Smem li malo da protestujem zbog stereotipa?
1. "Problem je sto francuze izbegavaju zbog skupljih servisa a i redje se nadje za njih nesto nego za nekog nemca." - Ne mogu da se slozim sa ovim: To je mozda nekad bilo tako drasticno, vise, ljudi, nije. Prodavnica delova za francuska vozila itekako ima, moze da se nadje sve sto ustreba, a ima i dobrih majstora sa razumnim cenama. Sad sto Golfa2servisiraju kod Gige u shupi, to je drugi problem. Pravo poredjenje je da odes u Verano recimo, pa onda kod Radulovica a moze i u Autokomerc. Sledeci korak u poredjenju je da odes kod nekog ovlascenog za recimo pezo, citroen, reno, BMW, Mecku, VW, pa poredis. Treci korak su neovlasceni serviseri, pa tek onda priucena rodbina i drugari. Naravno, Giga u shupi ostaje uvek kao opcija.
2. "francuz se ne kvari toliko cesto pa i nemas puno otpada i mogucnosti da nadjes delove." - Ma to je tako relativno da stoji i da kazes za japanca ili koreanca, a mozes i za amerikanca. Oprosti, mislim da je ovo bas jedna proizvoljna tvrdnja i pre svga nema joj mesta u nasim uslovima gde se voze polovni automobili, bez ikakve istorije najcesce, po uzasnim drumovima, sa losim gorivom, puno soli zimi... Skroz individualno. I jos nesto-kod nas je narod navikao da vozi kola i da ne ulaze novce u njih nego vozi dok god ide, pa tek kad crkne da stane - onda menjaj deo i radi servise, stoga ne treba dda cudi razmerno veliki broj otkaza automobila, ma koje marke. A o kupovini na otpadima, uh, tesko pitanje, al ako sam dobro shvatio sta je poenta ovde, mozda je bolje reci da je vise prodatih nemackih vozila kod nas pa ih je srazmerno vise na raspolaganju po otpadima.
Ono sto nije stereotip, nego razlozno razmisljenje je tvrdnja: " i kad uzmes sveukupnu snagu i nije neki potrosac". Bre, ljudi kod nas voze Zastavu 101 "jer malo trosi". To sto taj muceni kec koji kupe polovan star 10 godina posrce 10l na 100km, to nema veze, a ako neki normalan auto koji ima 2000 ili 3000 kubika, klima uredjaj i koji se po nepisanom pravilu uvek malo i potera ostrije potrosi 12-13l to je odma veliki potrosac. Ili najjaci su mi likovi koji voze poluraspadnutu mecku 123 240D jer je dizel pa jeftino se za voziti - ma kome oni to pricaju sa potrosenih 10-11l dizela na 100km...

1. "Problem je sto francuze izbegavaju zbog skupljih servisa a i redje se nadje za njih nesto nego za nekog nemca." - Ne mogu da se slozim sa ovim: To je mozda nekad bilo tako drasticno, vise, ljudi, nije. Prodavnica delova za francuska vozila itekako ima, moze da se nadje sve sto ustreba, a ima i dobrih majstora sa razumnim cenama. Sad sto Golfa2servisiraju kod Gige u shupi, to je drugi problem. Pravo poredjenje je da odes u Verano recimo, pa onda kod Radulovica a moze i u Autokomerc. Sledeci korak u poredjenju je da odes kod nekog ovlascenog za recimo pezo, citroen, reno, BMW, Mecku, VW, pa poredis. Treci korak su neovlasceni serviseri, pa tek onda priucena rodbina i drugari. Naravno, Giga u shupi ostaje uvek kao opcija.
2. "francuz se ne kvari toliko cesto pa i nemas puno otpada i mogucnosti da nadjes delove." - Ma to je tako relativno da stoji i da kazes za japanca ili koreanca, a mozes i za amerikanca. Oprosti, mislim da je ovo bas jedna proizvoljna tvrdnja i pre svga nema joj mesta u nasim uslovima gde se voze polovni automobili, bez ikakve istorije najcesce, po uzasnim drumovima, sa losim gorivom, puno soli zimi... Skroz individualno. I jos nesto-kod nas je narod navikao da vozi kola i da ne ulaze novce u njih nego vozi dok god ide, pa tek kad crkne da stane - onda menjaj deo i radi servise, stoga ne treba dda cudi razmerno veliki broj otkaza automobila, ma koje marke. A o kupovini na otpadima, uh, tesko pitanje, al ako sam dobro shvatio sta je poenta ovde, mozda je bolje reci da je vise prodatih nemackih vozila kod nas pa ih je srazmerno vise na raspolaganju po otpadima.
Ono sto nije stereotip, nego razlozno razmisljenje je tvrdnja: " i kad uzmes sveukupnu snagu i nije neki potrosac". Bre, ljudi kod nas voze Zastavu 101 "jer malo trosi". To sto taj muceni kec koji kupe polovan star 10 godina posrce 10l na 100km, to nema veze, a ako neki normalan auto koji ima 2000 ili 3000 kubika, klima uredjaj i koji se po nepisanom pravilu uvek malo i potera ostrije potrosi 12-13l to je odma veliki potrosac. Ili najjaci su mi likovi koji voze poluraspadnutu mecku 123 240D jer je dizel pa jeftino se za voziti - ma kome oni to pricaju sa potrosenih 10-11l dizela na 100km...
Comment