Re: Skladistenje automobila preko zime?
Ocigledno ovo juzno povrce treba spakovati u teglu i odloziti za zimnicu
E, muski and zenski svete, jasna je stvar, samo par firmi iz centralne Evrope (citaj Nemacke) dolazi do severa Svedske da testira svoja vozila u extremnim uslovima. Ovi sto ih ovde prave nemaju potrebe jer vec imaju know-how
Tipicno za juznjake koji to nerade je upravo problem u losem proracunu skupljanja po celom autu, pa krene skripa i krckanje platike i metala.
Pa majku mu, ako nisu mogli da doteraju auto da ga testiraju u voznji na niskim temp, mogli su bar da ga uguraju u hladnjacu i malo protresu i poslusaju zvuke iz kabine

Tako da u potpunosti razumem pitanje sta ce se desiti sa +20 na -20 (pise koji auto je u pitanju )
Sala ali ima istine
Isto kao kad se uzme jedan Japanac koji je do bola olaksan pa sve prenapregnuti materijali, eh, nema veze koji je, start na -30 i po gasu preko 3000 rpm i izduvna grana puca kao casa od sampanjca.
Isto kao i stakla soferke na istima, niposto negasiti defroster funkciju, mora da dize temperaturu kako se motor zagreva da bi staklo dobilo blagovremeno sirenje inace soferka iskace u komsijino dvoriste.
Pisem ovo jer sigurno se niste nagledali scenarija koje ja jesam u ovoj cudnoj klimi
80-ih godina su Fiatima u Stockholmu pucale sofersajbne po ulasku u tunelske lavirinte grada, 90-ih godina nisu ni bili prisutni na trzistu .. hm.. zasto?
Dakle, pitanje je bilo na mestu a razumemo i smeh o garazi od 20C , posebno je za mene sokantno jer je to ne ni radna temeratura za radionicu (ne preko 18) vec prava za zimski san
Medo, Brundo
(ne diraj lava dok spava)
Ocigledno ovo juzno povrce treba spakovati u teglu i odloziti za zimnicu

E, muski and zenski svete, jasna je stvar, samo par firmi iz centralne Evrope (citaj Nemacke) dolazi do severa Svedske da testira svoja vozila u extremnim uslovima. Ovi sto ih ovde prave nemaju potrebe jer vec imaju know-how

Tipicno za juznjake koji to nerade je upravo problem u losem proracunu skupljanja po celom autu, pa krene skripa i krckanje platike i metala.
Pa majku mu, ako nisu mogli da doteraju auto da ga testiraju u voznji na niskim temp, mogli su bar da ga uguraju u hladnjacu i malo protresu i poslusaju zvuke iz kabine


Tako da u potpunosti razumem pitanje sta ce se desiti sa +20 na -20 (pise koji auto je u pitanju )

Sala ali ima istine

Isto kao kad se uzme jedan Japanac koji je do bola olaksan pa sve prenapregnuti materijali, eh, nema veze koji je, start na -30 i po gasu preko 3000 rpm i izduvna grana puca kao casa od sampanjca.
Isto kao i stakla soferke na istima, niposto negasiti defroster funkciju, mora da dize temperaturu kako se motor zagreva da bi staklo dobilo blagovremeno sirenje inace soferka iskace u komsijino dvoriste.
Pisem ovo jer sigurno se niste nagledali scenarija koje ja jesam u ovoj cudnoj klimi

80-ih godina su Fiatima u Stockholmu pucale sofersajbne po ulasku u tunelske lavirinte grada, 90-ih godina nisu ni bili prisutni na trzistu .. hm.. zasto?

Dakle, pitanje je bilo na mestu a razumemo i smeh o garazi od 20C , posebno je za mene sokantno jer je to ne ni radna temeratura za radionicu (ne preko 18) vec prava za zimski san

Medo, Brundo

(ne diraj lava dok spava)

Comment