Porsche 944

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #46
    http://project911.luminasweden.com/defa ... rm_where=9
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #47
      Ovo je vec bezobrazno u kakve sve krseve nece stavljati Saab-ov motor Steta sto su mnoge misije nemoguce za vecinu normalnih ljudi. Za one, druge sa "uvrnutim" idejama nista nije problem. Rezultat uvek opravdava sredstva Ne, ne definitivno moram da izbacim rec Saab iz recnika jer ocigledno jos uvek posle ovoliko price i godina vlada mrak. Ko zna, mozda nekome i to odgovara a "konkurenciji" najvise.
      Voleo bi da mi neko u nekom drugom topicu nabroji koji su to evropski motori koji mogu da se nabave za jako male pare a da se od njih posle ko zna koliko godina eksploatacije i predjenih kilometra napravi nesto sto valja a da se ulozi sto manje. Naravno da kompletni remont motora ne dolazi u obzir nikako zbog cene. Zasto svi koji imaju pojma o tehnici beze od motora poznatih brendova kao da su sugavi?
      Da ne bude uvek "pljuvanje" po drugima ali ja ne mogu da preporucim nekome da kupi nesto sto ce mu definitivno pojesti novac i zivce ma kako sve primamljivo i jevtino izgledalo na prvi pogled. Sto je najveca fora u svemu je to da je pozitivni rezultat takve avanture veoma neizvestan kad su u pitanju mala ciljna ulaganja. Takodje jos niko nije rekao da ima da se kupi takav i takav auto i da samo felne vrede toliko a da nekome bas one trebaju. Onda bi i ja mozda kupio takav auto odn. felne ili drugo sta mi treba a ostalo bi ostavio vlasniku da prodaje dalje.
      Pisem tri puta da je Porsche opasan auto i 4 dana posle, gle cuda, isti zavrsava u banderi. Sva sreca da nikome nije nista ozbiljno falilo. Ja sam jos pre vise od 20 godina pravio piruete (namerno) sa doticnim brandom pa znam odlicno da je to jako lako da se desi i kad neces. Ne, nemojte misliti da je ovo ni zlonamerno niti dobronamerno vec da mi savest bude cista. Mozda i nije potrebno jer neki kazu da "Bog cuva budale" i onako ma sta mi mislili ili uradili u vezi toga. Ne treba nista bolje osim da tako i ostane samo i to ima granica.
      Neko bi rekao "sta ti znas". Pa i ne znam, ali sam naucio do sada da se pomalo i bojim da naucim.
      Na ovom forumu ima sta da se nauci samo treba shvatiti sta su pisci hteli da kazu a ako nije jasno neka neko pita da bi bili na istoj frekvenciji jer samo tako ovo dopisivanje ima nekog smisla.

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #48
        Ma napravljena je drama oko auta od 350 evra....
        Uzmi to isteraj sebi cef.
        kad uzmes ..snimi komplet stanje..ako mozes to ljudski da sredis da bude pre svega BEZBEDNO...sredi.
        ako nemoze...poskidaj felne sedista i tako to pa prodaj...zaradices nesto sigurno..a ono sto ostane isto tako prodaj djuture,nekom za delove ili ukras
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #49
          ja ne pljujem ako ja tako zvucalo, sorry.
          ali, ako me neko pita za savet i iskreno mislim da ideja nije upotrebljiva onda cu to javno i da napisem ma koliko se neko ljutio sto je suprotno ocekivanjima. ja ne znam kako bi mi bila cista savest da podrzim neku ideju ako ne vidim da je pozitivan ishod verovatan.
          samo sam napisao ono sto ja licno bi uradio za sebe.

          ako treba svi da samo klimamo glavom na svaki predlog ja se eto dobrovoljno iskljucujem iz takve pretpostavke...nikada ne klimam glavom samo zato sto se ocekuje da klimam.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #50
            Ne kaze se dzabe da je optimizam nedostatak informacija.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #51
              Imam par pitanja. Koje je godiste auto, koje je boje, jer unutra koza, sta vlasnik kaze da je s menjacem ( u cemu je problem), da li garantuje za motor, koliko je presao, da li je mastan na oko, da li se vidi da je udaran kada se otvori hauba prednji deo oko mehanizma za farove i ostalo. Na koga se vodi (jer moze da se prenese). Sta mu fali onako na prvi pogled???????????
              Ima jos interesenata pa ako NFS nema uslove ili ne zeli da se upusta u rizik, neka javi. Hvala.
              A mogao bi i da kazes gde se parkira da moze da se pogleda. Ne brini se, necu ga uzeti na kvarno
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Ivvan
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1574
                • Nis
                • SAAB 9000

                #52
                Ne stojim na NFS-ovoj strani, ali forum se pretvorio u pljuvaonicu, lik ako hoce da se muci i da se drka skidanjem turbine itd. valjda je ovde postavio pitanje radi saveta sta najbolje ON da uradi a ne neko drugi, ****s ga da imam 5000 eura sigurno ne bi ulagao u raspalog porschea starog xx godina....

                I jedna stvar mi nikako nije jasna, toliko se prica o plinu na ovom forumu i opet ljudi kazu koj ces ***** plin u porschea? Sto, jer neki misle da ne bi mogao isti porsche na plin da ih "wipe out from road" ..
                Gledaj ovako 85%(mozda i vise) ljudi na ovom forumu nikad nece reci da se plin ne ugradjuje,narocito ne takvim tonom... Hoce plin nema problema plin za TuRbo motor zna se kako treba da se uradi i zna se koliko to kosta(1000+ evra)

                99% ljudi na ofom forumu ce reci NE skidaj turbinu,i svi komentari su bili upuceni u tom smeru.
                Sta se dobije kad se sa TuRbo motora skine turbina?
                Ne efikasan atmo motor. Ne vidim svrhu tome Veca potrosnja manja snaga kome to treba

                Realno gledano 350evra nije nikakva para za takav auto, ali da bi se vozio normalno(citaj sigurno) mora da se ulozi bar jos dva puta toliko

                recimo:
                sara na gumi je ok, nisu izduvane, a siroke su u p.m. sigurno sire od 225....
                Auto nije paljen(ni vozen) 5 godina,kakve li su gume posle 5 god. stajanja,ne verujem da su dobre za 250 ks
                i koliko kostaju gume za takav auto ?

                NHF ko sto dranix rece "Ne kaze se dzabe da je optimizam nedostatak informacija."

                Pozdrav
                Turbos make torque,and torque makes fun

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #53
                  Evo ja da pojasnim neke stvari na nevidjeno. Ja znam da se mnogi zalecu i da im je na prvi pogled cena savrseno jeftina.
                  Sama pocetna cena od 350 i nije toliko bitna. Nista ne menja i da je duplo veca.
                  Zasto?
                  Zato sto kad se gleda pocetna cena, kada ne iskusan u takvim stvarima uzima da pravi kalkulaciju, on kaze ma neka dam jos toliko koliko sam dao za auto pa da se vozim.
                  Cak i Ivanova cena koju je spomenuo za dovodjenje auta u vozno stanje je extra mala.
                  Postoje 2 varijante.
                  Prva jeftinija varijanta i na kraju ne isplativija po svemu je da se da jos 1500-2000EU. Tu spada drugi menjac, prenos vlasnistva, registracija, otvaranje glave, nov dihtung (to je pod obavezno, jer ako ides na srecu obavezno se na kraju dogodi ono sto niko od nas ne bi zeleo), gume (zadnje su 255 R16 da se zna), ulje, filteri, antifriz i sve sto ide uz to, a to je jos dosta toga. RUKE i da ne spominjem, pa makar bile svoje.
                  Dobijeni rezultat je tehnicki poluispravan auto, koji brljavi, koji ne ide bas kako bi trebalo, nema odgovarajuce kocnice, gume, zapustena boja, ponegde limarija, koza poderana itd itd. tj. auto koji ja ne bih takav vozio i na samom kraju veoma tezak za dalju prodaju usled cega imas sigurno novcani gubitak. Pitanje je samo koliki.

                  Druga varijanta po koju Srbin nece nikako da se odluci "a i zasto bi kada moze i prva jeftinija varijanta" je ta da se ulozi jos oko 3000 soma. gde ce biti uracunato sve ono gore + dobre gume (sve 4), skidanje rezervoara i ispiranje celog isposcenog sistema, zamena svih dopunskih filtera, pranje dizni, extra ulje, zamena kaiseva, centriranje trapa i zamena sigurno neke spone ili kugle, ako bog da samo 2 amortizera, zamena diskova (to bi trebalo i u gornjem slucaju), plocica (cena, udaranje po usima), kocionog ulja, sredjivanje limarije, zafarbavanje i poliranje auta, sredjivanje enterijera i sitnica, i opet itd.itd. cega bi se sve tu naslo.
                  Sad ako neko oce plin ima tu jos dodatnih troskova.

                  Za ove pare se dobija prekontrolisan i tehnicki pouzdan auto koji ima imidz, snagu, dusu i moze naci daljeg kupca (ljubitelja) za nekih 500EU zarade.

                  Ko voli nek izvoli.
                  Ja VOLEM


                  PS. Mozda vama izgleda da ja sad malo lupetam (ma gde mora sve to)- mislim ne mora nista, mora samo da se umre, ali onaj ko je tako nesto vec radio, svestan je rupe bez dna, tj. masine za uzimanje para.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #54
                    I jos da dodam, da moze jeftinije da se sredi: Taj auto vec ima u sebi SAAB APC radjen od SAABa za Porschea, zato nevidim razlog sto nebi ubacio ostatak od SAABa da sve bude Original h

                    nhf: Ali decko koji preradjuje onog 911 se zove Goran, nas je u student je na Upsala univerzitetu, znaci nema neki dubok dzep
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #55
                      Sposobni su i vredni ti momci Boost. Vidis da su digli jako stari auto iz mrtvih. Skinuo sam ceo site. Bas za primer.

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #56
                        Sta bi s ovim? Mnogo ste mi spori nesto. Moze li se pogledati?
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #57
                          Pa eno ti link gore u Boostovom postu. Ima sta da se vidi

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #58
                            Ne taj, mene ovaj zanima
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Kanarinac
                              CBC Senator XXL
                              • 08.10.2004
                              • 2870
                              • BG,Weedikovac

                              #59
                              Ako mislis na Amonovog prodao ga je.Sad se sprema neka driga paklena masina!Buaa

                              I love my

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #60
                                Ne znam ko je Aman.

                                Mislim na ovog iz diskusije za 350 EU sto se neckaju da li da ga kupe?
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X