Konacno i ja o necemu prakticnom 
Radi se o sledecem:
Kako sto bolje iskontrolisati volan prilikom ostrih i brzih krivina? Npr krivina sa malim radijusom, preko 90 stepeni, brzina oko 60 km/h. Stvar je u tome da me bocne sile guraju u stranu, tako da ponekad volanom ne mogu da odradim bas sve ono sto sam hteo. Provaljujem da je bolje ako dok skrecem bukvalno guram volan od sebe, tako je prilicno bolje ali jos nije to to. Volan mi nije predalek, volim da vozim skroz blizu primaknutog sedista, tako da nije to. Pretpostavljam da po tom pitanju ne moze nesto spektakularno da se uradi, ali mozda neko zna jos neku sitnu caku, a da nije pojas na 4 i recaro kadica

Radi se o sledecem:
Kako sto bolje iskontrolisati volan prilikom ostrih i brzih krivina? Npr krivina sa malim radijusom, preko 90 stepeni, brzina oko 60 km/h. Stvar je u tome da me bocne sile guraju u stranu, tako da ponekad volanom ne mogu da odradim bas sve ono sto sam hteo. Provaljujem da je bolje ako dok skrecem bukvalno guram volan od sebe, tako je prilicno bolje ali jos nije to to. Volan mi nije predalek, volim da vozim skroz blizu primaknutog sedista, tako da nije to. Pretpostavljam da po tom pitanju ne moze nesto spektakularno da se uradi, ali mozda neko zna jos neku sitnu caku, a da nije pojas na 4 i recaro kadica

Comment