citao sam da ne)(Mozda hilznovanje?)Ili ga jednostavno bacite kad se potrosi.
Kakva je glava ovih motora, ventili i lezista ventila?
Kako izdrzavaju pogon na LPG (mislim zbog temperature sagorevanja istog)? Prvenstveno me zanimaju VW motori 1.4 i 1.6 16v koji se ugradjuju i u seat i skodu. Mislim da je prvi Alloy motor u VW bio 1.8/ 20v ( ispravite me ako gresim) i u turbo varijanti.
Ni dizeli nisu ostali van ovog trenda, citam i PSA 1.6 Hdi koji se ugradjuje i u Focus je od aluminijuma.
Neki komentar?

Comment