Porsche 944
Collapse
X
-
Ovo je vec bezobrazno u kakve sve krseve nece stavljati Saab-ov motorSteta sto su mnoge misije nemoguce za vecinu normalnih ljudi. Za one, druge sa "uvrnutim" idejama nista nije problem. Rezultat uvek opravdava sredstva
Ne, ne definitivno moram da izbacim rec Saab iz recnika jer ocigledno jos uvek posle ovoliko price i godina vlada mrak. Ko zna, mozda nekome i to odgovara a "konkurenciji" najvise.
Voleo bi da mi neko u nekom drugom topicu nabroji koji su to evropski motori koji mogu da se nabave za jako male pare a da se od njih posle ko zna koliko godina eksploatacije i predjenih kilometra napravi nesto sto valja a da se ulozi sto manje. Naravno da kompletni remont motora ne dolazi u obzir nikako zbog cene. Zasto svi koji imaju pojma o tehnici beze od motora poznatih brendova kao da su sugavi?
Da ne bude uvek "pljuvanje" po drugima ali ja ne mogu da preporucim nekome da kupi nesto sto ce mu definitivno pojesti novac i zivce ma kako sve primamljivo i jevtino izgledalo na prvi pogled. Sto je najveca fora u svemu je to da je pozitivni rezultat takve avanture veoma neizvestan kad su u pitanju mala ciljna ulaganja. Takodje jos niko nije rekao da ima da se kupi takav i takav auto i da samo felne vrede toliko a da nekome bas one trebaju. Onda bi i ja mozda kupio takav auto odn. felne ili drugo sta mi treba a ostalo bi ostavio vlasniku da prodaje dalje.
Pisem tri puta da je Porsche opasan auto i 4 dana posle, gle cuda, isti zavrsava u banderi. Sva sreca da nikome nije nista ozbiljno falilo. Ja sam jos pre vise od 20 godina pravio piruete (namerno) sa doticnim brandom pa znam odlicno da je to jako lako da se desi i kad neces. Ne, nemojte misliti da je ovo ni zlonamerno niti dobronamerno vec da mi savest bude cista. Mozda i nije potrebno jer neki kazu da "Bog cuva budale" i onako ma sta mi mislili ili uradili u vezi toga. Ne treba nista bolje osim da tako i ostane samo i to ima granica.
Neko bi rekao "sta ti znas". Pa i ne znam, ali sam naucio do sada da se pomalo i bojim da naucim.
Na ovom forumu ima sta da se nauci samo treba shvatiti sta su pisci hteli da kazu a ako nije jasno neka neko pita da bi bili na istoj frekvenciji jer samo tako ovo dopisivanje ima nekog smisla.
Comment
-
-
Ma napravljena je drama oko auta od 350 evra....
Uzmi to isteraj sebi cef.
kad uzmes ..snimi komplet stanje..ako mozes to ljudski da sredis da bude pre svega BEZBEDNO...sredi.
ako nemoze...poskidaj felne sedista i tako to pa prodaj...zaradices nesto sigurno..a ono sto ostane isto tako prodaj djuture,nekom za delove ili ukrasLakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
ja ne pljujem ako ja tako zvucalo, sorry.
ali, ako me neko pita za savet i iskreno mislim da ideja nije upotrebljiva onda cu to javno i da napisem ma koliko se neko ljutio sto je suprotno ocekivanjima. ja ne znam kako bi mi bila cista savest da podrzim neku ideju ako ne vidim da je pozitivan ishod verovatan.
samo sam napisao ono sto ja licno bi uradio za sebe.
ako treba svi da samo klimamo glavom na svaki predlog ja se eto dobrovoljno iskljucujem iz takve pretpostavke...nikada ne klimam glavom samo zato sto se ocekuje da klimam.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Imam par pitanja. Koje je godiste auto, koje je boje, jer unutra koza, sta vlasnik kaze da je s menjacem ( u cemu je problem), da li garantuje za motor, koliko je presao, da li je mastan na oko, da li se vidi da je udaran kada se otvori hauba prednji deo oko mehanizma za farove i ostalo. Na koga se vodi (jer moze da se prenese). Sta mu fali onako na prvi pogled???????????
Ima jos interesenata pa ako NFS nema uslove ili ne zeli da se upusta u rizik, neka javi. Hvala.
A mogao bi i da kazes gde se parkira da moze da se pogleda. Ne brini se, necu ga uzeti na kvarnoTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Ne stojim na NFS-ovoj strani, ali forum se pretvorio u pljuvaonicu, lik ako hoce da se muci i da se drka skidanjem turbine itd. valjda je ovde postavio pitanje radi saveta sta najbolje ON da uradi a ne neko drugi, ****s ga da imam 5000 eura sigurno ne bi ulagao u raspalog porschea starog xx godina....
I jedna stvar mi nikako nije jasna, toliko se prica o plinu na ovom forumu i opet ljudi kazu koj ces ***** plin u porschea? Sto, jer neki misle da ne bi mogao isti porsche na plin da ih "wipe out from road" ..
99% ljudi na ofom forumu ce reci NE skidaj turbinu,i svi komentari su bili upuceni u tom smeru.
Sta se dobije kad se sa TuRbo motora skine turbina?
Ne efikasan atmo motor. Ne vidim svrhu tomeVeca potrosnja manja snaga kome to treba
Realno gledano 350evra nije nikakva para za takav auto, ali da bi se vozio normalno(citaj sigurno) mora da se ulozi bar jos dva puta toliko
recimo:sara na gumi je ok, nisu izduvane, a siroke su u p.m. sigurno sire od 225....
i koliko kostaju gume za takav auto ?
NHF ko sto dranix rece "Ne kaze se dzabe da je optimizam nedostatak informacija."
PozdravTurbos make torque,and torque makes fun
Comment
-
-
Evo ja da pojasnim neke stvari na nevidjeno. Ja znam da se mnogi zalecu i da im je na prvi pogled cena savrseno jeftina.
Sama pocetna cena od 350 i nije toliko bitna. Nista ne menja i da je duplo veca.
Zasto?
Zato sto kad se gleda pocetna cena, kada ne iskusan u takvim stvarima uzima da pravi kalkulaciju, on kaze ma neka dam jos toliko koliko sam dao za auto pa da se vozim.
Cak i Ivanova cena koju je spomenuo za dovodjenje auta u vozno stanje je extra mala.
Postoje 2 varijante.
Prva jeftinija varijanta i na kraju ne isplativija po svemu je da se da jos 1500-2000EU. Tu spada drugi menjac, prenos vlasnistva, registracija, otvaranje glave, nov dihtung (to je pod obavezno, jer ako ides na srecu obavezno se na kraju dogodi ono sto niko od nas ne bi zeleo), gume (zadnje su 255 R16 da se zna), ulje, filteri, antifriz i sve sto ide uz to, a to je jos dosta toga. RUKE i da ne spominjem, pa makar bile svoje.
Dobijeni rezultat je tehnicki poluispravan auto, koji brljavi, koji ne ide bas kako bi trebalo, nema odgovarajuce kocnice, gume, zapustena boja, ponegde limarija, koza poderana itd itd. tj. auto koji ja ne bih takav vozio i na samom kraju veoma tezak za dalju prodaju usled cega imas sigurno novcani gubitak. Pitanje je samo koliki.
Druga varijanta po koju Srbin nece nikako da se odluci "a i zasto bi kada moze i prva jeftinija varijanta" je ta da se ulozi jos oko 3000 soma. gde ce biti uracunato sve ono gore + dobre gume (sve 4), skidanje rezervoara i ispiranje celog isposcenog sistema, zamena svih dopunskih filtera, pranje dizni, extra ulje, zamena kaiseva, centriranje trapa i zamena sigurno neke spone ili kugle, ako bog da samo 2 amortizera, zamena diskova (to bi trebalo i u gornjem slucaju), plocica (cena, udaranje po usima), kocionog ulja, sredjivanje limarije, zafarbavanje i poliranje auta, sredjivanje enterijera i sitnica, i opet itd.itd. cega bi se sve tu naslo.
Sad ako neko oce plinima tu jos dodatnih troskova.
Za ove pare se dobija prekontrolisan i tehnicki pouzdan auto koji ima imidz, snagu, dusu i moze naci daljeg kupca (ljubitelja) za nekih 500EU zarade.
Ko voli nek izvoli.
Ja VOLEM
PS. Mozda vama izgleda da ja sad malo lupetam (ma gde mora sve to)- mislim ne mora nista, mora samo da se umre, ali onaj ko je tako nesto vec radio, svestan je rupe bez dna, tj. masine za uzimanje para.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
I jos da dodam, da moze jeftinije da se sredi: Taj auto vec ima u sebi SAAB APC radjen od SAABa za Porschea, zato nevidim razlog sto nebi ubacio ostatak od SAABa da sve bude Original h
nhf: Ali decko koji preradjuje onog 911 se zove Goran, nas je u student je na Upsala univerzitetu, znaci nema neki dubok dzepAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Ne znam ko je Aman.
Mislim na ovog iz diskusije za 350 EU sto se neckaju da li da ga kupe?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment