Na zapadu se pare ulozene u tuning tesko mogu vratiti, nemoj da navodis racunicu u pogresnom smeru. Koliko bi te kostao jedan tuning reda koji spominjes? Nepricamo o koliko kosta vec tuniran auto, ovde u SWE je jeftiniji od nediranog u originalnom stanju (vrelo chesce nego li je obratno).
Budzenje Skyline-a i M3 ::split::vujke::
Collapse
X
-
OK odprilike ovako, recimo da imam tu lovu stock standard R34 GT-R mogu da uzmem za $70000 da bude u ekstra stanju sa max 20000km, da se ja sa nicim nezezam samo da ga odvedem u tuning shop (recimo jedan od boljih Xspeed) za $10000 mogu dosta da uradim, po nekoj proceni da bude oko 400HP, a kada bi se hteo zezati pa narucivati delove sam iz japana i nosti ih kod mastora na ugradnju a u tuning shop samo za dyno tuning mogao bi verovatno jos nesto ekstra staviti.
Vamo bi sa recimo $15000 cudo uradio, znaci da ima i suspenziju do 00 i ekstra snage.
NISMO R34 GT-R je jedan od boljih izbora posto je auto fabricki izbacen kao tunovan, to kupis i nema sta vise da dodajes ili menjas.
Comment
-
-
Malo izlazimo iz teme ali..dobro...zato su tu moderatori.
Mislim da ne mozete da uporedjujete cene u razlictim drzavama\kontinentima.Za australiju neznam, ali cene automobila recimo u USA, kao i cene delova\tuning su daleko jeftinije nego u Evropi.
Konkretno, nov M3 je recimo ovde $48.000.Ajde lupicu..to je nekih 40.000Eura, ili ti 20.000+ eura MANJE nego u evropi (ispravite me ako gresim).
Ono sto se potencira kod Skyline je kao sto sam i reko da je za pocetni skok do nekih 400hp potrebno JAKO malo para.
@Boost, ajde reci neke cifre u swedskoj\evropi koliko bi ispala ta "pocetna" faza za Skyline-a (a koliko faza 600+hp).
@Mugen - verovatno pricas u australiskim dolarima.Koliki je odnos austral $ vs US $
Comment
-
-
I sta sad ovo znaci?Ja kad sam te upozorio pre par nedelja..rekao si da nema potrebe da reagujem, a sada ti svesno ides u OFF topic...Originally posted by SkylineMalo izlazimo iz teme ali..dobro...zato su tu moderatori.
Tema je skyline u BG!!!Power of dreams !!!
Comment
-
-
'Ajmo Jovo nanovo...
Necu da krecem u polemiku, tek da iznesem par replika
Verujem da je dozvoljeno jer je tema odvojena od "Sky BG" tako da, ne idemo u off...
@ Nenad:
Podaci koje sam izneo su za stock varijante GTR R33 i M3 (nije Evo). Uzeo sam ih iz jednog kataloga, a "u dlaku" su isti i po internetu, na site-u Carfolio, na primer. Kako je po njima Sky brzhi od M3 sa manje KS a vishe KG - ne znam ni ja.
Treba im verovati
@ Boost:
U vezi "kamionskih" turbina - nisam mislio na GTS verziju, ona je irelevantna... Mislio sam na sliku iz garazhe. Dakle, podaci vazhe za GTR.
@ Sky, Mugen:
Moje mishljenje je da stock verzija GTR nije TOLIKO dobra (sudeci bar po performansama na papiru), a nikako nisam napisao da je Sky losh auto. Nisam se nikad vozio/nisam vozio Sky, i ne umirem neshta narochito od zhelje... Pre svega jer bih radije provozao neke druge automobile... I nisam ga ja uporedio sa M3, to su dva razlichita sveta, koncepcijski i namenski. Supru vishe cenim recimo zbog boljeg renomea Toyote, i dokazano boljeg kvaliteta. Pricham za stock verziju. Znam da je Sky najveci doprinos Japosa sportskom automobilizmu u skorije vreme, ali tu opet dolazimo do - extremnog tuninga, koji koshta koliko koshta... Mnogo, kao shto Boost reche ilustrativno da se "propisha krv". I na to se svodi poenta mojeg ranijeg posta: koliko je realno i rezonski tunirati neshta shto kao stock varijanta nema nekih velikih potencijala?!
I to je cela pricha.
Shto se tiche toga ima li boljih japosa od Sky-ja ili nema - prvo treba da se zna sa kog aspekta i sa kojim limitom podrazumevamo pojam "dobar" i "najbolji". Po meni ima. Ako se misli samo na xtreman tuning i usko ogranichene zahteve u smislu dobijanja vrhunskih performansi naushtrb opshte praktichne upotrebljivosti, a usput i jaaaako veliki budzet koji se ulazhe u tuning onda se Sky mozhe nasvirati na 1000 ks. A mozhe i Supra, verovatno i Impreza, Mitsu Evo... Sada mi "pade na pamet" Supra onog lika Marka (ako ne greshim) iz US, koja je bila @ 1000 ks i ishla 2,1 sec na 100 km/h (ako se secam dobro, ne tvrdim navod...). Dakle, gledano sa tog aspekta svako se mozhe napraviti "najboljim"
Zato mi je stavljanje samo jednog od njih u prvi plan malo previshe eksponirano, na to sam mislio
Znachi, da se razumemo: nemam ama bash nishta protiv Sky-ja ili bilo kog drugog brenda/modela. Jednostavno, rezigniran sam po tom pitanju. Medjutim, stock verzije Sky-ja su, 'ajde da kazhem, sasvim prosechne po pitanju performansi. U poredjenju sa ostalim automobilima iz tog segmenta, naravno. Medjutim, "renome" koji Sky ima je dobijen samo zahvaljujuci xtremnom tuningu i isto toliko xtremnim sredstvima koja se za to trebaju ulozhiti.
Ako je tuning sam po sebi cilj, skidam kapu automobilima koji imaju tako dobru osnovu da i uz (uslovno) minimalna ulaganja dobijesh zavidne performanse koje vishestruko opravdavaju ulozheno. Na primer, neshta poput onog shto je uradio Boost na svom Saab-u. Sa ogranichenim budzetom se Sky mozhe tunirati i dobiti isto tako - ogranichene performanse, nishta shto ce da "zaustavlja dah". Sa 30 k evra se i od svake "babe mozhe napraviti devojka", pa i od podugachke liste automobila dobiti xtremne performanse. Pitanje je jedino koliko u tom sluchaju ima smisla na sva usta hvaliti osnovu, bilo daje Sky, M3, ili bilo koji drugi auto u pitanju.
BTW. Sky, u vezi praktichne upotrebljivosti M3 vs. Sky - nikako ne mogu da zamislim Sky (kako ti navodish) sa 1000 ks, koji se u saobracajnom shpicu "opushteno" vozi po BG-u ili bilo kom drugom gradu, ide na posao njime, vode klinci u shkolu, ide na pecanje... Oni koji mogu da priushte tako neshta imaju auto za svaku priliku, teshko da bi iko ishao sa Sky-jem od 1000 ks na posao. Em' shto ce da troshi rezervoar po predjenom bulevaru
, em' shto ne mozhesh da kontrolishesh 1000 ks po stani-kreni guzhvi...
Mozhe kao stock verzija, kao ova u BG, ali su performanse stock varijante sasvim prosechne za segment. Xtremno tuningovan auto, sa 1000 ili xxx ks, je sve samo ne praktichno upotrebljiv za svakodnevne potrebe, sve i da ima klimu
Na to sam ja mislio kad sam doveo u pitanje praktichnu upotrebljivost dva modela iz ranijeg posta. Dakle, ta pricha ne pije vodu
Pozz =]
Comment
-
-
Eto...posle toliko price, slika, podataka....ti opet isto, zato...Originally posted by overspeedkoliko je realno i rezonski tunirati neshta shto kao stock varijanta nema nekih velikih potencijala?
Skyline ima status - NABOLJI TUNING CAR na SVETU!Da li treba stavljati u pitanje potencijal tuning-aOriginally posted by overspeed'Ajmo Jovo nanovo...
Originally posted by overspeedShto se tiche toga ima li boljih japosa od Sky-ja ili nema - prvo treba da se zna sa kog aspektaVec sam 100 puta napomenuo u kom segmentu automobilizma je najbolji.Originally posted by overspeed'Ajmo Jovo nanovo...
Originally posted by overspeedPo meni imaJapanci kazu da nema.Neznam...mozda ti znas nesto sto oni neznajuOriginally posted by overspeed'Ajmo Jovo nanovo...
Gde je to dokazano.Odakle ti to?Ja za tako nesto nisam cuoOriginally posted by overspeedSupru vishe cenim recimo zbog boljeg renomea Toyote, i dokazano boljeg kvaliteta.
Ne kazem da je los kvalitet (naprotiv) ali nista bolje od Skyline-a
Skyline i supra - DA!Bez problema.Impreza i EVO - tesko.Ne kazem da je NEMOGUCE ali nece biti street legal.Jednostavno Sky i supra bez problema zidrzavaju velike snage, za to su pravljeni.JAKO kvalitetnih\snaznih konstrukcija i samog motora.Impreza i EVO jednostavno nemaju tako veliki potencijal.Originally posted by overspeedonda se Sky mozhe nasvirati na 1000 ks. A mozhe i Supra, verovatno i Impreza, Mitsu Evo...
Elem...koliko si do sad video\naso Skyline-a i Supri sa 800+hp, koliko Impreza i EVO-a.
Auto je postavi rekord na jdnoj od jacih staza medju stock automobilima, ima izuzetno ubzanje za svoju tezinu, izuzetnu stabilnost i jedan od najboljih pogona NA SVETU...a po tebi je...ono..skroz prosecan.Originally posted by overspeedMedjutim, stock verzije Sky-ja su, 'ajde da kazhem, sasvim prosechne po pitanju performansi. U poredjenju sa ostalim automobilima iz tog segmenta, naravno.
Zavisi sta podrazumevas pod "zaustavlja dah".Recimo...kao sto je bilo price, Skyline Z-TUNE ima "samo" 500hp i...solidno ubrzanje (nesto preko 10sec na 1\4milje).Mozda ne zaustavlja dah ali...pogledaj sa drige strane.Sa tom konjazom je daleko ispred SUPERAUTOMOBILA sa VECOM konjazom.Znas li jos neki takav auto?I da.....jer ti je kod njega moguca prakticna upotreba?Originally posted by overspeednishta shto ce da "zaustavlja dah".
Pa ne bih se bas tu slozio.Originally posted by overspeedSa 30 k evra se i od svake "babe mozhe napraviti devojka"
Prvo...svaka masina ima limit.Limit kod skyline-a je MNOGO veci nego kod 90% automobila.
Drugo, kao sto sam vec reko, Skyline 500hp, 600hp, 700hp-1000hp vs drugi automobili iste konjaze, Skyline izlazi kao pobednik.Eto..mozemo i sa primerima : Z-TUNE 500hp - nema jaceg, Europian Street drag recorder - Skyline 690hp, a ako pricamo o 1000hp, opet je tu JUN Skyline.Znaci, svi ovi novi "Dodge Viper Hennessey Venom", Bugatti Veyron...su opet iza JUN-a.I to je model R33
, DRAG recorder - Skyline (ko zna koliko konja)...itd itd.. Znaci - iskoriscenje snage\prenosivost na podlogu je opet na strani skyline-a
Trece...sto se tice para ulozenih u tuning.Sta mislis, koliko kosta Enzo, ili McLaren...ili neki od super automobila da se dovede na 1000hp.DALEKO DALEKO vise nego Skyline.
Eto..ja sam pitao boosta koliko bi kostao tuning skyline-a za pocetnu fazu, koliko za neku brutalniju.Nije odgovorio.Ovde je momka sa suprom kostalo $2000 da je sa 320hp dovede na 450hp.Cena je vise nego smesna.Za jos ulozenih $10.000....dobijes azdaju.Uzeo sam supru kao primer jer znam za nju, za skyline-a neznam kako se krecu cene ali..razlika sigurni nije "nebo i zemlja".
Cifre nisu male ali nisu ni velike.Neka i uzmemo cifru od $20.000 ...pa cak i $30.000za ozbiljan tuning.Imati auto od (recimo) 800hp, koji ce da dere sve pred sobom... (za te pare)- po meni nije mnogo.
Ajde da malo "ukradem" fore od Brick-a.Znaci ti ne mozes da zamislis i to nije tako.Opet... slike, podaci, emisije...nista ne znace.Tebi je sumljivo...i jbg.Sta sad.Originally posted by overspeednikako ne mogu da zamislim Sky (kako ti navodish) sa 1000 ks, koji se u saobracajnom shpicu "opushteno" vozi po BG-u ili bilo kom drugom gradu
Zasto da ne ide?Boost moze da najnormalnije vozi saab-a sa 500hp, da putuje sa njim, ide na more, dodje do srbije....a jedan SKYLINE, koji je bAS PRAVLJEN za tuning i to mu je namena je "totalno neupotrebljiv\nepraktican sa 700-800hp (pa cak i 1000hp).Originally posted by overspeedteshko da bi iko ishao sa Sky-jem od 1000 ks na posao. Em' shto ce da troshi rezervoar po predjenom bulevaru
A sto se tice trosenja goriva....Prvo : sta mislis koliko trosi Viper (stock - da ne pricamo o tjuniranom), Ferrari, Porsche, SLR....pa cak i 2-litarske masine sa 400-500hp gutaju ko lude (kad se gaze)Eto opet...pitaj boost-a koliko mu skoci potrosnja kad ga "razvlaci".Znaci, Skyline nije nikakav "izrod" sto se tice potrosnje.
Drugo, nije svuda problem za gorivo kao u Srbiji
u US, Kuvajtu, Irak-u, Kini.... gorivo ne predstavlja problem.

Uh, sto je lepo za oci
Comment
-
-
Hehe, pochinjam da stichem utisak da ovde pricham sa^m sa sobom...
Sky, choveche, ja sam lepo napisao da sam apsolutno rezigniran i indiferentan po pitanju Skyline-a, kao i po pitanju velike vecine automobila i brendova u svetu. Nemam "a priori" mishljenja o njima, i nemam razloga i namere da "sudim" Sky-ju ili bilo kojem drugom jer sam, kao shto rekoh, indiferentan po tom pitanju. Dakle, ne gledaj u meni "neprijatelja" Sky-ja, jer ja to nisam, razumesh...
To shto sam napisao u ranijem postu, a shto si ti citirao, sam i objasnio pojedinachno, i trebao si da citirash i navode gde sam napisao zashto mislim da je to tako, a ne da izvlachish pojedinachne redove i menjash kontekst svemu. Medjutim, kad si vec pocheo...
Ostajem pri uverenju da stock verzije Sky-ja nisu nishta specijalno u svom segmentu. A evo i zashto:koliko je realno i rezonski tunirati neshta shto kao stock varijanta nema nekih velikih potencijala?
Eto...posle toliko price, slika, podataka....ti opet isto, zato...
GTR R33: 276 bhp, 368 Nm, 0-100 5 sec, max 249 km/h...
GTR R34: 280 bhp, 392 Nm, 0-100 5,2 sec, max 251 km/h...
(podaci sa: ultimatecarpage.com)
Poredjenja radi:
Impreza STi: 265 bhp, 343 Nm, 0-100 5,2 sec...
BMW M3: 343 bhp, 365 Nm, 0-100 5,1 sec, max 250 km/h (limiter)...
Supra Turbo: 320 bhp, 427 Nm, 0-100 5,0 sec...
itd itd
Dakle, performanse Sky-ja jesu za respekt, ali nisu nishta xtra, ako vec prichamo o segmentu u kojem je i Sky. Prvu verziju i modele tipa GLS necu ni da uzmem u razmatranje, nisu vredni diskusije... Pricham o stock modelima.
Ovde si bar pocheo da prichash konkretno: znachi najbolji tuning car, a to je detalj koji ranije nisi pominjao u tom kontekstu. E sad, dali je najbolji, ili je medju boljima, to je vec za diskusiju, ali mnogo kompetentnijih po tom pitanju. Bar sad znamo da je Sky dobar samo za tuning. =]Skyline ima status - NABOLJI TUNING CAR na SVETU!Da li treba stavljati u pitanje potencijal tuning-a
Opet menjanje konteksta... Zaobishao si i ono shto sam napisao u vezi sa tim:Po meni ima
overspeed
'Ajmo Jovo nanovo...
Japanci kazu da nema.Neznam...mozda ti znas nesto sto oni neznaju
Shto se tiche toga ima li boljih japosa od Sky-ja ili nema - prvo treba da se zna sa kog aspekta i sa kojim limitom podrazumevamo pojam "dobar" i "najbolji". Po meni ima. Ako se misli samo na xtreman tuning i usko ogranichene zahteve u smislu dobijanja vrhunskih performansi naushtrb opshte praktichne upotrebljivosti, a usput i jaaaako veliki budzet koji se ulazhe u tuning onda se Sky mozhe nasvirati na 1000 ks. A mozhe i Supra, verovatno i Impreza, Mitsu Evo...Necesh valjda da me josh i ubedjujesh da Nissan ima bolju reputaciju i renome od Toyote?!overspeed
Supru vishe cenim recimo zbog boljeg renomea Toyote, i dokazano boljeg kvaliteta.
Gde je to dokazano.Odakle ti to?Ja za tako nesto nisam cuo Ne kazem da je los kvalitet (naprotiv) ali nista bolje od Skyline-a
Toyota ima neprikosnoveni kvalitet, priznat svuda u svetu, u svakom segmentu auto-industrije. Nissan je daleko iza...
Znachi, josh jedan zakljuchak: sa toliko kesha ce i Supra da bude "najbolji" tuning car na svetu. A za Imprezu i Lancera Evo sam napisao: "...verovatno i Impreza, Mitsu Evo..." I sam priznajesh da nije nemoguce, dakle i oni se sa neogranichenim budzetom mogu napraviti "najboljim". Zato je "a priori" naziv "najbolji Sky" opet doveden u pitanje.overspeed
onda se Sky mozhe nasvirati na 1000 ks. A mozhe i Supra, verovatno i Impreza, Mitsu Evo...
Skyline i supra - DA!Bez problema.Impreza i EVO - tesko.Ne kazem da je NEMOGUCE ali nece biti street legal.Jednostavno Sky i supra bez problema zidrzavaju velike snage, za to su pravljeni.JAKO kvalitetnih\snaznih konstrukcija i samog motora.Impreza i EVO jednostavno nemaju tako veliki potencijal.
Pa da, prosechan - pogledaj gornje podatke i videcesh na shta mislim. Mogu da napravim dugachku listu automobila iz tog segmenta koji bi se lagano nosili sa Sky-jem na bilo kojoj stazi! Jeste Sky za respekt i jeste medju najboljima u svom segmetntu, ali nikako nije najbolji, verovatno ni kao potencijal za tuning, a sigurno ne kao stock varijanta.Auto je postavi rekord na jdnoj od jacih staza medju stock automobilima, ima izuzetno ubzanje za svoju tezinu, izuzetnu stabilnost i jedan od najboljih pogona NA SVETU...a po tebi je...ono..skroz prosecan.
To je upravo ono shto ne razumem: toliko bespogovorno tvrdjenje da je naj-ovo, naj-ono a ima automobila koji ce stock verziju na kruzhnoj stazi, i na pravcu, odrati bilo kad, bilo gde. Ako treba da napravim listu napravicu je, bice "kratka ali slatka"
Znachi, Z-TUNE, opet se pricha o Sky-ju svodi na onaj xtremni tuning od kojeg se "propisha krv"... I opet tu dolazi ono shto si sam priznao: mozhe i Supra, nije nemoguce isto napraviti od Impreze, Evo-a... I tako ukrug...overspeed
nishta shto ce da "zaustavlja dah".
Zavisi sta podrazumevas pod "zaustavlja dah".Recimo...kao sto je bilo price, Skyline Z-TUNE ima...
Tu se slazhemo - ima dobar potencijal, shto ga upravo i uvodi u svet tuninga. To nikad nisam ni pokushao da osporim. Medjutim, ono shto ja tvrdim si i sam priznao: da ima potencijal mnogo veci nego kod 90 % automobila - znachi da ipak ostaje onih 10 % boljih od njega.overspeed
Sa 30 k evra se i od svake "babe mozhe napraviti devojka"
Pa ne bih se bas tu slozio.
Prvo...svaka masina ima limit.Limit kod skyline-a je MNOGO veci nego kod 90% automobila.
E, to sam hteo da chujem.
BTW. Evo ti jednog podatka: Supra koja prirada Marku iz USA je nasvirana na 1500 KS. Ide 2,1 sec do 100 km/h i quarter mile vozi za 8,4 sec i izlaznom brzinom 260 km/h. I 100% je street-legal, najbrzha u SAD =]
Shta reci na ovo poredjenje...Trece...sto se tice para ulozenih u tuning.Sta mislis, koliko kosta Enzo, ili McLaren...ili neki od super automobila da se dovede na 1000hp. DALEKO DALEKO vise nego Skyline.
Kad se sad nisam shlogirao...
Stvarno me iznenadjujesh - sramota je staviti ova dva imena u istu rechenicu... Nije Sky dostojan da se uporedjuje sa Enzom ili McLarenom, o chemu ti choveche prichash?!?
Pa, shto bi trebalo da se McLaren "dovede" na 1000 ks - on ce sa svojih 627 ks bilo kojeg stock i tuniranog Sky-ja da odere "k'o Musa jarca" gde god ga zatekne...
Chak i 90 % (ako ne i sve) xtremno tuned (cca 1000 ks) verzije Sky ne mogu ni da mu prismrde, pa shto bi se McLaren tuningovao
Jeste da su cenovno iz dve dimenzije ali si ih ti uporedio, ja se nikad ne bih usudio da ih pomenem u istoj rechenici...
Dakle, mislim da je jasna stvar: i jedna Supra, na primer, se mozhe xtremno natuningovati jer itekako ima potencijala, a dokaz je i ova gore pomeuta Markova iz US. I sam si priznao da ima isto toliko dobar potencijal koliko i Sky. Samo ipak: Sky je po tebi opet "najbolji"
Drugo, sam si napisao da Sky ima mnogo vishe potencijala za tuning od 90 % drugih automobila. Prostom matematikom zakljicujem da ostaje onih 10 % sa josh boljim potencijalom od Sky-ja.
I to je poenta mojih replika, i nishta vishe. Stock verzije Sky-ja su dobri automobili, mada ne nude nishta vishe shto i mnogi drugi iz tog cenovnog ranga nude. Imash gore samo par primera, lista je jaaako dugachka... Da je pogodan za tuning jeste, i da za 30 k evra dobijesh auto koji vozi 100 km/h za 3 sec. Isto to je uradio Marko sa Suprom, koja btw, ide 2,1 sec.
Zato ne mogu da prihvatim "paushalne" ocene da je "najbolji", jer se sa toliko kesha i od svake babe da lako napraviti najbolja devojka
Pitanje je samo koji su limiti, materijalni a i mentalni
BTW.
Bar se u nechemu slazhemoUh, sto je lepo za oci
I greshish ako mislish da ce ova slika da me na neki nachin "uvredi" ili "zasmeta"...
Itekako volim to shto se vidi na slici, ali, znash onu latinsku:
"Drag mi je Sokrat, ali mi je istina josh drazha". Razumecesh me...
Pozz =]
Comment
-
-
Overspeed - Zao mi je ako si moj stav\nastup protumacio kao "svadjalacki".Daleko od toga da te gledam ko "neprijatelja".Kad bih tebe i druge clanove gledao kao "neprijatelje, ne bih ni bio na ovom forumu.Mi smo svi ovde iz jednog razloga - jer smo zagrizenim automobilima, i ja na ovaj forum gledam kao na porodicu\zajednicu.
Takodje, sliku NIKAKO nisam postavio da bih te uvredio\isprovocirao ili sta vec.NAPROTIV sliku sam postavio jer sma znao da ce da si se svidja, kao i mnogim drugim clanovima.
Znaci...totalno opustena diskusija.
Vidis...to se ja stalno pitam....Originally posted by overspeedHehe, pochinjam da stichem utisak da ovde pricham sa^m sa sobom...
...- NABOLJI TUNING CAR na SVETU!...Naravno da jesam.BAS u ovom KONTEKSTU.U postu o Z-Tune -u.Secas se?Originally posted by overspeedOvde si bar pocheo da prichash konkretno: znachi najbolji tuning car, a to je detalj koji ranije nisi pominjao u tom kontekstu.
Naravno.I ti "(naj)kompetentniji" su bas to i rekli.Ne ja.Originally posted by overspeedE sad, dali je najbolji, ili je medju boljima, to je vec za diskusiju, ali mnogo kompetentnijih po tom pitanju.
Da li sam IKADA Skyline-a svrstao\poredio sa nekom drugom klasom, ili reko da je namenjen necemu drugom osim - Tuning-u, performancama, trkanju, drag-u..... I to sam naveo u drugim postovima MILON puta.Al' ajde...Originally posted by overspeedBar sad znamo da je Sky dobar samo za tuning. =]
Pa sad...Toyota je valjda izbila na PRVO mesto po proizvodnji automobuila.Ali to ne znaci da je Nissan DALEKO iza.Prvo..znas da sam fan japanskih automobila tako da nisam ninacijoj strani.Samo konkretno u poredjenju Supra vs Skyline sam reko (i sad kazem) da Supra nije NISTA kvalitetnija od Skyline-a.Originally posted by overspeedNecesh valjda da me josh i ubedjujesh da Nissan ima bolju reputaciju i renome od Toyote?!
Toyota ima neprikosnoveni kvalitet, priznat svuda u svetu, u svakom segmentu auto-industrije. Nissan je daleko iza...
Overspeed - ja ti dajem podatke, ostavio sma i klip na koje je lik koji je probio record sa Skyline-om a ti mi dajes 2 stavke u poredjenju.I sta sa tim.Dao si ubrzanja od 0-100 i max speed.I to sad kao govori sve o autu.Posto vidim da ne citas (ili ne pamtis) postove, da ponovima.Skyline uz snagu poznat je i po POGONU, stabilnosti...lezi u krivinama kao vrlo mali broj automobila.zato i jeste (bio) najbolji na staziOriginally posted by overspeedPa da, prosechan - pogledaj gornje podatke i videcesh na shta mislim.
"Over" - Supra iste snage (pa cak i 50hp vise) kao Skyline NEMA STA DA TRAZI na stazi sa njim.Supra je dobra za roll-on trku i JAKOOOO mocna ali start joj manjka (sto se tice sprinta) dok je na stazi vec laka meta za skyline-a.Ako neko voli Supru - to sam ja, veruj mi!Za Impezu i EVO (da ponovim) - nisu podlozni tako EXTREMNOM tuning-u.Originally posted by overspeedmozhe i Supra, nije nemoguce isto napraviti od Impreze, Evo-a... I tako ukrug...
Originally posted by overspeedTu se slazhemo - ima dobar potencijal, shto ga upravo i uvodi u svet tuninga. To nikad nisam ni pokushao da osporim.Originally posted by overspeedkoliko je realno i rezonski tunirati neshta shto kao stock varijanta nema nekih velikih potencijala?
Mislim da si upravo demantovao sam sebe
Ja sam reko da od 90% ima DALEKO VECI\BOLJI potencijal, a kako si ti protumacio da ostalih 10% ima bolji od njega....pojma ja nemam.Originally posted by overspeedMedjutim, ono shto ja tvrdim si i sam priznao: da ima potencijal mnogo veci nego kod 90 % automobila - znachi da ipak ostaje onih 10 % boljih od njega.
E, to sam hteo da chujem. 
Konkretno sam uporedio pare potrebne za ulaganje u tuning.Neznam sta te sokiralo?Originally posted by overspeedShta reci na ovo poredjenje...
Kad se sad nisam shlogirao...
Stvarno me iznenadjujesh - sramota je staviti ova dva imena u istu rechenicu... Nije Sky dostojan da se uporedjuje sa Enzom ili McLarenom, o chemu ti choveche prichash?!?
Eto...da li sad ja treba da budem slogiran.I sta da ti odgovrim sad.Imao si prilike da vidis post o Skyline- sa "samo" 500hp koji DERE McLaren-a.A ti i pored toga, pricas ovakve price.A ako uzmes onaj sa 1000hp.....Mc ce ispasti smesan.Na stranu ono tvoje potenciranje prakticnosti gde obe verzije Skyline-a su "normalne" dok Mc sa jednim sedistem, prtljaznik mu je za jednu (malu) torba, ne moze po svim putevima....itdOriginally posted by overspeedPa, shto bi trebalo da se McLaren "dovede" na 1000 ks - on ce sa svojih 627 ks bilo kojeg stock i tuniranog Sky-ja da odere "k'o Musa jarca" gde god ga zatekne...
Chak i 90 % (ako ne i sve) xtremno tuned (cca 1000 ks) verzije Sky ne mogu ni da mu prismrde, pa shto bi se McLaren tuningovao 
Pogledaj jedan od odgovora iznad.Supra ima potencijal ali nema pogon.Originally posted by overspeedDakle, mislim da je jasna stvar: i jedna Supra, na primer, se mozhe xtremno natuningovati jer itekako ima potencijala, a dokaz je i ova gore pomeuta Markova iz US. I sam si priznao da ima isto toliko dobar potencijal koliko i Sky. Samo ipak: Sky je po tebi opet "najbolji"
Dobra ti je matematika ali ti logika manjkaOriginally posted by overspeedDrugo, sam si napisao da Sky ima mnogo vishe potencijala za tuning od 90 % drugih automobila. Prostom matematikom zakljicujem da ostaje onih 10 % sa josh boljim potencijalom od Sky-ja.
Marko je ulozio oko $150.000 u autoOriginally posted by overspeedi da za 30 k evra dobijesh auto koji vozi 100 km/h za 3 sec. Isto to je uradio Marko sa Suprom, koja btw, ide 2,1 sec.
A kao sto rekoh, marko je brat mog jako dobrog druga pa..gledacu da ga dovedem na forum ako ima vremena 
Poredjenje Skyline-a sa Enzo-om i Mc-om nije nikakva sramota.Sramota treba da bude vlasnika jednog od tih superautomobila, kad izgubi trku od auta koji ima "malu" masinu, 300-500kg tezeg i nikakve aerodinamike a ISTE (ili manje) snage
Usput..evo street legal skyline-a sa 1000hp (kog ti je tesko da zamislis)
Testiran u emisiji Top Gear.Kako kaze Clarkson :"Najmocniji auto u engleskoj"
http://www.autoclips.net/detail.php?par ... _video=298
Comment
-
-
Sky...samo jedna ispravka. McLaren ima 3 sedista ne jedno i zato je posebniji od drugih. Ja dvosed nikada ne bih mogao da vozim. On moze po svim putevima koliko i taj sky od 500KS.
Ne znam da li znas ali McL vazi za jedan od najudobnijih supersportasa. Ne znam da li znas da on ima felne 17 (sramota). Danas jedna Opel astra GTC ima 18 fabricki, a njegovi konkurenti 19-22 cola. Govorim ti iz razloga sto je njegov balon citaj "duplo veci" od bilo kog drugog sportskog automobila sto moze da ti predstavi udobnost preko na pr. sina za razliku od na pr. enza koji vozi na felni. Da ne pricam o neogibljenim masama vezanim za udobnost. Njegov prednji tocak je za primer laksi od tocka yuga. On nema aktivno ogibljenje ali zato ima zlato. Svaki deo je izradjen od skupocenog materijala, zato je auto skup....a cenu mu ne odredjuju po rang listi 1/4mile.
I opet da ti ponovim.
Ne svidja mi se tvoja prica onaj od 500KS DERE Mc. Opet ti kazem to je samo 1/4mile za koju disciplinu si se ne znam zbog cega vezao.
To se u realnom saobracaju nece nikada desiti. Trke su spontane i za takve automobile obicno na autoputu. I da se desi to vreme ta vremena mogu praviti samo ti vozaci koji su i napravili to vreme na dragu.
Kao sto kazes da je Sky najbrzi auto za svoju konjazu isto tako znaj da je Mc ubedljivo najbrzi i uvek ce biti za svoju konjazu.
Dok se super sportasi utrkuju izmedju max. brzina dal jedan pravi 320 a drugi 325 Mc je za njih svemirska pojava. Bilo koji auto koji je pokusao da dostigne njegovu max brzinu bio tuniran od Koenig Specials-a ili fabrike a imao pocetnih oko 600KS mislim ma Enza,Zonda Edonis-a i ekipu, nije mogao da pridje njegovoj max. brzini ni sa 800-1000KSTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Vidi, Sky: ja i ti mozhemo ovako do sudnjeg dana...
Nisam prepoznao "neprijateljstvo" ili "svadjalashtvo" u tvojim postovima, da jesam ne bih ni komunicirao s' tobom
Samo da obrazlozhim par navoda i ja zavrshavam prichu na ovu temu.
Takav sam utisak stekao zbog onog "Takodje, sliku NIKAKO nisam postavio da bih te uvredio\isprovocirao ili sta vec.NAPROTIV sliku sam postavio jer sma znao da ce da si se svidja, kao i mnogim drugim clanovima.
" na kraju natpisa "Uh, sto je lepo za oci". A on "u prevodu" znachi "Ljubomoran" (stavi kursor preko ikone i videcesh natpis). Ako mislish da mi se slika svidja, zashto je onda tvoja poruka da treba da budem ljubomoran. Zato shto je Skyline u pitanju?!
Znachi, jer je jednostavno tako. =] Pogledaj analize svih svetskih kuca koje se jedino i iskljuchivo bave analizom kvaliteta proizvoda, kao i statistiku svih uglednih magazina/internet site-ova itd itd Toyota je uvek i svuda daleko ispred Nissan-a, to je opshte poznata i priznata stvar. Tu mislim na opshti, generalni kvalitet gotovog proizvoda koji se ogleda u postojanosti i funkcionalnosti chak i nakon puno godina upotrebe, uchestalosti i tezhini kvarova, robusnosti izrade, kvalitetu upotrebljenih materijala i slichno Kvalitet Toyote odnosno Lexusa je neshta shto Nissan nikad nije imao, sve i dok je pravio Skyline-a.Toyota je valjda izbila na PRVO mesto po proizvodnji automobuila.Ali to ne znaci da je Nissan DALEKO iza.
Ako vec zhivish u US znash shta tamo znachi Toyota, odnosno Lexus. Nissanov "ogranak" u USA, Infiniti, se ne mozhe "ni prineti" jednom Lexusu
Dao sam podatke za max brzinu i ubrzanje tek da se lepo vidi da kad je u pitanju brzina i ubrzanje u svom segmentu nije nishta specijalno, rame uz rame sa mnogim drugim. Znam da to ne govori sve o autu, daleko od toga, ali tek da se zna da nije najbrzhi u svojoj klasi. Kazhesh: "poznat po POGONU" - shta bi trebalo to da znachi ako mu za ubrzanje do 100 km/h i 402 treba vishe nego nekim drugima u klasi?! Stabilnost? Naravno da lezhi u krivinama dobro, tu se oseca kao kod kuce, mada je taj detalj isuvishe malo da bi se mogao prozvati "najboljim"? Svi automobili iz te klase moraju da dobro lezhe u krivini, izmedju ostalog. Ali, kad vec pomenu TopGear, setih se testa Noble M12 GTO, koji je na stazi iza sebe ostavio imena kao shto su Gallardo, Viper SRT, Alfa 3.7 GTA, M3 CSL, Aston Martin DB7 GT, Porsche Cayman, Corvette, 911 GT3, Impreza, Lancer Evo itd itd Podugachki spisak automobila od kojih mnogi koshtaju nekoliko puta vishe od Noble-a, koji koshta nekih 60-ak hiiljada evra. Auto je u krivini lezhao kao po shinama, Tiff Needel je bio "zgranut" stabilnoshcu u krivinama koja je "bolja nego sve shto je do tad vozio", a on je vozio jako puno... Xtremno tuniranje Sky-ja, zajedno sa "osnovom", koshta vishe nego shto koshta novi Noble, i opet mu nece biti dovoljno konkurentan na stazi kakva je ona u TopGear-u. Noble sam uzeo samo kao primer, ne kao reper. U realnom svetu takvih primera ima josh...Overspeed - ja ti dajem podatke, ostavio sma i klip na koje je lik koji je probio record sa Skyline-om a ti mi dajes 2 stavke u poredjenju.I sta sa tim.Dao si ubrzanja od 0-100 i max speed.I to sad kao govori sve o autu.Posto vidim da ne citas (ili ne pamtis) postove, da ponovima.Skyline uz snagu poznat je i po POGONU, stabilnosti...lezi u krivinama kao vrlo mali broj automobila.zato i jeste (bio) najbolji na stazi
Opet menjanje konteksta...overspeed
Tu se slazhemo - ima dobar potencijal, shto ga upravo i uvodi u svet tuninga. To nikad nisam ni pokushao da osporim.
overspeed
koliko je realno i rezonski tunirati neshta shto kao stock varijanta nema nekih velikih potencijala?
Mislim da si upravo demantovao sam sebe
Rekavshi da ima dobar potencijal shto ga i uvodi u svet tuninga mislio sam na potencijal u smislu solidne konstrukcije, pre svega motora jer znam kakve materijale japanci koriste pa su im mehanichki sklopovi, da se tako izrazim, "sa povecanim stepenom bezbednosti", odnosno sposobni da trpe mnogo vishe od ochekivanog.
A u drugom navodu, iako si citirao samo deo, sam pisao o potencijalu u smislu performansi, i ostajem pri tome. Najjachoj verziji R34 treba 5,2 sec do 100 km/h i max brzina bez limitera je 250 km/h, koliko danas dostizhe i jedan 530d, na primer =]
Dakle, jeste dobra konstrukcijska/mehanichka osnova, ali su performanse stock modela prosechne. To je moje mishljenje, a po pitanju performansi stock modela su se i drugi izjasnili slichno...
Sokiralo me to shto (opet) uporedjujesh Sky-ja sa jednim Enzom ili McLarenomoverspeed
Shta reci na ovo poredjenje... Kad se sad nisam shlogirao...
Stvarno me iznenadjujesh - sramota je staviti ova dva imena u istu rechenicu... Nije Sky dostojan da se uporedjuje sa Enzom ili McLarenom, o chemu ti choveche prichash?!?
Konkretno sam uporedio pare potrebne za ulaganje u tuning.Neznam sta te sokiralo?
Josh nisam chuo da je neko "tunirao" McLaren F1, pa ne znam odakle ti ideja da uporedjujesh koliko para treba za njegov tuning?! Ako je poenta samo uporedjivati Sky i F1, ili Sky i Ferrari, onda vec vidim tvoj razlog, ali ne i smisao poredjenja
Kakva jeres...
I dobio auto koji ide 0-100 km/h za 2,1 sec.Marko je ulozio oko $150.000 u auto
Video, Sky R33 od 1000+ ks sa TopGear testa? Pogledao sam, i odmah seUsput..evo street legal skyline-a sa 1000hp (kog ti je tesko da zamislis) Testiran u emisiji Top Gear.
irao: samo za tuning motora je potrosheno: "a hundred and fifty thousand pounds" (Clarksson), shto mu dodje oko 230 000 evra, iliti oko 280 000 USD.
I, kad si je vec pomenuo, opet je sporiji od te Supre, jer Sky-ju treba 2,8 sec do 100 km/h
Chudno je stvar da ti zhivish u USA, a odushevljavash se najbrzhim autom u Engleskoj?Kako kaze Clarkson :"Najmocniji auto u engleskoj"
Nego, kakva je situacija tamo, kod vas? =]
BTW. McLaren F1 ima 3 sedishta, sa centralno pozicioniranim vozachevim sedishtom.
Comment
-
-
Opsss...sorry..sad videh.Nisam tako tumacio ovog smiley-aOriginally posted by overspeedA on "u prevodu" znachi "Ljubomoran" (stavi kursor preko ikone i videcesh natpis).
Isto tako si cuo i da je prodajna cena 50.000 funti.E sad...necu da ulazim koliko je sta moguce ali...malo je cudno da fabtrika potrosi odredjenu sumu, a prodaje ga za TRI PUTA manjuOriginally posted by overspeedVideo, Sky R33 od 1000+ ks sa TopGear testa? Pogledao sam, i odmah se
irao: samo za tuning motora je potrosheno: "a hundred and fifty thousand pounds" (Clarksson), shto mu dodje oko 230 000 evra, iliti oko 280 000 USD. 
Markova Supra ima 1500hp, a drugo, to ubrzanje sigurno nije na street gumama.Originally posted by overspeedI, kad si je vec pomenuo, opet je sporiji od te Supre, jer Sky-ju treba 2,8 sec do 100 km/h
I dobio auto koji ide 0-100 km/h za 2,1 sec.
A u Engleskoj se voze neki posebni automobili?Pa ako je najbrzi u Engleskoj SIGURNO (a to mozes i da vidis po performansama) je jedan od par najbrzih u svetu.Originally posted by overspeedChudno je stvar da ti zhivish u USA, a odushevljavash se najbrzhim autom u Engleskoj?
0-100 za 2.8sec , 0-305 za 12sec , top speed oko 378km\h.Uzmi u obzir aerodinamiku i tezinu od preko 1,5T.Slozices se da su performance ITEKAKO vredne postovanja.A povrsh svega, za 5 godina jos ni jedan se nije "raspao"
Na kraju....navedi mi automobile koji su brzi od njega (nebitna konjaza samo da su street legal.)
Sorry, nisam znaoOriginally posted by overspeedBTW. McLaren F1 ima 3 sedishta, sa centralno pozicioniranim vozachevim sedishtom.

Zavrsavamo pricu o ovome.Samo nemoj vise supru ispred Skyline-a.Jednostavno NIJE TAKO.Kao sto rekoh, jedina dva auta koja me privlace i nista manje ne bih nju voleo da imam nego Sky-a ali...osim roll-on trke...Skyline je superiorniji u svemu.Na kraju, mozes da vidis misljenja ljudi koji su posedovali\poseduju oba auta.Ja cu da ti dam samo jedno porednejnje\misljenje jedne ekipe ljudi koji su imali oba
Izvuceno iz txt-a Skyline man vs Supra Man.
"..these cars are always going to be two different animals. Our means of choosing depends on a far more simple set of rules
- If you need to drive a car every day, and your Japanese sports hero is going to be your only car, then you cannot ignore the Supra. It doesn't matter how hard you convince yourself otherwise, the Supra outguns the Skyline on a liveability level.
- If it's pure, unadulterated performance that lights your fire and you have a spare set of wheels for weekdays, then look no further than a GT-R. It is dynamically superior to the Supra in every performance category and richer in motorsport history, which is something Skyline Man is always quite happy to talk about - just ask him.
Comment
-
Comment