ajd...cisto iz radoznalosti...
zasto vozite bas "taj" automobil?
Collapse
X
-
zasto vozite bas "taj" automobil?
3ostvarenje snova (ne samo decijih...)0%0odusevio me (nekom prilikom)0%1uvek mi se svidjao0%1bio povoljan0%0naleteo, pa kupio0%1poklon / nasledstvo0%0Zovem se Miroslav i pravim igračke.Tags: None
-
-
Predlazem da malo dopunis opcije: moj iskljucivi razlog za kupovinu Punta bili su niski troskovi koriscenja (potrosnja, servisi, ...) i jedna teh.karakteristika: pristojan obrtni moment pri sto nizim obrtajima (trazio sam "niskoturaznu" masinu). U kategoriji malolitraznih benzinaca, bio je najbolji, sa svojih 102Nm/2500rpm nasuprot prvom sledecem Renoovom 1.2 sa 93Nm/2500rpm.
Zapravo, potrosnja i elasticnost su mi bili glavni kriterijumi. Punto je to samo najbolje iskombinovao i to je sve.
Priznajem, nabavna cena je bila medju nizim tada na trzistu (posle Fabije, najjeftiniji zapadnoevropski auto) pa je i to doprinelo, ali zaista nije bilo presudno (vise sam razmisljao "a sta posle...")
Sam auto mi se ne svidja bas previse (malko mi je ruznjikav, al sta ces, vidim da vecina ne misli tako pa me to tesi, kao "nema veze, bar se dopada ribama"...) ali je izuzetno praktican (najveci prtljaznik u klasi, i tada (2001.) i sada) sa zaista mnostvom pregrada, polica i ostava u unutrasnjosti.
-
-
Ja sam jednog lepog dana reshio da me je vise sramota da me vozikaju naokolo, matorog magarca, pa reshih da zavrsim to sa tim dozvolama, kolima, i sve sto uz to ide. Ocenio koliko love mogu da potrosim, pa lepo otvorio Halo oglase, i redom, sastavio spisak sta bi tu moglo da se ugura. Uz pomoc blagoslovljenog nam interneta, prvo sam isfiltrirao ono sto mi se vizualno svidja i ne svidja, mozda nekom deluje naivno, al meni slaba vajda od najekonomicnijeg i sta god naj ti padne napamet automobila, ako se tebi ne svidja njegov izgled. E, kad smo skresali listu, onda je usledilo istrazivanje tehnickih karakteristika, ocene i procene drugih, komentari o modelu, ceste boljke, mane, prednosti i sl..sva sreca pa mi je CRX prosao i drugi krug izbora, jer je posle prvog ubedljivo vodio
Comment
-
-
Ufff ajde ovako :
Prvo Yugic, nije da mi se svidjao ali bilo je daj sta das!
E onda mi se desila nesudjena civic 5 generacije!Volim japose ali nije se dalo!E sad posto sam oduvek voleo BMW tj. jedini nemac (posle posea) kojeg bi vozio!Video kolko kesa imam i za te pare bolji auto ne bi mogao da uzmem,tako da cu se najverovatnije od sad drzati Benki i ako bude prlike Hondi!
Comment
-
-
Mali budzet za kupovinu automobila i pogonske troskove naterao me je da razmisljam o mnogo faktora...
- Niska cena pri kupovini;
- Opskrbljenost trzista delovima (novi ili polovni);
- Jeftini servisi;
- Jednostavna konstrukcija tako da u nedostatku majstora i sam mogu popravljam;
- Mala potrosnja goriva;
- Mala kubikaza i jeftina registracija;
Jasno je koji je JEDINI model mogao sve to da ispuni
CITROEN A MODEL (varijacije u karoseriji nisu preterano vazne)Što više za što manje
Comment
-
-
Tražio sam auto koji ima velik prtljažnik da stanu 3 boce, da je jeftin i da može ići 130 Km a da mogu slušati radio u kolima. Cenom od 400 DM i ispunjavanjem ostalih uslova postao sam vlasnik Opel Rekorda 2000 cubika.
Tek kad sam ga doterao kući video sam da ima samo dvoje vrata a ja mrzim auto sa dvoje vrata. Sve u svemu vozam ga par godina bez nekih ulaganja...
Comment
-
-
Auto sam uzeo od drugara jer je odlazio u Emirate na duzi vremenski period. Bilo mi vazno da je limarija zdrava i da je auto odzavan. Kamo srece da nisam. Sad bi se vozio ko gospodin covek u nekim savremenijim kolima i ne bih poznavao toliko majstora po BGu i okolini. Sad sta je tu je pocinje polako da mi se dopada...."If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Comment
-
Comment