volkswagen vs audi vs skoda - u cemu je razlika?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TheDoctor
    CBC Senator
    • 09.05.2005
    • 299
    • Keekendah City, Dukesland

    #16
    zanci isti delovi, a drugaciji motori...ok...ali da li postoje dva motora koja su ista a ugradjuju se u razlicite firme, jer sam cuo da je fabija svojevremeno imala motor golfa 3. da li je to tacno?
    www.twowheelkings.de.vu

    Comment

    • Wiz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3104
      • Nish

      #17
      Nije imala od Golfa 3 nego su se isti ugradjivali i u Fabiu,e sad prica se da su losiji,recimo "legendarni" 1.9TDI,mislim konstrikciski isti,a dali su isti materijali,neznam

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Ja godinama delove za 1.9 SDI u Feliciji, kupujem kao Golf III delove, potpuno isti brojevi, potpuno isti delovi.

        Sto se tice razlicitog kvaliteta delova, stvar je samo u tome sto za 1 kataloski deo postoji 4-5 dobavljaca. Audi uvek koristi premium dobavljace, a Skoda npr. neke malo (uslovno receno) losije. Tu u principu nikad i nema neke razlike, jer kad porucite rezervni deo cak i za Audi, moze se desiti (a skoro uvek se i desava kod nas...) da dobijete potpuno isti deo od ostog dobavljaca kao i za Skodu, sto znaci da se ta prica odnosi samo na delove prve ugradnje. Ponovo napominjem, ta nazovi razlika u kvalitetu je toliko mizerna (ako uopste i postoji) da se uopste ne moze pricati o drasticnoj ili cak razlici u kvalitetu uopste vrednoj spominjanja. Ako je to jedini nacin da diferenciraju svoje brandove, i nije im neka taktika, sami sebi kopaju rupu.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #19
          To je samo posledica procesa proizvodnje, jer je prakticno nemoguce proizvesti deo u savrsenoj meri i zato postoje tolerancije. Kao sledeci korak u procesu je kontrola koja takodje mora da postoji i postoji svugde a kako vec postoji onda se i uradi pomenuta selekcija po kvalitetu naleganja. A posto je Nemac vlasnik naravno da im je vise stalo da najbolje plasiraju u svoj brend tj Audi.
          Secam se price jednog lika koji je radio u Tas-u kada su montirali Bube u Sarajevu, menjaci koje su dobijali iz Nemacke su bili upravo ti iz druge klase i vrlo cesto su billi bucniji nego oni u Nemackim Bubama.

          Comment

          • dukili
            CBC Veteran
            • 29.08.2005
            • 104
            • pancevo

            #20
            drugar uziva u a4 '02 tDI, probao sam ga i ide k'o zmaj. isti taj motor u oktaviji - druga prica. auto jednostavno ne ide... mislim, ide on, al' ....
            on nesto muti sa nemackom, pricao je sa ljudima u servisu i kazu da se u audi i vw ugradjuju agregati prve klase, ostali dobijaju motore sa malo vise "lufta", da ga tako nazovem.
            "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
            da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Ma kakav luft. Pa nismo u zastavi. Njima se ne isplati da tu pregledavaju delove i razvrstavaju ih tamo - amo. Imas marginale i to je to. Pa nece oni kao e ispao ovaj los odlivak pa ajmo ga u skodu. Ne ide im u prilog. Ceo koncern gleda da budu sto kvalitetniji delovi i da budu niski troskovi proizvodnje. Jednom te istom coveku ide u prilog da motor u svakoj firmi bude ok.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              Working...
              X