AUDI A3 TDIIII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    Znaci : benzinac 230ks diesel 183ks
    ista kubikaza...
    nije bas ista kubikaza, zapremina (kapacitet) vazduha za sagorevanje koji uvlace oba motora...
    turbo uvek ima korektivni faktor, 3000 turbo je uporediv sa 4500 kubika atmo motorom (npr).

    poredjenje bi bilo adekvatno 330turbo dizel vs. 4500 kubika atmo benzinac ili 3000kubika turbo benzinac vs 4500 kubika atmo dizel...


    a onda stvari nisu vise tako jednostavne, koji motor pruza veci efekat i pri kojim obrtajima.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #32
      Originally posted by brick
      Znaci : benzinac 230ks diesel 183ks
      ista kubikaza...
      nije bas ista kubikaza, zapremina (kapacitet) vazduha za sagorevanje koji uvlace oba motora...


      Pa jos bolje onda...jer se vidi da i sa turbom dizelas nemoze da potuce benzinca iz iste "kuce".

      i ubedjen sam da ako na ISTI motor stavis turbinu..da ces sigurno za bar neki procenat smanjiti trajnost tog motora...
      veci rad=vece grejanje=povecanje entropije,entropija=smrt.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #33
        Opet iste price Zar nisu nemci samo poredili isti cenovni rang automobila

        Comment

        • TheDoctor
          CBC Senator
          • 09.05.2005
          • 299
          • Keekendah City, Dukesland

          #34
          da li 320d ima turbinu?
          www.twowheelkings.de.vu

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #35
            Naravno

            Comment

            • Black Knight
              CBC Senator XXL
              • 13.10.2004
              • 2020
              • Novi Beograd, kicblo

              #36
              @Brick

              ako cemo da merimo cune...pa onda prednost atmo vs td su obrtaji...zar ne?
              Injection is good,but I'd rather be blown!

              Comment

              • Lukas
                CBC Veteran
                • 22.10.2004
                • 180
                • Slovenija

                #37
                Originally posted by mirdza
                vozio sam 130KS i nasviranih 180KS (ista osnova ali dosta jake modifikacije) i stvarno fino ide... ali ipak benzinac mi je drazi!
                a seat je ugradjivao (ugradjuje) 1.9 163KS u ibizu i 180KS u leona (mislim da je bio limitovan)
                Seat ima u Leonu TopSport TDI motor 150ks i ubrzanje mu je 8.4s do 100km/h i 320Nm obratnog momenta
                A moze se cipovati na 190KS samo neznam koliko ce dugo da radi

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  ubedjen sam da ako na ISTI motor stavis turbinu..da ces sigurno za bar neki procenat smanjiti trajnost tog motora...
                  veci rad=vece grejanje=povecanje entropije,entropija=smrt.
                  i sam bio ubedjen ali sam promenio misljenje...turbina smanjuje temperaturu izduvnih gasova>manje grejanje/ oduzimanje energije-toplote izduvnim gasovima> manje opterecenje samog motora> duzi radni vek mehanike motora, samog motora.

                  ono sto strada je sama turbina (lezajevi i semerinzi) i posledice indukovane losim uljem usled neredovnog menjanja ili loseg izbora ulja.

                  mislim da danas motori sa turbinom imaju duzi radni vek u odnosu na atmo motore, pogotovu one LPT (low pressure) varijante.

                  ipak se turbo benzinci koriste vec 25+ godina sto je dovoljno da se izuce mane i otklone decje bolesti, mislim.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #39
                    Originally posted by brick
                    turbina smanjuje temperaturu izduvnih gasova>manje grejanje/ oduzimanje energije-toplote izduvnim gasovima> manje opterecenje samog motora> duzi radni vek mehanike motora, samog motora.
                    tu je jedino sigurno...da ce auspuh duze da traje....
                    salim se...nemozes da stvoris 1KWH mehanickog rada a da ne proizvedes 1kwh i vise toplotne energije...
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • mirdza
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2005
                      • 2437
                      • Katowice (PL) / Banja Luka
                      • AGP / W126

                      #40
                      Originally posted by Lukas
                      Originally posted by mirdza
                      vozio sam 130KS i nasviranih 180KS (ista osnova ali dosta jake modifikacije) i stvarno fino ide... ali ipak benzinac mi je drazi!
                      a seat je ugradjivao (ugradjuje) 1.9 163KS u ibizu i 180KS u leona (mislim da je bio limitovan)
                      Seat ima u Leonu TopSport TDI motor 150ks i ubrzanje mu je 8.4s do 100km/h i 320Nm obratnog momenta
                      A moze se cipovati na 190KS samo neznam koliko ce dugo da radi
                      postoji i 163KS ali nema veze...
                      sto se tice 180KS u leonu vidio sam jednog na prodaju ali nisam do kraja siguran koliko je fabricki.
                      sto se tice cipovanja - realno je do nekih 170KS. preko toga treba mijenjati turbo, klipove, klipnace, bregaste i sve ostalo... ali guraju iz njega i po 250-300KS.
                      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                      Comment

                      • Lukas
                        CBC Veteran
                        • 22.10.2004
                        • 180
                        • Slovenija

                        #41
                        Originally posted by mirdza
                        Originally posted by Lukas
                        Originally posted by mirdza
                        vozio sam 130KS i nasviranih 180KS (ista osnova ali dosta jake modifikacije) i stvarno fino ide... ali ipak benzinac mi je drazi!
                        a seat je ugradjivao (ugradjuje) 1.9 163KS u ibizu i 180KS u leona (mislim da je bio limitovan)
                        Seat ima u Leonu TopSport TDI motor 150ks i ubrzanje mu je 8.4s do 100km/h i 320Nm obratnog momenta
                        A moze se cipovati na 190KS samo neznam koliko ce dugo da radi
                        postoji i 163KS ali nema veze...
                        sto se tice 180KS u leonu vidio sam jednog na prodaju ali nisam do kraja siguran koliko je fabricki.
                        sto se tice cipovanja - realno je do nekih 170KS. preko toga treba mijenjati turbo, klipove, klipnace, bregaste i sve ostalo... ali guraju iz njega i po 250-300KS.
                        Za evropsko trziste nema kako ja znam ako ima navedi mi kako se zove i godiste proizvodnje pošto ,kod nas se ne prodaju a nema jih ni u BL često sam tamo zemljace

                        Comment

                        • mirdza
                          CBC Senator XXL
                          • 14.03.2005
                          • 2437
                          • Katowice (PL) / Banja Luka
                          • AGP / W126

                          #42
                          ne u BL nego u PL (poljska)
                          a model je Cupra TDI
                          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                          Comment

                          • Lukas
                            CBC Veteran
                            • 22.10.2004
                            • 180
                            • Slovenija

                            #43
                            http://uk.cars.yahoo.com/040927/4/1x7hr.html nema nigde vidjeti 163KS

                            Comment

                            • mirdza
                              CBC Senator XXL
                              • 14.03.2005
                              • 2437
                              • Katowice (PL) / Banja Luka
                              • AGP / W126

                              #44
                              ima...pogledaj na mobile.de
                              ima podosta ibiza 160KS TDI
                              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                              Comment

                              • RS-6
                                CBC Senator XXL
                                • 24.07.2005
                                • 581
                                • Montenegro-Bar
                                • 2x AR I BMW 330XI

                                #45
                                Audi A3 TDI.
                                http://www.autoscout24.de/home/index/de ... xzgzuuf1yn
                                Seat ibica Cupra TDI 200ks
                                http://www.autoscout24.de/home/index/de ... ofeor1bz4d

                                http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

                                Comment

                                Working...
                                X