nesto mi se cini da automobili koji se kod nas prodaju nisu bas istog kvaliteta kao sto su za zapad, i ako se kupi auto u Nemackoj na primer -nov ! da li sve garancije vaze ili mora da se nesto doplati npr. za international waranty
Kupovina novog vozila u inostranstvu
Collapse
X
-
Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu
Nemoze da se uveze novo vozilo!Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
-
-
Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu
Originally posted by adaNemoze da se uveze novo vozilo!
siguran si , na osnovu cega ne sme ???
mislim da gresis
Uvoz novog vozila
Ako uvozite novo vozilo (vozilo koje nikada ranije nije bilo registrovano), potrebno je da izvršite proveru saobraznosti vozila sa homologacionom dokumentacijom i važećim propisima. Ovaj postupak se sprovodi preko Instituta za standardizaciju, ul. Stevana Brakusa 2, Beograd i rezultira izdavanjem Potvrde o saobraznosti vozila. Pre nego što se upustite u ovaj postupak, potrebno je da od firme Porsche SCG dobijete pismenu Saglasnost o ustupanju homologacione dokumentacije. Saglasnost se izdaje na vaš pisani zahtev koji možete uputiti na naš faks: 011 3042 439. Zahtev treba da sadrži sledeće podatke:
Podatke o vlasniku vozila, odnosno podatke o firmi na koju će se vozilo registrovati (naziv firme, adresa, PIB broj, broj žiro računa, broj telefona i faksa osobe za kontakt – najbolje je da Zahtev uputite na memorandumu firme)
Podatke o vozilu: marka, tip vozila, broj šasije, broj motora.
Vašu izjavu, da na vozilu nisu rađene nikakve naknadne izmene / dorade, tj. da je vozilo u fabrički neizmenjenom stanju
Sve detaljnije informacije o izdavanju Saglasnosti možete dobiti na telefone: 011/30 42 531 ili 30 42 536
Nakon dobijanja Saglasnosti, a prema instrukcijama dobijenim od Instituta za standardizaciju, dogovarate pregled vozila od strane odgovarajuće nadležne institucije. Napominjemo, da u tu svrhu morate izvršiti privremeni uvoz vozila. Po završetku pregleda, Institut za standardizaciju izdaje Potvrdu sa kojom možete dalje nastaviti postupak uvoza vozila tj. carinjenja.
generalno mislim da ima razlike kada kupujes na zapadu ! mislim da je kvalitenije i da je sama kontrola mnogo strozija nego za vozila koja ide na istok evrope ,to je pitanje !
Comment
-
-
Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu
I ti mislis da ce ti neka firma ustupiti homologaciju???!?! Nema nikakve sanse za to...
Comment
-
-
Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu
Cekaj malo. Odkada vazi da se ne moze kupiti nov automobil u inostranstvu i uvesti u Srbiju? Hocu da uvezem auto koji ovde ne mogu da kupim (Aston Martin, Ferrari etc.) i kazu e decko ne moze?!! Euro 3 ispunjava i sta je tu sada problem? Od kada model koji je vec homologiran se vezuje za jedno pravno lice koje zastupa tu marku? Ocete da kazete da Delta moze da uveze BMW npr 520d a ja ne mogu da kupim isti taj negde van Srbije i da ga uvezem i ocarinim?
Ovo i mene cisto informativno interesuje, inace Darth Malak gresis, nema razlike. To sto smo mi navikli da kazemo po difoltu Madjari ili ovi oni prave gori auto od onog u Nemackoj nema veze sa mozgom. ISO TS (16949) je jako rigorozan i moraju ga imati svi u auto-industriji. Od dobavljaca delova do proizvodjaca automobila. Ovo ti pricam iz iskustva jer ZNAM kako se sprovodi kontrola i kako se prave delovi za jednu........jako poznatu marku. To sto se pravi u Srbiji ne znaci ama bas nista. OK mozda prostor oko hale nije uredjen do detalja kao u Nemackoj, ali znam da proizvodni postupak, sirovine, menadzment kvaliteta, obuka radnika itd. je u dlaku isto kao u maticnoj fabrici, i u fabrici u Slovackoj, i u Rumuniji i u Kini i u Meksiku i u 20 ostalih fabrika sirom sveta.You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Comment
-
-
Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu
U Majdarskoj punto ovaj nas domaci (samo njihov domaci) kosta sa mnooogo boljom opremom u maloprodaji kod njih i par hiljada manje eura nego kod nas. E sad kada njihovom puntu skines madjarski porez i kad platis nasu carinu i porez dobijes naravno bolje opremljen a mislim i sklopljen punto za iste ili manje pare...
Zamisli kada bi to moglo, pa meni je lakse da odem do Segedina u Evropu da kupim punta nego da odem do Kragujevca i kupim nas poluproizvod...
Comment
-
-
Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu
Na CFSu citroen forumu, lik koji radi u peugeotu je potvrdio upravo to da postoje nivoi kvaliteta. Ali u okviru same EU tako da za nemacku i francusku ide 1 kvalitet a za afriku 5ti...
Comment
-
-
Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu
Sve je to ljudi ok za Punta nikakav problem ja samo pitam zasto vec homologirani model (da ispunjava euro III normu) ne moze biti uvezen? Od kada to vazi. Znam da je pre godinu dana moglo i da sam platio porez i carinu za auto i registraciju (posto su finansije bile moj deo posla i secam se kao juce da sam otkucao nalog i poslao ga i znam da je na fakturi prodavca stajalo 40 000 EUR i bez problema su nasi carnici to prhvatili) i da se auto nalazio u vlasnistvu moje bivse firme (direktor je dobio sluzbeni 523iA). Znaci auto je stigao sa racunom od dilera u Nemackoj, prosao carinsku proceduru i sve po PS. Od kada su ukinuli to?
@zverko zasto nisu? Znas li sigurno? Mislim da je to nagadjanje i to tesko. Losiji materijali? Losiji delovi od liferanata? Losije sklopljeno? Jedina razlika moze da postoji izmedju Evropskih modela i Americkih jer je potrebno ispuniti drugaciju normu, a posto vec pravis skoro kompletan auto po drugoj specifikaciji tu vec moze da bude razlike ali to je do standarda koji to to dovoljavaju ili ne. Za belu tehniku ne znam. Nisam upucen.
A evo u sta sam upucen: Radim za firmi koja je liferant za nemacki BMW i pravimo kablove (motornu instalaciju, autio instalaciju, releje, osigurace, kutiju i sve pripadajuce) za BMW. Inace firma radi i za mnoge druge (www.leoni.com) ali mi konkretno u Srbiji pravimo za BMW i to motornu instalaciju+ pripadajuca salata za isklucivo E90 i E91. I niko drugi to ne pravi. Znaci ako kupite BMW 3xx sigurno ste dobili kabl iz Slovacke a od 19 oktobara Srbija preuzima i pravimo samo mi u Srbiji. Radimo i audio kablove za E60, E90, F01 itd posto su oni manje vise isti. I znam da ako negde moze da se ustedi ovde moze. Od plastike koja apsolutno ne mora da bude ta, pa do losijeg kvaliteta kabla koji sami izradjujemo. Znaci moze. A ne radi se tako. Zasto napisao sam vec u predhodnom postu. U to sam siguran jer BMW salje uz porudzbinu broj sasije koji se vezuje za serijski br kabla i nijedan drugi ne ide za taj konkretan auto, samo taj. Ceo informacioni sistem sam uradio po standardu koji imamo u maticnoj fabrici, sve od nule i dobro znam o cemu se radi. Kolege uz sistema kvaliteta koji su bili na obuci u BMW kazu da za*ebemo gazde i njihovu kontrolu, vec da kad dodju momci iz BMW u kontrolu skidamo gace i ne mrdamo manje ce da boli. Za svakog liferanta vazi isti tretman. Znaci, nema zezanja i zato kazem ne verujem u tu pricu 5ta klasa i ostale ******stine. Uzmite ISO 16949 i pogledajte sta se trazi. Ne postoji klasa manja visa, proslo 100% ili nije KRAJ.
Mene manje vise ne zanima da li je "neko ko radi u Peugeotu" rekao ovo ili ono. Ja sam to video sopstvenim ocima.You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Comment
-
-
Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu
ok a kako objasnjavas to da taj isti BMW ne kosta isto u WEU i EEU ili u AFR?
sto se bele tehnike tice nema sta tu da budes upucen ili ne, stvar je vrlo prosta. BOSCH ves masina koja se kod nas prodaje nema blage veze sa onom koja se prodaje u EU. zasto, stvra vrlo prosta, platezna moc nije ista.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu
Originally posted by djukicI ti mislis da ce ti neka firma ustupiti homologaciju???!?! Nema nikakve sanse za to...
i dalje bez prepucavanja bmw mwrcedes ficaSamo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu
@Ado, od kada mora tako? Ajde malo pojasnjenja. Zasto bih ja trazio od Porshe SCG dokumentaciju, kada je auto vec homologiran i zna se da je Euro III po ECE? Taj detalj mi nije jasan. I sta je sa autima koji nemaju svog dilera ovde? Aston Martin npr. Ovo pitam iz prostog razloga sto sam nasao ovo
Po zakonu, svako vozilo uvezeno u našu zemlju, bez obzira da li ga je uvezlo pravno ili fizičko lice, treba da prođe postupak provere saobraznosti, odnosno utvrđivanja homologacione podobnosti. Ipak, verovatno zbog administrativnih teškoća i nedostatka resursa, trenutno pri carinjenju vozila koje uvoze fizička lica još uvek nije potrebno dostavljati potvrdu o saobraznostii pojedinačnog vozila, čime je značajno pojednostavljena procedura carinjenja.
@zverko, za belu tehniku ne znam, mozda i jeste tako. Nije iskljuceno.
A to zasto je jedan model skuplji ili jevtiniji na razlicitim trzistima treba traziti u opremi istog. Basis ovde podrazumeva 4 tocka i volan a na zapadu je to mnogo vise. Kod nas se to prodaje kao dodatna oprema. Jednostavno. Inace, da li bi se nekom isplatilo da pravi potpuno dve razlicite serije vozila sa falsh delovima i sa dobrim delovima? Treba i dobavljaci i logistika da isprate sve to a i servisi kao bi "ime ostalo neukaljano" + zavrnuti momke iz EUROCERT-a ili slicnih organizacija (po sistemu momci radimo malo van standarda al' to je za Srbe posto tamo prodamo 0.03% nase ukupne proizvodnje pa cemo napraviti specijalno za njih falsh modele, nema veze ubaci i Hrvate, Bosance, nece povecati procenat drasticno). Shvatate poentu? To je neisplativo. Rekoh, Americko i Evropsko trziste to je vec druga prica.You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Comment
-
-
Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu
Jedina rzlika moze da bude recimo u gumama odnosno da gume u prvoj ugradnji budu jeftinije za nerazvijena trzista ili u materijalima korscenim za sedista,siromasnijim paketima opreme ali sve su to vidne rezlike,o razlici u kvalitetu mehanike nema ni govora...
A ta prica za punta je vise smesna,kvalitet proizvoda ne zavisi od radnika/montera nego od menadzmenta fabrike,pa ako fiat ima postavljene standarde oni ce se ispostovati pa taman da se auto sklapa u Uzbekistanu...u krajnjem slucaju nisam siguran da u Torinu u fabrici rade iskljucivo cistokrvni Italijani.
Recimo prosle godine kad sam kupaovao mazdu i sam sam se uverio da ne postoje mazde za ovo ili ono trziste,postoji centralni lager(austrija) u cije stanje imaju uvid svi evropski dileri i isto tako svi mogu da rezervisu(naruce) kola koja stizu za mesec dana do kupca.Slicna prica je bila i sa focusom...FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG
Comment
-
-
Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu
Uh ajd da ti pojasnim malo princip doduse nije auto u pitanju ali je situacija slicna (posto oces iz prve ruke).
1. Imas jedan lek
2. Firma hoce da ga uveze ovde
3. Plati registraciju (kod automobila homologaciju) i postane vlasnik registracije za ovo trziste
4. Nema nikakve teorije da neka druga firma bez pismenog odobrenja uspe da uveze lek ...
Slicna situacija ti je i sa automobilima...
Inace bi cene svugde u svetu bile iste, nebi postojale razlike za pojedina trzista... Inace postoje veeelike razlike u cenama i u samoj EU...
Comment
-
Comment