Eto, pokazali smo skoro sve Citroene koji su bili
interesantni, ostao je možda još poneki.
Mislim da treba da promenimo marku i državu i
predlažem (pošto niko nije ništa komentarisao, predložio, hvalio, kritikovao) Rusiju.
Ruski modeli nisu dovoljno poznati jer ih nije bilo na zapadu, nisu se reklamirali što ne znači da nisu dobri.
Veoma su dobri i cenjeni.
Kod kolekcionara u zapadnim zemljama mogli ste da tražite
šta hoćete za par ruskih modela.
Evo za početak jednog od najstarijih, RUSSOBALT :
Proizvodnja je počela 1913 g. Motor 4.501 ccm, 40 ks. Brzina 40 km/h
Ovo je GAZ model A koji je pravljen po modelu FORD A :
Proizvodio se od 1932 g. Motor 3.285 ccm, 40 ks. Max. brzina 90 km/h
Ovo je kamion GAZ-AA pravljen po modelu FORD AA.
Proizvodnja je počela 1932 g. Motor je imao 3.285 ccm
i 40 ks. Brzina 70 km/h a nosivost 1.500 kg.
Sličan je bio i GAZ-60 koji je bio na istoj osnovi samo je imao
umesto zadnjih točkova gusenice. Pravo rešenje za ruska bespuća ...
Proizvodio se od 1938 g. Motor isti, 3.285 ccm, ali 50 ks
Brzina 35 km/h i nosivost 1.000 kg.
Ovaj automobil može da se vidi na ulici a pre negde
u bespuću ili blatu gde mu je prirodno okruženje.
Puno troši, grubo je izrađen ali - prolazi svuda.
Kažu čak i tamo gde land-rover ne može.
Proizvodnja je počela 1972 g. Motor benzinski, 2.445 ccm
snaga 75 ks. Brzina 100 km/h. Pogon 4 x 4.
Nisam ni video da je ova rubrika promenila lokaciju.
Valjda od kada smo sa francuskih konkretno sa Citroena
prešli na ostale modele. Pa dobro, možda će je ovde videti
više njih a sem Citroena ima mnogo, mnogo drugih lepih
modela pa zašto da ih ne pokažemo.
Vidim da su modeli gledani ali ne vidim nikakvu reakciju,
ni pozitivnu ni negativnu.
Valjda to znači da je u redu i da idemo dalje ....
Poznati ruski narodni auto (na koji su Rusi nekad čekali
i po nekoliko godina), Moskvič model 412.
Proizvodio se od 1967 godine. Motor 1.479 ccm, 75 ks.
Brzina 140 km/h. Ovaj je u varijanti nešto kao
terenski lekar a ima i drugih.
I prvi put model odozdo, tek da se uporedi veličina
Sasvim sam slucajno naleteo na ovu temu i ne mogu da opisem svoju srecu sto sam se napokon i kod nas sreo sa pravim ljubiteljem mini modela. Mali modeli su mi opsesija vec 28 i vise godina (sada imam 32)... Koliko ja znam, u Novom Sadu nas je dvojica.
U pravu ste, neki nikada ne odrastu, ali bas nas briga sta drugi kazu, zar ne?
Elem, jako mi se dopalo sto ste na ovakav nacin pokusali da priblizite nas hobi i ostalim ljubiteljima automobila.
Ja sam se u svom skupljanju uglavnom orijentisao na modele uobicajenih automobila koji se mogu videti na nasim ulicama. Posebno sam ponosan na nekoliko Fabija (produkcija Kaden) u svojoj kolekciji. Tu je i nekoliko modela VW Polo, Golf IV (Schabak, Minichamps i AutoArt), pa Corsa (Minichamps), Punto (I - BBurago i II - Majorette), Stilo (Cararrama), Twingo (Carararama), Alfa (na zalost samo BBurago), Renault (4 - Norev i Clio - BBurago, opet na zalost) i dr.
Nekada davno imao sam Lade (limuzinu i karavan) i Čajku, ali oni na zalost nisu sacuvani.
Nastavite i dalje sa ovim lepim tekstovima i slikama.
Javite mi za sledece okupljanje kolekcionara u BG, posto nisam znao da se odrzavaju.
Pozdrav iz N.Sada!
E pa konačno da neko nešto kaže posle ovoliko modela.
Pošto su kritike pozitivne, nastavljamo kao i do sada.
Ovi Opelovi modeli su vrlo lepi ali mi je problem
nemački jezik pa sam samo gledao slike.
A ovo je tek ona prava limuzina. Napravljena po uzoru
na američke drumske krstarice pedesetih godina a koristili
su je sovjetski visoki rukovodioci i aparatčici i bila je
simbol prestiža i moći.
GAZ-13, ČAJKA. Ovaj automobil se proizvodio od
1959 godine. Motor 5.530 ccm i 195 ks. Brzina 160 km/h.
7 sedišta. Potrošnja goriva - velika, ne piše kolika.
Comment