Dobar dan : Weineck Cobra 780 cui Limited Edition :
Collapse
X
-
Re: Dobar dan
Originally posted by Spuzz
Auto je bio testiran u okviru mega testa super automobila, cak su ubacili i jedan motorcikl, neku alu koja je isla 0-100 za 2,2 sekunde (slabo znam motorcikle, pa nisam zapamtio koji model), ali badava, onaj Englez je postigao 1,9 sekundi.
Prema njemu, Bugatti Veyron bas i nije nesto, posebno ne za 1,1 milion evra.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Bugatti je Bugatti, cak i ako u njemu vidite VW Bubu na steroidima...
Kad kazemo da li je neki auto "nesto", ili "nije", uvek moramo da imamo na umu namenu tog automobila... Uvek postoji auto koji u nekoj disciplini moze da "nabije rogove" konkurenciji, a discipline su razne... 0-100, 1/4 milje, oval, krivudava kruzna staza, makadam/kaldrma/blato, auto koji se kupuje za najvise para, auto koji se kupuje za najmanje para, auto koji se vozi uz najmanje sekiracije, auto koji je statusni simbol, auto koji je simbol dobrog ukusa, auto koji je simbol loseg ukusa...
Ova Cobra je lep primer entuzijastickog pristupa "sto veci motor u sto manji auto" - i u tom smislu nalikuje na Veyron. Samo sto kupci Veyrona nisu dali milionce da se takmice u kategoriji "motorcine u automobilcicima", nego da se vozikaju duz Mediterana i pokazuju u lepim kolima.(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Re: Dobar dan
Originally posted by DejanVI dalje je car onaj Englez koji je u Chevrolet Impala '56 ubacio motor iste zapremine, ali sa 1.275 KS i nekih 1.300 Nm. DVVKvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....
Comment
-
-
Re: Dobar dan
Originally posted by DejanVOriginally posted by Spuzz
Comment
-
-
Jeste, moja greska, nije Impala, nego Bel Air. Slucajno dobro znam to vozilo (mislim na serijski), kada sam bio klinac davnih ranih 60-ih, bilo ih podosta tamo gde sam ziveo, izmedju ostalih i kao taksi vozila, pa sam se vozio u njima.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Originally posted by RubiBugatti je Bugatti, cak i ako u njemu vidite VW Bubu na steroidima...
Kad kazemo da li je neki auto "nesto", ili "nije", uvek moramo da imamo na umu namenu tog automobila... Uvek postoji auto koji u nekoj disciplini moze da "nabije rogove" konkurenciji, a discipline su razne... 0-100, 1/4 milje, oval, krivudava kruzna staza, makadam/kaldrma/blato, auto koji se kupuje za najvise para, auto koji se kupuje za najmanje para, auto koji se vozi uz najmanje sekiracije, auto koji je statusni simbol, auto koji je simbol dobrog ukusa, auto koji je simbol loseg ukusa...
Ova Cobra je lep primer entuzijastickog pristupa "sto veci motor u sto manji auto" - i u tom smislu nalikuje na Veyron. Samo sto kupci Veyrona nisu dali milionce da se takmice u kategoriji "motorcine u automobilcicima", nego da se vozikaju duz Mediterana i pokazuju u lepim kolima.
Niti sporim trud coveka - svaka njemu cast, lepo se istrudio, da i ne pricam o tome kako je Shelby Cobra moja stara ljubav.
Medjutim, onaj Englez se takodje potrudio i dobio jos vise od ovog coveka. Obzirom da je Chevrolet Bel Air ipak veci i tezi od Cobre, ne znam da li je razlika u snazi dovoljna da pokrije razliku u masi. Zapamtio sam 1,9 sekundi do 100 km/h (62 mph) samo zbog cinjenice da je ispod 2, sto je, kako god da pogledas, pakleno ubrzanje. To vise ne mogu ni mlazni avioni sa forsazem.
Koliko se secam, nisu bila navedena ubrzanja do 200 i 300 km/h, samo do 100 km/h. Medjutim, ja ne bih sumnjao da je i to stravicno kratko.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
Comment