Dijana i zima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #31
    1. Pumpica za keca ona u kesi resava problem. Kosta do 400 din na bubanj potoku. Kesa je dobra jer se lako smesta bilo gde u motorskom prostoru. Kablovi su standardan problem ja sam ih resavao tako sto sam primenio sistem iz keca. Uzmes hirursku rukavicu navuces na bobinu. Probijes ona dva izvoda i zakacis kablove...
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • Filip
      CBC Član
      • 20.06.2005
      • 19

      #32
      pa u tome i jeste fora silikonskih kablova....
      nishta im ne smeta!
      ja licno kada prem moj motor nishta ni neskidam i upali kako treba , a isto tako i radi....znachi otporni su na vodu 99%!
      www.nacionalnaklasa.net

      Comment

      • Aladin
        CBC Senator
        • 17.08.2005
        • 223
        • Beograd

        #33
        Sto se tice ventilatora mislim da bi ti sasvim dobro legli ventilatori iz kompjuterskih napajanja ili onaj sa kulera procesora. Rade na 12V....

        Posto se time bavim imam ih. Premeri precnik koji ti treba pa javi. Dobijas...
        Ko prvi devojci - sam u nju upada!

        Comment

        • @lix
          CBC Senator XXL
          • 17.12.2004
          • 875
          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

          #34
          @Filip a sta vozis?

          @Aladin kako sam krenuo, dobrano cu ti da opeljesim STOCK . Hvala u svakom slucaju. Ova zima je vec prosla, to ce uci u obzir za sledecu. Ja doduse imam jednu veliku 12 icu (120mm; 1,5W; 12V) ali imao sam problema sa postavljanjem pa sam odustao.
          Što više za što manje

          Comment

          • @lix
            CBC Senator XXL
            • 17.12.2004
            • 875
            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

            #35
            Ovo trazim jos od prethodnog posta. Znam da sam ga negde video:
            Presece se cev za gdrejanje i postavi se ovaj spocijalni ventilator


            Što više za što manje

            Comment

            • boki01
              CBC Veteran
              • 27.10.2005
              • 100
              • Jugoslavia

              #36
              Pa Alix, nisi rekao gde si nasao ovaj ventilator?

              Ja sam u Bosni video elektricnu grejalicu za automobil snage 200 Wati (ako ne gresim) i pomislio sam da bi bila idealna za Dyane, ali su me ubedili da bi to bilo previse naporno za Dijanin alternator!?
              Ljubitelj Francuza i dizela

              Comment

              • @lix
                CBC Senator XXL
                • 17.12.2004
                • 875
                • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                #37
                Ovo sam nasao na

                Own a 2cv? Discover the best range of parts in the UK, we understand your car, we've got all you'll need for Dyane, Acadiane, AK400, other 2cv city vans and some for Mehari too.


                Nisam ga narucio, otisao sam u Rusiju pre toga..
                U stvari, dalo mi je ideju kako da to isto napravim od ventilatora za racunare (server)koji radi na 12V.


                Bez ikakvih dodataka keramicki 200W grejac je ipak prejak. Pricam napamet, ali mislim da je snaga Dijaninog alternatora 350W. POgledaj sledecu racunicu:

                Par prednjih svetala, u mom slucaju halogenih, kada su ukljucena oborena trose 100W. Ako pri tom zakocis (a sigurno toradis) to je 2x21W=42W

                Do sada 142W.

                Dalje nije iskljuceno da ce ti raditi brisaci. Opet ne provereno, ali krajnje minimalisticki, snaga motora brisaca je 50W. Do sada je ukupna snaga narasla na 192W.

                U ovim, idelanim uslovima, snaga alternatora je prevrsena za nekih 42W - kada je ukljucen keramicki grejac, naravno. Ah da, zaboravili smo sistem za paljenje - i on trosi neku nergiju za svoj rad recimo 15W. Verovatno vecina ljudi u svom autu ima jos i neku muziku.

                Ako su elektroinstalacije u redu, sledi da potreosaci moraju od neceg da nadoknade manjak energije a to je naravno akumulator.

                Zaboravio sam da napomenem da je akumaltor vec prilicno opterecen (ispraznjen) jutarnjim verglanjem u hladnom jutru. Duga voznja u ovom rezimu bi znacila da se akumulator prazni nepovratno.

                U praksi stvar izgleda malo drugacije. Situacija je i crnja od gore napisane. Instalacije nisu u dobrom stanju, kontakti su korodirali, regulator napona obicno ne kako treba radi, platinska dugmad nisu podesena, pa ujutru imamo duze verglanje i jos vise "cedimo" akumulator. Preterano opterecen (u elektricnom smislu) alternator se pregreva, stradaju biksne...

                I ne samo to. U praznom hodu motor stuca, hoce da se ugasi...

                Zlo.

                Lek bi mogao da bude u tom da se ugradi alternator vece snage, video sam italijanski Valeo ima neke od 40A, 12Vx40A=480W pa bi ovakav alternator bio dovoljna za nasu pricu. Ali. Veca snaga alternatora podrazumeva veci otopr obrtanja motoru, treba opet podesiti prazan hod sto direktno utice na potrosnju...

                Te keramicke gredjace sam video kada smo bili na susretu u Somboru 2006 u crvenom DAK-u, sto su ga sad Dabici dali na prodaju. Imam negde i sliku.

                Nisam siguran, mislim da taj auto ima motor od GS-a. Tako da pretpostavljam nema problema sa ovom snagom
                Što više za što manje

                Comment

                • Gorcha
                  CBC Veteran
                  • 29.03.2006
                  • 114
                  • Jagodina

                  #38
                  2CV mašinama nije potrebno dodatno grejanje, njima je potrebno dodatno dihtovanje
                  DS, 2CV, AMI, TA

                  Comment

                  • @lix
                    CBC Senator XXL
                    • 17.12.2004
                    • 875
                    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                    #39
                    Ovo sto si rekao je prilicno tacno. Ja sam na staroj dijani imao tvrdi tapacirani krov. Na -20C i sa maskom u kretanju, prednji deo vozila se dovoljno zagreje: Otopi se celo vetrobransko staklo, i prestane da nam ide para iz usta. Medjutim, ako stanes onda zna da bude gadno. Imao sam slucaj da kada sam isao na slavu kod prijatelja (sv. Stefan, 9. januar) da budem u saobracajnoj guzvi. Smrz'o sam se. A bio sam u guzvi sam ojedan sat...
                    Što više za što manje

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #40
                      Ja sam proveo 26h u sred zime u Dijani na minus beskonacno. Dijani definitivno u beogradu treba debelo dihtovanje, izolacija i naravno ventilator.

                      Viza sa istim motorom, sa mnogo boljom izolacijom je prijatna za voznju cak i u kosulji u sred guzve u Beogradu!!!
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • Aladin
                        CBC Senator
                        • 17.08.2005
                        • 223
                        • Beograd

                        #41
                        Zna li neko unutrasnji precnik tog creva u koje treba da ide ventilator? Bas me zanima.... Vrtim ovde po rukama neke kompjutreske ventilatore, a zima se blizi....
                        Ko prvi devojci - sam u nju upada!

                        Comment

                        • @lix
                          CBC Senator XXL
                          • 17.12.2004
                          • 875
                          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                          #42
                          Pa sve zavisi, originalna creva su oko 85-90mm jer imaju izolaciju protiv buke. Ja recimo imam od kamiona, kupljena po meri, bez izolacije, 70mm u precniku.

                          Probao sam sa jednog hladnjenog ormana (za montazu 19" uredjaja). Jak je, i ima one nastavke da moze lepo crevo da se navuce
                          Što više za što manje

                          Comment

                          • Gorcha
                            CBC Veteran
                            • 29.03.2006
                            • 114
                            • Jagodina

                            #43
                            Na originalna creva ide i manje od 70mm. Ali može da se napravi reducir. Samo treba voditi rečuna da ne budu mnogo jaki ventilatori i da ne prave veliki pritisak jer će onda da duva hladno. Kod nas je naš prijatelj to uradio na Dijani.
                            Pa ako i na GS-a vidite, ventilator ima dve brzine za hlađenje i jednu, sporiju za grejanje, bar kod onog starijeg modela. Sa razlogom je to urađeno.
                            DS, 2CV, AMI, TA

                            Comment

                            • boki01
                              CBC Veteran
                              • 27.10.2005
                              • 100
                              • Jugoslavia

                              #44
                              Alix druze, sve si ti lepo izracunao i ja sam ukapirao da onaj elektro grejac moze da radi u Dijani, ALI ne treba ukljucivati brisace, svetla i ono najvaznije, bez kocnica

                              Inace, bio sam neki dan u Bijeljini i malo ga studioznije pogledao. Uradili su mu prilicno debeo prikljucni kabal sto valjda odgovara struji od 15-16 Ampera koju povuce.

                              Mimo tga, ova grejalica se moze direktno povezati na akumulator (uz jedan osigurac na +), a umesto postojeceg alternatora, trebalo bi ubaciti nesto jace

                              Sve to pod uslovom da Diki ili 2cv koristite celu sezonu, a ne samo leti i za susrete.
                              Ljubitelj Francuza i dizela

                              Comment

                              • @lix
                                CBC Senator XXL
                                • 17.12.2004
                                • 875
                                • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                                #45
                                Pa to kazem, video sam da postoje jaci alternatori, Valeo ih pravi.
                                Ja recimo auto nemilosrdno exploatisem, i da se ne vracam, uzeo bih ovaj grejac...

                                Ovako moram da trazim garazu ili kupca...

                                Greota da stoji
                                Što više za što manje

                                Comment

                                Working...
                                X