Generalna popravka motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    Re: Generalna popravka motora

    "Oni tako kazu..." - pa sta ocekujes da ti kazu kad ti je "osvezenje" motora kod njih 1200E, normalno da ce pokusati da te odvale od cifre za nesto sto ti realno ne treba...

    Sta tebi, u stvari, ne valja sa motorom, pa da mu treba generalna i "osvezavanje"?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • NenadNR
      CBC Član
      • 15.02.2008
      • 37
      • Novi Sad

      #17
      Re: Generalna popravka motora

      Pitanje se odnosilo na 1.4 16v vw motor koji nema kosuljicu i nije predvidjeno da se na njemu radi generalna.Ne postoji servisno uputstvo niti su dati momenti pritezanja sto je za aluminijumski blok kljucno.Nositi napolje blok na obradu bi kostalo vise od kupovine polumotora.Polumotor u fabrici sastavljaju roboti na temperaturi od 95 stepeni C i nije uopste predvidjeno da se to radi rucno.Motor je bukvalno konstruisan za jednokratnu upotrebu.Tih motora slabo ima polovnih jer imaju problem da na temperaturama ispod nule moze doci do blokiranja kanala za ulje, sto je priznato od strane fabrike.Kosuljice (hilzne) se ne prave od celika, nego se izradjuju centrifugalnim livenjem od niskolegiranog ili legiranog sivog liva.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Re: Generalna popravka motora

        NEMA kosuljicu? Nema uopste, ili nema izmenjivu? Ne postoji kao servisni deo - ok, ali to je slucaj sa svim automobilima koji nemaju izmenjive (u blok upresovane) hilzne, pa to opet ne znaci da je nemoguce obraditi je. Karike moraju dodirivati NESTO, a sumnjam da dodiruju direktno tretiranu povrsinu aluminijumskog bloka, tu tehnologiju sumnjam da su primenili na takvom motoru. Uostalom, zato i pitah ranije, kakvo je to ostecenje i da li postoji razlog zasto bi se uopste obradjivale hilzne, umesto jednostavnog honovanja?

        Btw, postoje li karike, klipnjace ili lezajevi kao poseban servisni deo za taj motor?

        To sto roboti u fabrici sklapaju motor uopste ne znaci da je nemoguce sklopiti ga rucno, vec je jednostavno neisplativo raditi to tako. I tehnika livenja kosuljica - kako se izradjuju i od cega nije toliko bitno, ne ulazim u to, poenta je da kosuljica kakva god da je postoji u motoru (makar bila neizmenjiva) i da je njena obrada, iako fabrika takve stvari nije predvidela, ipak moguca.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          Re: Generalna popravka motora

          Mislim da pitas za AKK motor. Taj motor ne moze da se radi tj. ne moze da se odvaja radilica od bloka. Ima specijala za karike i ima letecih lezajeva i to je sve. Ko sto neko rece gore jako je osetljiv na ulje i redovnu promenu. Cim se zapusi sito (a zapusi se lako) smanji pritisak i okrene lezaj u klipnjaci... U tom slucaju najbolje je da uzes komplet polovan motor...

          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #20
            Re: Generalna popravka motora

            Pa cim postoje karike u specijali i leteci lezajevi kao servisni deo, znaci da je IPAK predvidjeno raditi neku vrstu servisne intervencije na njemu, odnosno to "osvezavanje" je moguce uraditi, dakle, bez zamene polumotora. Indirektno bi to znacilo da postoje i momenti stezanja, osim ako se klipnjaca ne lepi lepkom

            A za ovakve tipove motora, polovan ceo motor obicno i jeste najbolje resenje.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #21
              Re: Generalna popravka motora

              Ma motor je cudo. Postoje momenti stezanja za klipnjace naravno. I jedino sto mozes s njime da uradis je da postavis karike nove i letece lezajeve. Leteci lezajevi nemaju ZUB tako da se uzasno lako daju okrenuti u klipnjaci... Inace taj motor je motor sa onim servisnim intervalom na 30.000km. Naravno svi preko to i postuju i eto veselja sa sitom iz pumpe.
              Auto na gornjoj slici dosao je sa motorom koji je napravio oko 95.000 do dolaska u moje dvoriste. Drugar kupio u Italiji, lepo doterao, radio jako lepo isao vuko... I taman kad se odlucio da promeni ulje ono upali mu se lampica za ulje. On stao provero nivo ulja sve OK, konsultovao se s majstorom za WV i ovaj mu reko da mu je otisao davac ulja i da tera tako to. I on isao jos 20km i prolupao motor.
              Kad sam otvorio karter, prvo sto smo pogledali je cuveno sito za uljnu pumpu koje je bilo 100% zapuseno smesom kao med.
              Onda sam se dao u potragu za delovima kad ono prc. nemoze da se skida radilica, neradi se obrada, nije predvidjena kupujes polumotor... E tu smo presekli kupili motor sa slupanog pola ubacili a psle toga otisao ceo auto na carinu i dobio BG table. Sreca samo sto je prolupao na italianskim tablama da je prolupao na bg bilo bi tu jos i canrinjenja novog motora i uzas...
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Re: Generalna popravka motora

                Djukic je u pravu ne postoje delovi za taj motor jer je jednokratni, kupuje se ceo polumotor u ovlascenom i to je to.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • NenadNR
                  CBC Član
                  • 15.02.2008
                  • 37
                  • Novi Sad

                  #23
                  Re: Generalna popravka motora

                  Ko sto rekoh ovaj motor nema kosuljicu.Nanosenje tvrdog sloja na aluminijum postoji odavno, samo nije korisceno jer je izrada blokova od sivog liva jeftinija.Alusil je nastao 1927. godine.Cak i na nekim starim tomosovim motorima su korisceni aluminijumski cilindri obradjeni tvrdim hromiranjem.

                  Karike i lezajevi u specijali postoje zato sto su iste mere kao na nekim drugim motorima pa se uzme rezervni deo za njih, a ne za 1.4 16v.
                  Menjali su ovde i klip na tom motoru ali sve u cilju da se auto skrpi i proda.

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #24
                    Re: Generalna popravka motora

                    A motor lepo nasviran, vozi se na ivici. Okacicu slikice lezajeva i klipnjace da vidite kako je to uradjeno uzas
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • VVLAJKO
                      CBC Senator XXL
                      • 23.07.2008
                      • 484
                      • Nis
                      • Audi A4, Primera p12

                      #25
                      Re: Generalna popravka motora

                      Gospode boze-sveta slavo!! da sam juce umro nebi znao da postoji i ovakav idiotizam
                      Bijem glavu ceo dan i ne mogu da uklavirim kako su uspeli da izliju blok oko radilice
                      Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

                      Homer J. Simpson

                      Comment

                      • legenda
                        CBC Senator XXL
                        • 28.03.2009
                        • 1345
                        • Beograd

                        #26
                        Re: Generalna popravka motora

                        Gospodine Djukicu i Nenade svaka Vam cast...rekli ste bas upravo sve ono sto sam ja hteo da kazem,ali posto sam zakljucio da iritiram 206-icu, odustao sam od daljih komentara...hvala Vam puno pomogli ste mi...taj motor je u autu moje devojke,isao je fenomenalno,ali je bas njesra za jednokratnu upotrebu...presao 187.000km i zavrsio karijeru...ima servisnu iz Austrije,pise da je menjan castrol full sintetika na 30.000...izgleda je najisplativije kupiti polovan motor i automatski terati na Bubanj...toliko o 1.4 16v i vw dobrim motorima

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #27
                          Re: Generalna popravka motora

                          Ma ne iritiras ti mene druze, samo sam alergican na te price uvoznika, "kupi nov polumotor" - a da ga pitas sta bi on uradio na svom autu, rekao bi ti da kupis polovan. To ti i jeste najbolji savet, polovan i kraj price.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • legenda
                            CBC Senator XXL
                            • 28.03.2009
                            • 1345
                            • Beograd

                            #28
                            Re: Generalna popravka motora

                            @206 Hvala puno na svim savetima i nemojte da zamerite nesto...Veliki pozz

                            Comment

                            • JAPANX
                              CBC Senator XXL
                              • 10.08.2006
                              • 2159
                              • Beograd

                              #29
                              Re: Generalna popravka motora

                              koliko sam izvalio po postovima, ovaj motor se ne isplati kupiti/voziti/odrzavati jer je "lemon" i kao takvog ga treba izbegavati

                              Comment

                              • VVLAJKO
                                CBC Senator XXL
                                • 23.07.2008
                                • 484
                                • Nis
                                • Audi A4, Primera p12

                                #30
                                Re: Generalna popravka motora

                                Zadnjih godina sam se udaljio malo iz tog VW-AUDI sveta pa nisam bas najupuceniji.
                                Elem- kakva je mogucnost da se ubaci prethodna generacija motora koja koliko se ja secam a iz prethodnih postova mogu i da shvatim ima gusani blok.
                                Generalno su mnogi proizvodjaci kod prelaska na EURO-3 standard napravili katastrofalne konstrukcijske greske, kao i one u odabiru materijala.
                                Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

                                Homer J. Simpson

                                Comment

                                Working...
                                X