Najbolji GTI svih vremena!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #16
    Clio Williams
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • civi
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1492
      • Pozarevac

      #17
      Originally posted by IvanT
      3. ne racunaju se nikakvi kupei (Corrado, Calibra, Celica...), 4. ne racunaju se kola cija upotreba nije bila GTI, vec specificna (Delta integrale, Sunny GTR...),
      @starac vujadin

      Pisi brate lepo "po srpski" vidis da te niko ne razume!
      UPS sory na off-u

      onda civic type R
      a sto lancia ne ide ovde bas me zanima?
      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
      - Kako to misliš, kočim?

      Comment

      • -Vedran-
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 3255
        • Beograd

        #18
        1. TypeR
        2. Peugeot 205 1.9
        3. Suzuki swift
        Power of dreams !!!

        Comment

        • DC2R
          CBC Senator XXL
          • 06.12.2005
          • 334
          • Perth Australia

          #19
          Evo ovako
          1.Civic (van konkurencije)
          2.Civic Si-R (mislim da je u europi bila VTi, to je ona sa 1.6l i 160KS)
          3.Golf I Gti
          4.Suzuki Swift Gti
          itd........

          Comment

          • Igor
            CBC Senator XXL
            • 30.12.2004
            • 394
            • DORCOL REPUBLIKA

            #20
            Ova vozila mogu i da se nazovu i pokretni kovcevzi... Suzuki Swift GTI 205 GTI sve kola od 700 kg

            ne zaborative 106 Rally
            Saxo...
            Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
            Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

            Comment

            • LuccaGabazzi
              CBC Senator
              • 16.09.2005
              • 294
              • pole position

              #21
              nije mi omiljen ali samo da dodam Citroen AX GT. mali, lagan, mnogo brz. mislim da ima oko 80 ks, mozda gresim ali ozbiljna je zujalica.
              Billionaire Boys Club

              Comment

              • Black Knight
                CBC Senator XXL
                • 13.10.2004
                • 2020
                • Novi Beograd, kicblo

                #22
                Renault 17 Turbo
                Renault 5 Turbo
                Injection is good,but I'd rather be blown!

                Comment

                • Saabo
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1724
                  • Vrbas
                  • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                  #23
                  volvo 440 1.7 turbo renault
                  Oce ko krug... dolazim na sajam u subotu


                  edit: jos pitas? ocu naravno!!!

                  p.s. Nemoj da offujes! - Black Knight
                  SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                  Comment

                  • Ivvan
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1574
                    • Nis
                    • SAAB 9000

                    #24
                    Swift GTi
                    205 gti

                    Volvo 480 turbo
                    Turbos make torque,and torque makes fun

                    Comment

                    • dekideki
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1914
                      • Beograd

                      #25
                      Moj favorit svih vremena je Lancia HF Integrale. kad god je vidim na ulici pomislim: kakav savrsen auto...

                      INACE

                      oni ludaci iz "Fifht gear" su u listi deset najsportskih auta ikada na drugo mesto stavili Mazdu MX5 jer je super brz, upravljiv, jeftin, ne kvari se...

                      pola ispitanika koje su anketirali su pitali (uz kiseo izraz na licu) jel se vi to salite sa nama? (izmedju ostalih tu je bio i sin Stiva Mekvina, sa ocevim satom Tag ojer na ruci i u 911-ici originalnoj koja je i prva na listi btw...)

                      sad... ko je tu lud? da li je mazda mx5 toliko super auto? (mada, u fifth gear su je nekako drukcije zvali... ne secam se tacnog naziva koji je imala u velikoj britaniji)
                      .

                      Comment

                      • sri98
                        Admin od Trpeze
                        • 24.10.2004
                        • 7262
                        • Republic of Konjarnik
                        • Toyota Corolla E 210

                        #26
                        Miata?
                        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                        Comment

                        • DejanV
                          CBC Senator XXL
                          • 19.07.2005
                          • 682
                          • Beograd

                          #27
                          Re: Najbolji GTI svih vremena!

                          Originally posted by starac vujadin
                          Mislim da je ovo bliska tema manje-vise svima na forumu koji vole zesce masine.
                          Hajde da vidimo koji su po vasem misljenju najbolji GTI (hot hatch) svih vremena.
                          Predlazem sledece propozicije. 1. moze se navesti neogranicen broj vozila, 2. pored vecih racunaju se i manji hatchbackovi (Lupo, Clio, Uno, 106...), 3. ne racunaju se nikakvi kupei (Corrado, Calibra, Celica...), 4. ne racunaju se kola cija upotreba nije bila GTI, vec specificna (Delta integrale, Sunny GTR...), 5. pocetak racunanja od Golfa I GTI, znaci `75 godina, 6. snaga neogranicena - od 100, pa do danasnjih oko 250 ks i dalje, 7. samo fabricke verzije.

                          Evo mojih predloga.
                          1. VW Golf I GTi - jer je od njega sve pocelo...
                          Strogo uzevsi, to nije tacno. Koliko se secam, prvo takvo vozilo ikada je bio Ford Escort Cosworth. Pojavio se 1971 godine u "street legal" verziji, dakle u slobodnoj prodaji, sa motorom od 1,6 litara i 122 KS. Ispod njega je bio Ford Escort GT, sa motorom od 1,6 litara i 85 KS, sto otprilike odgovara procentualnoj razlici koja vazi i danas. Tako se fabricki isporucivao, broj opcija je bio gotovo nula. A ni cena nije bila bas nezna.

                          A ne treba zaboraviti ni NSU TTS, koji se isto pojavio tu negde - ljuta masina, mada na nesto nizem nivou snage, ali i mase.

                          Poenta je, nije VW nista izmislio, samo je primenio vec vidjenu formulu, doduse, valja priznati, bolje od prethodnika.

                          2. Fiat Ritmo Abarth 130tc - poslednji pravi Abarth, muski auto stare skole, savrsene vozne osobine i perfomanse
                          3. Renault Clio Williams - mali otrov, uspesan na trkama, motor briljantan
                          4. Renault 19 16v - savrseno uravnotezen auto, motor isto kao Clio
                          5. Peugeot 306 S16 6speed - ispod koze 306 krio se beskompromisni sportski auto, drzao lekcije na asfaltnim relijima svima
                          6. VW Golf III VR6 - drasticno pomerio granice u snazi, zver...
                          7. Honda Civic - motor, menjac, cena...sve, drzao lekcije drugima godinama
                          Alfa Romeo 147 GTA - zmija! Zvuk motora bez premca, dobar i za operu.

                          Renault Sport Megane - 224 KS kultivisane ali odlucne snage

                          Ford Focus ST - 225 KS i lezanje kao niko drugi

                          Ford Fiesta ST - "samo" 150 KS iz serijskom motora od 2 litra, ali lezanje i kocnice takvi da se mirno juri sa starijim bratom kroz krivine. Steta sto iza njega vise nema nikoga. Idealan kompromis cene i kvaliteta.

                          Pozdrav,
                          DVV
                          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                          Comment

                          • DC2R
                            CBC Senator XXL
                            • 06.12.2005
                            • 334
                            • Perth Australia

                            #28
                            Lancia HF Integrale je super auto isto kao i ford cosworth ali mislim da to nije ista klasa kao sto su golf Gti, suzuki Gti, Civic itd, to bi vise bilo kao neka super klasa gde su i EVO i STi.

                            Takodje mazda MX5 je auto poznato i popularno u celom svetu dok je Lancia HF Integrale nazalost poznata samo u europi i nema ih bas mnogo.

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #29
                              Jeste, Intergrale je auto drugacije namene, bas kao i Escorth Cosworth i ostala kola za reli ili neku drugu namenu. Takva kola su iz fabrike izlazila znatno skuplja i nisu ih ni kupovali kupci GTI klase. Njihovo pravo poredjenje je sa Impezzom, EVO,slazem se. Ta kola imaju mnogo veci "procenat razlicitih delova" u odnosu na serijsko vozilo nego njihova "GTI verzija" i zbog toga su mnogo skuplji u startu i komlikovaniji za odrzavanje. Nikad ih niko nije ni stavljao u GTI klasu. Ljude mozda buni to sto su GTI sada napredovali i postali skupi, pa imaju neke osobine kao i ta vozila (kao Golf R32 recimo...), ali ovo je drugo vreme.
                              GTI kola su nastala kada je naftna kriza napravila pomor na trzistu i proizvodjaci su iz straha potuno zanemarili sportska kola. GTI je nastao iz zelje da se pruzi sportski feeling, a da sve bude upakovano u velikoserijsko vozilo da bise smanjili troskovi i prodajni rizik.
                              Upravo zbog toga Escorth Cosworth BDA ne moze biti GTI...on je pre svega vrlo specijalan auto sa 4-ventilskom glavom koja je u to vreme bila jako skupa i retka stvar, a po svojoj koncepciji pre bi se mogao porediti sa BMW 2002ti, Alfom Bertone kupe, Lancia Fulviom HF, Renault Alpine A110, a to su kola koja su upravo GTI nasledili na trzistu.
                              NSU TT/TTS je interesantan i genijalan auto i na vise mesta ga smatraju da je "praotac" GTI klase.

                              Comment

                              • DejanV
                                CBC Senator XXL
                                • 19.07.2005
                                • 682
                                • Beograd

                                #30
                                Ne mogu da se slozim sa komentarom na Escort Cosworth-a. U to vreme sam ziveo u Engleskoj, i dobro znam koliko ih je bilo. Nije svaki drugi, ali uopste ih nije bilo malo, nisu bili retkost s' vremena na vreme.

                                Sto se razlika tice, naravno da su bile jako brojne, ali motor je kao osnovu koristio Fordov tada ganc novu rednu cetvorku, sa zamenjenom glavom i napajanjem, dva Weber 40 DCOE umesto jednog dvogrlog na GT verziji motora od 85 KS, itd.

                                Ne vidim kako je to razlicito od Golfa 2 GTI, koji je takodje koristio motor (1,8 litara, DOHC 16V) koji se nije nudio ni na jednom drugom modelu Golfa sem na tom. O V6 verziji da i ne pricam. Ona je 100% nova u njemu, motor ne deli bilo kakvu slicnost sa bilo kakvim drugim motorom koji se inace nudi u celoj ponudi.

                                Na zalost, ovde sam izgleda ja jedini koji je vozio to cudo. Steta, jer to je bio dozivljaj kakav ni jedan nemacki proizvod nikada nece pruziti. Klasicna britanska skola brutalnosti, od nje je do danas prezivela samo jedna firma, TVR, ostali (Jaguar, AC, itd) su "izdali" ideju i duh i postali mnogo vise "mainstream", ili potpuno nestali (Jensen i slicni).

                                Sa komentarom da je to "specijalna varijanta" bih se slozio samo za stvarno trkacke verzije istog vozila; za rally, je imao 165 KS, za brzinske trke 185 KS. Medjutim, te verzije su i izgledale drugacije, i nisu se smele voziti po drumu. Niti su se lako mogle kupiti.

                                Sta je drugo bilo cilj nego da vozac dobije sportski "feeling" u njemu? Sta je smisao GTI klase, ako ne to? Zasto je, primera radi, Renault u to vreme nudio Renault 8 Gordini? Zasto je par godina kasnije FIAT ponudio Bertone X1/9 kupe, ako ne zbog toga?

                                Pre bih rekao da je GTI bio pokusaj VW da Golf otrgne iz pomalo dosadne svakodnevnice i naravno poboljs aprodaju, sve sasvim OK i razumno. Ali, reci da je on stvorio citavu klasu, to vec nije istina, sem mozda kod nas. Ko je ovde u to vreme vozio Sunbeam? A on je godinama pre toga bio upravo ono sto je VW pokusavao da emulira, serijsko vozilo malo usminkano spolja, sa zabiberenim motorima Hillman-a (po tipicno britanskom receptu - dva jednogrla Zenith-Stromber karba, islo kao sretno). Ne znam da li sam u Beogradu tada video vise od dva komada.

                                No svejedno, mozemo ovako jos jako dugo, recimo da smo se dogovorili da se nismo slozili.

                                Pozdrav,
                                DVV
                                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                                Comment

                                Working...
                                X