Da pokrenemo jednu novu temu. Pošto predpostavljam dosta ljudi obilazi placeve i uopšte automobile po mestima u cilju kupovine što boljega za što manje para, iznesite svoja mišljenja, ćinjenice i preporuke gde ste šta videli, u kakvom stanju, za koje novce, pa još ako imate neki link još bolje. Mislim da se naprave 3 teme do 2000, 5000, i preko 5000 eura.
Kupovina vozila do 2000€
Collapse
X
-
Kupovina vozila do 2000€
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!Tags: None
-
-
kakva investicija,kad kupujes auto za sebe.
svi se kvare,sve ti jo to isto danas. imao sam i Opele,kvare se,fiate..kvare se.
na Opelu umre Hitachi alternator polovan 80 evra,na Fiatu mi danas popravljen moj alternator Denso,popravka 8000 din.
kvare se i americeki,i nemacki i japanski delovi.
po meni bolje uzeti ispravnu alfu 156 za 2000 evra,nego ispravnu opel astru za 2500-3000 evra a isto godoste ko ova alfa i sta klasa,oprema,velicina (mada ces u alfi verovatno da dobijes vise opreme)
jer kvarice se kasnije i Alfa i Opel,a Opela si u startu vise platio.a kad ce sta da crkne sto je sad ispravno pojma nemas, niti moze bilo ko da ti to garantuje.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
možeš da garantuješ da neka od 3000 neće da se kvari?
ako je neka od 2300 evra potpuno ispravna , ne znači da će češće da se kvari od neke druge koja je isto godište a košta 2900.
poenta je da za delove koji su trenutno ispravni, nemožeš da znaš kada će da crknu.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Dobar polovnjak košta više od lošeg polovnjaka. To je poenta ovde. Ako kreneš sa relativizacijom, onda ni nov auto ne znači siguricu. Bilo je slučajeva da se i nov auto pokvari, ali je verovatnoća da se to desi manja. I nije svaki polovan auto isti, to jednostavno nije tačno. Tačno je da se u Srbiji gleda samo cena, pa kad se kupi leš za 2000 Eur po mogućstvu dizel, onda se kreće u kunjavu
Comment
-
-
mobile.de, kucaj budzet 2000 eura(da zanemarimo carine i namete, price radi), kilometrazu do 120 hiljada, euro 3, pa da vidimo sta biste uzeli.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Originally posted by zoranbg View Postmožeš da garantuješ da neka od 3000 neće da se kvari?
ako je neka od 2300 evra potpuno ispravna , ne znači da će češće da se kvari od neke druge koja je isto godište a košta 2900.
poenta je da za delove koji su trenutno ispravni, nemožeš da znaš kada će da crknu.
Comment
-
-
Bolji savet teško da ćeš dobiti (ako ne najskuplji ono bar među skupljima u oglasima od istog modela, nije garancija ali bi posle dve-tri godine razlika u ceni mogla da se preokrene).
Što bi rekao jedan moj kolega:
"Dobro ne može da bude (i) jeftino. Loše može biti i jeftino i skupo" (pa treba otvoriti oči).Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
Prvo iz oglasa izbaciti preprodavce i placeve i usredsrediti se na vlasnike. Onda obilaziti primerke i cekati priliku gde je prodavcu frka za prodaju. Nije nemoguce, samo treba mnogo vremena, truda, znanja i spretnosti oko cenkanja. Igra zivaca. Da ne pominjem svakodnevno prelistavanje ponude, pracenje trzista u vezi konkretnih modela i godista i nivoa opreme, kao i cene delova za eventualnu zameu. Za nekoga ko radi 8-10 sati dnevno je naravno nemoguca misija. Ne pricam za Alfe, pricam za sve marke i modele. Onaj ko je kupac zato treba da se usredsredi eventualno na 2 modela da bi bio maksimalno pribran pri odluci.
Comment
-
-
To oko cenkanja negde prolazi negde ne. Prosli auto sam prodao za onoliko koliko sam trazio. Ljudi dosli pogledali, i rekli jeste skup ali je zato najbolji od svih koje smo gledali, izvadili pare i oterali auto. Jeste da su retki takvi ali ih ima. Ja prvi ne zalim pare da dam za dobar auto. Najvise od svega me nervira kad me neko zove i smara sa glupostima, tipa ostavila ga zena, ne radi nigde, pati od depresije, pocepane mu patike, i jedino ga moze izleciti to da mu dam auto 1000e jeftinije.. Ima mnogo ljudi sa besplatnim minutima, i slobodnim vremenom. Ali mali broj njih su kupci. Ima i na placevima poneki dobar auto, samo treba naleteti. Ne moze svaki polovnjak na placu da bude dobar, kao sto ne moze svaki da bude krs. I neko lepo rece da se kvari svaki, ziva istina..
Comment
-
-
U vrlo kratkom periodu sam bio i prodavac i kupac. Kao prodavac sam maksimalno sredio svoj auto koji prodajem, cekao kao i ti i prodao ga kao jedan od najskupljih iz oglasa, dosao je jednostavno kupac koji je znao da ceni sta prodajem i kupio ga. Nisam uvalio auto, bio je bez skrivenih mana. Onda sam postao kupac i poceo da gledam tudje automobile, gde je prodavcima bilo tesko da operu svoj auto koji prodaju, sta dalje pricati. Ako ga nije redovno prao spolja, kako ga je tek odrzavao? Kod kupovine je tesko naci idealan auto 100 % po necijoj meri, ide se na kompromis, ali recimo ja kad pravim kompromis ne idem na neke stvari koje ne mogu kasnije da promenim ili uticem. Ocuvanost enterijera, limarijski prav, dijagnsotika bez krupnih gresaka. Ako negde curka ulje videti zbog cega, ako je probusen zadnji lonac, nije strasno itd. Sve nepravilnosti primetiti i prodavcu predociti da za toliko cena ide dole. Ako je normalan prodavac koji shvata da bez tih ispravki tesko moze da proda auto uvazice spustanje cene. A kad se vec spusti cena i kupi auto sa sitnijim nedostacima onda neke stvari mogu i sam da uradim, ako znam i ustedim koji dinar.
Comment
-
Comment