AUDI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    nisam video Tiptronic iz toga Audija uzivo ( i sta je unutra) ali ako je menjac zatvoren vrlo je verovatno da se menjac baca- fabricki predvidjen for life tzv, nema zamene ulja, nema popravke, nema rezervnih delova pa dok radi radi a onda otpad ili zamena po principu staro za novo (austausch) kod dilera.

    takva politika i praksa je uvedena krajem 90tih godina kod raznih proizvodjaca, ne znam da li je to kod Audija slucaj.

    ako taj menjac moze ikako da se otvori, prvi korak i najjeftiniji bi bio da se zameni ulje u njemu (filter vise ne stavljaju) pa proba da li ima napretka.

    takav smer kretanja auto industrije mi se ne svidja ali svi su krenuli tim putem
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Cacanin
      CBC Senator XXL
      • 10.10.2005
      • 343
      • Cacak

      #17
      Originally posted by TETAK
      Ja sam prevashodno za A-4 varijantu a da budem iskren meni se najviše svidja onaj sa početka proizvodnje, pa još ako ima 1,8T motor.....nema dalje.Vozio sam ovakav Audi i savršeno mi odgovara!
      Pedja posteno da ti kazem razmisljao sam o 1.8 t , jedini razlog je sto volim rad "ŠESTAKA" , kad malo potopis gas kao da peva starogradske

      Comment

      • TETAK
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3034
        • Čačak, Srbija

        #18
        Hoćeš da kažeš da huči kao Nijagarini vodopadi.
        Već Audijev 5-ak je imao poseban zvuk a od jednog cilindra više sigurno glava ne boli!
        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

        Comment

        • Cacanin
          CBC Senator XXL
          • 10.10.2005
          • 343
          • Cacak

          #19
          Haha Nijagarini vodopadi prava rec na pravom mestu !

          Danas sam bas imao priliku da provozam starog Audija 80 B4 motor 2.3 "petak" i naravno "redni" "petak" e to je za mene prava stvar !

          Kad sam bio mladji to sam voleo vise od svega ! Motorcina sa leve strane a hladnjak spakovan sa desne , tome sam se kao klinac stalno cudio !





          Pozdrav uz slast "Belgijske cokolade"

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #20
            Originally posted by brick
            nisam video Tiptronic iz toga Audija uzivo ( i sta je unutra) ali ako je menjac zatvoren vrlo je verovatno da se menjac baca- fabricki predvidjen for life tzv, nema zamene ulja, nema popravke, nema rezervnih delova pa dok radi radi a onda otpad ili zamena po principu staro za novo (austausch) kod dilera.

            takva politika i praksa je uvedena krajem 90tih godina kod raznih proizvodjaca, ne znam da li je to kod Audija slucaj.

            ako taj menjac moze ikako da se otvori, prvi korak i najjeftiniji bi bio da se zameni ulje u njemu (filter vise ne stavljaju) pa proba da li ima napretka.

            takav smer kretanja auto industrije mi se ne svidja ali svi su krenuli tim putem
            Filter moze da se promeni, ja sam menjao i filter i ulje-"fabricki je dozivotno". Treba promeniti i dihtung. Moze i u "domacoj radinosti" ali paziti da menjac bude progrejan.



            Sve moze da se kupi i zameni osim prenosa,njih ne prodaju.
            http://www.taligentx.com/passat/mainten ... atalog.pdf


            Licno bih preporucio A4 ako bas nije potreban veci auto zbog putnika. Motor od 1.8T sa 4WD pogonom.

            Stari tiptronic menjaci (do 2005) su OK za guzve/auto-put ali za sve drugo su nula. Auto trosi vise,ubrzava na 1-1.5 sporije nego sa manuelnim menjacem.
            Sam imam tiptronic.
            Boost or bust...

            Comment

            • Fabia & Avensis
              CBC Senator
              • 25.05.2006
              • 215
              • Podgorica - MNE!

              #21
              Slazem se Nenade, ja sam imao A4 Tip Quattro i ostao je bez ulja, skinuo sam "karter", stavio sam novi filter a ulje sam grijao na neznamkolikostepeni i sipao sam ga unutra uz pomoc pumpe.

              Ja sam imao velikih problema sa A4:
              tiptronica
              preglasan motor
              turbina od papira
              elektrnonika od shita
              DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
              DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

              Comment

              Working...
              X