Peugeot 207 RCup - Super 2000 Rally, prikazani prototip 20Cup, koji ustvari predstavlja novi 207 pripremljen za trke. Njegov agregat od dva litra bez turbo punja?a izvla?i ?ak 280 KS, pa se može o?ekivati i njegova primena u nešto daljoj budu?nosti. U svakom slu?aju, raduje veliki angažman Francuza na polju novih tehnologija benzinskih motora, za razliku od dosadašnje prakse, gde su uvek u prvom planu bili dizelaši.
Model 207 u trka?koj RCup verziji koja je prilago?ena pravilniku tzv. grupe S2000. Grupa S2000 uskoro bi mogla postati naslednik WRC-a, a osim Peugeota interes za nastup u toj grupi pokazali su i: Fiat, Toyota, Dacia i Volkswagen.
207 RCup pogonjen je 2.0-litarskim normalno aspiriranim (turbo je zabranjen prema pravilniku) agregatom snage 280 KS pri 8500 obr./min. Pogon na sva ?etiri to?ka, sekvencijalni menja? sa šest stepena prenosa i masa od cca. 1100 kg, ?ine ovaj automobil ozbiljnim Rally autom. Za razliku od WRC-a, upotreba naprednih elektronski pomagala nije dozvoljena pa 207 RCup zavisi samo o sposobnostima voza?a.
Model Peugeot 207 GT ima PSA/BMW motor 1.6 16V Turbo THP 150ch (EP6DT)
* Zapremina: 1598 cm3
* Maksimalna snaga: 110 kW pri 5750 o/min
* Maksimalni obrtni moment: 240 Nm pri 1400 tr/min
* U ponudi od oktobra 2006.god.
Postoji slabija verzija 1.6 16V 120ch (EP6)
* Zapremina: 1598 cm3
* Maksimalna snaga: 85 kW pri 5750 o/min
* Maksimalni obrtni moment: 160 Nm pri 4250 o/min
* U ponudi od decembra 2006.god
Za sada najsnažnija verzija ovog motora (verzija RC ili GTi zavisno od tržišta) 1.6 16V Turbo THP 175ks(EP6DTS)
* Zapremina : 1598 cm3
* Maksimalna snaga : 128 kW pri 5750 o/min
* Maksimalni obrtni moment : 240 Nm pri 1400 o/min
* U ponudi od aprila 2007.god.
Comment