Dijana i zima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #16
    Ista creva koristi i FAP 12/13
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • boki01
      CBC Veteran
      • 27.10.2005
      • 100
      • Jugoslavia

      #17
      Mimo creva i ventilatora, lepo je obratiti paznju i na izolaciju. Bora2cv je pomenuo filc ispod krova, a ako vam je limarija zdrava, filc bi mogli staviti i izmedju lima na podu i gumene prostirke kao sto je uradjeno na G Super 1,3. Mimo toga, preko gumene prostirke treba postaviti etison ili vec neki tepih, jer ne zaboravite da hladnoca dolazi odozdo, a ujedno, to je i dobra zvucna izolacija. Proverite i sve spojeve, dihtovanje prozora i vrata, keder-gumu, te gumu oko sipke volana na mestu gde ona prolazi kroz pod.

      Nije vazno samo doivesti topao vazduh. Bitno je i osigurati da toplota ne curi kroz koje kakve rupice i pukotine...
      Ljubitelj Francuza i dizela

      Comment

      • djukic
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2005
        • 2526
        • Beograd

        #18
        A serija ima problem sa nedostatkom ventilatora za grejanje. Znaci ako stojis u mestu u gradu u guzvi. Kad si na putu ako zaptijes i izolujes ko sto kazes onda nije problem ima cak i da se ogrejes.
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • @lix
          CBC Senator XXL
          • 17.12.2004
          • 875
          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

          #19
          Nabavio sam jedan racunarski ventilator od 12cm koji radi na 12V. Radio je nekada na nekom serveru i mogu reci da bas duva kad ga stavim pod napon. Ostaje da sredim creva i negde ubudzim ventilator. Krov je zimski kao sto rekoh i to dosta dobro uradjen, medjutim, kod volana, rucice menjaca bije li bije hladan vazduh. Da stavim prednju masku? Imam originalnu...
          Naravno da resti na sve strane. Medjutm, ipak slabije obzirom da sam potrosio jednu tubu crnog silikona dok nisam popakovao sve vece rupe. Medjutim, ostale su one manje. Ovo za tepih mi se dopada pogotovu sto se tice zvucne izolacije.
          Što više za što manje

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #20
            Obavezno stavi zimsku masku. S maskom smanjujes protok vazduha za hladjenje, a time je i vazduh koji dolazi do kabine topliji. Jesi li probao da zaptijes pozarni lim. Odnosno da sa strane motora zaptivas a ne iz kabine?
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • @lix
              CBC Senator XXL
              • 17.12.2004
              • 875
              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

              #21
              Nisam, dosta je u losem stanju, kad budem sredjivao sasiju uradicu i njega.
              Što više za što manje

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #22
                Citroen

                Imao sam prilike da vozim "Dijanu" , a i da je popravljam..davno bilo,pre vojske
                Sad ,nevezano sa Dijanom,a oko ove priče sa grejanjem...
                Verujte da kad nema ništa bolje SVEĆA (popularna "minikerka") pomaže mnogo.Par komada u kabini I_ha...samo..treba biti oprezan OTVORENI plamen je u pitanju.
                U gore pomenutoj "Dijani" izvesni Top-Gaga i ja smo se vozili i grejali plinskom peći... ,no opet OPREZ sa plamenom,mada grejeeeeeee..ih
                Pozdrav!
                BP
                *****************

                Comment

                • boki01
                  CBC Veteran
                  • 27.10.2005
                  • 100
                  • Jugoslavia

                  #23
                  To za svecu vazi za sve aute, ali ima primenu pre svega kada ste zimiu zavejani u snegu, a nemate dovoljno goriva da motor moze da vas greje ili vam je motor u kvaru. Jedna zapaljena sveca u autu, moze sasvim fino da digne temperaturu...

                  Kad smo kod Dijane, onda se od prirucnih sredstava moze koristiti i fenjer... Staklo ne dozvoljava da plamen zahvati unutrasnjost automobila, a toplota se oslobadja...

                  Ali da zanemarimo ove G6 koimbinacije Je li neko razmisljao da ugradi Webasto grejac u A seriju? Mislim da bi efekat bio pravi, a uz uslov da prelazite mnogo kilometara sa vasim ljubimcem i da ga koristite svakodnevno i tokom cele godine, a ne samo kao drugi ili treci auto u kuci za uzivanje i paradne prilike, investicija u Webasto nije uopste tako losa
                  Ljubitelj Francuza i dizela

                  Comment

                  • @lix
                    CBC Senator XXL
                    • 17.12.2004
                    • 875
                    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                    #24
                    Pa meni je Dijana jedini auto, i relativno cesto je vozim. U subotu sam konacno postavio cevke za vruc vazduh i juce sam se "grejao". Kazem to pod navodnicima, jer su se pojavili prpratni efekti: povecana buka, arome iz motora (ne znam da li je to od novih cevi ili iz motora), a kolicina vruceg vazduha je dovoljna da se zagreje staklo vetrobrana. U stvari kolicina toplog vazduha je direktno proporcionalna broju obrtaja motora. Ja retko vozim u rezimu preko 4000 obrtaja tako da nekog protoka i nema. Nabavio sam i jedan mali ventilator, iz nekog starog servera, 12V, 1,5W. Medjutim, nisam uspeo da ga ugradim, moracu malo vise prepravki da uradim. Zna li neko kolika je snaga ventilatora grejanja iz GS-a? ili Vize?
                    Što više za što manje

                    Comment

                    • boki01
                      CBC Veteran
                      • 27.10.2005
                      • 100
                      • Jugoslavia

                      #25
                      Upravo to sam hteo da ti predlozim Sta mislis da potrazis neki stari ventilator od Vise, GS, GSA...

                      Sad za vikend sam isao sa GS-om na Zlatibor i mogu ti reci da kada se stavi maska na hladnjak i uz povecane obrtaje kabina se sasvim fino ugreje i pored vanjskih -3. Medjutim kada se vozi lagano, pomoc ventilatora je dragocena
                      Ljubitelj Francuza i dizela

                      Comment

                      • @lix
                        CBC Senator XXL
                        • 17.12.2004
                        • 875
                        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                        #26
                        Nasao sam jednog momka u Cacku koji rastura GS-ove, ima ventilator i prodaje ga za 800,00 din. E sad, da ne kupim, pa da posle nemam gde da ga ugradim - molim te boki, izmeri mi sto je moguce tacnije (milimetri su dovoljni ) dimenzije ventilatora na GS-u.

                        tnx
                        Što više za što manje

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          #27
                          Nema to gde da ti stane a i da stane onda imas problem jer GS ima 4 cilindra i puno vise kalorija (toplote ). Drz se ti sa po jednim manjim ventilatorom u svaku cev...

                          P.S. Stvarno ces da pothladis motor, duvace ti samo hladno....
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • @lix
                            CBC Senator XXL
                            • 17.12.2004
                            • 875
                            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                            #28
                            Ne zezas me?
                            Sinoc sam bio kod prijatelja na slavi, i prvi put sam pali oDijanu na temperaturi nizoj od 0 stepeni. Poto je nisam palio nekoliko dana, potrajalo je. U stvari moj problem je pre svega u alnaseru kome su cetkice odavno otisle pa radi zoom zooom a ja nikako da ih promenim. Sramota. Kada uhvati dva puta se ugasio a posle toga je uhvatio i dok sam ocistio sneg sa auta taman se zagrejao dovoljno da moze da se krene. Usput, sam primetio da je prestala da nam ide para iz usta, sto znaci da je bilo bar 15C. Sve u svemu i nije lose. Dodatni ventilator nisam postavio (jos).
                            Što više za što manje

                            Comment

                            • djukic
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2005
                              • 2526
                              • Beograd

                              #29
                              Nema sale veliki ventilator iz GS-a nikako. Uzmi mali iz vize klub 652ccm. Ima jednu brzinu i koliko se secam moze da se nabudzi a dimenzionisan je prema tvom motoru. Mnogo ces lakse nabaviti taj ventilator.
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              • @lix
                                CBC Senator XXL
                                • 17.12.2004
                                • 875
                                • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                                #30
                                Pa, malo da rezimiram utiske.
                                Otkako je došla sa novom šaisjom, Dijana je dobila novu funkciju u kuci:
                                Svaki dan supruga i ja idemo sa Dy na posao. Praktično od 9.01.2006.

                                Kad sam provalio kako se pali, više nikakvih problema nisam imao ni na niskim temperaturama. Na -15C pali iz prve (treba pumpati gas). Malo su zašuškana ona creva za topao vazduh pa i pri tako niskim temperaturama "ne ide para iz usta". Nisam još postavio ventilator, jednostavno nije bilo gužvi pa nisam stojao u redu tako da je količina toplote koja se isporučivala u kabinu bila dovoljna i na -15C.

                                Ipak, imam jedan konstantan problem i mogu reći da me jako nervira. Naime, ona pumpica za špricanje tečnosti na vetrobran iz nekog razloga ne radi i ovih poslednjih 7 dana kako je bljuzgavo na putu ja moram da 4-5 puta izađem iz auta da sunđerom obrišem staklo. Problem planiram da rešim pomoću električne pumpe za tečnost za pranje vetrobrana za Juga ili Keca. Mislim da će me komplet izneti oko 1200 dinara. Ima li neko jeftinije rešenje?

                                Problem kvašenja kablova je prilično izražen, ali srećom naučio sam da ga relativno brzo rešavam. Postoji li neko rešenje da se to malo proredi? Kako utiče postavljanje silikonskih kablova na rad u kišnim uslovima?
                                Što više za što manje

                                Comment

                                Working...
                                X