CENE AUTOMEHANICARSKIH USLUGA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DELracing
    CBC Veteran
    • 08.04.2005
    • 127
    • BGD

    #46
    Evo jedne ideje. Posle par odradjenih servisa dosao sam do prosecne cene sata od oko 900din. Pre svakog novog unesem u Autodata-u sta treba da se uradi i skoro uvek se gadja sa cenema majstora. Cenim da on naplacuje iz glave ali nije lose da se zna okvirna cene, ne moze niko da te za*ebe i mozes da sracunas troskove
    Ford Puma 1.7 16V
    Saab 9-3 1.9 TID

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #47
      Originally posted by Garwor
      U svakom slucaju, kad prestanem da se bavim kompjuterima, otvaram autolimarsku radnju, definitivno. Ne buljis u monitor ceo dan a i lova je veca sigurno. Kad je zamena blatobrana, amortizera i branika + farbanje + polovni delovi = 350 E za YUGA ( gotovo za 2-3 dana a pred kompjuterom treba provesti od 7 do mesec dana za to kintu) , ja cu da otvorim servis za audija i razbicu se od para!
      Pozdrav.
      E budeš li tako razmišljao i kao autolimar, neš se ti leba od toga najesti
      Nekako imam utisak da si i kao kompjuteraš promašio profesiju, nešto gledam ovih dana neki softverski paket za knjige i račune i sve je oko od 200 evra. Ima i za više ali tu je negde i ja sad treba da kažem eto jedan CD 200 evra a on proda ne zna ni sam koliko CD-ova. Ne, nego neće se on meni leba od mene najesti dok mi stvarno en zatreba, dotle ću ja u exelu i nečem takvom sam napraviti šta mi treba. Isto tako ko misli da je autolimar zanimanje za šibicare a ne za umetnike nek uradi sam sa sve pripremom za farbu pa i farbanje. Pa kad dobije grbava ledja, ukočene noge od položaja kao kod parenja samo nema ništa ispred tebe, pa se nadiše prašine i opiljaka od brusilice pa onda malo od gita i na kraju lepo začini sa isparenjima od razredjivača i boje...
      Ima odma da kaže a di je taj ****ni monitor da gledim u njega...
      Sa druge strane ima i tome leka, maska i zaštitno odelo, alati sa u****vanjem prašine, komora za farbanje koja guta prašinu i isparenja i na kraju šljakator koji proguta ono malo što ipak ostane pored ove tehnike.
      Ima jednu manu, puno se treba uložiti pa je onda skup sat da bi se povratilo.
      Eto
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #48
        Potpisujem gornju izjavu,ko misli da je to lak posao i lagana zarada nek odmah ide u autolimare,kad se jedom nadise isparenja od obgorele farbe brzo ce se vratiti na predhodno zanimanje

        Comment

        • Heinz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 1027
          • Beograd, Voždovac
          • Avensis 2.0 D4D

          #49
          Neko ne bi izdržao 8 sati u stolici, a neko ne bi 8 sati oko kola. Majstori su danas u poziciji da šamaraju kako stignu, kao i svi što rade privatno, a ko radi za platu nema šta da traži u ovoj priči. I kod limara šegrt nema više od 200-300e mesečno recimo.
          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

          Comment

          • Boki Ar
            CBC Senator XXL
            • 11.11.2004
            • 2827
            • Aranđelovac
            • Vektra

            #50
            Originally posted by Bansha




            Pa zamisli sad ja da uzmem da napravim sa svojim znanjem neki mehanicarsko koristan softver(ili hardver), radim ga mesec, dva, tri ulozim 300 radnih sati, plus svoju opremu (racunar pre svega) i odem kod tog majstora da mu ponudim ne za 3000e - koliko on ceni svoj posao (a ceni i vise), nego za 300e! Pa ne bi mi dao ni 30e!
            Bansha, moj si čovek...Hardver imam ,softvera nikad dosta...Imaš na mom sajtu kontakt ili mail ili pp, da se mi dogovorimo ..ja plaćam pošteno...
            Pozdrav!
            BP
            ********************

            Comment

            Working...
            X