Najbolji GTI svih vremena!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vocko
    CBC Senator XXL
    • 25.04.2005
    • 4556
    • nBGd

    #91
    Originally posted by Manfred
    da 5 automobila chini inache veoma chest auto na ulicama Beograda...

    daj Vocko uozbilji se
    Ok, nabroj mi koliko ima Escorta Coswortha koje vidjas ?
    Sigurno ne mozes ocekivati da ih ima k'o Golfa...

    Comment

    • Shakal
      CBC Član
      • 08.02.2008
      • 98
      • Beograd

      #92
      da..zaboravio sam i williams-a...
      on bi bio broj 3.
      btw:rs2000 je coupe...
      moze neko tvrdi da je hatch...
      Brz si kol'ko imas kesha...

      Comment

      • BokiRS
        CBC Veteran
        • 20.06.2008
        • 174
        • Beograd

        #93
        Cosworth je sasvim druga prica i on je neprikosnoven,ali on je u klasi iznad sa M3 i Deltom
        ne moze brze,jurimo 30

        Comment

        • loodilo
          CBC Senator
          • 04.08.2008
          • 236
          • Beograd, Mirijevo

          #94
          Fiat Punto GT turbo! zlo i naopako!

          Comment

          • Markedjani
            CBC Senator XXL
            • 24.07.2007
            • 968
            • BG-Cerak
            • Ford Escort RS2000 M

            #95
            Naravno... oba su cisti hb-ovi.

            Nego da nastavimo temu...

            Lancia Delta HPE HF turbo... 2.0 16v Turbo,193ks.


















            fordclubserbia.org

            Comment

            • Shakal
              CBC Član
              • 08.02.2008
              • 98
              • Beograd

              #96
              Opel Corsa OPC 1.6 16v Turbo 192KS









              prelep auto...!
              Brz si kol'ko imas kesha...

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #97
                Ljudi, omasili ste temu samo tako.
                Procitajte prvi post u temi pa nazad na zadatke.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Markedjani
                  CBC Senator XXL
                  • 24.07.2007
                  • 968
                  • BG-Cerak
                  • Ford Escort RS2000 M

                  #98
                  Objasni...
                  fordclubserbia.org

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #99
                    Predlazem sledece propozicije. 1. moze se navesti neogranicen broj vozila, 2. pored vecih racunaju se i manji hatchbackovi (Lupo, Clio, Uno, 106...), 3. ne racunaju se nikakvi kupei (Corrado, Calibra, Celica...), 4. ne racunaju se kola cija upotreba nije bila GTI, vec specificna (Delta integrale, Sunny GTR...), 5. pocetak racunanja od Golfa I GTI, znaci `75 godina, 6. snaga neogranicena - od 100, pa do danasnjih oko 250 ks i dalje, 7. samo fabricke verzije.
                    Pogotovu tacka 4. sunny GTR, HF integrale
                    Kao drugo pitanje je koji su po vama najbolji a ne nabrojte sve male zujalice za koje ste culi. Znaci neki ne ostvareni snovi a ne sada VW 5 ili nesto tog tipa.

                    Dakle izbrisano sve sto ne postuje pravila i tema ide dalje.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      Ajd' da probamo opet...

                      Mislim da je u otvaranju teme dat dobar okvir o čemu ovde treba da se priča, i mislim ili se bar nadam da su svi razumeli kojim automobilima je ovde mesto.

                      Ono što u "pravilima igre" nije izričito nacrtano mislim da možemo da pretpostavimo i sami, malo logike i lako može da se zaključi da li se neki auto uklapa i spada u koncept i srž ove teme ili ne, iako možda svojom konstrukcijom ili segmentom može da se ubroji ovde.

                      Traže se najbolji GTI i hot-hatch automobili, a ovde su pominjani i MX5 (roadster), i 325i (coupe/limo/cabrio - nikako hot-hatch), i Probe (coupe) i ne znam šta sve nije... Ja bih lično ograničio i vremenski okvir na 20. vek, jer ovi sad novi hatch-evi tek treba da se dokazuju i ostave neki "pečat" kroz naredne godine ili decenije. Ali ja nisam otvorio temu i pravila su takva kakva su, ali ako već gurate ovde i novije modele bar neka budu u skladu sa zadatim okvirom a ne samo sa time da idu dobro i imaju xyz konja.

                      Polemiše se na dve stranice da li je Escort hatchback ili nije, a onda se u istu temu sa njim trpaju i Fieste XR2i i 1800. Jeste, oba su hatchback automobili, ali ako se ovde priča o istinskoj hot-hatch + GTI klasi onda Escortu ovde nije mesto, jer se pravio i u sedan, i u cabrio, čak i u minivan izvedbi, a Fiesta je uvek i samo bila hatch-back.

                      Isto tako Delta Integrale... Jeste, koncepcijski je hatch-back ali to je samo jedan od zadatih uslova, dok se sa druge strane ne radi o GTI klasi a to je takodje jedan od uslova (tačka 4 ), tako da nema smisla trpati je ovde. Znači treba suziti izbor na sveukupno odgovarajuće a ne na bilo šta što se po nekom, bilo kom osnovu kvalifikuje.

                      Po tom rezonu onda je ovde mesto i Renaultu 4 jer je de facto hatch-back a pride i jedan od najboljih automobila ikad, pa koga briga što su ga pravili još u vreme Gala i što ima 20 KS...

                      Ali ga nema, a pošto su se pravila kod njega poštovala trebalo bi i za ove druge...

                      O Escortu i Delti se ionako piše u onoj drugoj temi, tako da je prežvakivanje iste priče ovde samo razvodnjavanje teme i gubljenje smisla i ove i one druge teme.

                      Znači umesto nasumičnog postovanja svega što ima 100+ KS razmislite malo i samo će se kas'ti... Ako nije crvenom linijom označeno baš svako razgraničenje u okvirima i otvaranju teme napravite ga sami zdravom logikom.

                      I još nešta. Ko hoće da da svoj lični doprinos temi neka se potrudi malo da dodje do kvalitetnijih slika i/ili video materijala, a ne samo da ostavlja neke linkove ka trećim site-ovima gde onda treba da se skroluje po pola sata do neke informacije. Takvih postova je u ovoj temi ubijeno poprilično a biće tamanjeni i ubuduće ako se opet jave. Isto se odnosi i na chat-ovanje...

                      Ovakva tema bi stvarno trebala da postoji na forumu ali samo ako ima smisla i ako se držimo teme. Obrisano je još 2 stranice off-a i na dalje će se ovde ili pisati u skladu sa temom ili se neće pisati uopšte. Loptica je na vašoj strani terena...
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • Gruja
                        CBC Senator XXL
                        • 09.02.2006
                        • 614
                        • Bgd
                        • Alfa 75 TS

                        Wow! Cekaj malo.

                        Slazem se za deltu, 325 i slicno, ali za Eskorta apsolutno nikako.
                        Cossie je nesto drugo i sem imena prakticno nema ni veze sa Eskortom, ok. Ali ovi drugi....

                        Svakako jeste hot hatch, iako su postojale limuzine, karavani, kabrioleti, kamioneti... Po istoj logici Golf nikako ne spada ovde jer se pravio i kao limuzina pa i pick up, zar ne? Kadett GSi takodje, i on je imao limuzinsku i karavan verziju

                        Escort je hach, imao je hot verzije. Zu ende.
                        Transaxle u krvi...

                        "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          Kakvi smo mi velemajstori da trosimo vreme na nebitne stvari...pola teme se ljudi raspravljaju ko moze-ko ne moze, a zasto ne moze...

                          Nacu cu vreme danas-sutra i pobrojacu sve hothatch-eve ikad, nema ih vise od 50.

                          Comment

                          • QV lale
                            CBC Senator XXL
                            • 09.11.2005
                            • 734
                            • Zrenjanin (klek)

                            Evo nekih:




                            Originally posted by Sheta_Junior
                            ...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...

                            Comment

                            • veljabandit
                              CBC Član
                              • 23.09.2007
                              • 70
                              • BGD, B.brdo

                              Ovako kaze wiki... Ne moramo joj verovati, naravno. Necu sve kopirati, samo ovaj, meni najzanimljiviji period.

                              1980–1990—The first generation of hot hatch

                              * Alfa Romeo 33 1.7 16v
                              * Autobianchi A112 Abarth
                              * Chevrolet Sprint Turbo
                              * Citroën Visa Crono/GT/GTi/1000 Pistes
                              * Citroën AX GT/Sport
                              * Daihatsu Charade GTti
                              * Fiat Uno Turbo i.e.(European)/SR 1.6 (Brazil)
                              * Fiat Ritmo/Strada Abarth 125 TC/Abarth 130 TC
                              * Ford Escort XR3/XR3i/RS Turbo
                              * Ford Fiesta XR2/XR2i/RS
                              * Ford Laser TX3/TX3 Turbo/TX3 Turbo 4WD
                              * Honda City Turbo/Turbo II
                              * Honda Civic / CR-X Si (DOHC) and VTEC
                              * Lancia Y10 1.0 Turbo/ 1.3 GT i.e.
                              * Lancia Delta HF Turbo/Integrale
                              * Mazda 323 GTX 4WD Turbo
                              * MG Metro 1300/Turbo
                              * MG Maestro 1600/EFI/Turbo
                              * Mitsubishi Colt GTi
                              * Nissan March (E.U. Micra) Super Turbo (JDM only)/1.3SuperS
                              * Opel Corsa/Vauxhall Nova SR/GT/GSi/GTE/JOY
                              * Opel Kadett/Vauxhall Astra GT/GSi/GTE
                              * Peugeot 205 Rallye/GTi 1.6/GTi 1.9
                              * Peugeot 309 GTi/GTi 16V
                              * Pontiac LeMans GSE
                              * Proton Satria GTi 16V
                              * Renault 5 Turbo/Turbo 2/GT Turbo
                              * Renault 11 Turbo
                              * Suzuki Swift GTi Twincam
                              * Talbot Sunbeam Lotus
                              * Toyota Corolla GTS, a.k.a. AE86
                              * Toyota Corolla FX-GT, Twin Cam
                              * Volkswagen Polo G40 G40
                              * Volkswagen Golf GTI/GTI 16v/G60
                              * Volvo 480 ES Turbo

                              Comment

                              • overspeed
                                CBC Senator XXL
                                • 24.05.2005
                                • 2779
                                • Kosovska Mitrovica

                                Znachi ja stvarno ne mogu da verujem...

                                Grujo, tema ovde nije da li je Escort hot-hatch ili nije, nego ima li ga smisla trpati u istu korpu sa za klasu nizhom Fiestom. JESU hatchevi oba, ali hatch je i Renault 4, hatchback je i jedna od verzija prve generacije Passata, hatchback je recimo i Jaguar E-type. Mislish li da SAMO zato shto su hatcback i oni spadaju ovde? I po kom to osnovu ima smisla otvarati jednu temu za automobile iz klase Ford Escort a onda drugu temu za automobile klase Ford Fiesta i opet tu trpati Ford Escorta? Jel' toliko teshko da uvidish tu razliku izmedju ova dva automobila koji jesu hatchevi ali su iz dve RAZLICHITE klase i dva RAZLICHITA segmenta?

                                Ja sam u onoj tamo temi napisao da mi je Escort RS Cossie jedan od najomiljenjih automobila ikad, vozio sam Fiestu XR2i i Ford mi nije "stran" i ovo nema veze sa njim kao brendom. Samo pokushavam da postavim granicu izmedju ove dve teme i mislio sam da to mozhe i malo liberalnije da se uradi a ne samo da se razvuche izmedju njih bodljikava zhica pa da to bude jasno. Bice da sam pogreshio...

                                Ja stvarno ne nameravam vishe da ovde na ovaj nachin troshim energiju. Ako je jasno o chemu ovde treba da se pishe, i ako mozhe da se shvati da se ne trpaju u isti kosh svi automobili hatch-back izrade a u verzijama od malih automobila A klase pa sve do maltene limuzina C segmenta, onda OK, idemo dalje. Kome je opet do utvrdjivanja chinjenica koji auto je hatchback a koji nije, moci ce da nastavi diskusiju ali u Pop-off sobi.
                                http://www.bmw.tv

                                Comment

                                Working...
                                X