Dobar dan : Weineck Cobra 780 cui Limited Edition :

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Spuzz
    CBC Član
    • 18.12.2005
    • 61
    • Bitolj

    Dobar dan : Weineck Cobra 780 cui Limited Edition :

    Posle ovog - sve drugo je igracka

    http://www.exoticcarsite.com/pages/tune ... n-2005.htm
    Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
    Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
    Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....
  • Skyline GT-R
    CBC Senator XXL
    • 13.02.2005
    • 806
    • Chicago - My Kind Of Town

    #2
    Znaci ladno...13.000 ccm.Pa Viper i Vette su za ovo "zujalice"

    Comment

    • DejanV
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2005
      • 682
      • Beograd

      #3
      Re: Dobar dan

      Originally posted by Spuzz
      I dalje je car onaj Englez koji je u Chevrolet Impala '56 ubacio motor iste zapremine, ali sa 1.275 KS i nekih 1.300 Nm. O njemu sa procitao pre nekih dve godine ili tako u britanskom casopisu "Car", koji na zalost nisam sacuvao.

      Auto je bio testiran u okviru mega testa super automobila, cak su ubacili i jedan motorcikl, neku alu koja je isla 0-100 za 2,2 sekunde (slabo znam motorcikle, pa nisam zapamtio koji model), ali badava, onaj Englez je postigao 1,9 sekundi.

      Prema njemu, Bugatti Veyron bas i nije nesto, posebno ne za 1,1 milion evra.

      Pozdrav,
      DVV
      Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

      Comment

      • Rubi
        CBC Senator XXL
        • 06.05.2005
        • 519
        • Beograd

        #4
        Bugatti je Bugatti, cak i ako u njemu vidite VW Bubu na steroidima...

        Kad kazemo da li je neki auto "nesto", ili "nije", uvek moramo da imamo na umu namenu tog automobila... Uvek postoji auto koji u nekoj disciplini moze da "nabije rogove" konkurenciji, a discipline su razne... 0-100, 1/4 milje, oval, krivudava kruzna staza, makadam/kaldrma/blato, auto koji se kupuje za najvise para, auto koji se kupuje za najmanje para, auto koji se vozi uz najmanje sekiracije, auto koji je statusni simbol, auto koji je simbol dobrog ukusa, auto koji je simbol loseg ukusa...

        Ova Cobra je lep primer entuzijastickog pristupa "sto veci motor u sto manji auto" - i u tom smislu nalikuje na Veyron. Samo sto kupci Veyrona nisu dali milionce da se takmice u kategoriji "motorcine u automobilcicima", nego da se vozikaju duz Mediterana i pokazuju u lepim kolima.
        (\__/)
        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
        (")_(") your signature to help him gain world domination.

        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

        Comment

        • Spuzz
          CBC Član
          • 18.12.2005
          • 61
          • Bitolj

          #5
          Re: Dobar dan

          Originally posted by DejanV
          I dalje je car onaj Englez koji je u Chevrolet Impala '56 ubacio motor iste zapremine, ali sa 1.275 KS i nekih 1.300 Nm. DVV
          Jesi li procito koliki je obrtni ovog.... necega.... Pa Impali fale jos 2 Supre da bi ga prestigo. Ne pise do 100 ali ovaj do 300 ide za 10 sekundi, do 100 mozda ne mogu da izmere verovatno krece od 120.... protutnji kroz stotku nekako neuhvatljivo
          Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
          Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
          Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....

          Comment

          • Horsepower
            CBC Senator XXL
            • 29.12.2005
            • 2000

            #6
            Re: Dobar dan

            Originally posted by DejanV
            Originally posted by Spuzz
            I dalje je car onaj Englez koji je u Chevrolet Impala '56 ubacio motor iste zapremine, ali sa 1.275 KS i nekih 1.300 Nm. O njemu sa procitao pre nekih dve godine ili tako u britanskom casopisu "Car", koji na zalost nisam sacuvao.
            Chevrolet Impala nije postojala pre 1958 godine. Te godine ('58) se mogla kupiti samo kao opcija na Chevrolet Bel Air, a sledece godine (1959) je dobila svoj model.

            Comment

            • DejanV
              CBC Senator XXL
              • 19.07.2005
              • 682
              • Beograd

              #7
              Jeste, moja greska, nije Impala, nego Bel Air. Slucajno dobro znam to vozilo (mislim na serijski), kada sam bio klinac davnih ranih 60-ih, bilo ih podosta tamo gde sam ziveo, izmedju ostalih i kao taksi vozila, pa sam se vozio u njima.

              Pozdrav,
              DVV
              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                #8
                Originally posted by Rubi
                Bugatti je Bugatti, cak i ako u njemu vidite VW Bubu na steroidima...
                Ovo mi se svidja - "VW buba na sterodima"! Kapitalno!

                Kad kazemo da li je neki auto "nesto", ili "nije", uvek moramo da imamo na umu namenu tog automobila... Uvek postoji auto koji u nekoj disciplini moze da "nabije rogove" konkurenciji, a discipline su razne... 0-100, 1/4 milje, oval, krivudava kruzna staza, makadam/kaldrma/blato, auto koji se kupuje za najvise para, auto koji se kupuje za najmanje para, auto koji se vozi uz najmanje sekiracije, auto koji je statusni simbol, auto koji je simbol dobrog ukusa, auto koji je simbol loseg ukusa...

                Ova Cobra je lep primer entuzijastickog pristupa "sto veci motor u sto manji auto" - i u tom smislu nalikuje na Veyron. Samo sto kupci Veyrona nisu dali milionce da se takmice u kategoriji "motorcine u automobilcicima", nego da se vozikaju duz Mediterana i pokazuju u lepim kolima.
                Rubi, sve si u pravu, potpuno se slazem. Na nizem nivou, ako cemo pravo, pa i ja to isto radim sa mojim Yugom. Za pare koje sam utopio u njega, mogao sam da kupim neki pristojni stariji BMW i da njega sredim. To su stvari na koje se uobicajena logika vise ne odnosi, to je vec ni-na-na-na zona.

                Niti sporim trud coveka - svaka njemu cast, lepo se istrudio, da i ne pricam o tome kako je Shelby Cobra moja stara ljubav.

                Medjutim, onaj Englez se takodje potrudio i dobio jos vise od ovog coveka. Obzirom da je Chevrolet Bel Air ipak veci i tezi od Cobre, ne znam da li je razlika u snazi dovoljna da pokrije razliku u masi. Zapamtio sam 1,9 sekundi do 100 km/h (62 mph) samo zbog cinjenice da je ispod 2, sto je, kako god da pogledas, pakleno ubrzanje. To vise ne mogu ni mlazni avioni sa forsazem.

                Koliko se secam, nisu bila navedena ubrzanja do 200 i 300 km/h, samo do 100 km/h. Medjutim, ja ne bih sumnjao da je i to stravicno kratko.

                Pozdrav,
                DVV
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                Working...
                X