Provaljen zeder ?!?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stefanves
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2006
    • 1351
    • BG

    @rajmax, da bas zato me interesuje, da bi pricao po selu (ja sam galvni u selo, vozim Ferrari....(neki narodnjak)).
    @zverko, bre al me iskulira
    Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
    Konacno i ja imam auto :-)

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      ... sto sam te bre iskulirao...

      samo malo treba da procunjas po netu. evo cak i ovde ima link.
      KLIKNI

      Sto to lepo nisi odmah na pocetku rekao?
      ovako je zanimljivije
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • Nezki
        CBC Senator XXL
        • 04.01.2007
        • 409
        • Beograd

        Znaci po toj prici kupis Fiat Bravo i ne moras da razmisljas da ce ti ikada ukrasti?
        Opel Corsa C by Nezki

        Comment

        • stefanves
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2006
          • 1351
          • BG

          Fala majstore, nije mi palo uopste na pamet da potrazim na netu .Sad cemo pravimo biznis .
          Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
          Konacno i ja imam auto :-)

          Comment


          • Originally posted by zverko
            stvarno ne znam vise sta da napisem posto ja u bubanj vi u bass . nikad nisam cuo da su nekom ukrali italijana. nikad, ni za otkup ni za delove. zasto bi ga krali za delove i rizikovali da izgore kad stranca mogu da kupe za manje od 1000e i da zarade jos toliko. nema vise toga, krade se auto zbog radi otkupa ili zbog radi prodaje.
            LK se otvara bez ikakvih problema bez brusilice i secenja i sta ti ja znam. potrebna je busilica na baterije , burgija, recimo 4 -5 i celicna zica savjena na L.
            zeder se takodje otvara, postoji alat . otvaranje traje 3-5min.
            ovo si lepo rekao. Za svaku bravu postoji alat za otvaranje (skoro bezbolno) osim za one sa satnim mehanizmom. Znaju Jevreji kako da se zastite . Sad lepo nek izmisle Zeder2 sa satnim mehanizmom, moze da se otvori sa kljucem i to samo jednom godisnje kad ides na more. Ostalo vreme ne moze ni vlasnik da ga otvori. Pravi stomak elimintor

            Comment

            • ada
              CBC Senator XXL
              • 04.06.2005
              • 2375
              • Novi Sad
              • Svasta nesto

              e bas bi voleo da vidim kako izgleda ta jevrejska brava?!
              Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
              Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
              Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
              Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

              Comment


              • Originally posted by bgd.nenad
                ...novim Mercedesima jer se ta kola ne mogu upaliti bez kljuca jer im sistemi zastite nisu probijeni, verovatno zato sto nisu zanimljivi Rusima koji su glavni za software za takve stvari...
                Ono sto je dobro za zastitu od ozbiljnijih ekipa je sklop raznih zastita i trikova
                netacno, mercedesi su mnogo zanimljiviji rusima od VW veruj mi na rec. Sistem zastite je bolji i zato ga je tesko provaliti mada je uhvacen jedan rus u Srbiji jer je doneo univerzalni IC kljuc za mecke sa tim sistemom koji su rusi od skoro provalili. Bio sam u MB i rekao mi njihov sef servisa dobili su dojavu Digla tog rusa dal BIA dal murija. Mecka ima unapred predefinisane kljuceve tu je deo tajne radio sam sa tim pa znam...ali zastite ne provaljuju hakeri to je fora za klince. Informacije se po pravilu kupuju i iznose iz fabrike (npr privremeni mod kod BMW X5). Da li to ide preko rusa ili francuza svejedno je

                Originally posted by bgd.nenad
                Ta igla je inace Multilock za menjac koji jedan servis u Beogradu uspesno ugradju na letvu volana, malo vislje od pozicije zedera tako da je koriscenje lakse.
                ali multilock se otvara za ispod minut onaj stari i svaka brava tog tipa. Imas na youtube. Onaj kao sipkica sto se ubada iza menjaca za 20 sekundi. Citao u nekom bugarskom automagazinu kad sam bio na moru, testirali njihovi lopovi i majstori obuceni svi u fantomke razne sigurnosne sisteme za rubriku u(k)radi sam

                Originally posted by nenad.bgd
                Izmestanje ili postavljanje laznog OBD je takodje dobra stvar.
                Ono sto je jos bitno uradi a to moze da se uradi i na kolima bez sve te elektronike je da se "otkace" brave , to jest da brave ne rade na kljuc ne go samo na daljinsko otvaranje tako da se ne moze uci u auto obijanjem nego recimo samo lomljenjem staklo sto je nepopularno medju lopovima
                svi sistemi se za obucene lopove iskljucuju ispod 10 minuta. Ako im treba vise po meni nisu obuceni. Ako skines brave kako ces da udjes ako ti se npr isprazni akumulator. Pa naravno razbices staklo. Lopov ima pumpicu jer im je sa tim najbrze. Sta izmestis obd, on ce se zakaciti bilo gde gde zna da je K ili W linija i furaj, znam nacin kako moze da se zastiti VAG vrhunski ali to cuvam za sebe. Izmestanje OBDa se radi na X5 i Q7 koji se "blizanci", a voze ih domaci "biznismeni" i preko pa se zastitili kao da strana murija ne moze da im udje u motorni i proveri pravi broj sasije. Jbg na svim drugim mestima se lako promene brojevi sasije, ovaj je zasticen checksumom pa hebe lopove u mozak jer ako ga dirnu auto vise nece nikad upaliti. Onda okrenu zice u OBD ali nemci POLIZEI su culi i za to pa uzmu unimer i opet ih provale ili se zakace na drugom mestu na instalaciji na dijagnosticku magistralu Samo napomena, npr ako imas alarm kod starijih kola lopov nece da trazi tvoje prekidace gde si stavio. Podici ce haubu i zna gde taj auto treba da ima npr + ili masu da bi upalio. U dzepu ima par kablova sa bananicama i Vrrrm, za 20 sekundi odvozi taj auto, pa ga kuci na miru rastavlja i skida alarm.

                Po meni ima auto koji smes da imas i ima auto sa kojim izazivas pa ko se kom okrene carstvu tako ce i proci

                Comment


                • Originally posted by ada
                  e bas bi voleo da vidim kako izgleda ta jevrejska brava?!
                  brave sa satnim mehanizmom, mozda najbolja zastita do sad. I pored svih kodova, kljuceva ne znam ni ja cega imaju mali vremenski prozor (uslovljen untrasnjim satom) koji omogucuje bravi da se otvori. Recimo trezori najvecih banaka imaju taj sistem i brava se moze otkljucati samo npr u tih nekoliko minuta, ako je vec otkljucana kljucevima, siframa To je svega par minuta (obicno do 15) u recimo 7 dana. Nikad jedna osoba ne zna sve sifre, potrebno je vise ljudi od jenom jer niko nema sve kljuceve, a drzi se u strogoj tajnosti kad je taj vremenski prozorcic (verovatno ima na netu pod "time lock")

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    ali multilock se otvara za ispod minut onaj stari i svaka brava tog tipa. Imas na youtube. Onaj kao sipkica sto se ubada iza menjaca za 20 sekundi. Citao u nekom bugarskom automagazinu kad sam bio na moru, testirali njihovi lopovi i majstori obuceni svi u fantomke razne sigurnosne sisteme za rubriku u(k)radi sam
                    svrati kod mene u radnju da ti dam jedan mul-T-lock i cekic i kljuc sve kao na youtube da vim dal ces da ga otvoris to kao prvo a kao drugo polozaj uloska nije isti na vratima od stana i na volanu ili menjacu tako da ni nemozes da pridjes lepo drzaljom od cekica i kao trece ko ce da "ti" nareze kljuc na "cetvorku". original mul-T-lock igla ima najnoviji sistem teleskopskih pinova tj pin u pinu koji ne moze da se izceslja ali se zato cupa ili lomi(ulozak). naravno izraelci su i na to mislili te tako sad imate uloske sa chipom koji mogu da se programiraju po zelji kao sto shaq rece na odredjeno vreme . btw, radnja ima sertifikat za ovlascenog prodavca i servisera Mul-T-Lock proizvoda.
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      Sto se tice izmestanja OBDII, zar nije lakse skinuti neku od komponenti paljenja (komutatori i slicno) i jednostavno je prebaciti u konektor na skrivenom mestu. E sad ako lopov i dodje da ukrade a ima i komutator onda nek ga i vozi?
                      Ja sam u drugoj polovini 90tih imao problema s obijanjem BMW-a E34 i spaslo me upravo to sto je jedna od komponenti u paljenju bila izmestena u konektor koji sam nosio sa sobom. Ulazili su u njega, skidali alarm, lomili brave (imam cak i krckalicu jos jednu koja im je ostala) ali ga na srecu nikada nisu oterali s parkinga.
                      Nema on kad da se zevzeci, obice, uradice sve po planu, ako plan neuspe probace jednom da potrazi zezalicu. Ako vidi da mu treba suvise vremena ide dalje, nece da rizikuje...
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment


                      • Originally posted by djukic
                        Sto se tice izmestanja OBDII, zar nije lakse skinuti neku od komponenti paljenja (komutatori i slicno) i jednostavno je prebaciti u konektor na skrivenom mestu.
                        Komutator je jako skup kad crkne i namazan je onom pastom za provod toplote, tj mora imati jako dobro hladjenje i biti usrafljen za blatobran. to nije bas dobra ideja, a recimo kod mene je velicine malo manje nego kutija plazma keksa. Gde to da stavis kad si leti u sorcu?

                        @Zverko.

                        Ciao Zverko,

                        Ja ovo pisem sa mojim "skromnim" znanjem oko same mehanike brave, nisam profi kljucar kao ti, niti nameravam biti. Bavim se auto elektronikom i uvek kad nesto vidim/cujem razmisljam da li je moguce i kako. Izneo sam neko svoje misljenje posto u poslu sa kolima dodjem u kontakt sa raznim likovima, i svasta mi nude da im odradim jer puno toga znam, ali sa lopovima nikad ne saradjujem, kazem da ne znam to da uradim jer sa njima se samo tako moze (moje misljenje)

                        Inace te pare koje mi oni nude mogu da uzmem (i uzimam) legalno coveku za njegov auto kad mu stane imobilajzer, auto izgubi kod, menja ECU i slicno. Naravno jako sam oprezan, ako ga ne znam raspitam se u o njemu i obavezno proverim saobracajnu, fotokopiram mu licnu kartu (imam onaj mini fotokopir) i mirno spavam. Ako bi se nesto i desilo i teorijski kad bi mi dosla murija, izvolite sliku to je taj gospodin i dovidjenja...

                        BTW Nisam ni cuo za 4. genaraciju Mul T Lock i kad sam pisao mislio sam na ove starije. Na youtube otvaraju cilndar ili katanac sa ona dva alata (zatezac i cesalj) kojim se otvaraju obicne cilindar brave koje znam i ja da otvorim (cisto sam probao iz znatizelje) nikakvi cekici i slicno. Verovatno za Mul T Lock treba iskustvo i osecaj u prstima (ja iskustvo nemam, osecaj imam jer znam kako treba i sta pomerati) ali vidi se da je moguce. Takodje ima dosta sajtova na internetu koji nude specijalizovane alate za (prakticno) sve tipove auto brava i kucnih tako da ko hoce da kupi i da se bavi time niko ga ne moze spreciti da proba

                        One MulTLock, novije, sto prolaze kroz srednji stub za blokiranje menjaca u vidu sipkice bugari razvaljuju na onom mestu gde ulazi najdublji kraj za 20 sekundi ja citao u njihovom auto magazinu kad sam bio na moru sve sa slikama u(k)radi sam. Onaj prve serije kao slovo U sto zakljucava drsku menjaca imam ja na svojim kolima isto znam kako moze da se oneposobi za par minuta busenjem, a izgleda da moze da se i proceslja.

                        Naravno LK, Zeder, Mul T Lock je zastita samo da posteni ostanu posteni. Protiv lopova skoro da nema adekvatne zastite, jedino ako nakacis puno stvari na kola mozes da mu das poruku "idi ukradi neki drugi imaces manje posla"

                        AKo je tvoj auto narucen za rusiju ili bliski istok ode on - zastita ne postoji

                        Najbolju zastitu je po meni 'patentirao' jedan deda vojni penzioner inace pecaros za svoju Ladu Samaru. Krali mu klinci benzin iz nje ili se vozali po kraju pa je ostave uvek na drugom mesto. I tako, deda po.poizdi i zainati se. Kupi ne znam ni ja koliko trokrakih udica i zasije u jastuce i stavi na vozacko sediste. Posle je izazivao klince jer je pustio buvu da ima alarm koji ne moze niko da onesposobi. Uglavnom za manje od mesec dana jedan se upecao. Obio ladu i uskocio na udice. Hitna pomoc ga je dva sata vadila iz auta, dobro je iskrvario...

                        Takodje za diskutante sto se 'pale' u ovoj temi i slepo veruju u reklame da napomenem najbitniju stvar: AKo daju nagradu za MulTLock, LK, Zeder auto ko ga otvori to je opet spektakl za siroke narodne mase. Taj ko bi ga otvorio npr na sajmu izasao bi na naslovnoj strani, i jer to teba nekom ko svaki dan operise? Ma dajte ljudi, pokusace susteri sa , ovim onim sto nema veze i ispasce neprobojna zastita.... ma smesno.

                        Evo moj predlog ovim iz LK&co. za nagradnu igru. Oterajte auto ispred hotela u Sofiji na BG tablice, ne trebate da stavljate nikakvu reklamu da se dobija auto ko otvori. Ako auto bude tamo za 7 dana zastita je neprobojna...

                        Jedino me raduje posto znam kako se koja kola otvaraju, sto se takve stvari jos uvek nisu prosirile na ulicu pa narkomani i dalje znaju samo da polome staklo (osim kod gofa i juga naravno)

                        pozdrav
                        shaq

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          Znam da je komutator glomazan. Uzet je samo kao primer. Neka od drugih naizgled nebitnih komponenti (kondenzator ili otpornik s pravog mesta). Sve se to vec moze spakovati u mali konektor i nositi na privesku od kljuceva....
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment


                          • da to je bilo kod starijih vozila mogao se skinuti kondenzator, mada on gubi smisao ako je na 2 metra kabla udaljen od svog pravog mesta (kabel ima poduznu kapacitivnost bla, bla). Isto vazi za vecinu komponenti nekog modula.

                            Kod novijih je to sve integrisano u jednom ECU npr paljenje i ubrizgavanje. Nema puno spoljnih delova osim bobina, brizgaljki i par nebitnih davaca bez kojih ce upaliti. Mnogi ECU su zaliveni i veca sansa je da ces ga unistiti prilikom otvaranja nego izvuci neki deo. (Ne mislim 'ti' licno, dajem samo primer). Moras znati u detalje kako radi svaka komponenta da bi znao sta da izvuces jer ako je ta komponenta npr zastitna ili filter za nesto drugo u kolu a izvuces je i nekad kad vracas privezak nemas dobar kontakt spalices ECU ko 2 i 2. Cisto primer.

                            Ako ces nesto da odvlacis od ECU do npr kabine da bi izveo na konetkor moras prvo da raskopas ECU, pa da unistis dzek od ECU jer su svi pinovi popunjeni da bi izveo neke zice sto ce lopovu ako je ozbiljan (a takvi otvaraju odmah haubu) odmah pasti u oci.

                            Pokusavam da razmisljam vakuumi su bolja stvar jer se teze mogu provaliti, ali sta je kod modernih motora na vakuum od spoljnih elemenata. Skoro nista sto utice da li ce upaliti iii ne. Jedino da se napravi velika elektromagnetna klapna ispod usisne grane vezana za neku vrstu imobilajzera (ima da se kupi za naknadnu ugradnju) koja je otvorena kad je auto blokiran. Auto sa rupom vecih dimenzija na usisnoj grani nikad nece napraviti podpritisak i nikad nece upaliti ...ako lopov npr gleda varnica je tu, gorivo je tu, sve je tu i ipak nece upaliti i mozda odustane.

                            Isto su dobri ovi novi alarmi koji se ugradjuju u sred instalacije ispod table kod novih VW i AUDI vozila. Ne iza kilometar sata, vec iz cele table. Dobra zastita mora sve napolje ukljucujuci airbagove da se dodje do njega (ogroman posao i za ugradnju i za izgradnju, prakticnonemoguc za lopove na brzaka, nema precica, nema grube sile). Sama ugradnja traje skoro ceo dan. Mogu da stave drugi ECU, drugi Immo box, Immo emulator nista ne pomaze. LapTop na OBD takodje ne pomaze. Jedino ako za taj motor postoji mogucnost iskljucivanja IMMO unutar ECU, onda oni uvek nose sa sobom jedan takav otkljucan ECU i onda zastita pomogne ako je iskljucila ispod table recimo pumpu u rezervoaru. Tako su ranije nosili tablu sa immo integrisanim u njoj i svoj kljuc uparen sa njim ali tu smo ih uspeli zeznuti svojevremeno

                            Comment

                            • djukic
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2005
                              • 2526
                              • Beograd

                              Poceli smo da ulazimo u akademsku raspravu nisam ni mislio kondenzator sa razvodnika keca s pocetka 80tih.
                              Skinut CKP senzor ili prekinut njegov kabl onemogucava paljenje. Skinuto napajanje sa elektricne pumpe za gorivo - onemogucava paljenje.
                              Sve ovo moze da se utvrdi na parkingu i lopov zaista moze to sve da prespoji ali da li ce gubiti vreme?
                              Sve sto je izmesteno sa fabrickog mesta, instalacija razlicite boje od fabricke... Sve je to kocnica bilo kom lopovu... Najcesce ce relej na pogodnom mestu da sacuva bolje auto od alarma i raznih mehanickih karakondzula...
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment


                              • I ja sam imao ideju oko elektricne pumpe ako je ima, a i ovi visokofrekventni senzori sto idu kroz koaxijalni kabel hmmm ne znam auto bez njega nece upaliti to stoji, ali to seci ili provlaciti kroz relej to ne verujem da moze da se uradi a da auto radi kako treba...

                                Comment

                                Working...
                                X