AUDI A3 TDIIII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    samo me je...zacudio to sto ide ko LUD a dizel.

    pa skoro svaki prosecan turbo dizel tako ide....standardno za moderne motore bilo koje marke.

    turbo benzinci idu jos jedan korak ludje
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • bojan
      CBC Senator
      • 29.08.2005
      • 232
      • novi beograd

      #17
      pa to je sasvim normalno da benzinci idu mnogo bolje i da su snazniji od dizela ali stvarno novi dizeli su u poslednjih nekoliko godina toliko razvijeni da prosecnom vozacu(onima koji nisu clanovi canona) je sasvim dovoljno snage na raspolaganju sa dosta ustede na potrosnji u odnosu na benzinca.

      sto se tice goriva imao sam prilike da se uverim u isto tj.kupio(uvezao) sam auto pre nekih godinu i po iz nemacke.Golf III tdi 90ks u kome je bilo nekih 10 litara nemackog goriva auto je isao kao lud e a onda sam nasuo nase gorivo i pomislio sam da mi je negde otpala turbina!toliko o nasem gorivu

      a sto se tice audija to je sigurno onaj sa 150ks koji je tek

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        pa to i kazem, svaki turbo benzinnac, ako se poredi sa tim modernim turbo dizelima po perfomansama je vise nego dovoljan prosecnom vozacu sto se efekta motora tice.

        pa i vecina klasicnih atmo benzinaca od 2 do 2.5 litre zadovoljava vecinu obicnih vozaca.

        jedino sto taj razvoj dizela u atmo varijanti nije doneo nista vise od efekata ranije poznatih, i dalje su dizeli tromi.

        VW SDI je tipican dizel novijeg godista za poredjenje za benzincima slicne atmo varijante.

        dizeli uvodjenjem turbina masovno jesu postali upotrebljivi za moderni gusti saobracaj samo im se i pouzdanost drasticno smanjila, kompleksnost uredjaja za ubrizgavanje povecala a cena probila sve pojmove vezane za ekonomicnost.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • 156V6
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 415
          • BEOGRAD

          #19
          Originally posted by brobert
          Ne da je extra nego ide ko da je V6..
          e ova ti je dobra

          Comment

          • Skyline GT-R
            CBC Senator XXL
            • 13.02.2005
            • 806
            • Chicago - My Kind Of Town

            #20


            @156V6 - sta da ti kazem...cuvaj se TDI-a na semaforu

            Comment

            • mirdza
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2005
              • 2437
              • Katowice (PL) / Banja Luka
              • AGP / W126

              #21
              vozio sam 130KS i nasviranih 180KS (ista osnova ali dosta jake modifikacije) i stvarno fino ide... ali ipak benzinac mi je drazi!
              a seat je ugradjivao (ugradjuje) 1.9 163KS u ibizu i 180KS u leona (mislim da je bio limitovan)
              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

              Comment

              • TheDoctor
                CBC Senator
                • 09.05.2005
                • 299
                • Keekendah City, Dukesland

                #22
                meni nije jasan bmw

                ako je neko gledao test na dsf-u poredjenje 320i i 320d, bolji je bio dizelas, znaci startniji, brzi... ma ne ide mi u glavu, a trosi neku sicu.
                www.twowheelkings.de.vu

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #23
                  Nije u pitanju konkretno BMW, vec najmoderniji Common Rail dizel motori sa "Piezo" brizgaljkama, shto u kombinaciji daje izuzetne rezultate u efektivnom iskorishcenju goriva, tj. u pogledu performansi i ekonomochnosti! Uskoro ce isto biti i kod Fiat korporacije sa njihovim JTD motorima, Mercedes je vec blizu sa njihovim CDI, Renault sa dCi, Peugeot sa HDI... Jedino je BMW prvi "izbrisao granice", jer uvek jedni predvode a drugi prate...

                  Nedavno sam na Top Gear-u gledao test BMW-a 530d (twin-turbo). Motor proizvodi nekih 240-ak konja (koliko se secam) i 500 Nm obrtnog momenta na 2000 rpm! To je bio PRVI DIZEL ikada na testu U TOP GEAR-u, jer su hteli da provere navode BMW-a da ima iste performanse kao benzinac, tih i kultivisan rad motora, i, naravno, manje troshkove u smislu potroshnje, ALI da je istovrmeneo i dotichni model (530d) jeftiniji od modela iste zapremine sa benzinskim agregatom!

                  Bio sam zaprepashten kad su, tokom vozhnje na nekih 120 km/h, izmerili "uzhivo" da je buka u autu 68 decibela, shto je MANJE od buke koju proizvodi benzinac (74 decibela)! TO je danas moderni dizel motor, kultivisan i tih, efikasan i potentan... Shto se ubrzanja tiche ide do 100 km/h za 7 sekundi, a maksimalno postizhe 240 km/h!

                  Na test-stazi koju Top Gear koristi je test-vozach sa BMW-om 530d "izvozao" krug BRZHE od jednog Focusa ST, ISTO kao Miata RX8, i brzhe od jednog Golfa V GTI!!! Jeste u pitanju 3000 ccm, ali je isto tako u pitanju dizel kao pogonsko gorivo, auto znatno tezhi od navedene Miate ili Golfa V(samo uzmi u obzir tezhinu dizel motora, a tek konstrukcija...), tako da ovi rezultati predstavljaju pravu malu revoluciju...

                  Tako da, nemoj da te chudi to shto se trenutno deshava sa modernim Common Rail dizelashima: koliko god sportski segment bio rezervisan za "chistokrvne" benzince - buducnost je upravo u modernim, visoko efikasnim i kultivisanim dizelashima, koji svakom sledecom generacijom ne samo da brishu razlike u performansama, vec i ceni izvedbe i trzhishnoj vrednosti. Sport ce uvek ostati to shto jeste - trka za rekordima, ali je praktichna, svakodnevna upotrebljivost, ekonomichnost i funkcionalnost ono shto moderni Common Rail (moderni dizel) motori sve vishe ispunjavaju, pa samim tim chine i cve racionalniji izbor za ogromnu vecinu stanovnika ove planete.

                  Pozz
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • Skyline GT-R
                    CBC Senator XXL
                    • 13.02.2005
                    • 806
                    • Chicago - My Kind Of Town

                    #24
                    Originally posted by overspeed_1976
                    koliko god sportski segment bio rezervisan za "chistokrvne" benzince - buducnost je upravo u modernim, visoko efikasnim i kultivisanim dizelashima
                    Neko bas nista nista ne nauci ovde

                    Ajde da malo obnovimo gradivo:




                    P.S. Ja STVARNO vise ne razumem dizanje dizelasa u nebesa

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #25
                      Manufacturer BMW BMW 530d
                      Type S-6
                      Wet sumped
                      DOHC
                      24 valves total
                      4 valves per cylinder
                      Main bearings
                      Construction
                      Bore × stroke 84.00mm × 88.00mm
                      3.31 in × 3.46 in
                      Bore/Stroke ratio 0.95
                      Displacement 2926 cc
                      (178.555 cu in)
                      Unitary capacity 487.67 cc/cylinder
                      Compression ratio 18.00:1
                      Fuel system
                      Aspiration Turbo D.
                      Compressor type
                      Intercooler
                      Catalytic Converter Y
                      Max. output 183.5 PS (181.0 bhp) (135 kW)
                      @4000 rpm
                      Max. torque 390.0 Nm (288 lbft) (39.8 kgm)
                      @1750 rpm




                      Manufacturer BMW BMW 530i
                      Type S-6
                      Wet sumped
                      DOHC
                      24 valves total
                      4 valves per cylinder
                      Main bearings
                      Construction
                      Bore × stroke 84.00mm × 89.60mm
                      3.31 in × 3.53 in
                      Bore/Stroke ratio 0.94
                      Displacement 2979 cc
                      (181.79 cu in)
                      Unitary capacity 496.5 cc/cylinder
                      Compression ratio 10.20:1
                      Fuel system EFi
                      Aspiration Normal
                      Compressor type N/A
                      Intercooler None
                      Catalytic Converter Y
                      Max. output 230.2 PS (227.0 bhp) (169.3 kW)
                      @5900 rpm
                      Max. torque 300.0 Nm (221 lbft) (30.6 kgm)
                      @3500 rpm

                      Znaci : benzinac 230ks diesel 183ks
                      ista kubikaza...isti proizvodjac (redak primer koji obezvredjuje svaku raspravu tipa: zvezda vs partizan )
                      e sad, ako su dieselu dodali jos 15 turbo punjaca ...onda ok...
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • Skyline GT-R
                        CBC Senator XXL
                        • 13.02.2005
                        • 806
                        • Chicago - My Kind Of Town

                        #26
                        530d ima 160kw ili 218ks.

                        Nego....dokle cemo vise da poredimo turbo i atmo...m?



                        A kako bi bilo da se zabrani rec diesel na ovom forumu
                        Kog odusevljavaju traktori....ima poljoprivrednih foruma

                        edit 002: a sta mislis da se malo smiris?

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #27
                          [quote="Skyline"]530d ima 160kw ili 218ks.


                          im ih raznih naprimer : E60
                          Displacement 2993 cc
                          (182.644 cu in)
                          Unitary capacity 498.83 cc/cylinder
                          Compression ratio 17.00:1
                          Fuel system Bo DDE 6 common-rail diesel inj.
                          Aspiration Turbo D.
                          Compressor type
                          Intercooler
                          Catalytic Converter Y
                          Max. output 231.2 PS (228.0 bhp) (170 kW)
                          @4000 rpm
                          Max. torque 500.0 Nm (369 lbft) (51 kgm)
                          @1750 rpm

                          zavisi o kom se godistu ovde prica...
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • Corsa
                            CBC Senator XXL
                            • 22.09.2005
                            • 450
                            • Beograd

                            #28
                            Uzmete lepo motor iz -a ili S 2000,uporedite sa bilo kojim dizelasem i prestanete da se zamlacujete da je dizel bolji.120ks(100) po litri zapremine motora i to bez turba.To dizel nece moci u narednih 100 godina.Jedina svetla tacka dizela je potrosnja.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              poredjenje 320i i 320d,
                              ATMOsefrski usis motora i TURBO usis motora.

                              UVEK je turbo u prednosti, nezavisno od goriva po samoj prirodi, dakle zakonima hemije i fizike nezavisno od modela, proizvodjaca, goriva, bilo cega jer se tu radi o kolicini KISEONIKA koji je osnova svakog procesa sagorevanja u SUS motoru.

                              dakle, turbo od 2000 kubika primi u sebe vise kiseonika, vecu masu vazduha nego atmosferski od 2000 kubika, uvek i stoga ima vec potencijal sagorevanja, momenta, efekta, snage motora u odnosu na istu zapreminu atmosferskog motora.

                              ta 2 tipa i vrste motora nije moguce uporedjivati...

                              to je kao porediti bicikl i motorcikl, oboje imaju 2 tocka i tu je sva slicnost iscrpljena.

                              novinari, pa i ti nemacki olako bez ulaska u sustinu zasto i kako nesto radi, pricaju o spoljasnoj formi necega, i porede sasvim razlicite stvari.

                              jabuke i kruske i onda lako se stigne do cudjenja i nejasnoca.

                              da, ponovim atmo i turbo motor su potpuno razlicite "mazge" i potpuno su razlicita ponasanja u odzivu motora u voznji. ukljucujuci i perfomanse.

                              upravo zbog toga su dizeli prakticno odumrli, oni atmo i postali su veoma retka ponuda u novim automobilima.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                moderni Common Rail (moderni dizel) motori sve vishe ispunjavaju, pa samim tim chine i cve racionalniji izbor za ogromnu vecinu stanovnika ove planete
                                mislim da praksa pokazuje malko drugacije odnose u svetu, moderni CR dizeli su veoma redak izbor vecine stanovnika ove planete i u ukupnom broju automobila koji se danas koriste cine manje od 20%.

                                znaci benzinaca ima 4 puta vise u upotrebi.

                                i u samoj Evropi gde ih je najvise, udeo svih (bas svih tipova) dizelasa je dostigao jedva 40%.

                                recimo, u VW koncernu koji je kod nas pojam vezan uz dizel motore je udeo CR ili TDI PD motora u ukupnoj prodaji nekih 6% a svih dizela ukljujucui SDI i TDI je nekih 17%.
                                to su zvanicni VW podaci za 2004., dakle cak i kod tako mocnog imena vezanog za dizele benzinci su i dalje daleko pozeljniji kod kupaca.


                                moderni CR su dosta preskocili od mana dizela kao pogonskog goriva, ali su nazalost od pouzdanih dizela ranijeg doba napravili nepouzdane i skupe lako kvarljive motore koji zahtevaju ekstremno kvalifikovane servise, posebno gorivo koje je i dalje u svetu globalno vrlo retko i tesko nabavljivo a sama proizvodno/prodajna cena gotovo potpuno brise prednosti ekonomicnije potrosnje.


                                pri tome, ti moderni CR Turbo dizeli danas dostizu prosecne perfomanse atmosferskih benzinaca od pre 20 godina, sa indirektnim ubrizgavanjem.

                                kada se poredi sa turbo i direktnim ubrizgavanjem benzina CR dizeli su i dalje tromi, spori, neefikasni i veoma ogranicenog opsega upotrebljivih obrtaja motora. pri cemu vecina turbo dizela jako slabo povlaci iz niskih obrtaja, sto je nekada bila najveca prednost dizela.

                                mislim da je ogromna marketinska udela u promociji turbo dizela danas, fabrikama to donosi daleko vise para jer takve aute bitno skuplje prodaju a i direktno vezuju vlasnike auta za svoj (pre)cenjeni obavezni servis jer usled kompleksnosti nema gotovo nikakave sanse da vlasnik sam bilo sta popravlja ili podesava na svom CR dizelu.

                                ja ne vidim tu finansijsku prednost dizela, a ni superiornost u perfomansama pri poredjenju sa adekvatnim benzincima.
                                a znam iz prakse da je vecini vozaca 150Nm i 100KS mera do koje idu u voznji i da im vise i ne treba, bilo da su benzinci ili dizeli sa ili bez turbine u pitanju...drugim recim svaki moderan auto ima sasvim dovoljno snazan motor za normalnu voznju po danas zakrcenim putevima i u okviru postojeceg sistema ogranicenja brzine.

                                recimo, jedan malo drugaciji pogled
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X