Auto na komprimovani vazduh
Collapse
X
-
Originally posted by zoranbgma daj...Alix ..to moze da pise samo u "Trecem oku".
Znam da deluje neverovatno. To je bila i moja reakcija.
Doduse, misljenja su podeljena i 100% dokaza nema ali postoji osnovana sumnja...Što više za što manje
Comment
-
-
Znaci, holzgas iliti automobil na drva je pravo resenje! Nista novo, doduse malo neprakticno. Zna li iko kakav je sastav tog gasa koji se dobija nepotpunim sagorevanjem drveta? Pretpostavljam da ima u sebi dosta ugljen monoksida a i vodene pare.
Comment
-
-
Holzpeletts tj briket
rezultat sagorevanja je CO2, H20 i CO uglavnom. pri cemu CO2 je po kolicini isti kao sto je drvo tokom rasta apsorbovalo kroz fotosintezu pa je ukupni bilans CO2 zapravo =0.
mali briketi 20x5mm se vec koriste u Nemackoj za moderne sisteme centralnog grejanja, ono na dugme znaci full automatika rad.
cak se moze i ukljuciti daljinski preko GSM modula radi povecanja komfora upotrebe....
1996. u Nemackoj je dodeljena posebna nagrada jednoj firmi za inovaciju upotrebe tog sistema i ta grana primene se ubrzano siri i razvija u tim krajevima.
kod nas naravno skoro niko nije cuo nije video ne prica o tome.. ko ce planirati unapred o takvim stvarimavolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
A taj briket ne treba da se sabija? Sta je sa tom energijom? I sta je sa toplotnim iskoriscenjem masine?
U tom svetlu bi trebalo posmatrati i dizel motore koji se pogone uljem iz uljane repiceŠto više za što manje
Comment
-
-
briket treba da se sabija.za to se utrosi dodatna energija, ukupno gledano za ceo ciklus to je vrlo mali deo.
iskoriscenje toplote pri zagrevanju je reda 75 do 85% sto je vrlo dobro.
poenta je da se ne stvara dodatni CO2 kao problem broj 1 danas.
uljana repica, alkohol iz secerne trske, i slicni bio proizvodi su u istom kosu, najmanje optereceju prirodu i najmanje remete prirodni ciklus kruzenja materije.
njihovim sagorevanjem ne stvara se otpad u sustini vec se dalje regenerise prirodnim ciklusom u novo gorivo.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Comment
-
-
cena tog gasa, prirodni ili metan kako ko vec trgovacki zove, nije bas takva.
naime, 13 dinara je za 1.000 litara gasa.
taj gas u tom obliku se trosi za 100km u kolicinama koja se mere hiljadama litara pa bi rezervoar morao biti ko dzambo dzet...
umesto toga, ne koristi se gas kao gas vec nabijen na 200 bara prelazi u tecnost i kao takav se toci i meri se onda u kilogramima.
za auto se zove CNG (sabijeni prirodni gas) i toci se na odgovarajucim pumpama.
u NS postoji takva pumpe vec nekoliko godina, samo sto nije za komercijalnu upotrebu.
prosecan auto trosi oko 7-9 kg CNG na 100 km puta.
vec je ta tema detaljno obradjena, primamljivo na prvi pogled ali kod nas nema nikakve infrastrukture za primenu u autu.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
I jos nema mafije koja bi bacila tantjeme i na taj energent
Inace brick, ja ovu pricu sa briketom, uljanom repicom i secernom trskom nazivam primitivnim nacinom iskoriscenja solarne enrgije sto zapravo to i jeste. Samo sto iz ovih biljaka dobijamo energiju kolektovanu prakticno 3-6 meseci zavisno od duzine vegetacije doticne biljke...
opet offŠto više za što manje
Comment
-
-
pa jeste, za efikasniji ciklus brzeg konvertovanja sunceve energije ocito jos nismo sazreli kao civilizacija.
VW je napravio motor za auto na parnu masinu, 3 cilindra 1.000 kubika 700Nm do 300Nm, bio na sajmu u Berlinu kazu da je zero level emission prakticno ali ...verovatno ide na led do daljnjeg bar dok se jos vrte profiti od klasicnih dizelasa.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Malo smo u off-u, ali nema veze. Sustina problema je efikasnost koriscenja automobila na komprimovani vazduh, tj. ekonomicnost, iskoristljivost energije, dobici i gubici....Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Re: Auto na komprimovani vazduh
Sto vise citam stvari po forumima to mi je jasnije sve sto nam se desava, umesto da na vazduhom pokretana vozila gledamo kao na nesto pozitivno, a mi samo izmisljamo gluposti zasto to nevalja. Na pocetku teme se prica o tome kako se za komprimovanje vazduha trosi struja koja dolazi iz termoelektrana i samim tim ovo nije ekoloski cisto gorivo, a inace benzin se iz nafte dobija tako sto pored busotine stavis dve kante i bocu i ono u jednu kantu udje benzin u drugu dizel a u bocu TNG, pa onda svaka kanta otrci do benzinske pumpe i gotovo. E bas smo pateticni. Da je Tesla ovako razmisljao kao mi sada o svemu ovome sad bi o automobilu na komprimovani vazduh pricali uz logorsku vatru umesto da pisemo o tome po forumima.
Aman ljudi, ako nemamo nesto korisno da dodamo nemojmo vise da kocimo uz brdo.
Comment
-
-
Re: Auto na komprimovani vazduh
Al smo omatoriliNema veze to znači da je čitao i nije bila prva poruka oglas
I? Ima li napretka kad si već pokrenuo temu...
Comment
-
Comment