Ma,ja sam siguran da ga ja nisam pakovao jer sam sve ja na njemu radio kako sam ga kupio!Ne mogu da kazem za onog pre ali i znam da tu oko broja nije bilo tragova drugih varova,gita.Patos je radjen autogenim aparatom,da je bilo gita okolo,videlo bise jer autogeni sagori sve okolo.
Znaci,sto se mene tice,1000% stojim iza onoga sto sam ja radio.
Ako sam ja kupio automobil na naše tablice, i ako se ispostavi da je nešto muvano sa motorom, šasijom (to radio prethodni vlasnik), da li sam kao sadašnji vlasnik odgovoran? Naravno da će auto bili oduzet, ali neko ovde pominje i krivičnu prijavu.
Ako je odgovor da, kako se zaštiti - zar je Rudić morao da ide na veštačenje kada je kupio polovanjaka? Koja je bila njegova zakonska obaveza da bi otklonio svoju odgovornost u ovom slučaju?
Kontam da je kod nas sve moguće, tako da ne odgovara ni tehnički kome je dužnost da utvrđuje takve stvari, sve ide preko leđa vlasnika.
Ponovo sam gledao slike i rekao bih, da se ne radi o istom vozilu. Okrenite (ili zamislite) donju sliku za 90 stepeni suprotno od smera kazaljki na satu, da bi bila orjentisana kao gornja i neshvatljivi su oni varovi. Odmah sam pitao gde je broj šasije, ali nije odgovoreno.
U dosijeu vozila je sva dokumentacija od kako je uvezeno i prvi put registrovano u Srbiji. Nisi naveo, kad si vozilo kupio i preveo na svoje ime? Da li je bilo registrovano, ili odjavljeno i još mnogo pitanja, na koja ćeš morati da odgovoriš, a istraga će utvrditi, da li je vozilo pakovano. Osim ako odustanu od gonjenja zbog neekonomičnosti postupka.
Uglavnom, kako je rečeno, nepoznavanje propisa ne oslobađa te od odgovornosti.
Cuj ,druze,da sam nesto radio protivzakonito(osim sto nisam zvao tehnicare kad sam vario blizu broja) ne bih uopste pisao na forumu o problemu.SA slika se moze protumaciti svakojako jer se bas i ne vidi najbolje situacija.Broj se nalazi -donja slika sa desne strane uz ivicu praga,ali se ne vidi na slici.Oni koji voze opela znaju gde je.
Vozilo je bilo neregistrovano neka 3-4 meseca pre kupovine jer je motor prolupao.Kad sam sredio auto,odjavio sam ga i prepisao na sebe jer sam kupio auto za sebe.Registrovan je u avgustu 2008. god , a kupljen u maju.
Kad dobijem slike videcu da li su oni to moje krpljenje protumacili kao pakovanje ili je stvarno spakovan kod nekog od prijasnjih vlasnika.Ako je utvrdjeno da je bas promenjen broj kod nekog od proslih vlasnika onda i moje nepoznavanje propisa pada u vodu jer i da nista nisam radio taj auto je spakovan i kraj price.Mozda se ne bi otkrilo ali bi cinjenica postojala da je on spakovan.
I ko je sad tu kriv?Na meni je auto i onda ja treba da odgovaram?Prthodnom vlasniku,i da je uradio to,ne mogu nista jer nemam dokaza?
Naravno da sam dobio papir i treba da idem kod tehnicara da mi ukuca PUS.
Da nije bilo advokata verovatno bi zavrsilo na sudu.
Ma,bas je bilo onako kako sam i mislio ,protumacili su to sto sam ja vario kao da sam isecao, a sa cetvrte strane uopste nema vara!Totalni laik vidi kakvo je stanje!
Boze ja to nisam rekao, PUS broj se ukucava visokosoftificiranom tehnologijom koju poseduju samo tehnicki pregledi u Srbiji zemlji nebeskoh. Koristi se numerator, cekic (zavisi od lakta ovlascenog lica) od 1, 2 u nekim slucajevima i 2.5 kg. Odmerenim udarcom iz lakta, vesto eskivirajuci palac na numeratoru utiskuju se brojevi koje nalaze sup. Posle toga auto se sertifikovan za voznju po Srbiji zemlji nebeskoj.
Bilo koji pripadnik MUPa Srbije nam majcice, zna da je PUS ukucan tom svemirskom tehnologijom i taj auto vise nece pregledati dalje tj. nece te maltretirati...
E da najvaznije pravilo je da ONI MOGU SVE. Mogu da ti uzmu auto i da ga proveravaju mogu , ma mogu SVE...
I onda ce cika da izadje iz SUPa, da kod kadeta skine lepo sedista, skine tapacire oko sajtne i pogleda 50cm unaokolo da li je neko vario ili nije br. sasije
AMS radi neku proveru koja je temeljnija, ali i kosta. Najbolje je gledati od koga kupujes, da li je vlasnik, da li auto odstupa od godista (oprema, motor i slicno...) Dalje neki indikator su i godista na staklima, na pojasevima, pikslama...
Comment