Problem na tehnickom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skyline
    CBC Senator XXL
    • 31.07.2007
    • 3149
    • Cacak

    Problem na tehnickom

    imamo problem u firmi sa tehnickim pregledom
    novi zakon nalaze neke nebulozno ceste tehnicke za dostavna vozila (na svakih 7 dana ili tako nesto)
    i to nam nije problem, jer su vozila savrseno ispravna, ali imamo problem sa Fiat Doblom
    njemu je peti kocioni tako podesen da kad je prazan, a samim tim i nestabilan nazad, samo prikocuje zadnje tockove, i kad se napuni, tek tad prebacuje bitniju kolicinu kocione sile na zadnje kocnice i to mi je sasvim logicno iz bezbednosnih razloga
    ali to ovim slepcima na tehnickom, a samim tim i policiji nije logicno, jer po njihovom obe osovine na valjcima moraju ispucati skalu do odredjene brojke
    auto je bio kod majstora koji je pregledao sistem i rekao da je u perfektnom stanju, u sta sam se i ja uverio u voznji, ali na valjcima zadnji tockovi jednostavno ne zaustavljaju valjke i to po njima znaci da je auto tenicki neispravan

    kako to pravno regulisati, i staviti im do znanja da je tako fabrika napravila, jer auto mora jako cesto da ide na tehnicke zbog dobijanja tih nekih pecata koji su neophodni uz putni nalog
    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Re: Problem na tehnickom

    Pa natovarite auto...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • skyline
      CBC Senator XXL
      • 31.07.2007
      • 3149
      • Cacak

      #3
      Re: Problem na tehnickom

      razmisljali smo o tome, ali sta ako te pandur startuje praznog i posalje na vanredni?
      kazna+bodovi, a auto savrseno ispravan
      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

      Comment

      • tomamega
        CBC Senator XXL
        • 19.03.2009
        • 715
        • Beograd / Crna burma, prim. prev.
        • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

        #4
        Re: Problem na tehnickom

        Pa onda prodajte auto. Koliko te razumem, auto je tako dizajniran od strane proizvođača, i svaka naknadna promena bi mogla dovede do potencijalnih problema. Po meni, još gora varijanta je budženje, ala srpski način da bi ispoštovao naše standarde koji očigledno nisu u skladu sa međunarodnim standardima.

        Comment

        • skyline
          CBC Senator XXL
          • 31.07.2007
          • 3149
          • Cacak

          #5
          Re: Problem na tehnickom

          ne, ne, budzenje i prepravke ne dolaze u obzir, samo kako matorim slepcima, koji su se ucili na pezejcima, objasniti da to tako treba
          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Re: Problem na tehnickom

            Sto bi te pandur slao na vandredni tehnicki kada je auto ispravan. A i da te posalje opet napuni auto pa idi na tehnicki.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #7
              Re: Problem na tehnickom

              Originally posted by skyline
              ... ali to ovim slepcima na tehnickom, a samim tim i policiji nije logicno, jer po njihovom obe osovine na valjcima moraju ispucati skalu do odredjene brojke.

              ... ali na valjcima zadnji tockovi jednostavno ne zaustavljaju valjke i to po njima znaci da je auto tehnicki neispravan ...

              ...kako to pravno regulisati ...
              To je vaš problem, jer je upravo tako pravno regulisano: moraju ispucati da određene brojke, točkovi moraju zaustavljati valjke, jer u suprotnom kočnice ne rade i sve je regulisano propisima.

              Druga je stvar kako se radi i šta mi želimo. Ako je proizvođač tako konstruisao i sva Dablo vozila daju na tehničkom rezultat koji ukazuje na takvu grešku (što sumnjam), morala bi se zabraniti upotreba svih takvih vozila, dok proizvođač ne otkloni nedostatak o svom trošku.

              O funkciji petog cilindra neka se javi neko kompetentniji, jer je moguće da je greška do njega.

              Comment

              • skyline
                CBC Senator XXL
                • 31.07.2007
                • 3149
                • Cacak

                #8
                Re: Problem na tehnickom

                nije greska, cilindar savrseno obavlja posao
                kad je auto prazan, salje se sila na prednje, motorom opterecene tockove, a zadnji kraj, zbog konstrukcije vozila veoma podlozan zanosenju, dobija malu kocionu silu da bi se ono izbeglo
                kada se optereti i zadnji tockovi dobiju neophodnu trakciju, a teziste zadnjeg kraja spusti, pritisak ulja se sme poslati i na zadnje tockove

                to je tako regulisano i to tako savrseno obavlja posao, auto jako dobro koci u svim uslovima i to ne treba da se dira niti je bilo kakva konstrukcijska greska
                isto je tako i na putnickim automobilima, samo sto je razlika izmedju pun i prazan podesenja znatno bliza, te kocnice manje vise daju iste rezultate u svim uslovima
                na lakom dostavnom vozilu je ta razlika i do tonu opterecenja na zadnjoj osovini , cemu se kocioni sistem mora prilagoditi sto daje na valjcima ovakav rezultat

                meni je samo nejasno da se pravilnik o tehnickom pregledu, a samim tim i zakon koje to na osnovu tog nalaza proglasi krivim za neispravnost, ne moze prilagoditi onome sto je neko mnogo pametniji u fabrici izracunao i konstruisao

                izgleda da debilima moras na licu mesta da pokazes o cemu se radi time sto ce petorica uci u tovarni prostor
                Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                Comment

                • Davor
                  CBC Senator XXL
                  • 02.03.2005
                  • 498
                  • Novi Sad

                  #9
                  Re: Problem na tehnickom

                  Savetovao bi te da kad odes na tehnicki natovari auto,ako tad valja dijagram kocenja reci coveku na tehnickom da ti da da ga kopiras i nosi ga uvek sa sobom pa ce na svakom trazenju milicionera da ides na vanredni tehnicki ljubazno mu reci da si bio skoro i pokazi papir,jer kad vidi papir nece on bas da se uvek zainati i da te trazi nanovo da mu pokazes i dokazes ko je u pravu,ja tako imam na oba auta sa sobom drugacije se postupa jer ima brdo ljudi koji ni najmanje ne vode racuna o autu,a Doblo je skoro nov auto(kombi),tako da tebe jedino da za signalizaciju i osovinsko preopterecenje ce da cimaju,za trap i kocnice redje bar ne na rutinskoj kontroli.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Re: Problem na tehnickom

                    Ili im lepo kazes da ce, u slucaju da je auto ispravan, upravo oni platiti troskove tehnickog, a ne ti, tako je i u Zakonu.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Davor
                      CBC Senator XXL
                      • 02.03.2005
                      • 498
                      • Novi Sad

                      #11
                      Re: Problem na tehnickom

                      To sto soji u zakonu ne vazi i za njih,oni lepo stanu ispred tehnickog i zaustavljaju aute i ajd na vanredni,ako ne valja,placas debelu kaznu i iskljucuju te iz saobracaja a ako valja nikom nista,jer sigurno da ovi na tehnickom nece da se zameraju miliciji,a svi znamo da njihovi sluzbeni auti 95% ne mogu da prodju tehnicki,opremu nemaju,gume celave i sl.

                      Comment

                      • ragazzoni
                        CBC Senator XXL
                        • 24.02.2009
                        • 774
                        • Obrenovac i okolina
                        • Opel Omega 2.0i-16v

                        #12
                        Re: Problem na tehnickom

                        Nažalost David protiv Golijata ili ti mozak protiv topovske cevi ne ide, zar ne? NIKADA ne može biti isti valjak za Fiću od 620kg i Kamion od 30tona, kao ni za kvatro vozila i abs. Koliko ste puta doživeli da vam se kačaju na branik da bi SNIMILI kočenje??? Kad bude merio osovinsko opterećenje i silu kočenja, možemo da pričamo, ovako nek nam je BOG u pomoći ako može. Prekrsti se, prikupi amajlije, baci tarot....
                        ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                        Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                        Comment

                        • Davor
                          CBC Senator XXL
                          • 02.03.2005
                          • 498
                          • Novi Sad

                          #13
                          Re: Problem na tehnickom

                          To je vec neka druga tema,imao sam jednom slucaj za jedan tehnicki gde mi je covek nasao da mi je razlika u kocenju 50% u zadnjem levom i ne da mi da prodjem,odmah mu kazem da tu nesto sa njihovim valjcima ne valja jer sam pregledao auto pre dolaska i kocio je normalno i kaze mi covek ja te ne pustam pitaj sefa,odem kod njega i kazem mu da sam auto pregledao i da me pusti i da cu sutra doci na kontrolu i pusti me covek,e sad zainatim se ja i skinem dobose i vidis sve je Ok,oba tocka hvataju istovremeno,cilindri,pakne dobosi sve kao novo i odem na par drugih tehnickih na kontrolu i razlika u kocenju je bila na nekim 0% a na nekim 1%,isto je i drugar imao problema sa tim tehnickim gde je coveku sve izmenjao na kocnikama i kocnica ne valja tj. njihovi valjci su malo potroseni.
                          Bas na fakultetu je jedan laborant radio ispitivanje kocione sile i razlike u njima na skoro svim tehnickim u NS-u i sam kaze da ni na jednom nije dobio istu vrednost a cesto i jako velika odstupanja gde moze da te obori sa tehnickog jer prelazi 20%.

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            #14
                            Re: Problem na tehnickom

                            Originally posted by skyline
                            nije greska, cilindar savrseno obavlja posao

                            kad je auto prazan, salje se sila na prednje, motorom opterecene tockove, a zadnji kraj, zbog konstrukcije vozila veoma podlozan zanosenju, dobija malu kocionu silu da bi se ono izbeglo
                            kada se optereti i zadnji tockovi dobiju neophodnu trakciju, a teziste zadnjeg kraja spusti, pritisak ulja se sme poslati i na zadnje tockove.
                            Po mojoj logici, trebalo bi, da je obratno: radi ujednačenog kočenja rasteretiti motorom opterećene prednje točkove. Ovako se pojačava zanošenje zadnjeg kraja praznog vozila.

                            Napisao si da ne zaustavljaju valjke, što je različito od manje sile kočenja. I ja sam ponekad na tehničkom pregledu majmunisao na zadnjem braniku moga yuga, da bi "prošao".

                            Comment

                            • vujke
                              Admin
                              • 29.09.2004
                              • 1673
                              • Mladenovac
                              • Daewoo Lanos 1.5SX

                              #15
                              Re: Problem na tehnickom

                              Deda Franjo držite se prava, ovde je tehnički problem koji smo objasnili X puta u temi zašto zimske/gume sa boljom šarom stavljati na zadnju osovinu bez obzira na tip vuče vozila.
                              while(!asleep()) {sheep++;}

                              Comment

                              Working...
                              X