Kupovina novog vozila u inostranstvu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #31
    Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

    Pre nepunih 7 dana sam Hyundai Santa Fe, kupljen nov u BiH, registrovao na BG table. Naravno, placena carin, porez i sve ostalo.

    Ja ne znam u cemu je stvar, da li je u pitanju glupost kojekakvih mucenika i slicno, ali ne razumem u CEMU se konkretno sastoji problem?

    I ne, NE MOZE se uvesti nov auto sa BILO kog trzista, ako ce neko da pise kilometar posta da bi neko izvukao pogresan rezime, daj da ne pisemo nista onda? Ne mozes uvesti isti taj Santa Fe sa US trzista, nije homologiran za Evropu. Mozes ga uvesti iz Nemacke, na primer, radi se o istom modelu, istom autu homologiranom za nase trziste.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #32
      Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

      Pa upravo ta prica, BIH cene i akcije, blizu nam je ovde, garancija mora da vazi... Kako to da onda cene nisu ujednacene? Ako postoji tako jednostavan nacin uvoza sa bilo kog kompatibilnog trzista, zasto onda postoje tolike razlike u ceni automobila izmedju BIH , HVRATSKE i SRBIJE?

      P.S. Nemacka je mnogo daleko, skupo, vize, ovo ono, ali ovo nam je blizu jaaaako...
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • Dzoni_mkv
        CBC Senator XXL
        • 29.04.2007
        • 875
        • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

        #33
        Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

        Zato sto se to jedino isplati za fizicko lice tj. da ti odes i da kupis taj auto. Uostalom mnogi ljudi ne znaju za to. Ko zna kupuje u inostranstvu. Agencija ako to radi ugradi se u sve to i opet si na slicnoj ceni. Mislis da ce neko to da ti radi za 100-200Eur? Uostalom pitaj 206 covek je vec uvezao nekoliko automobila. Razlika u ceni od par hiljada evra je jako rastegljiv pojam. Ako je do 2000 eur to je vec jako blizu kupovini ovde, put, prenociste, ostali troskovi..........mozes da ustedis malo. Sve preko toga je debela usteda za koju se vredi pomuciti, a ja ne verujem da ce napraviti bas razliku u ceni preko toga. Naravno govorim o ISTOM autu sa ISTIM paketom opreme. Koliko taj citroen kosta ovde a koliko u bosni?
        You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #34
          Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

          Originally posted by djukic
          Pa upravo ta prica, BIH cene i akcije, blizu nam je ovde, garancija mora da vazi... Kako to da onda cene nisu ujednacene? Ako postoji tako jednostavan nacin uvoza sa bilo kog kompatibilnog trzista, zasto onda postoje tolike razlike u ceni automobila izmedju BIH , HVRATSKE i SRBIJE?.
          Zasto bi cene bile ujednacene i zasto da ne postoje razlike u ceni, manje ili vece? Ko obavezuje dilera ili uvoznika da ujednacava cene robe koju prodaje sa onom u okruzenju? Ide na sracunat rizik, do koje mere se domacim kupcima isplati da kupuju kod njega, placajuci uslugu koju on obavlja umesto njih, pre nego sto im prevrsi i odu da kupe sami za sebe?

          Dileri u BiH, kao i bilo gde drugde, imaju akcije snizenja cene jer generalno prodaja ide losije. Onda cena auta padne, pa se neko pita kako je auto jeftiniji tamo nego u Srbiji. Pa idite pa kupite tamo za vreme te akcije, pa platite dazbine pri uvozu u Srbiju, pa sracunajte koliko to onda dodje. Ako dovoljan broj ljudi u tome vidi racunicu, pa opadne prodaja dileru u Srbiji, smanjice i oni cene...Taj Citroen koji je u BiH jeftiniji nego u Srbiji, za njega su vec placene uvozne dazbine u BiH, pa sumnjam da bi se isplatilo tamo ga kupiti i uvesti u Srbiju. Da ga kupis u Francuskoj, pa uvezes u Srbiju, to je vec malo bolja prica, niko ti ne brani da to i uradis.

          Racunaju da je manha platezna mocu BiH, pa isti auto prodaju za manje pare nego u Srbiji, gde je kobajagi kupovna moc veca - ali dobro svi paze da ne prekardase sa razlikom u ceni bas da se nekome slucajno ne bi isplatilo da auta i uprkos duplom placanju dazbina kupuje u susedstvu. Sracunaj, pa vidi.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • ada
            CBC Senator XXL
            • 04.06.2005
            • 2375
            • Novi Sad
            • Svasta nesto

            #35
            Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

            @206
            generalni zastupnik za santa fe je kim.(da li je tvoj santa fe bio registrovan na bih table) i on je distributer za sloveniju bosnu hrvatsku makedoniju to jest bifsu sfrj tako da nije problem.Probaj da uvezes ganc novog audija, mercedesa, bmw-a (mislim na neregistrovan nov auto) ili kao sto smo mi skoro probali novog jaguara iz nemacke. jednostavno nemoze, osim ako se nesto nije menjalo u zadnjih 30 dana.
            Uvozili smo nove 206 iz poljse jer su bili kada se platie sve dadzbine za 2000€ jeftinije nego u veranu i proslo nam je tacno 10 auta, i posle toga jok vise. Isto je skoro bila varijanta da je fiat za 50 godina postojanja u poljskoj punta prodavao za 50% cene ali niko nije mogao da ga uveze. i tako dalje.

            I ima razlike u kvalitetu za istocno trziste i zapadno.
            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #36
              Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

              Kada se od cene u BIH oduzme carina i porez dobijes cenu koja je prihvatljiva i sa svim troskovima u Srbiji.

              Reeksport je cudo, protiv tog cuda se bore i zastupnici i dileri i sam proizvodjac...

              Probaj legalno da uvezes i prodajes Kitchenaid poizvode ovde u Srbiji... (ovo znam iz prve ruke).///
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #37
                Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                Originally posted by ada
                Uvozili smo nove 206 iz poljse jer su bili kada se platie sve dadzbine za 2000€ jeftinije nego u veranu i proslo nam je tacno 10 auta, i posle toga jok vise. Isto je skoro bila varijanta da je fiat za 50 godina postojanja u poljskoj punta prodavao za 50% cene ali niko nije mogao da ga uveze.
                A uvozio si ih kao fizicko lice, pa registrovao na sebe, ili za potrebe firme - ili kao plac, za dalju prodaju? Hteo si da ih prodajes kao nove ili polovne?

                U cemu je konkretno razlika za, sta znam, BMW E60 530d za nemacko i srpsko trziste? Pusti pricu da postoji razlika izmedju turskog 206 i Poljskog Fiata, lepo sam rekao na sta se prica sa pocetka odnosi? Fiat za Italiju i Fiat za Poljsku su 2 razlicita modela, koja niko i ne prodaje kao iste automobile. Isto tako niko nije u zabludi da je Zastava 10 isto sto i italijanski Punto...

                Santa Fe nije bio registrovan nigde, kupljen u salonu u Stutgartu kao nov auto i uvezen u Srbiju. "Jednostavno ne moze" - zbog CEGA? Sta je razlog koji ti je dat na Carini?

                Moj auto, X5, kupljen u Frankfurtu, nov, neregistrovan, uvezen u BiH tamo i registrovan. U isto vreme u istom salonu ujak kupi Tuarega R5 TDI, takodje nov i neregistrovan, uveze i registruje na Bg, apsolutno NIKO ga nista nije pitao niti je bilo sta sporno. Pre manje od godinu dana, Mercedes ML, uvezen za potrebe firme u Srbiji. 4 Actrosa, komercijalna, kupljeni u Nemackoj, registrovana 2 u BiH, 2 u Srbiji. I tako dalje.

                Ne sporim da za NEKE marke postoje odredjene razlike u modelima, ali ne kapiras sta pricam - to NIJE isti auto koji se prodaje u ostatku Evrope, niti ga prodaju kao takvog. BMW bilo koji svoj model, koji god da je, u celoj Evropi prodaje pod jednim imenom, istog kvaliteta. Peugeot ima 206 za Ffrancusko trziste, pa ima one osakacene varijante sa gepekom za Istok, itd. Ne govorim o tome, to je POTPUNO drugi model nego ovaj regularni 206.

                Da li je taj 206 iz Poljske identican ovom iz Srbije, ili Francuske? Da li se homologacija za njih mozda razlikuje u nekoj "sitnici"?

                BTW, KOJA carina u BiH? Za vozila proizvedena u EU, ne placa se carina pri uvozu u BiH.

                A sto se tice Kitchenaid proizvoda, njihovog uvoza i prodaje u Srbiji mimo vec postojeceg uvoznika i distributera - pa normalno da je nemoguce, naravno da se uvoznici bore protiv toga, kao i protiv Adinih sema za uvoz i prodaju 206 i Fiata iz Poljske - ja na pocetku napisah da necete imati nikakav problem za LICNI uvoz. Za uvoz mimo vec postojeceg uvoznika i komercijalnu prodaju, pa naravno da ce da vas potope po glavi, pa ce da zaustave posle 10 automobila, sta ocekujete? Ada kaze da ne moze da uveze 10 novih nikad registrovanih auta pa da ih ovde proda kao nove - nek' proba kao polovne, nece biti problema. Nek' proba da uveze samo 1 i registruje ga kao licno vozilo, takodje nece imati problema. Nek' proba da pored Verana uveze 10 novih 206 pa da ih preproda dalje kao nove, naravno da ce imati problema.

                Ja od pocetka govorim o LICNOM uvozu, za sopstvene potrebe, ne za dalju prodaju, i dalje tvrdim da za takvu namenu necete niti mozete imati bilo kakvih problema oko uvoza automobila, ili BILO cega drugog.

                Ispade tako za bilo koju robu za koju u Srbiji postoji uvoznik, ja ne smem da je kupim negde u inostranstvu i uvezem u Srbiju za licne potrebe? Svasta, naravno da mogu...

                Da uvezem sta god, pogotovo automobil, novo, za dalju komercijalnu preprodaju u Srbiji, pored vec postojeceg zastupnika i uvoznika - e tu vec IMA problema. Niko ne sme da mi uslovi kod koga i gde cu da kupujem bilo sta, i mora da mi omoguci da to uvezem za sopstvene potrebe - ali moze da mi zabrani da to prodam nekom drugom.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Joker
                  CBC Veteran
                  • 09.05.2005
                  • 116
                  • Subotica

                  #38
                  Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                  Koliko sam ja čuo, može fizičko lice da uveze nov automobil, ali npr. auto plac ili preduzeće koje se bavi prodajom vozila ne može da uveze nov auto.

                  Comment

                  • Dzoni_mkv
                    CBC Senator XXL
                    • 29.04.2007
                    • 875
                    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                    #39
                    Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                    Ma ne vredi, ubedjeno da ima razlike a koje su, niko ziv ne zna. Niti moze da kaze.
                    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                    Comment

                    • Darth Malak
                      CBC Senator
                      • 26.05.2008
                      • 207
                      • Beograd

                      #40
                      Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                      ajde lepo ko bude otisao prvi do carine ili iskopa neki zakon neka lepo stavi sta pise ALI ZA UVOZ LICNOG VOZILA -jednog !

                      pa da zavrsimo sa ovim


                      ali i dalje sam ubedjen da postoji razlika u kvalitetu vozila

                      Comment

                      • Dzoni_mkv
                        CBC Senator XXL
                        • 29.04.2007
                        • 875
                        • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                        #41
                        Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                        I ja sam ubedjen da je zemlja ravna ploca u svemiru.........
                        You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                        Comment

                        • CikaKure
                          CBC Senator XXL
                          • 14.08.2005
                          • 668
                          • Beograd

                          #42
                          Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                          Ima jos jedan detalj zbog koga je interesantna kupovina novog vozila u inostranstvu i uvoz istog u Srbiju, a to je garancija. Recimo Nissan u Hrvatskoj daje 5 godina garancije u okviru neke "akcije" (citaj: nesto im stuca prodaj), za Subaru u Nemackoj mozes da doplatis do 5 godina garancije, a kod nas ne mozes, mada u salonu/servisu kazu da se ta garancija prihvata kod nas, ali da oni ne dozvoljavaju produzetak garancije za vozila koja oni prodaju u Srbiji. Za Volvo u Nemackoj mozes da doplatis do 5 godina garancije, za Mazdu moze da se dokupi garancija, itd...
                          Po meni je to vrlo jak motiv zbog koga bi ozbiljno trebalo razmatrati kupovinu novog vozila u inostranstvu.
                          Eto, da malo posolim ovu diskusiju.

                          Comment

                          • Darth Malak
                            CBC Senator
                            • 26.05.2008
                            • 207
                            • Beograd

                            #43
                            Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                            http://www.fcs.yu/srpski/zakon/UredbaUv ... Vozila.pdf

                            Comment

                            • Darth Malak
                              CBC Senator
                              • 26.05.2008
                              • 207
                              • Beograd

                              #44
                              Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                              jos malo


                              Uvoz vozila
                              Fizička lica, domaći ili strani državljani imaju pravo da uvezu putničko motorno vozilo neograničene starosti uz plaćanje carine i ostalih dažbina pod uslovom da putničko motorno vozilo ispunjava uslove propisane normom “EURO 3”.


                              Sledećom uredbom o uvozu motornih vozila objavljenom u Služb. glasniku broj 106 od 02. decembra 2005. godine na strani 74, 75 i 76, detaljnije su opisani uslovi uvoza motornih vozila u Srbiju.


                              UREDBA O UVOZU MOTORNIH VOZILA


                              Član 1.


                              Ovom uredbom propisuju se bliži uslovi za uvoz motornih vozila u Srbiju.


                              Član 2.


                              Ova uredba odnosi se na motorna vozila kategorije M – vozila i N – vozila, prema klasifikaciji Ekonomske komisije Ujedinjenih nacija za Evropu (UN/ECE), koja je priložena uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.


                              Član 3.


                              Ova uredba ne primenjuje se na uvoz:


                              vozila od istorijskog značaja, kolekcionarskih primeraka i “oldtajmera”;
                              vozila koja uvoze primaoci donacije i humanitarne pomoći u skladu sa članom 1. stav 1. Zakona o donacijama i humanitarnoj pomoći (Službeni list SRJ, br. 53/01, 61/01 i 36/02).


                              U vozila od istorijskog značaja, kolekcionarske primerke i “oldtajmere” spadaju:


                              - proizvedena do 31. decembra 1970. godine;



                              - koja predstavljaju svojevrstan materijalni spomenik tehničke kulture, tradicije i društvenog nasleđa i



                              - uvedena u proizvodnju kao model do 31. decembra 1970. godine, bez obzira na stvarnu godinu proizvodnje pojedinog primerka.



                              Potvrdu da dato motorno vozilo stvarno spada u navedenu kategoriju izdaje Muzej automobila u Beogradu.


                              Član 4.


                              Vozilo može da se uveze ako je proizvedeno u skladu sa uslovima propisanom normom „Euro 3“, i to da:


                              - zduvna emisija vozila zadovoljava granice emisije definisane pravilima UN/ECE i to Pravilnikom br. 83, serija amandmana 05, nivo A, odnosno direktivom Evropske unije 70/220/EEC, sa izmenom 98/69/EC, nivo A, ili pravilima UN/ECE Pravilnikom br. 49, serija amandmana 03, nivo A, odnosno direktivom Evropske unije 88/77/EEC, sa izmenom 1999/96/EC, nivo A, i


                              - nivo buke vozila zadovoljava granice definisane pravilima kojima je propisan najviši dozvoljeni nivo buke, i to UN/ECE Pravilnikom br. 51, serija amandmana 02, odnosno direktiva Evropske unije 70/157/EEC a izmenom 92/97/EEC.



                              Kontrolu ispunjenosti uslova iz stava 1. ovog člana, vrši nadležni carinski organ u sprovođenju odgovarajućeg carinskog postupka, odnosno:


                              - pregledom motornog vozila;


                              - uvidom u prateću dokumentaciju motornog vozila;


                              - upoređenjem vozila i pratećih dokumenata sa tehničkom specifikacijom za taj tip motornog vozila.



                              Ako se u kontroli u skladu sa odredbom stava 2. ovog člana ne može utvrditi da vozilo ispunjava uslove propisane normom „Euro 3“, kontrola ispunjenosti tih uslova vrši se u skladu sa odredbom člana 10. Uredbe o homologaciji vozila („Službeni list SRJ“, broj 51/98) i uslovima koje utvrdi Zavod za standardizaciju.


                              Član 5.


                              Izbegla lica, koja su stekla državljanstvo Srbije i koja su imala vozilo pre sticanja statusa izbeglog lica u Srbiji, Upravi carina mogu podneti zahtev za konačan uvoz tih vozila do 31. decembra 2005. godine.


                              Uz zahtev za konačan uvoz motornog vozila, prilaže se:


                              - uverenje o državljanstvu;


                              - izbeglička legitimacija i


                              - saobraćajna dozvola ili druga isprava kojom se dokazuje vlasništvo nad vozilom.



                              ECE KLASIFIKACIJA VOZILA


                              “M” KATEGORIJA - vozila sa najmanje 4 točka namenjena za prevoz lica


                              Kategorija M1 - Vozila namenjena za prevoz lica koja imaju, osim sedišta vozača, najviše osam sedišta.


                              Kategorija M2 - Vozila namenjena za prevoz lica , koja imaju, osim sedišta vozača, više od osam sedišta i najveću masu do 5 t.


                              Kategorija M3 - Vozila namenjena za prevoz lica , koja imaju, osim sedišta vozača, više od osam sedišta i najveću masu preko 5t.


                              1.4 U vozila kategorije M2 i M3 spadaju:



                              - jednoj ili više od navedenih klasa (klasa I, klasa II, klasa III) saglasno sa ECE Pravilnikom br. 36 i 107


                              jednoj od dve klase (klasa A, klasa B) saglasno sa ECE Pravilnikom br. 52


                              Klasa I: Vozila konstruisana sa prostorom namenjenim za putnike koji stoje, dozvoljavajući nesmetano kretanje putnika;


                              Klasa II: Vozila konstruisana uglavnom za putnike koji sede, i projektovana za prevoz putnika koji stoje u prolazu i/ili u prostoru koji nije veći od prostora koji je namenjen za dva udvojena sedišta;


                              Klasa III: Vozila konstruisana isključivo za prevoz putnika koji sede;


                              Klasa A: Vozila projektovana za prevoz putnika koji stoje; vozila ove klase imaju sedišta i mogu imati prostor za putnike koji stoje;


                              Klasa B: Vozila koja nisu projektovana za prevoz putnika koji stoje, vozila ove klase nemaju prostor za putnike koji stoje.


                              OBJAŠNJENJE:


                              “Zglobni autobus” je vozilo sastavljeno od dve ili više krute celine zglobno spojene, prostori za putnike u svakoj od celina spojeni su među sobom tako da se omogućuje slobodno kretanje putnika između njih; krute celine su spojene međusobno tako da se mogu rastaviti samo u radionici.
                              Zglobni autobusi sastavljeni od dva ili više zglobno povezana nerazdvojiva dela smatraju se jednim vozilom.


                              U slučaju vučnog vozila namenjenog vuči poluprikolice (tegljač za poluprikolicu), masa koju treba računati prilikom klasifikacije vozila je masa vučnog vozila spremnog za kretanje po putu, uvećana za odgovarajuću masu najvećeg vertikalnog statičkog opterećenja koju poluprikolica prenosi na vučno vozilo i, eventualno, najvećom masom tereta kojim je opterećeno samo vučno vozilo.


                              “Masa vozila spremnog za vožnju” je masa neopterećenog vozila sa karoserijom i uređajem za vuču u slučaju vučnog vozila ili masa šasije sa kabinom ako proizvođač ne ugrađuje karoseriju i/ili uređaj za vuču, uključujući rashladno sredstvo ulje, 90% goriva, 100 % ostalih tečnosti osim „koriššćene vode“, alat, rezervni točak, vozača (75 kg) i za autobuse, i masu člana posade (75 kg) ako za njega postoji sedište u vozilu.


                              “N” KATEGORIJA - vozila sa najmanje 4 točka namenjena za prevoz robe


                              Kategorija N1 - Vozila namenjena za prevoz robe čija najveća masa ne prelazi 3,5t;


                              Kategorija N2 - Vozila namenjena za prevoz robe čija je najveća masa veća od 3,5t, ali manja od 12t;


                              Kategorija N3 - vozila namenjena za prevoz robe čija najveća masa prelazi 12t.


                              NAPOMENA:


                              U robu takođe spadaju oprema i agregati na specijalnim vozilima (autodizalica, autoradionica, reklamna vozila itd.).

                              CARINJENJE VOZILA


                              Prilikom uvoza, na granici se procenjuje vrednost vozila. Vrednost vozila se procenjuje na osnovu kataloga i ne uzima se u obzir iznos koji je unet na računu o kupovini vozila. Ukupne dažbine, u kumulativnom zbiru, iznose oko 30% od vrednosti vozila:
                              (carina 10% (van EU 12%) + carinska evidencija 0,5% + PDV 18%).



                              Prilikom uvoza, potrebno je priložiti sledeću dokumentaciju:


                              original saobraćajne dozvole (ukoliko originalni primerak zadržava zemlja u kojoj se vozilo odjavljuje, kopija mora biti overena kod za to nadležnog organa u zemlji iz koje se uvozi motorno vozilo);


                              poželjno je priložiti i vlasničku knjižicu za vozilo, ali ista nije neophodna;


                              dokaz o kupovini vozila – faktura ili kupoprodajni ugovor (što zavisi od načina kupovine).


                              Ukoliko se prilaže kupoprodajni ugovor obavezno je izvršiti overu potpisa prodavca kod, za to nadležnog organa, u zemlji gde je kupoprodaja izvršena.
                              Kada se vozilo uvozi za drugo lice potrebno je priložiti carinskim organima valjano punomoćje, u tom slučaju sva dokumentacija mora da glasi na uvoznika.
                              Vozilo se može uvesti u Srbiju sa redovnim ili privremenim registarskim oznakama (ZOOL tablice).


                              Teretna motorna vozila i autobusi se mogu uvoziti samo ako je lice registrovano za obavljanje delatnosti za koju su ista osnovna sredstva (npr. prevoz putnika, autoprevoznik i sl.).

                              Comment

                              • Darth Malak
                                CBC Senator
                                • 26.05.2008
                                • 207
                                • Beograd

                                #45
                                Re: Kupovina novog vozila u inostranstvu

                                Renault III megane berlina Dynamique dCi 130 kosta u BIH 18576 evra ( vrednost KM ,evra u odnosu na dinar racunat srednji kurs )

                                Renault III megane berlina Dynamique dCi 130 kosta u Srbiji 19390 evra sto po ovome ispada da je u BIH isti auto jeftiniji za 814 evra , odes do Bijeljine- Reno prodavca i za tih 814 evra sipas gorivo i pride kupis srpsku hranu koja je jeftinija u BIH nego kod nas ... )


                                e sad nisam racunao BIH PDV je ne znam tacno ali mislim da je 17 % i ali posto auto ide iz BIH treba da ti umanje cenu i za carinu ?? ne znam kako to ide ...
                                u principu eto u bosni je isti auto jeftiniji nego li kod nas ...

                                Comment

                                Working...
                                X