Predlazem sledece propozicije. 1. moze se navesti neogranicen broj vozila, 2. pored vecih racunaju se i manji hatchbackovi (Lupo, Clio, Uno, 106...), 3. ne racunaju se nikakvi kupei (Corrado, Calibra, Celica...), 4. ne racunaju se kola cija upotreba nije bila GTI, vec specificna (Delta integrale, Sunny GTR...), 5. pocetak racunanja od Golfa I GTI, znaci `75 godina, 6. snaga neogranicena - od 100, pa do danasnjih oko 250 ks i dalje, 7. samo fabricke verzije.
Pogotovu tacka 4. sunny GTR, HF integrale
Kao drugo pitanje je koji su po vama najbolji a ne nabrojte sve male zujalice za koje ste culi. Znaci neki ne ostvareni snovi a ne sada VW 5 ili nesto tog tipa.
Dakle izbrisano sve sto ne postuje pravila i tema ide dalje.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Mislim da je u otvaranju teme dat dobar okvir o čemu ovde treba da se priča, i mislim ili se bar nadam da su svi razumeli kojim automobilima je ovde mesto.
Ono što u "pravilima igre" nije izričito nacrtano mislim da možemo da pretpostavimo i sami, malo logike i lako može da se zaključi da li se neki auto uklapa i spada u koncept i srž ove teme ili ne, iako možda svojom konstrukcijom ili segmentom može da se ubroji ovde.
Traže se najbolji GTI i hot-hatch automobili, a ovde su pominjani i MX5 (roadster), i 325i (coupe/limo/cabrio - nikako hot-hatch), i Probe (coupe) i ne znam šta sve nije... Ja bih lično ograničio i vremenski okvir na 20. vek, jer ovi sad novi hatch-evi tek treba da se dokazuju i ostave neki "pečat" kroz naredne godine ili decenije. Ali ja nisam otvorio temu i pravila su takva kakva su, ali ako već gurate ovde i novije modele bar neka budu u skladu sa zadatim okvirom a ne samo sa time da idu dobro i imaju xyz konja.
Polemiše se na dve stranice da li je Escort hatchback ili nije, a onda se u istu temu sa njim trpaju i Fieste XR2i i 1800. Jeste, oba su hatchback automobili, ali ako se ovde priča o istinskoj hot-hatch + GTI klasi onda Escortu ovde nije mesto, jer se pravio i u sedan, i u cabrio, čak i u minivan izvedbi, a Fiesta je uvek i samo bila hatch-back.
Isto tako Delta Integrale... Jeste, koncepcijski je hatch-back ali to je samo jedan od zadatih uslova, dok se sa druge strane ne radi o GTI klasi a to je takodje jedan od uslova (tačka 4 ), tako da nema smisla trpati je ovde. Znači treba suziti izbor na sveukupno odgovarajuće a ne na bilo šta što se po nekom, bilo kom osnovu kvalifikuje.
Po tom rezonu onda je ovde mesto i Renaultu 4 jer je de facto hatch-back a pride i jedan od najboljih automobila ikad, pa koga briga što su ga pravili još u vreme Gala i što ima 20 KS...
Ali ga nema, a pošto su se pravila kod njega poštovala trebalo bi i za ove druge...
O Escortu i Delti se ionako piše u onoj drugoj temi, tako da je prežvakivanje iste priče ovde samo razvodnjavanje teme i gubljenje smisla i ove i one druge teme.
Znači umesto nasumičnog postovanja svega što ima 100+ KS razmislite malo i samo će se kas'ti... Ako nije crvenom linijom označeno baš svako razgraničenje u okvirima i otvaranju teme napravite ga sami zdravom logikom.
I još nešta. Ko hoće da da svoj lični doprinos temi neka se potrudi malo da dodje do kvalitetnijih slika i/ili video materijala, a ne samo da ostavlja neke linkove ka trećim site-ovima gde onda treba da se skroluje po pola sata do neke informacije. Takvih postova je u ovoj temi ubijeno poprilično a biće tamanjeni i ubuduće ako se opet jave. Isto se odnosi i na chat-ovanje...
Ovakva tema bi stvarno trebala da postoji na forumu ali samo ako ima smisla i ako se držimo teme. Obrisano je još 2 stranice off-a i na dalje će se ovde ili pisati u skladu sa temom ili se neće pisati uopšte. Loptica je na vašoj strani terena...
Slazem se za deltu, 325 i slicno, ali za Eskorta apsolutno nikako.
Cossie je nesto drugo i sem imena prakticno nema ni veze sa Eskortom, ok. Ali ovi drugi....
Svakako jeste hot hatch, iako su postojale limuzine, karavani, kabrioleti, kamioneti... Po istoj logici Golf nikako ne spada ovde jer se pravio i kao limuzina pa i pick up, zar ne? Kadett GSi takodje, i on je imao limuzinsku i karavan verziju
Escort je hach, imao je hot verzije. Zu ende.
Transaxle u krvi...
"ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana
Grujo, tema ovde nije da li je Escort hot-hatch ili nije, nego ima li ga smisla trpati u istu korpu sa za klasu nizhom Fiestom. JESU hatchevi oba, ali hatch je i Renault 4, hatchback je i jedna od verzija prve generacije Passata, hatchback je recimo i Jaguar E-type. Mislish li da SAMO zato shto su hatcback i oni spadaju ovde? I po kom to osnovu ima smisla otvarati jednu temu za automobile iz klase Ford Escort a onda drugu temu za automobile klase Ford Fiesta i opet tu trpati Ford Escorta? Jel' toliko teshko da uvidish tu razliku izmedju ova dva automobila koji jesu hatchevi ali su iz dve RAZLICHITE klase i dva RAZLICHITA segmenta?
Ja sam u onoj tamo temi napisao da mi je Escort RS Cossie jedan od najomiljenjih automobila ikad, vozio sam Fiestu XR2i i Ford mi nije "stran" i ovo nema veze sa njim kao brendom. Samo pokushavam da postavim granicu izmedju ove dve teme i mislio sam da to mozhe i malo liberalnije da se uradi a ne samo da se razvuche izmedju njih bodljikava zhica pa da to bude jasno. Bice da sam pogreshio...
Ja stvarno ne nameravam vishe da ovde na ovaj nachin troshim energiju. Ako je jasno o chemu ovde treba da se pishe, i ako mozhe da se shvati da se ne trpaju u isti kosh svi automobili hatch-back izrade a u verzijama od malih automobila A klase pa sve do maltene limuzina C segmenta, onda OK, idemo dalje. Kome je opet do utvrdjivanja chinjenica koji auto je hatchback a koji nije, moci ce da nastavi diskusiju ali u Pop-off sobi.
Comment