NEW vs. OLD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • madwap
    CBC Veteran
    • 02.09.2006
    • 177
    • Beograd

    #46
    Vidim ja da se na kraju sve svelo na ono "Svaka ljubav košta" bilo novo bilo polovno.
    Renault Twingo, 1.2
    Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

    Comment

    • markofpi
      CBC Senator XXL
      • 27.07.2006
      • 1552
      • Bezanijska Kosa

      #47
      Ne bih da diskutujem sta je isplativije, a na kraju ipak bolje (jer ne meri se i nije sve samo u novcu) jer ni sam ne znam da li razmisljam dovoljno objektivno i racionalno. Prenecu samo svoje iskustvo sa polovnim autom koga vozim evo vec 5god. U pitanju je Laguna II dci. Pre 5god. placena je 6500eur. Za sve ovo vreme radjen je jedan veliki servis i sest malih. Kupljen set zimskih i set letnjih guma, novih naravno. Zamenjeni prednji i zadnji diskovi sa plocicama, dva nosaca motora, remontovan alternator, remontovana turbina, zamenjeni zadnji amortizeri, 2x desna spona, senzor polozaja radilice, 2x popravljan mehanizam za spustanje prozora. To je otprilike to, a nisam napisao sve one sitne troskove koje sam takodje u medjuvremenu imao, a to je npr. prskalica za pranje farova ili senzor za pritisak u pneumaticima ili neko crevo, ciscenje protokomera i egr ventila itd. Takodje, imao sam i jedno cukanje gde nisam bio kriv ali opet i to je kostalo, vremena i zivaca, a kako sam zeleo da sve bude novo i uradjeno kao da je iz fabrike kostalo me je vise nego sto sam naplatio od osiguranja. Otprilike do sada sam za redovno odrzavanje dao sigurno preko 2000e, a mogu se svrstati u kategoriju onih koji ne voze mnogo i samim tim ne prelaze veliku km. Na kraju opet imam auto koji i pored toga sto je utegnut i na kome sve radi moze u bilo kom trenutku da stane i da popravka bude dobro ulaganje. Pitanje je samo dokle tako i gde je granica. O padu vrednosti da ne pricam, to je vecini vas dobro poznato. Fabricki nov auto bar u prvih par godina exploatacije ne bi trebalo da ima nekih vecih problema, tu je i garancija itd. Ali zato za neku prosecnu sumu o kojoj se ovde prica , a to je oko 10-tak hiljada evropljana ne moze se dobiti nesto vise od onog sto se naziva prevoznim sredstvom.

      Comment

      • Desmo
        CBC Senator
        • 27.06.2010
        • 280
        • Vrsac
        • VW Mk2 1.8

        #48
        Do 10.000 se itekako može kupiti nešto što je više od prevoznog sredstva i što će nadživeti većinu novih automobila.

        Automobil koji je u smislu tehnike i dizajna superiorniji od većine novih automobila.

        Godište automobila nije toliko bitno koliko njegov resurs. Isto kao i kod aviona.
        Aspirazione naturale!

        Comment

        Working...
        X