Yugo vs Alfa...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DejanV
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2005
    • 682
    • Beograd

    Yugo vs Alfa...

    Pa ako ces tako, lezanje je uopste bolna tacka Alfe, doduse ne jednako na svim modelima.

    Na primer, jako sam se razocarao kada sam se trkao iza Avale ka Tresnji sa jednom Alfom 156. Na pravom, jos bi me i stigla, ali kako naidju krivine, bezim joj samo tako. A covek za volanom Alfe nije bio naivan, taj je znao da vozi, svaka mu cast - ali je i znao ogranicenja vozila.

    Slicno i sa jednom 147-icom na auto putu Beograd-Nis. Sin i ja u Yugu, covek u 147-ici, Twin Spark, 2.0. Na otvorenom, pobeze mi, ali kako naidju krivine, sustignem ga.

    Dobro, jeste moj Yugo na lezanju briljantan, i to je jedini deo njega kojim se zaista ponosim (ostalo je manje-vise sve poznato, zna se kako se radi), ali ipak od jedne Alfe ocekujem malo bolje.

    Tja, niko nije savrsen, cak ni Alfa.

    Pozdrav,
    DVV
    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
  • Nikola
    CBC Senator XXL
    • 29.09.2004
    • 975
    • Indjija/Vojvodina

    #2
    Originally posted by DejanV
    Pa ako ces tako, lezanje je uopste bolna tacka Alfe...


    Dobro, jeste moj Yugo na lezanju briljantan, ali ipak od jedne Alfe ocekujem malo bolje.
    .:Cuore Sportivo:.
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

    Comment

    • Alfacrazy
      CBC Veteran
      • 21.01.2005
      • 125
      • Kragujevac

      #3
      When Henry Ford saw an Alfa go by he used to lift his hat in salute, so should BMW owners!!!

      Comment

      • 156V6
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 415
        • BEOGRAD

        #4
        Cekaj Dejane ako cemo da budemo skroz posteni ne mozes porediti auto koji je prvo duplo laksi(znachi skroz druga klasa),kome je komplet stavljeno custom vesanje,custom opruge,custom amortizeri sa fabrickom sedan 156icom...mislim ipak su to babe i zabe

        ajde da stavimo na primer Floridu fabricku vs fabricku 156 gde su priblizno iste klase iste tezine slicne kubikaze.. i da onda uporedimo lezanje u krivanama cini mi se da je to vec nesto objektivnije

        ili primer 2. da na 156stavis samo krace i sportske opruge poazi samo to i da nista drugo ne diras ja ti tvrdim da bi vec bila enormna razlika

        Comment

        • DejanV
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2005
          • 682
          • Beograd

          #5
          Ljudi, to uvek mozemo da proverimo u praksi. Uvek. To nema nikakve veze sa zavrsavanjem, mada bi u okviru tog zavrsavanja, na samom kraju, trebalo montirati sanke i poprecne stabilizatore - ali ono kljucno je vec u njemu.

          I ne moram ja da vozim, nema frke da vozi neko drugi, nije moj auto ikona pa da mu se klanjam.

          Naravno, mislio sam na skroz serijska vozila, dakle ne na neke posebne verzije a la Bojanova Alfa sa pogonom na 4 tocka (ako se ne varam?), itd. Isto tako, imajte na umu da je moje vozilo u stvari smesno uopste zvati Yugom, jer on vec sada ima vise FIAT/Alfa/Lancia delova u njemu nego DMB-ovih. Lici na Yugo, a sta je, pa zavirite sami unutra i pogledajte svojim ocima.

          Pozdrav,
          DVV
          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

          Comment

          • DejanV
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2005
            • 682
            • Beograd

            #6
            Originally posted by 156V6
            Cekaj Dejane ako cemo da budemo skroz posteni ne mozes porediti auto koji je prvo duplo laksi(znachi skroz druga klasa),kome je komplet stavljeno custom vesanje,custom opruge,custom amortizeri sa fabrickom sedan 156icom...mislim ipak su to babe i zabe
            Eto, mimoisle su nam se poruke, ali ti si potpuno u pravu.

            ajde da stavimo na primer Floridu fabricku vs fabricku 156 gde su priblizno iste klase iste tezine slicne kubikaze.. i da onda uporedimo lezanje u krivanama cini mi se da je to vec nesto objektivnije
            "Slicne klase"? Idi begaj tamo, derane, pored 156-ice Florida deluje kao 100% invalid.

            No, salu na stranu, razumemo se, slazem se. Iako bih ipak primetio da 156-ica ima vecu sirinu i oho-ho vece medjuosovinsko rastojanje od Yuga, cime u velikoj meri kompenzuje.

            No, da ne cepamo dlaku na cetvrtine, video si iz moje poruke, ono moje brate vise i nije Yugo, sem po opstem izgledu i nekim merama. Realno, to je malo jace kopile.

            ili primer 2. da na 156stavis samo krace i sportske opruge poazi samo to i da nista drugo ne diras ja ti tvrdim da bi vec bila enormna razlika
            Stoji, istina je. Ili obrnuto, mozda cu ja pobeci serijskoj 156-ici u krivinama, ali na kraju krajeva, ja se i dalje guzim u Yugu, a ti se i dalje lepo vozis u 156-ici. Ne da je razlika, nego nemam reci ...

            Objektivno, realnije poredjenje bi bilo moja Nubira i 156 2.0. Slicni gabariti, ista zapremina motora, itd. Odmag da kazem, sa standardanim motorom od 2 litra i 150 KS Nubira ce makar da se ne postidi, ali sa JTS verzijom realno nema sta da trazi.

            Medjutim, ako bih ugradio one ostre uparene bregaste iz ormana, ...

            Pozdrav,
            DVV
            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #7
              Misss'im sa duzhnim poshtovanjem Dejane, ali... Koliko sam razumeo; Chovek je vozio Alfu i ti ga prestigao, pa te je on sustizao na pravcu a ti od prilike sa karting proklizavanjem mu bezhao u krivini, dok je on krstarecom brzinom vozio...

              O chemu prichash? Jesi li vozio nekada 147 ili ti to onako, chisto procenjujesh?Jesi li ti stao sa tipom iz 147-ice pa dogovorio neku trku?
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #8
                `Ajde ja malo o ovome... Moj prakticno prvi auto je bio frizirani Yugo. Cilj koji smo hteli da postignemo moj burazer i ja bio je da imamo auto koji bi mogao svaki dan da se vozi, da ima odrdjenu elasticnost u voznji, da ogibljenje ima mekocu i zato nismo cedili sve iz auta i odredili smo strogu granicu u friziranju (bez obzira sto vas svi okolo loze da se ide do krajnjih granica ludila). Zbog toga nas je super sluzio 8 godina, bez krckanja, skripanja i drugih gluposti. Auto nam je radio Paja Komnenovic, gotovo u potpunosti. Donji postroj je bio vrhunski sredjen, mnogo ozbiljnije nego sto su imaju Yugici sa 30-ak konja vise (moj je imao oko 85-90) i to je bio najbolji deo auta. Najveci problem u friziranju Yuga je sto ljudi nemaju strpljenja da isteraju sve do kraja kako treba, popizde od silnog rada i onda krenu da prave trule kompromise da bi sve napokon zavrsili.

                Auto je lezao fantasticno, gotovo nestvarno dobro u krivinama, da sad ne elaboriram previse kao Dejan...Uglavnom, danas vozim 156-cu i prolazim Kosutnjak sporije nego moj bivsi Yugo 1300...ali samo Kosutnjak

                Medjutim, medjutim...to se ipak ne moze porediti kao sto kaze 156V6, jer je Yugo doradjen, a Alfa nije, i tu meni prestaje svaka prica. Inace, mislim da 156 ima odlican serijski setup i ako se on samo malo doradi - eto izvanrednog lezanja. Bio bi dovoljan Alfin sportpack 3 - Eibach Pro kit + Bilstein Sprint B8 + `16 tockovi i eto mnogo sportskijeg i cvrsceg filinga. Medjutim, s obzirom na nase puteve i nezan Alfin donji postroj to ovde i ne bi bilo najbolje resenje.

                Generalno Alfe su odlicne u ponasanju na putu, a Montreal koji smo spomenuli u drugoj temi, je los izuzetak, pre svega zato sto je izvorno trebao biti auto sa motorom u sredini, pa je zbog cene produkcije (auto je vec imao vrlo skup motor i skupu izradu karoserije) napravljen los kompromis.

                Comment

                • zen
                  CBC Član
                  • 04.08.2005
                  • 80
                  • Belgrado, Vrachar

                  #9
                  Tacno je da 156-ca nije u klasi sa Yugom pa cak ni sa Floridom, nebo i zemlja... Ali kada bi se recimo susreo sa Alfom 33, tu vec imam sta da kazem.
                  Moja 33-ka je 1351ccm, sve je fabricki, pa cak i losije od toga jer je matora i brdo delova na njoj je dotrajalo (osim motora koji je podmladjen).

                  E to je Alfa koja ostavlja druge automobile (cesto vece i jace) u krivinama!
                  To je auto koji bi Yugo ili Florida hteli da budu kad porastu.

                  123 iz kucice svi

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Nemojte da se zabludjujete, Yugo je kesa od lezanja, jedino sto ga spasava je danema inertnu masu dakle nema tezinu da ga izbacuje, kratak itd.. dakle par osnova fizike su mu u pomoci.
                    U sustini daska na 4 tochka, stabilno? Da, i tu je kraj priche.

                    Koliko je meljiva stabilnost Yuga sa 5 osoba sa po 100KG?

                    Naravno, prepravke su moguce.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Nikola
                      CBC Senator XXL
                      • 29.09.2004
                      • 975
                      • Indjija/Vojvodina

                      #11
                      Originally posted by zen
                      Moja 33-ka je 1351ccm.... E to je Alfa koja ostavlja druge automobile (cesto vece i jace) u krivinama!

                      Imao, vozio 2.5 godine, znam o cemu pricas.

                      Nego ljudi zar treba uopste trositi reci na ovakva poredjenje?
                      .:Cuore Sportivo:.
                      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #12
                        Yugo sluzi za prevoz od tacke A do tacke B.....ima lose lezanje na putu i drzanje u krivinama(pricam o fabrickom Yugu).
                        imao sam dva modela 45 i 55 u rasponu od 8 godina sa i bez autogas uredjaja.
                        imao sam sudar...kad me je izdao auto(bukvalno se na ravnom pri brzini od 100km/h,zbog manje izbocine na putu,pretvorio u "leteceg" Yuga)i zabo sam se u parkiranog Forda.
                        Kad je opterecen(4 odrasle osobe) moras da vozis ko po jajima , jer imas osecaj da ce te odvuci u krivini tamo gde ne zelis.
                        moj rodjak kome sam pozajmio jednog yuga...prevrnuo se na stranu sa njih 5 u kolima(srecom nikom ,ama bas nista nije bilo)auto se iskrivio ,morao je da se menja krov i da se ispravlja na panteru.

                        Yugo se koristio(i dalje koristi),na nasim prostorima za trke ,zato sto je ubedljivo najjeftinija solucija a i masovan je (koliko ja znam,a neznam preterano mnogo o trkama)
                        da se ovde proizvodio Maruti,onda bi se sa njim trkali..i to je sve normalno tako se i radilo u svim zemljama(koji imaju svoju " marku" automobila koja pravi automobile u A segmentu).

                        Da nebude zabune ...ako se Yugo vozi normalno,bez preteranog jurcanja,i odrzava u ispravnom stanju...moze godinama da sluzi kao prevozno sredstvo,koje zadovoljava sve osnovne potrebe upotrebe automobila(naprimer: ja sam u jugu mogao da na adu-ciganliju,poteram dve bicikle obaranjem zadnjeg sedista i ako sam imao autogas bocu u gepeku). Sa Corsom nemogu nijednu!!(nema peta vrata)a u gepek nemoze da stane.
                        Znaci, kao auto ima neke prednosti(izuzetno jeftin i prakticnog oblika karoserije)
                        mane: Češće se kvari,opšta zastarelost...itd.

                        E sad...nisam imao Alfu ,ali sam imao Fiata 131s sa zadnjom vucom....
                        porediti Yuga(fabrickog) sa Alfom je van svake price.
                        porediti Yuga( koji ima jos samo 6 shrafova od fabrike i koji je po svim merilima spreman kao TRKACKO takmicarsko vozilo)sa PUTNICKIM vozilom marke Alfa Romeo ( koji treba da pruzi udobnost i da izdrzi obavezno 3 godine i 100000km garancije + da jos dugo sluzi posle garantnog roka)je van svake teme i diskusije ( apsolutne: babe&zabe,kruske&jabuke.....itd,itd)

                        @DejanV .... tvoj Yugo tako sredjen(kao sto si ti opisao),odrace i BMW,AUDIJA..ili bilo koje drugo vozilo koje nije izaslo iz fabrike sa jakom sportskom "NOTOM",ili je spremano , doradjivano na "pravi "sportski nacin.
                        nevidim shta te je tu "iznenadilo".

                        Pozdrav!
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          Nemojte da se zabludjujete, Yugo je kesa od lezanja, jedino sto ga spasava je danema inertnu masu dakle nema tezinu da ga izbacuje, kratak itd.. dakle par osnova fizike su mu u pomoci.
                          U sustini daska na 4 tochka, stabilno? Da, i tu je kraj priche


                          Alfa je space shuttle za Jugo u svakom segmentu voznje, primer kako se radi prednji pogon.

                          da ne picam o Alfi 75 ili 90 koja je svetlosne godine ispred Juga ili bilo cega slicnog sa ponasanjem u voznji. vozio, proverio i nemam dilema ni u tragovima.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Kad je opterecen(4 odrasle osobe) moras da vozis ko po jajima , jer imas osecaj da ce te odvuci u krivini tamo gde ne zelis.
                            pisao ja o tome u drugoj temi, i iskustva koliko je los ne samo osecaj nego i realna opasnost. i to samo sa 4 odrasle osobe, bez ikakvog opterecenja bilo u gepeku bilo na krovu.

                            probati voziti Juga sa 4 osobe sa nekih 90tak km na sat kroz krivine je ravno hazardu, samo pitanje kada ce se napustiti zeljena putanja kretanja i zguzvati lim. video u praksi podosta rezultata sa bolnim posledicama

                            da ne pricam o vecim brzinama na dugim krivinama, onima preko 140-150 km/h gde bilo kakav motor ne moze da kompenzuje ocajnu sasiju i setup kako je Zastava i kako je Fiat konstruisao i sklopio.

                            Jugo je prevoz od A do B u gradu, do 2 osobe i to je to, sve preko je rizicno i mucna previse tortura.
                            subjektivno misljenje, dakako.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • DejanV
                              CBC Senator XXL
                              • 19.07.2005
                              • 682
                              • Beograd

                              #15
                              Originally posted by BOOST
                              Nemojte da se zabludjujete, Yugo je kesa od lezanja, jedino sto ga spasava je danema inertnu masu dakle nema tezinu da ga izbacuje, kratak itd.. dakle par osnova fizike su mu u pomoci.
                              U sustini daska na 4 tochka, stabilno? Da, i tu je kraj priche.

                              Koliko je meljiva stabilnost Yuga sa 5 osoba sa po 100KG?

                              Naravno, prepravke su moguce.
                              Sada si se ocesao o nesto sto je za mene navjeca misterija. Slozicemo se da ono moje vise realni nije Yugo, to je sada nesto samo za sebe sto lici na Yuga. Dakle, izbacimo poredjenje Yuga kao generickog pojma sa Alfom kao generickim pojmom, jer ne besmisleno.

                              Drugo potpuno se slazem da kada bi se i ta 156-ica sredila u fazonu na koji sam ja sredio Yuga, ona vise ne bi bila udobna, ali bi definitivno kudikamo bolje lezala, nema spora.

                              Stabilnost standardnog Yuga sa 4 osobe unutra je nikakva, nema spora. Stabilnost mog Yuga je i dalje daleko iznad standarda, ali sigurno nije onakva kakva je kada u njemu sede dvojica napred - krajnje ocigledno.

                              Ono sto mene zapanjuje kod onih koje preteknem je njihov bes. Ne razumem zasto se iko ljuti kada ga pretekne neko brzi, jer UVEK ima neko brzi i jaci, samo je pitanje vremena. Jos vise od toga, ne razumem kako ti ljudi ne pomisle - OK, ti imas malu zujalicu koja moze mnogo toga, ali na kraju krajev, ti se i dalje vozis u jednom malom i neudobnom vozilu, a ja se i dalje vozim u .... .

                              Jer, lepo je sve to, ali kada moram do Nisa, iskreno, i ja radije sednem u Nubiru nego u Yuga. On moze mnogo, ali daljim spustanjem i stvrdnjavanjem (pozadi izbacena lisnata sa 2 lista i ubacena sa 4 lista, tvdi gasni amortizeri, itd) da bi se dobila izuzetna stabilnost, i ono malo udobnosti ode kroz prozor. Lep za zujanje po gradu, da se ode do Novog Sada, ali tu je otprilike kraj.

                              Pozdrav,
                              DVV
                              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                              Comment

                              Working...
                              X