Kupovina novog vozila u inostranstvu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dzoni_mkv
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2007
    • 875
    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

    #16
    Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

    Razumem ja da jedno pravno lice nece ustupiti drugom pravnom licu homologaciju. Ali ja pricam o fizickom licu. Da li vazi ovo predhodno sto sam nasao u tumacenju uredbe o standardizaciji i homologaciji?
    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

    Comment

    • ada
      CBC Senator XXL
      • 04.06.2005
      • 2375
      • Novi Sad
      • Svasta nesto

      #17
      Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

      ako se nevaram ali nisam 100% siguran vozilo po nasem carinskom zakonu se smatra polovno ako je starije od 60 dana to jest da je imao registrovanog vlasnika 60 dana. Nece ti dati da uvezes ganc novo vozilo zbog autorizacije. cesto se desava da je preko neki model na akciji i jeftiniji nego ovde ali takav je zakon. Naravno da postoji razlika u proizvodnji koliko god vi pricali da nema razlike. Rade se ako se nevaram tri tipa vozila. Za americko trziste, za istocno i za evropu! Nije samo kvalitet guma u pitanju ili akumulatora vec uopste celost vozila. U samoj fabrici postoje tri kvalifikacije kvaliteta delova i tako se selektiraju za koje trziste sta ide.
      Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
      Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
      Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
      Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

      Comment

      • Dzoni_mkv
        CBC Senator XXL
        • 29.04.2007
        • 875
        • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

        #18
        Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

        Znaci tale se goveda. Dobro....znaci pise da moze a u stvari MOSA.
        Razlika u proizvodnji je ok za Amricko trziste, Evropu i Aziju (Afriku). To je logicno jer ispunjavas razlicite standarde kvaliteta i norme koje vaze za to podrucije. Izmedju vozila proizvedenih za Evropu ne postoje razlike. To je ono o cemu se ovde prica. Znaci auto za musteriju u Beogradu i u Parizu je isti djavo. Kvalitet je isti, delovi su isti. Shvatite da u sistemu upravljanja kvalitetom u auto industriji ne postoji prva, druga, treca itd klasa. Cesto (ne cesto nego skoro uvek) se ne zna gde koji auto ide dok je na proizvodnoj liniji (osim ako nije personalizovani model). Auto se pravi po euro III, IV, V itd. normi pa gde zavrsi, odnosno odakle diler naruci sa "stoka".
        You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

        Comment

        • Vlada_nbgd
          CBC Senator XXL
          • 11.09.2005
          • 1066
          • Novi Beograd/Topcider
          • ford focus sport pack

          #19
          Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

          Bas tako,kad sam ja trazio da mi konkretnu mazdu "odvoje" sa strana samo par dana receno mi je da to nije moguce jer u ovom trenutku moze da je rezervise npr neko iz Slovenije,odnosno mora da se kaparise vozilo i sklopi ugovor u kome je tacno naveden br. sasije.
          FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

          Comment

          • ada
            CBC Senator XXL
            • 04.06.2005
            • 2375
            • Novi Sad
            • Svasta nesto

            #20
            Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

            opet gresis! nije auto isti za nizozemsko trziste i za nemacku naprimer!
            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #21
              Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

              Sto se uvoza novog auta tice, klasican monopol je u pitanju jer kako Ada kaze auta su u EU jeftinija i po par hiljada eura. sto ce reci da ovi nasi marziraju zesce...

              Auto za skandinavsko trziste nije isti kao za juznoevropsko. svaki deo se radi u tri klaze. primara radi, VAG, najkvaliteniji klip ide u audi, II klasa u VW i III u skodu. Postoje modeli koji se specijalno rade recimo za italijansko trziste ili Australiju ili UK. svaki proizvodjac prilagodjava svoj proizvod odredjenom trzistu i samim tim proizvodni proces odredjuje cenu. naravno da je osnova ista i da je debljina lima uvek i svugde ista ali postoje detalji koji se razikuju i bitno uticu na cenu a ona moze biti i 1000e za odredjeni model, malo li je... to sto se zicarija za BMW proizvodi u prokuplju ne menja stvar pa i grejaci sedista za mercedes i kederi za majbaha se rade kod MIce u pazovi pa ne znaci da ce se isti ugradjivati u svaki model za svacije trziste. Auto za svajcarsku i tursku nisu isti. svajcarac se sklapa u maticnoj zemlji a turcin u kini. oba zadovoljavaju sve propisane norme ali je svajcarac kvalitetnije uradjen. da se razumemo, sve je danas konfekcija i proizvodjaci gledaju na svaki nacin da ustede. prost primer, pre neki dan mi stigne nekoliko garnitura ulozaka i skakavaca za passata B5.5 . gledam kljuc i ne mogu da verujem. predhodna serija, koju sam dobio od istog dobavljaca, je imala emajliranu znacku na auminijumskoj podlozi (VW znacka na skakavcu) ova serija ima klasicnu stampu na papirnoj podlozi zalivenu plastikom.
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • ada
                CBC Senator XXL
                • 04.06.2005
                • 2375
                • Novi Sad
                • Svasta nesto

                #22
                Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                Pa zamisli kada bi se radilo sve isto po difoltu. znas kada bi onaj u sibiru upalio auto. verovatno nikada jer za egipatsko trziste nema potrebe za saugom a za sibir treba da radi pola sata da bi skontao da treba da pocne da greje motor i tako dalje i tako dalje!
                Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                Comment

                • Darth Malak
                  CBC Senator
                  • 26.05.2008
                  • 207
                  • Beograd

                  #23
                  Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                  svasta se izdesavalo ovde vidim nije mi radio komp ...

                  ono sto sam stavio , nasao sam na porche scg sajtu , verovatno nesto staro ... kad budem imao vremena bas cu da odem do carine a u vezi individualne kupovine novog vozila iz inostranstva...

                  a zasto sam rekao da su vozila kupljena kod nas ipak losijeg kvaliteta nego od onih na zapadu ,imao sam par puta priliku da sednem u ista vozila (isti model ) kupljena kod nas i na zapadu ,presla skoro isto km itd ,svako vozilo koje je kupljeno kod nas imalo je vise sitnih kvarova ili nekih gluposti neko od onih na zapadu , naravno vozila su bila pod garancijom i sva su odrzavana u zvanicnim servisima a i na moju zalost uverio sam se na svom licnom automobilu koje je nov kupljen kod nas i gde sam vise puta isao na servis za razne zajebancije -sitne doduse ali znaju da iznerviraju coveka, uzgred pitam ortaka od brata koji zivi u nemackoj i koji ima isti auto kao ja jer ti se desilo ovo , a ono a itd ? a on meni ne,ne,ne i ne + sto on svoj auto bas i ne pazi a presao je 10x vise od mene i stariji od mog za samo 3 meseca ...

                  eto a ja samo hteo da saznam da li neko deli moje misljenje

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #24
                    Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                    Originally posted by ada
                    Nece ti dati da uvezes ganc novo vozilo zbog autorizacije. cesto se desava da je preko neki model na akciji i jeftiniji nego ovde ali takav je zakon.
                    Izvini, ali nije tacno. Odem u Nemacku u salon, BMW, Mercedes, Porsche, sta god. Dobar dan, molim vas zapakujte mi taj auto za poneti. Platis, uzmes auto, najnormalnije ga uvezes uz carinu i porez i kraj. EU odavno zabranila monopolsku praksu da ne mozes pored uvoznika licno za sebe da uvezes sta god hoces - mozes, osim ako ga komercijalno ne prodajes dalje i deklarises kao novo vozilo. Kupio do sad za firmu 3-4 komada tako, sto putnicka sto komercijalna vozila.

                    Sto se tice homologacije - od kada je homologacija potreban i zahtevan dokument pri carinjenju vozila, novog ili polovnog? Sta to onda znaci, uvoznik se stiti time sto meni za nov auto meni treba homologacija koju on ima a ja ne mogu da dobijem - a za isti takav ali POLOVAN auto mi nije potrebna homologacija pa mogu da ga uvezem kako hocu? Pa ako je potrebna homologacija, nebitno je da li je auto nov ili ne, homologacija se ne bavi time da li je auto nov, skoro nov, ili 20 godina star, vec da li zadovoljava standarde naseg trzista (...). Drugim recima, ako postoji u carinskom katalogu, postoji i homologacija za njega, nema potrebe da to trazim od uvoznika. Ako je isti model uvozen ranije u Srbiju od strane generalnog uvoznika, odnosno za isti postoji homologaciona dokumentacija, bice uveden u katalog. Ako nije, nece biti uveden, pa ili sami radite homologaciju, ili cekate da zvanicni uvoznik uveze takav model pa odradi homologaciju za njega. Homologacija nije nesto sto je VLASNISTVO uvoznika, pa on pravo da po njoj uvozi zadrzava za sebe...Drugi primer, Panasonic ima 3 uvoznika za Srbiju, dovoljno je da za jedan odredjeni model televizora bilo ko od njih 3 odradi homologaciju, pa da i ostala 2 mogu da rade uvoz na konto toga. Homologacija je proces provere da li PROIZVOD podleze standardu, a ne "proizvod uvezen od strane tog i tog"...

                    I da, radio sam konkretnu homologaciju i za automobile i tehnicku robu, pa ne pricam napamet.

                    Originally posted by ada
                    Naravno da postoji razlika u proizvodnji koliko god vi pricali da nema razlike. Rade se ako se nevaram tri tipa vozila. Za americko trziste, za istocno i za evropu! Nije samo kvalitet guma u pitanju ili akumulatora vec uopste celost vozila. U samoj fabrici postoje tri kvalifikacije kvaliteta delova i tako se selektiraju za koje trziste sta ide.
                    OK, postoji razlika u klasifikaciji delova koji idu u vozila za US, EU i africko trziste, to je jasno - zbog homologacije, razlicitih propisa, i uslova eksploatacije (vise temperature, pa je, sta znam, hladnjak ili program u ECU-u drugaciji za africko i EU trziste). Ali objasnite mi u CEMU se konkretno razlikuje recimo Porsche za Nemacku od Porschea za Srbiju, Rusiju ili Francusku? Ja tvrdim da se ne razlikuju apsolutno ni u cemu, pa dokazite da gresim. Koje se, konkretno, komponente razlikuju i u cemu?

                    Bela tehnika je jedno, tu ima itekakvih razlika, kao i u gomili ostale robe (ko ima decu i probao je Pampers iz Nemacke u poredjenju sa nasim zna o cemu pricam), ali za automobile, da ih prave selektivno za svaku zemlju posebno, to ne. Po regionima postoji podela, ali podela na Porsche ili BMW za EU i neki nekvalitetniji za istocnu Evropu, to ne.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • JNC
                      CBC Senator XXL
                      • 19.12.2006
                      • 1332
                      • Beograd

                      #25
                      Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                      Kucao post pa vidim da je 206ica napisao slicno.
                      Razlike nema sanse da ima, to bi mnogo zakomplikovalo proces i poskupelo prozivodnuju, evo konkretno za Mazdu, kao sto rece Vlada u Austriji je lager za sve u ovom kraju evrope, i ima sta hoces, ali npr ti u Srbiji ne mozes da kupis Mazdu sa siberom( ko ne veruje nek zove da pita uvoznika) jer Mazda misli da za nase prostore siber ne treba i dodatno komplikuje odrzavanje ili sta vec, i razlike su naravno u opremi, velicini hladnjaka npr.( za toplije predele) ali to nikako nije razlika u kavlitetu.

                      A sto se tice ovoga da auta preko duze traju, ja mislim da je to zbog ovih nasih vrljavih ovlascenih servia, na svakom autu kad ide na redovan servis(zamena ulja i te sitnice) po svakom uputstvu za odrzavanje pise sta sve treba prekontorlisati i po potrebi zameniti, a ja iz svog mog iskustva sa ovlascenim servisima raznih marki( a vise sam bio u njima zbog posla, nego u ovim "ne ovlascenim) oni to ne rade uopste, samo odrade zasta si dosao, ono osnovno i cao, pa otud i problemi sa sitnicama koje bi oni u hodu dok je auto jos u garanciji trebalo da resavaju, a da ja kao vlasnik istog to ne moram na kraju krajeva ni da znam, zavedi gde treba, resi i gotovo.

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                        @ada @ Zverko

                        Mesate stvari. Postoji razlika u automobilima zbog regionalnog prilagodjavanja odnosno klimatskih karakteristika zemlje, na primer - u Sibiru je hladno pa se u BMW po defaultu stavljaju, sta znam, termoizolaciona stakla ili dupli grejac u rezervoar, za africko trziste ide drugaciji sistem u**** i filtracije vazduha zbog peska, itd. Ali da za EU trziste ide kvalitetniji klip u motor, a za srpsko ide nekvalitetniji trece klase, to jednostavno nije tako. Da, postoji razlika i u kvalitetu izmedju BMW za Kinu i EU, ali to su dva POTPUNO razlicita automobila, kineski ne mozes uvesti u Srbiju i obrnuto.

                        Normalno je da klip I klase ide u Audi, II u VW, III u Skodu, sta je tu sporno, upravo to je redosled kvaliteta unutar VAG grupe? Da li neko mozda tvrdi da u EU Audi ide klip I klase a u Audi za Srbiju klase II? Ja tvrdim da nije tako, jer takva razlika u autoindustriji NE postoji. Odnosno postoji, ali ne izmedju EU i istocnoevropskog trzista za premium marke automobila.

                        Ne mesajte Fiat u celu pricu da biste potkrepili izuzetkom nesto sto ne postoji kao pravilo medju vecinom ostalih marki.

                        Jos samo mala dopuna oko homologacije - ako za SRB trziste uvoznik nije odradio homologaciju, npr. BMW X6 model 5.0i, vi ga ne mozete privatno uvesti kao novo ni polovno vozilo, dok se homologacija ne odradi ko GOD da je odradi, za KONKRETNO taj model. Uradite je vi za vas auto, uvoznik uvozi taj model na konto toga sto ste vi uradili. Obrnuto takodje vazi. Ako homologacija vec postoji, na konto nje mozete uvesti novo ili polovno vozilo tog tipa i nema potrebe da pitate uvoznika za bilo sta oko toga.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #27
                          Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                          Originally posted by 206
                          Normalno je da klip I klase ide u Audi, II u VW, III u Skodu, sta je tu sporno, upravo to je redosled kvaliteta unutar VAG grupe? Da li neko mozda tvrdi da u EU Audi ide klip I klase a u Audi za Srbiju klase II? Ja tvrdim da nije tako, jer takva razlika u autoindustriji NE postoji. Odnosno postoji, ali ne izmedju EU i istocnoevropskog trzista za premium marke automobila.
                          Ja bih molio da se ovo za klipove I, II i III klase potvrdi nekako, da ne bude rekla-kazala. I @206: Postoji li razlika za marke koje nisu premium ?!

                          Imajte na umu da sve fabrike automobila rade modele "on-demand", tačnije po zahtevima lokalnog tržišta. Tako ćete ovde naći različite pakete opreme, motora, kvaliteta materijala u unutrašnjosti ... koji ne postoje nigde drugde ... To nije personalizivani automobil po želji unapred poznatog pojedinačnog kupca, već model koji neki diler "nacrta", tj. "stavi to i to u auto da bi koštao toliko i toliko".
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • Dzoni_mkv
                            CBC Senator XXL
                            • 29.04.2007
                            • 875
                            • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                            #28
                            Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                            @206 aleluja! To je ono sto ja pricam al' ja u klin zverko i ada u plocu. I za uvoz i za kvalitet. Za uvoz sam skoro siguran da fizicko lice moze uvesti sve (osim narkotika, mada i to ako je dovoljno vest ) jer je to za licne potrebe.
                            Za kvalitet niko ne shvata da je narudzbina delova za proizvodnju konkretnog primerka nesto na sta ljudski faktor skoro da nema uticaja! Ovako to ide odprilike: Narudzbina dilera ili sluzbe prodaje (zovi kako hoces) radni nalog se vezuje za broj sasije i sistem sam rezervise neophodne komponenete za proizvodnju istog. Posto skoro svi rade po sistemu "Just in time" sto znaci da skoro nemaju magacin vec ono sto stigne od liferanata se odmah i ugradjuje, tako da mi u SAP-u dobijemo narudzbinu za npr. BMW 320d brojem sasije taj i taj i kodom za model kabla taj i taj. Radni nalog se lansira i ide u proizvodnju. Radnik uzima praznu kutiju osiguraca overi bar kodom i veze za radni nalog i odatle pocinje proces. Sistem izbaci sta sve treba od releja, osiguraca, konektora, kablova da uzme iz skladista kada sve sto je uzeo overi bar kodovima sistem kaze da je sve na broju ajd odnesi to na liniju za asembilranje to se napravi, posle toga ide na 2 vrste testiranja (zaptivanja i funkcionalnosti) i pakuj u kutije, slozi na paletu, kamion i pravac fabrika. Da nemamo radnike koji prave delove glat bi coveka mogli da izbacimo iz price! Sistem uzimanja iz magacina postoji i isti je za svaki proizvod i nema druga treca peta klasa. Sve isti djavo.
                            Ponavljam, za Evropu nema razlike. Za Ameriku i Evropu ili Aziju to ne vazi. To su skoro potpuno drugi automobili! Ne zato sto neko hoce da napravi losije ili ustedi vec sto MORA DA ISPOSTUJE DRUGE NORME! Npr ako je far u Evropi izradjen od stakla, u Americi neko moze da propise da mora da bude od pleksiglasa. Mozda jeste losji ili jevtiniji, ali je TO PO NORMI i cao! Mora tako. Isto tako vazi za evropu, imate EURO normu i ta linija sklapa te automobile. Svi su isti. To sto smo mi ubedjeni da je sve teorija zavere i "neko mi reko" pogotovu gastabajteri koji tako lupetaju da je to za medalju, ko da su svu pamet sveta popili.
                            You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #29
                              Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                              Za Hyundai, Kiu, Nissan i Toyotu znam da razlike za pojedinacna EU trzista i ostala evropska - ne postoje, svi su identicni sto se tice kvaliteta ugradjenih sklopova. E sad, POSTOJE razlike, kao ovo sto je receno, da u zavisnosti od specifikacija uvoznika, recimo za VW neki paket Fun u Nemackoj znaci klimu i kozu i navigaciju, a u Srbiji to znaci elektricne prozore i nista od ranije navedenog. Ali, da se razlikuje kvalitet materijala od kojih su odradjeni sklopovi, ili kvalitet zavrsne obrade - to ne. Te teorije zavere jedino Mythbustersima da neko da na proveru, ne znam odakle krecu takve price?
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • djukic
                                CBC Senator XXL
                                • 27.03.2005
                                • 2526
                                • Beograd

                                #30
                                Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                                Da rezimiramo, moze se uvesti NOV auto sa bilo kog trzista?

                                Evo Citroen |C4 je na akciji u BIH i jefitniji je od srpske varijante bar par hiljada E sa sve nasom carinom i porezom. Garancija mora da vazi svugde, znaci nije to proble. Pa zasto se onda C4 uopste ovde prodaje preko vitro grupa? U cemu je glupost ovih mucenika sto ga ovde kupuju??? Neznanje? sumnjam pojavila bi se gomila agencija koja bi upravo za malu sumu pronalazila najjeftinija vozila nova u EU ili bilo gde u Evropi i dovozila ih ovamo.

                                Pa evo Ada ima mogucnosti i iskustva mogao bi to on da radi, mislim u cemu je problem///....
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X