Ja uvek kazem vise volim da se potrkam sa nekom pravom masinom pa makar i izgubio nego da pobedjujem protiv nekih kanti.
Mada mislim da tebe bas i ne pobedjuju, mora da si u dobrom +, ja sam zasada na pozitivnoj nuli (ako neracunam cimanje sa burazovim Skylinom, redovno me dere, ali zato kad idemo malo van grada gde ima krivina to je moj)
Zakleo bih se da je na onoj slici skyline-a auto koji je dignut na dizalicu BMW M3 e36...ili mozda gresim?
A sto se tice skyline,super auto mada mislim da je malo precenjen...Rado bih probao jedan da vidim sto ga toliko hvale..Ko zna, mozda jeste nesto posebno...
Vec je bilo price o tome koliko vrede, nije nista posebno u normalnoj fabrickoj verziji ali ako se budzi e onda je vec druga prica, auto je napravljen za budzenje e to ti je to.
Zakleo bih se da je na onoj slici skyline-a auto koji je dignut na dizalicu BMW M3 e36...ili mozda gresim?
A sto se tice skyline,super auto mada mislim da je malo precenjen...Rado bih probao jedan da vidim sto ga toliko hvale..Ko zna, mozda jeste nesto posebno...
Hehe.. imas oko kao da spavas pod haubama od M3
Da, da nemas mozda radilicu vishka uljanu pumpu itd itd
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Hehe... BMW na dizalici, a Sky, ceo izglancan lepu uparkiran, a?
Pa u tome je razlika izmedju ova dva auta.
Prvi se vozi, njim se mozhe svakog dana do prodavnice, posla, ili na godishnji odmor. I opet ima dosta sportske krvi u sebi za jachu vozhnju. Dokazano, da ne idem u istoriju... Ti motori nisu ipak pravljeni sa namerom da traju ni 300 a ni 200 k km, pre svega zbog toga kakve torture trpe za zhivota... Ali tokom tog svog zhivota mozhe da sluzhi kao auto za svaki dan i da priushti kakvu-takvu praktichnost i svakodnevnu upotrebljivost.
Sa druge strane, Sky je "shminkerski" auto, koji (treba da) ima jednu-jedinu svrhu: da bude brz, i da jedino mozhe (normalno) da se vozi na 100 % odgovarajucem putu, ili kruzhnoj stazi, ako je to moguce! Naravno da ni on nije pravljen da bude "every man's every day's" auto, ali nema bash nikakvu praktichnu upotrebljivost sem izhivljavanja na autoputu, nekom bulevaru, ili vec pomenutoj kruzhnoj traci. Ako nadjete jednu negde... Josh ako se ulozhi jedno 10-20 k evrica, pa se lepo istunira, ihhhh, nigde kraja sreci... Ima da ide na quarter mile za xx sec sa izlaznom brzinom xx km/h. Jako bitan podatak. Ah, da: i po mogucstvu bi trebalo odvojiti jedno par hiljada evrica da se uradi konverzija volana... Samo nemoj da mi neko kazhe da to nije bitan detalj...
A uz opasnost da ponovo izazovem "buru" negodovanja, cela pricha sa njim je na ovom forumu je mnogo, bre, naduvana... Kao na nijednom drugom. Ja stvarno nemam nishta protiv njega, ali kad se neshta ovoliko eksponira pocne da bode ochi, a nije mi zaista jasan razlog tolike euforije?! Ima toliko boljih japanaca (da ne bude da preferiram ovaj ili onaj brend). Supra je po meni mnogo jachi auto po svemu, sem, mozhda po "zvuchnosti" imena (mozhda je u tome "kvaka" )
Uostalom, ovo su specs za ovde vidjene GTR ('95) i M3 ('94):
Ako se uzme u obzir R34 performanse su drugachije, ali ovo su performanse za "obichan" M3, pa ako se uporedi sa M3 Evo opet ce stvari biti jasne...
Dakle, prvi je auto koj se kupi i vozi svaki dan. Ima jedan od najboljih "pedigrea", shto je opshte poznata chinjenica, koliko god se ona htela (i pokushala) osporavati. Nije najbolji, ali je dobar i apsolutno svrsishodan. Ovaj drugi, i pored jedne jedine namene, kad se pogledaju ove specs gore, vidi se da ne "zaustavlja dah" u performansama. Da je dobra osnova za tuning od 30 k evra nakon kojeg ce da dere milju za xx sec - (verovatno) jeste, ali taj detalj se mora napomenuti kad se na sva usta hvali. Jer, sudeci po ovim brojakma gore, bez tog tuninga, stock modeli Sky-ja ne zasluzhuju ovoliko hvalisanje, jer razlog ne postoji.
Ovo naduvavanje prica o Skyline je verovatno aludirano na mene Bas iz tog razloga nisam hteo da se umesam i u ovu diskuiju o skyline-u, ali..eto....neke stvari mi nedaju mira .Jbg...sta mogu.Izvinajvam se ako sam pretrao ali, vec nekoliko godina sam njegov fan.
Iskreno, ne bih voleo da se ovo pretvori u neku veliku diskuiju (pogotovo ne OPET o Skyline-u)...zato - ne postujte posle mene (ahhahha) Joke! Aj probacu sto krace...
Originally posted by overspeed
Sa druge strane, Sky je "shminkerski" auto, koji (treba da) ima jednu-jedinu svrhu: da bude brz, i da jedino mozhe (normalno) da se vozi na 100 % odgovarajucem putu, ili kruzhnoj stazi, ako je to moguce
Mozda po tebi.Skyline ITEKAKO moze da se vozi normalno i da sluzi za grad, poso, izlaske...pa cak i kraca putovanja.
Originally posted by overspeed
... Samo nemoj da mi neko kazhe da to nije bitan detalj...
Pa sad, zavisi - kako za kog.Ja bih se recimo slozio sa tobom i svakako bih odvojio lovu za konverziu.Boost-ova prica, kao i prica drugih koji su vozili automobile sa volanom na desnoj strani je da se vrlo brzo naviknes i da nije problem.
Originally posted by overspeed
A uz opasnost da ponovo izazovem "buru" negodovanja, cela pricha sa njim je na ovom forumu je mnogo, bre, naduvana... Kao na nijednom drugom.
Mozda na nasim forumima.Malo smo u evropi.. a malo (vise) je i kod nas zastupljen balkanizam.Nemci su nam mnogo blize, mnogo je veci\duzi uticaj.Mi "zatvoreni" pa kad se sve to uzme u obzir...da ne preterujem u procentima ali, ogroman broj ljudi nije ni CUO za Skyline-a "ili Supru"
Originally posted by overspeed
Ima toliko boljih japanaca
Vidis - nema!Sto se tice te "klase" - nema.Sami japanci kazu da je Skyline, jedan od automobila koji "predstavlja" Japan i (ne racunajuci supru) totalno je VAN klase.U skoro svim japanskim takmicenjima je NEPOBEDIV.Tj, toliko se pokazao mocan da je dobio SVOJ championat.Naravno..dosta pobeda i u evropskim.U Americkim casopisima ga proglasavaju kao najbolji gran turismo koji je IKADA izaso iz zemlje "Izlazeceg sunca"...itd itd..
Originally posted by overspeed
Supra je po meni mnogo jachi auto po svemu, sem, mozhda po "zvuchnosti" imena (mozhda je u tome "kvaka" )
MISTAKE!Supra NIUCEMU nije bolja od Skyline-a.Pazi, kao sto sam vec naveo, zadnjih nekoliko godinama sam Skyline-ov fan, a par godina pre njega to je bila Supra.Naravno, za mene su i dalje rame-uz-rame ali, sto se tice karakteristika - Supra je ipak inferiornija.Sto se tice motora, potencijala tuning-a....ona je (po meni) odmah iza Skyline-a.Nije za dzabe "kraljica" roll-on trka Ali jednostavno, ono sto je sprecava da parira Sky-u je - pogon
E sad sto se tice tvog poredjenja M3 vs Skyline.Da ne bih citirao sve....Skyline je dosta stabilniji od M3, ima bolje performance u stock-u, i odrace ga BILO gde - 1\4milje, 1000m\1milju, na stazi...Sto se tice namene - vec sam reko.Postoje Skyline-ovi i sa 1000hp street legal, koji se godinama voze, sluze za skoro sve "usluge", a pri tome imaju 4\5 sedista, pepeljaricu, kaseticu, klimu....(ako razumes ta hocu da ti kazem).Potencijal tuning-a je opet ...na strani Skyline-a.
Da me ne shvatite pogresno, opet da napomenem.Ovo nikako ne znaci da je BMW (M3) los auto, cak kao sto sam reko, od svih "nemaca" najvise mi se svdja i svakako da bih ga rado posedovao.Samo...Skyline je Skyline
Jol, da se razumemo, GTS ima 250KS i jednu T25 turbinu.
Puni sa samo 0,45bara max, dakle Low Pressure TuRbo.
GTR ima 2 komada T28 u cilju uskladjenja da dobije dobar spoolup u da ima mogucnost za malo vecu masu vazduha, jer koriste i jedan i drugi model keramicke ultralagane turbinice koje nerade nikako dobro sa vecim pritiskom ali su idealne kad se zeli karakter atmosferskog motora.
Voziti standardnog Sky-a najvise lici jednom sestaku koji je tuniran na veci obrtni momenat i nosi dosta lepo.
Razunajuci da je samo 276 KS obrtni momenat mu slizi kao kompenzacija za eventualno rasipanje u transmisiji ako krene da ukljucuje predji pogon.
Over, nemoj ga podcenjivati , nije zasluzno, nije bas za NEBESA kao sto ime asocira ali nije za bacanje .
Prvi malo ozbiljniji tuning kosta vec para na njemu i vadi se sa GTRom neke 12sec @402 .. moze puno nize ali onda kosta da nebi zeleo da ga imas.
Meni nije problem nasvirati ga ali jednom obicnom potetntnom klincu koji treba da rai za sve na radovima tuninga sa njim , ima da propisa krv na poslu za tuning.
Mada, evo vidis da je nas kolega sa druge strane velike bare spreman na da ide na dobrovoljnu robiju
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Da li je moguce da ljudi stvarno misle da Skyline ima 276ks a da je 0-100 brzi od M3. A gde je pogon na 4tocka? A gde je 100-150 kg vise od M3?
Sta cemo sa odnosom KS/KG i sa odnosom KS/prenos(4WD vs. RWD)
RWD sa manuelnim menjacem gubi 12% KS od motora do tockova
4WD sa manuelnim menjacem gubi 20% KS od motora do tockova
overspeed,
ovo nema veze sa time sto si ti ovo postovao-ne mislim da ti ne znas, samo sam uzeo deo tvog posta da ne bih ponovo pisao.
Jol, da se razumemo, GTS ima 250KS i jednu T25 turbinu.
Boost, mislim da je overspeed mislio bas na GTR (R34).
Originally posted by BOOST
Mada, evo vidis da je nas kolega sa druge strane velike bare spreman na da ide na dobrovoljnu robiju
Znaci pazi kad nemas pojma koliko si u pravu
Originally posted by Nenad
Da li je moguce da ljudi stvarno misle da Skyline ima 276ks
Zato ja uvek kad pominjem onih "280hp" uvek u zagradi stavim 326hp.Samo jednom, ili mozda dva puta sam naleteo na informaciju da kad su stavili Skyline-a na dyno, relano je pokazivao 32X(6)hp (naravno, pricamo o RB26 masini).E sad...ko ce ga znati sta je tacno..
Auu be eto nas opet, neznam kako u europi ali vamo gde sam ja Sky je king, za jednog M3 starog par godina treba izdvojiti $100000+, za podpuno novog oko $160000+, a za R34 GT-R par godina starog (sa mozda 20000km na satu) oko $70000, a za NISMO GT-R nesto ispod $100000.
Znaci da uzmes NISMO GT-R proces jeftinije nego da uzmes obicnog M3, a razlika u performansama je ogromna, plus NISMO R34 GT-R je praktican za svakidasnju voznju isto kao i M3 ili neki drugi sportski auto tako da o tome nebi trebalo komentarisati.
Takodje mislim da GT-R nije nimalo sminkerski auto, to bi pre rekao za M3 posto njega jedino mogu da priuste mamini i tatini sinovi sinovi koji su uglavnom neki sminkeri i face, GT-R je vise za ljude koji vole brzninu, kontrolu i moc na putu. Nemojte me pogresno shvatiti M3 mi je omiljeni auto ali mislim da barem vamo u australiji (a i sire) ima cenu za koja je ubitacna, za mnogo manje para mozes uzeti bolje sportsko auto.
overspeed, mislim da bi prvo trebao da se provozas u SKY pa tek onda da komentarises kakav je.
Comment