Povecanje obrtnog momenta...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lix
    CBC Senator XXL
    • 17.12.2004
    • 875
    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

    Povecanje obrtnog momenta...

    Tehnicki gledano (iz mog ugla) imam oprecne zahteve, a bas me zanima da li je to moguce:
    Moze li se i kako povecati obrtni momenat motora sa karburatorom?
    Kakve su sve modifikacije potrebne?
    U kom odnosu raste potrosnja?
    A u kom odnosu se povecava habanje motora?
    Motor je iz Citroen Dijane, 602ccm, dvocilindricni boxer, vazduhom (uljem) hladjen, sa dvogrlim solex karburatorom, precnik grla je 21mm.
    Što više za što manje
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Razbusis ga na 650 kubika, kao onaj motor sto se ugradjivao u Vizu.

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      Dvogrli? Smanjis difuzor na prvom grlu, povecas na drugom.


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #4
        na prvom ce lako da smanji..ali kako da poveca na drugom???

        ja mislim da je najbolje da puknes TURBO a?

        dijana 602ccm TURBO!
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Ja bas mislim da je lakse povecati nego smanjiti
          Da li difuzori mogu da se vade ili su izliveni u telu karba. Cini mi se da solex ima difuzore koji se vade...


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Potreban ti je rad na volumetriji punjenja: modifikacije na glavi, bregaste ako ima druge, pomeranje faza, veci ventili , air-ram itd.
            Potrosnja ne bi trebalo mnogo da se poveca, eventualno 5%
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Izmestanjem karburatora na dalje , tj, produzenjem linije u****.

              Koliko je dugacka relacija od karburatora do usisnih ventila?
              Otprilike?
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                ZZXX

                Ok, homogenzacija, ali koliki su tu negativni efekti odaljavanja ubrizgavanja. Ili to vazi za karburatore i SPi zbog pvecane potrebe strujanja vazduha, sto uslovljava manje precnike kanala i povecava otpore u****vanja u odnosu na MPI koji to dozvoljava i bolji je za visoke obrtaje.
                I koliko bi se smelo i trebalo ici sa produzenjem usisnih vodova? Postoji li pravilo?
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Pravilo za obrtni momenat = Beskonacno dugacak i uzak kanal. Dakle u pitanju je vaccum i brzina strujanja.

                  Za vece obrtaje = Sto kraci i sto siri kanali.

                  Sad? Pitannje je bilo, kako podici obrtni momenat u nizim obrtajima.

                  Koliko razumem, auto te vrste se vozi prvenstveno iz ekonomskih razloga. Sto bi rekli, zaboravi krajnji efekat i ponasanje u vecim obrtajima jer to nije cilj.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Da li bi to znacilo da bi i beskonacno! mogao da ides sa o/mom ali bi izgubio KS i motor bi postao beskoristan ili ne praktican na obrtajima.
                    Znaci cilj je pored sto vece volumetrije da se ubode zlatna sredina, tj neka realna da bi motor bio sto korisniji u celom opsegu obrtaja. To isto zavisi od proizvodjaca do proizvodjaca (japanci amerikanci) i zahteva trzista?
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Primarni cilj je da se napravi motor nalik motoru kao sto je elektromoor. No kompromisi su obavezni ovde jer je to sa SUSom nemoguce, ne sa atmosferskim. Zato i postoje varijabilni usisi za one koji zele bolje.

                      Korektno si protumacio sta sam rekao

                      Sve sto je ostalo je da se predje na overload i da se ispegla kriva obrtnog momenta.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • @lix
                        CBC Senator XXL
                        • 17.12.2004
                        • 875
                        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                        #12
                        BOOST je najbolje shvatio sustinu mog pitanja.
                        @Urosh, nisam siguran, mislim da se ovi konkretno ne vade, tj kao sto sa slike vidis, izradjeni su u gornjem delu poklopca. Znaci trebalo bi to promeniti? Pitanje je da li postoji odgvoarajuci deo (neki drugi Solex mozda?). Broj 31 na slici



                        Originally posted by zoranbg

                        ja mislim da je najbolje da puknes TURBO a?

                        dijana 602ccm TURBO!
                        Ovo nije smesno, evo ti link pa pogledaj.
                        Evo i slika, nisu neke ali su takve i na sajtu ciji sam link dao





                        Originally posted by BOOST
                        Koliko je dugacka relacija od karburatora do usisnih ventila?
                        Otprilike?
                        Nema otprilike,
                        na ovoj slici
                        vidi se modifikovana, produzena usisna grana. Originalna je duzine 35cm.
                        [/url]

                        Smem li da izvucem zakljucak?
                        Povecanje duzicne usisne grane (uz smanjivanje precnika) i promena difuzora na karburatoru ce dati potrebna poboljsanja?
                        Sta se desava sa toplotom? Da li je postojeci sistem hladjenja dovoljan da motor drzi u propisanim granicama - tj bolje pitanje je da li se proizvodi EKSTRA toplota i sta sa njom raditi?
                        Koliki su dobici u obrtnom momentu? Sta se desava sa potrosnjom?
                        POstojeci sistem isporucuje 40Nm
                        Što više za što manje

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #13
                          Mislim da ti je za pocetak najjednostavnije da smanjis difuzor u karbu. Ali posto se ne vade koliko vidim (a nalaze se u donjem delu, nisu u gornjem ako me oci ne varaju) bice jako zeznuto... Trebalo bi razbusiti postojeci difuzor na veci precnik, napraviti biksnu koja moze da se ugura na to mesto a ciji unutrasnje precnik ce da bude manji.
                          Mozda je jednostavnije da nadjes drugi karburator... Pokusaj da iskopas podatke o ovome.


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • @lix
                            CBC Senator XXL
                            • 17.12.2004
                            • 875
                            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                            #14
                            Koliki je dobitak u tom slucaju?
                            Sta je sa potrosnjom?
                            Što više za što manje

                            Comment

                            • @lix
                              CBC Senator XXL
                              • 17.12.2004
                              • 875
                              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                              #15
                              Originally posted by Uros Piperski
                              ... (a nalaze se u donjem delu, nisu u gornjem ako me oci ne varaju)
                              .
                              Što više za što manje

                              Comment

                              Working...
                              X