Najbolji GTI svih vremena!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    Moj predlog je da se svako odluci za jedan model auta koji je njemu najdrazi/ostavio najbolji utisak, godina proizvodnje da bude zakljucno sa `99-tom, hatch ili coupe nebitno,

    Slika OBAVEZNO da bude u fabrickom izgledu, bez plastika, spojlera, krila da polete, eventualno felne druge.

    Pored slike dati i nekih osnovnih informacija

    jedino se tako moze izbeci ovo nagomilavanje slika i nabrajanje svega sto ima 100+ks

    i bez rasprave ciji je duzi
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • Gruja
      CBC Senator XXL
      • 09.02.2006
      • 614
      • Bgd
      • Alfa 75 TS

      Uf, ajde ovako pa da prekinemo vise na ovu temu...

      Jasno mi je sta si hteo da kazes, mozemo da temu odrzimo restriktivno, i da otvaramo novu za svaku klasu posebno - Fiesta, 205, Uno itd u jednu temu, Escort, Golf, 19 itd u drugu pa trecu, cetvrtu itd.
      Mozda sam i ja pogresno shvatio, ili prenaglio, ali skapirao sam stvari ovako: zveri od auta koje su ili kostale basnoslovno ili recimo drumske verzije trkacica i sl u jednu temu, "sport za raju" u drugu.
      U ovu drugu zanci bi isli mali i kompakt autmobili u svojim "nabrijanim" verzijama koji su bili koliko toliko dostupni a pruzali su mnogo. Simple as that.
      Drugim recima, jesu Fiesta i Escort iz razlicitih klasa, ali nije to razlika kao izmedju Pola i Phaetona te da zato i pripadaju oba u OVU temu... Jednostavno dva veoma slicna koncepta, ista tema...
      Kao i recimo 205 i 309, i da ne nabrajam vise...
      Toliko...

      Da ne offujem vise, brisi sad ovo pa da nastavljamo u miru i ljubavi.

      P.S. obecana lista starceva, osnivaca teme, razresila bi sve dileme
      Transaxle u krvi...

      "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

      Comment

      • cvrle
        CBC Senator XXL
        • 11.06.2006
        • 1008
        • Beograd,Banovo brdo

        Toyota corolla AE86 GT



        Je peta generacija corolle i proizvodila se od 1983-1987. Automobil je lagane konstrukcije sa pogonom na zadnje tockove. Motor je 1600ccm Twincam, oznake 4AGE i proizvodio se u dve verzije koje su isle u ovaj model,od 115 i 124 konja. Motor je vrlo zivahan i vrti se na 8K obrtaja. Ima izuzetne vozne karakteristike i odlicno je izbalansiran, stoga je bio cesto koriscen u motosportu,kako na reliju tako i na kruznim trkama toga vremena tacnije 80-ih godina. Zanimljivo je da je koncept tog legendarnog motora 4AGE zapravo iskopiran, i to od nikog drugog nego od Lotusa,a isti se krajem 60-ih i pocetkom 70-ih jako dobro pokazao na reliju u Fordu escortu gde je i bio zapazen. Kasnije su to Japanci malo unapredili sa elektronskim ubrizgavanjem i sitnim prepravkama i dobili konkurentan automobil u toj klasi, doduse koju godinu kasnije.

        U Japanu je ovo kultni auto i svakako je obelezio jedan period, a njegovu popularnost pored pojavljivanja u filmovima i raznim video igricama potvrdjuje veliki broj fan klubova sirom sveta kao i ogroman broj proizvodjaca aftermarket-tuning delova koji se mogu kupiti i dan danas. Mislim da je zasluzno na listi prve generacije hot hatch-eva.
        Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

        Comment

        • Snejk
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2008
          • 704
          • BG

          Prvi hot hatch je prema zavidnom broju prodatih primeraka svakako Renault 8 Gordini, pa posle sve ostalo.




          http://www.truveo.com/Renault-8-Gordini ... 3983227050

          Comment

          • zli mario
            CBC Član
            • 19.05.2005
            • 90
            • novi sad

            izgleda da smo se svi po malo izgubili ovde

            ocekivao sam da ce tema krenuti nekim vremenskim tokom,

            od pojave golfa 1 gti kao zacetnika cele gti koncepcije

            naravno da on nije bio usamljen,bilo je i drugih auta tih godina

            mislio sam da ce se pricati i o njegovim rivalima ali ne kao sto ih sada vidimo posle 40 god nego kao da gledamo ocima tadasnjeg klinca koji je prvi put video golf gti ili nesto slicno

            usput se moze videti i razvoj auto industrije preko tih modela i kako je uticalo na ostale prizvodjace

            desilo se to da je od malog golfa 1 gti nastao golf 4 r32 npr

            ako ima neko zivaca da malo sredi temu
            niste gore od sporog kompjutera
            i sporog interneta

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              Spisak...

              VW
              1. Golf I GTI
              2. Golf II GTI/16v/G60
              3. Golf III GTI 16v/VR6
              4. Golf IV GTI 150ks+/VR6/R32
              5. Golf V GTI i njegovi derivati/R32
              6. Polo G40
              7. Polo GTI sve verzije koje su se tako zvale
              8. Lupo GTI

              Opel
              1. Kadett D GT/E
              2. Kadett GSI sve verzije
              3. Astra GSI 16v
              4. Astra OPC sve verzije
              5. Astra GTC/OPC
              6. Corsa GSI sve verzije
              7. Corsa OPC

              Ford
              1. Escort XR3i/RS 1600i
              2. Escort RS 1600 turbo
              3. Escort RS 2000
              4. Fiesta XR2i
              5. Fiesta RS turbo/RS 1800
              6. Fiesta ST
              7. Focus ST 170
              8. Focus ST 220

              Audi
              1. A3 1.8 >150ks/3.2
              2. S3 sve verzije

              BMW
              1. 3er Compact E36 323ti
              2. 3er Compact E46 325ti
              3. 130i

              Renault
              1. 5 GT turbo
              2. 11 turbo
              3. Clio 1.8 16v/Williams
              4. Clio II Sport i svi derivati
              5. Clio III Sport i svi derivati
              6. 19 16v
              7. Megane i svi derivati sem R26.R
              8. Twingo Sport

              Peugeot
              1. 106 16s
              2. 205 GTI sve verzije
              3. 309 GTI sve verzije
              4. 206 S16/RC
              5. 306 16s sve verzije
              6. 207 180hp

              Citroen
              1. Visa GTI
              2. AX sport/GTI
              3. ZX Volcane sve verzije/16v
              4. Xsara VTS
              5. Saxo VTS
              6. C2 VTS

              Fiat
              1. Ritmo 105tc
              2. Ritmo Abarth 125tc Abarth/130tc Abarth
              3. Uno turbo, sve verzije
              4. Tipo 1.8 16v/2.0 16v
              5. Punto GT turbo
              6. Punto II HGT
              7. Punto Abarth/SS
              8. Bravo HGT
              9. Stilo Abarth 5 speed
              10. 500 Abarth/SS

              Lancia
              1. Delta GT/GT i.e.
              2. Delta HF turbo sve fwd verzije
              3. Delta II 2.0 16v/HF turbo

              Alfa Romeo
              1. Alfasud ti QV
              2. Alfa 33 QV 1.5/1.7/1.7 16v
              3. Alfa 145 QV
              4. Alfa 147 2.0/GTA
              5. Alfa Mi.To 1.4TB

              Seat
              1. Ibiza 1.8 16v/2.0 16v/Cupra/Cupra R
              2. Ibiza FR/Cupra sve verzije sem dizela
              3. Ibiza 1.4 TSI Cupra
              4. Leon 20VT/Cupra/Cupra R
              5. Leon FR/Cupra sem dizela

              Volvo
              1. C30 250hp

              Toyota
              1. Corolla GT Twincam
              2. Corolla GTi
              3. Corolla TS sve verzije
              4. Yaris TS

              Nissan
              1. Sunny GTI sve verzije
              2. Almera GTI

              Honda
              1. Civic 1.6 16v dohc/VTEC 4. i 5. generacija
              2. Civic VTI
              3. Civic sve verzije

              Mitsubishi
              1. Colt turbo sve verzije
              2. Colt GTI sve verzije

              Daihatsu
              1. Charade GTti/GTI

              Mazda
              1. 323 GTX turbo
              2. 3 MPS

              Suzuki
              1. Swift GTi sve generacije
              2. Swift Sport

              MG/Rover
              1. Metro turbo
              2. Maestro turbo
              3. 216 GTI
              4. 220 GTI/GTI turbo
              5. ZR 160

              Mini
              1. Cooper S sve verzije sem JCW dvoseda

              Odgovori i komentari na neka pametna i manje pametna pitanja i primedbe.

              Zasto pocinjemo od Golfa I GTI kada je bilo starijih hatchback-ova i starijih "narodnih sportskih autmobila"?...800-ti put

              Bilo je...Renault 5 Alpine, Alfasud ti, NSU TT, Simca Rallye, Autobinchi Abarth, Kadett GT/E...bilo je i to su bila odlicna kola, neka od njih legendarna... ali niko nije pokrenuo novu podklasu automobila i utvrdio standarde tih automobila. Kada se pojavio Golf GTi nastala je prava histerija za tim autmobilima jer je u to vreme to bio jedini pouzdani, brz, okretan auto, lak za odrzavanje, a imao i klasu i imidz. Eto, zato Golf...to mu ni oponenti ne spore, iako cesto nije ni bio najbolji. Tek od skora su se mnogi proizvodjaci otrgli od skracenice GTI i smislili svoje.

              Zasto stavljamo ove od 100ks i one od 250ks?...opet

              Kroz to pratimo razvoj autmobila. 105ks pre 30 godina je znacilo kao danas 200 i vise konja. Sve to treba shvatiti dinamciki, a ne bukvalisati i misliti da je sve pocelo od trenutka od kada ste poceli bas VI da pratite autmobilizam. Zbog tog povecanja snage doslo je do raslojavanja te klase na manje hothatch-eve i vece hothatc-eve (Peuget 106 S16 i 306 S16 npr) i svi oni spadaju punopravno. Pored toga poceli su da se javljaju i tzv. "warmhatch" autmobili, tipa Astra GSI od 125ks da bi "spustili" tu klasu nesto siromasnijim kupcima, npr...I na kraju neki autmobili po svom imidzu malo izlaze iz te klase kao sto su Audi A3, BMW 1, Alfa 147 (sem GTA), Volvo C30 kao "junior executive" automobili...i njih sam stavio, mada strogo gledajuci mozda i ne spadaju...Mini Cooper, Abarth 500, Alfa MiTo koji su mondenska kola, ali sam ih zbog konstrukcije stavio

              Zasto stavljamo najnovije modele?

              Stavljamo jer su oni sastavni delovi "GTI klase" i te filozofije. Nema potrebe seci to na XX i XXI vek jer ima mnogo modela koji su proizvodili i u jednom i drugom veku. Ovako cete moci da vidite evoluciju cele jedne klase. Mislim da ce ova klasa da se revitalizuje u narednim godinama jer slicno sredinom 70-ih zbog krize mnogi proizvodjaci da ponude nesto sportsko u velikoserijskom ruhu...Poslednjih godina ova klasa je pocela malo da bledi (verovatno zato sto je Golf kao jedan od kamena temeljaca ove klase u cetvrtoj generaciji bio vrlo bled GTI auto, "japanci" su popustili sa ponudom tih kola, kao i Fiat...).

              Sta sada ne bi trebalo da radimo?

              Verovatno ce prvi impuls nekih da budu da nadju gde sam pogresio i koga sam propustio. Pokusajte da se suzdrzite. Ako ne mozete napisite mi pp, pa cu dopuniti spisak ako treba. Inace, namerno sam propustio neke japanske modele za japansko trziste.

              Sta bi sada trebalo da radimo?

              Po mom skromnom misljenju trebalo bi da izdvojite jednog ili vise svojih ljubimaca i da kazete svoje misljenje i sud (koje ce imati nekog smisla, a ne u fazonu "ciji je duzi" i ko ima vise izgravirano na brzinomeru), naravno sopstvena iskustva su dragocena. Ako neko moze da skenira neke uporedne testove, to bi bilo lepo. Pitajte, naravno...

              Ljudi, ova klasa automobila je najbliza prosecnom mladom srpskom vozacu koji hoce da vozi nesto brzo i da to ne bude nedostizan san i bilo bi red da bude poucna i informativna.

              Comment

              • jevtic
                CBC Senator XXL
                • 26.11.2006
                • 729
                • beograd

                pa nije baš zahvalno porediti automobile koji su izašli 80-ih godina sa današnjim modelima i reći koji je od njih bio bolji u svoje vreme.


                ako bi baš morao da izdvojim najbolji hot hatch onda bi to bio golf 1 gti jer je on upravo začetnik ove klase. a što se tiče uporednih testova nemam skeniranih ali zato je tu uvek youtube

                [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7QhS6FKeP1s[/youtube]

                kao i
                [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LC57blHvQGI[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7LJtbWj4tkU

                [/youtube]

                a što se tiče današnjiih hot hatcheva pa ipak vozim jednog tako da je moj izbor jasan. a da ponovo kupujem auto postojale bi dve solucije. ili bi uzeo r32 ili ne bi uopšte kupovao hot hatch. najverovatnije bi kupio bmw 135 ali pošto njega ima samo u kupe varijanti tako da više nebi vozio hatch.
                ex - fabia 1.9 tdi
                golf 2.0 tfsi

                Comment

                • madic
                  CBC Senator XXL
                  • 07.10.2007
                  • 844
                  • Beograd

                  @starac vujadin
                  Samo mala ispravka kod Peugeota pošto se dosta ljudi buni oko toga.
                  Napisao si 206 GTI/RC, to jesu 2 različita modela ali si naveo i oznake za različita tržišta znači pravilnije bi bilo S16/RC ili GTI/GTI180.

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    Comment

                    • Snejk
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2008
                      • 704
                      • BG

                      Subjektivno mišljenje - od ponuđenih automobila je EK9 ubedljivo najbolji - uzevši u obzir vreme kad se pojavio i ono što je nudio, ali ne znam gde to ima da se nađe po Evropi u ikakvim količinama. Video dva ganc nova komada jednom u CG sa sve folijama na sedištima, ali na ulici - jok.

                      Drugi bi svakako bio Klio Vilijams. Za vreme kada se pojavio bio je pojam kao kompletan auto. Po mogućnosti svakodnevne upotrebe, potrošnji benzina, itd. Probao sam skoro pre nego što sam uzeo AE jednog u dosta dobrom stanju i oduševio sam se koliko je to zaista kompletan automobil. Ne mešati sa Cliom 1.8 16V. Totalno drugi svet.

                      Comment

                      • veljabandit
                        CBC Član
                        • 23.09.2007
                        • 70
                        • BGD, B.brdo

                        Video si dva EK9, na jednom mestu, nova, u CG... A da to nisu bili "samo" VTi... Izvini, ali malo mi neverovatno, posto se nije prodavao u Evropi, JDM only. Moze se pronaci po neki komad uvezen u Englesku.

                        NHF

                        Comment

                        • Snejk
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2008
                          • 704
                          • BG

                          RHD. Novi.

                          Comment

                          • mrki
                            CBC Senator XXL
                            • 08.11.2006
                            • 550
                            • nis, serbia

                            na listi , koju je Starac Vujadin postavio se nalazi veliki broj automobila koji mi se veoma svidjaju i koje bih tako rado posedovao, ali izdvojicu jedan, najvise pljuvani na forumu, Golf 2, gti.

                            vozio se u njemu, nisam ga licno vozio, a sada kada mi je postao cenovno dostupan ne zelim da ga kupim i najverovatnije ce ostati decacki san!
                            na stranu sa patetikom, evo nekoliko slicica,tabela sa tehnickim karakteristikama i par reklama :














                            nadam se da se ocekuju ovakvi i slicni postovi, da tema ne bi ponovo zavrsila u off-u?
                            pozdrav

                            Comment

                            • madic
                              CBC Senator XXL
                              • 07.10.2007
                              • 844
                              • Beograd

                              Ajde i ja da kažem nešto.

                              Iako to nije automobil koji mi se najviše sviđa, mislim da je najbolji GTI Golf 1 GTI, ipak je od njega sve krenulo. A po meni je i lepši od svih Golfova GTI posle njega. Posebno mi se sviđa kabriolet verzija.
                              Kad bi mogao negde da se nađe u normalnom stanju odma bih ga uzeo za drugi auto.

                              Comment

                              • starac vujadin
                                CBC Senator XXL
                                • 27.08.2005
                                • 2617
                                • Stari grad

                                Kod mene vazi neko nepisano pravilo da mi se svidju "neparni" Golfovi, a "parne" ne varim. Tako ce da bude i sa Golfom VI, koliko vidim.

                                Comment

                                Working...
                                X