Jednostavnost
Konstrukcija A modela (Spačekolikih auta) je puritanska. Sastoji se on noseće šasije na koju su pričvršćeni motor, menjač, vešanje i karoserija. Ovakva konstrukcija dozvoljava da se široki spektar različitih karoserija može koristiti na praktično istoj platformi.


Primer: osim Spačeka istu bazu koriste i Ami, Dijana, Mehari 4X4 i kombiji. "Otporni" na ovu koncepciju nisu ostali ni mnogi drugi prozivodjaci karoserija:
Panhard
Bijou
i u novije vreme
LePatron
Burton
Lomax
Pembleton
DEAUVILLE
RICO
Tripacer
Falcon
Blackjack
Avion
Marino
Bedouin
JBF
Dewsbury
BRA
Van Clee
Teilhol
Tangara podseca na Yuga (bar mene)
Piaf
Sherpa
Charon
Motor je horizontalno postavljeni, vazduhom hlađeni dvocilindrični bokser sa ventilima u glavi motora. Originalni motor zapremine 375ccm, je kasnije zamenjen sa motorima čije su zapremine iznosile 425, 435 i 602ccm, ovaj poslednji razvija oko 30 KS u zavisnosti od godišta. Iako krajnje jednostavne konstrukcije, motor je praktično neuništiv, pouzdan i ekonomičan.
Konstrukcija A modela (Spačekolikih auta) je puritanska. Sastoji se on noseće šasije na koju su pričvršćeni motor, menjač, vešanje i karoserija. Ovakva konstrukcija dozvoljava da se široki spektar različitih karoserija može koristiti na praktično istoj platformi.


Primer: osim Spačeka istu bazu koriste i Ami, Dijana, Mehari 4X4 i kombiji. "Otporni" na ovu koncepciju nisu ostali ni mnogi drugi prozivodjaci karoserija:
Panhard
Bijou
i u novije vreme
LePatron
Burton
Lomax
Pembleton
DEAUVILLE
RICO
Tripacer
Falcon
Blackjack
Avion
Marino
Bedouin
JBF
Dewsbury
BRA
Van Clee
Teilhol
Tangara podseca na Yuga (bar mene)
Piaf
Sherpa
Charon
Motor je horizontalno postavljeni, vazduhom hlađeni dvocilindrični bokser sa ventilima u glavi motora. Originalni motor zapremine 375ccm, je kasnije zamenjen sa motorima čije su zapremine iznosile 425, 435 i 602ccm, ovaj poslednji razvija oko 30 KS u zavisnosti od godišta. Iako krajnje jednostavne konstrukcije, motor je praktično neuništiv, pouzdan i ekonomičan.
Comment