Uvoz preko Crne Gore...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NemaN
    CBC Senator XXL
    • 29.11.2004
    • 1560
    • munze

    #31
    gledao sam onog nesto upravnika carina ili tako nesto uglavnom jedan od glavnih....

    rekao da ce vlada srbije postupiti u interesu svojih gradjana!

    Sta to znaci ne znam uglavnom rekao je da ce se znati sve tek posle 1 juna i da sad nista nije konacno...

    uglavnom komentari vlasnika su bili da ce kola cekati, da ce uzeti cg drzavljanstvo, da ce probati nesto na prevaru itd

    izracunali su da bi novac od preregistracije bio ogroman i koristan....

    bla bla ...nemojte da smarate sa postovima nego jos malo da sacekamo
    I'm not caucasian, I'm championship white

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #32
      Originally posted by neman

      rekao da ce vlada srbije postupiti u interesu svojih gradjana!
      Samo da vidimo da le ce se postupiti u interesu vecione od par miliona ili interesu od par desetina hiljada gradjana
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #33
        Pa ovde je vecina uvek manjina =]

        Comment

        • shadow
          CBC Senator XXL
          • 23.09.2005
          • 555
          • Beograd

          #34
          Originally posted by Srdjan
          E pa dobro... Da i ja nesto kazem, buduci da sam pokrenuo ovu temu...
          Ne slazem se sa Igorom, ali to ne znaci da je mislim da je neko ******/LUD sto postuje pravila i zakone i nema vozilo na CG table... Jednostavno ja to gledam, ako mozes nesto da iskoristis a jos pritom da ustedis onda to treba da iskoristis... E sad, posto je ovo sve povezano sa odredjenom dozom rizika, tu je osnovno pitanje da li neko hoce da rizikuje ili nece, a ne o tome da li je LUD ili nije... Nekome se taj rizik isplati dok drugome nece vise nikad pasti na pamet da nesto tako radi!!!
          To nije rizik, to je svesno krsenje propisa. Ni pre referenduma nije bilo moguce registrovati CG auto na teritoriji Srbije. Nije moglo da ni da se voze. Nece moci ni sada. Nista se nije promenilo. Promenice se samo to sto je MUP "gledao kroz prste" kad vidi vozilo sa CG tablama...nakon sto se CG otcepi ako se otcepi. Dakle ljudi su svesno (doduse, mnogima su ispricali razne nebuloze u koje su poverovali) krsili propise, i sad hoce da se to legalizuje. Ako im se dozvoli to, onda je bukvalno svako ko nije uradio to, ispao ******. Nije bilo tu nista da se iskoristi...to je samo bio nacin da vozis stranca ilegalno a da te policija ne dira zbog toga, jer MUP nije znao kako da postupa u takvim slucajevima. Sad ce MUP znati kako da postupa. Ponasanje MUP-a je zbunilo dosta ljudi da pomisli da je to u stvari legalno. Da su nasli rupu u zakonu...e pa nisu je nasli. Prodavci su nasli rupu u informisanosti kupaca i MUP-a
          My crew is all fired up
          Y'all better just wise up

          Comment

          • NemaN
            CBC Senator XXL
            • 29.11.2004
            • 1560
            • munze

            #35
            I'm not caucasian, I'm championship white

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              posto je CG i formalno strana drzava, u cemu bi to trebalo da se razlikuje uvoz sa CG tablica od uvoza sa Barabados (npr) tablica ?
              zasto bi jedan manji deo gradjana bio van zakona, imao specijalne privilegije da ne placa poreze kao svi ostali, a posredno time i koristio novac onih drugih koji su legalno i regularno placali porez. ??
              nigde u svetu nema takve diskriminacije gradjana, zakon jeste i treba da bude isti za sve.

              da se trazi da se ukinu zakoni i ogranicenja za SVE tablice iz bilo koje zemlje sveta i za SVE gradjane ma odakle uvozili vozila dajem aspolutnu podrsku.
              jednom i u ovoj zemlji valjda moze da se podvuce crta, zaboravi na diskriminacije i ilegale i krene u sistem pravne drzave sa garancijom sigurnosti za sve gradjane, bez izuzetka.

              malo mi glupo potencirati CG tablice kao da je CG centar sveta a najvise automobila se uvozi iz Nemacke, Italije itd..
              da, prerani optimista
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                #37
                posto je CG i formalno strana drzava, u cemu bi to trebalo da se razlikuje uvoz sa CG tablica od uvoza sa Barabados (npr) tablica
                U ceni transportnih troskova =]

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  #38
                  Originally posted by neman
                  rekao da ce vlada srbije postupiti u interesu svojih gradjana!
                  Moj interes je da puste uvoz euro 2, shto je predpostavljam i vecini!
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #39
                    Igorov post potpisujem, ali imam par amandmana =]

                    U pravu je chovek shto ne zheli da ispadne "****** i veverica" samo zato shto je poshtovao zakon, a drugi bi da ispadnu josh i pametni zato shto su taj isti zakon krshili! Ne vidim vishe logike i zdravog razuma u bilo kojem postu na ovom forumu od Igorovog, zato - za njega respect.

                    Ali, na sve ovo treba pogledati i iz druge perspektive. Nije da ja sad kao "branim interese" ovih sa CG tablicama, ili sam za to da dozvole preregistraciju, to ostavljam Mladji da odluchi, ali i vlasnici tih navedenih 100000 vozila su, po meni, malo "navucheni" i prevareni. Nisu poshtovali zakon (zakonsku odredbu, uredbu, shta li je vec...)? OK, ali sad ja Vas pitam:

                    - Kako to da je, iako je taj "zakon" (uredba, kako hocete) bio na snazi sve ove godine, opet je ljudima sa teritorije Srbije bilo dozvoljeno da voze na CG tablice po Srbiji sa (chesto josh i falsifikovanim) ovlashcenjima, i, naravno, bez prisustva vlasnika?

                    - Kako to da je taj zakon postojao "na papiru", a da ga je policija, koja ga valjda mora sprovoditi kao izvrshna vlast, ignorisala svakog dana, na svakom punktu, na svakom magistralnom, regionalnom, auto i kojem god drugom hocete putu na teritoriji Srbije? I zashto je to bilo tako?

                    - Kako to da bi se svakim danom tih istih navedenih 100000 vozila sa CG tablicama vozilo po Srbiji, krsheci taj isti ZAKON, a da je sve to bilo tolerisano i precutno ODOBRAVANO? Naochigled i pred nosom izvrshne vlasti! I zashto?

                    - Kako to da je dozvoljeno da to svakodnevno krshenje zakona preraste do tolikih razmera da sad dodjemo u situaciju da tih vozila ima (oko) 100000? I zashto je to dozvoljeno?

                    - Zar sve ovo nije moglo da se sprechi na vreme, od samog pochetka (donoshenja zakona), doslednim i bezpogovornim SPROVODJENJEM TOG ZAKONA od strane izvrshne vlasti, pa bi razmere cele ove "ujdurme" sa CG tablicama bile male, merene desetinama a ne desetinama hiljada vozila?

                    - Kako to da se onda ne dozvoli i svima ostalima da se vozaju po Srbiji sa Italijanskim, Francuskim, Belgijskim i kakvim sve drugim hocete tablicama, bez stalnog mesta prebivalishta u tim drzhavama, ali uz "ovlashcenje vlasnika automobila iz te zemlje"? Ako je vec CG imala svoje sopstvene carinske propise po ovom pogledu a ipak se dozvoljavalo da se ta vozila vozaju po Srbiji, shto se onda narodu lepo nije dozvolilo da "sa ovlashcenjem vlasnika" voze i automobile sa tim istim Italijanskim, Francuskim ili Belgijskim tablicama?

                    I tako dalje, i tako dalje...

                    Znachi, ja nisam za to da IKO ispadne "****** i veverica" zato shto poshtuje zakon u svojoj zemlji.
                    Ali, isto tako nisam da izvrshna vlast DOZVOLI da se taj isti ZAKON KRSHI godinama, naochigled ovih koji ispadaju "budale i veverice" pitajuci se svakog dana: "a shto sam ja placao carinu, porez...?" I nisam za to da se tako 100000 ljudi "navuche" da pukne toliko love koliko ima i mozhe, u medjuvremenu im se dozvoli da svakodnevno krshe zakon a onda jednog dana im se saopshti da se drzhava samo malo shalila i da to vishe nece da mogne!

                    Jel' to onda znachi da zakon u ovoj drzhavi pochinje da vazhi tek sa odvajanjem CG?!

                    Nece biti fer ako se dozvoli preregistracija prema svima ostalima. Ali isto tako nece biti fer ni ako se ne dozvoli prema svima onima koji su evo vec 4-5 godina svakodnevno "krshili" zakon iz jednog prostog razloga - shto im je bilo DOZVOLJENO da to rade.

                    U svakom sluchaju bice (u najmanju ruku) nezadovoljnih 100-ak hiljada ljudi u ovoj drzhavi. Bespotrebna konfuzija i problem su sasvim veshtachki i nepotrebno "napravljeni" SAMO ZATO shto zakon nije bio doledno SPROVODJEN od samog pochetka njegovog donoshenja.
                    A sprovodjenje zakona je u rukama izvrshne vlasti, koliko je meni poznato. Da se od naroda ochekuje da "slepo" i samostalno poshtuje zakone i da nece da koristi "rupe" u tom istom zakonu - valjda izvrshna vlast kao institucija i ne bi trebalo da postoji kao takva.

                    Ili sam mozhda ja u zabludi...
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      I zashto je to bilo tako
                      ostaci anarhije i haosa u drzavi, izigravanja populistickih demagoskih davanja "prava" pojedinim grupama uz vlast (siva zona), nespremnost drustva da se uhvati u kostac sa korupcijom, zapustenom pravnom drzavom, lako cemo sindrom, tipicno ovdasnji lokalni...

                      recimo moguce (subjektivno) vidjenje razloga.

                      mislim da nije vise aktuelno sta je i zasto je nesto (strasno lose i antizcivilizacijski) bilo ovde sprovodjeno i dogadjaji koji su sramotni za opste poimanje u neposrednoj proslosti- pitanje bi moglo da bude zasto i kako to da nisu odogovarali do sada oni koji su na bazi sverca/ ilegale/ kriminala i ostaloga ne samo oko auta vrsili godinama bez posledica.

                      valjda je doslo vreme da se zatvori knjiga tih teskih olovnih vremena, da se najcrnje stvari definitivno napuste kao svest i pokrene nova stranica, nove vrednosti i novi sistem koji je vise u saglasnosti sa zemljama u okruzenju.

                      a tu je kristalno jasno da su bilo koji oblici diskrimincaije gradjana potpuno van trenda i da o tome niko ozbiljan u Evropi i ne pomislja kao metod uredjenja nekog drustva.

                      nazalost, kod nas ima ljudi koji olako veruju na reklame, olaka obecanja populista, ugledanja na lose primere oko sebe... a najvise skloni zabijanju glave u pesak po sveku cenu sto dalje od realnosti.

                      moje misljenje je da nas (srecom) okruzenje prisiljava da se odricemo kao drustvo i drzava takvih postavki zivota i rada kroz zapoceti proces tranzicije u sistem kompatibilan evropskoim drzavama i dostignucima.

                      nije samo CG tablica ono sto je nakaradno a tolerisalo se zatvaranjem ociju (i bezanjem od realnosti), jos je gore sa privrednim odnosima i teskocama u funkcionisanju privrede gde je otezan protok robe, kapitala, usluga.

                      primer, bankarski transfer u CG je tezi nego u bilo koju drugu zemlju Evrope, cak je lakse u Albaniju poslati ili primiti pare legalno...

                      politicari su zakuvali, narod dao dinar da udje u kolo a sada bi 2 dinara samo da napusti ringispil bez voznog reda, slikovito.


                      nazalost, u situaciji sa CG automobilima neko ce morati da izvuce deblji kraj, ili poreski obveznici Srbije koji su vecinski postovali zakone i kakva takva ali postojeca pravila igre oko uvoza auta, ili manjina koja zapravo i nije kupila ni u CG te automobile (pravno formalno) vec ih pozajmljuje od stvarnih na papiru vlasnika.

                      procene su razlicite, oko 5% (optimisticki) automobila u Srbiji su sa takvim CG tablicama, donja brojka je oko 2% ukupnog broja registrovanih vozila u Srbiji.

                      neko ce biti zakinut i neko ce biti u losijem polozaju, e sad proceniti sta je najmanje stetno za opsti interes zavisi od individualnog ugla gledanja, ali....

                      postoji i resenje koje bi donelo pomak za sve- uvodjenje novog limita na bazi euro 2 standarda sto bi pokrilo najveci deo automobila koji bi trebalo da se uvezu iz CG a istovremeno omogucilo i svim drugim zainteresovanim gradjanima da uvezu odakle hoce euro 2.
                      to bi smanjilo postojeci udeo Juga i popravilo opste stanje saobracajnih sredstava, ekoloski popravilo sadasnje stanje (Jugo nije ni euro 2 a ima vise stotina hiljada jos uvek) a ujedno ne bi bilo diskriminacije.

                      uostalom, ukidanje limita za trgovinu automobilima je na dnevnom redu usvajanja pravila EU koja predstoje (kada se nastave)....

                      e sad, mi smo poznati da radimo stvari u minut posle 12 i onda kada se pritisci pojacaju pa tada sve moze..

                      videcemo, mozda se i kod nas ipak i u ovoj oblasti pokrene tranzicija ka opste vazecim resenjima ( zemljama oko nas), barem bih rado pozeleo svima da se skinu sva ogranicenja, da se smanji carina na <5% kao sto i prilici i da svako moze da izabere i vozi onaj auto koji pozeli.

                      i da tema auto i uvoz postane bespredmetna ubuduce
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #41
                        Zivi bili pa videli i to cudo....
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • Cacanin
                          CBC Senator XXL
                          • 10.10.2005
                          • 343
                          • Cacak

                          #42
                          Meni licno nije interes da puste EURO 2 , jer do bola je "glupo" to uraditi , pa zasto ljudi ??
                          Ja sam morao da uvezem auto sa EURO 2 , a oni koji su uzeli na CG table za dosta jeftinije pare sad mogu EURO 2 , e to ako puste (dinkic) onda smo stvarno gori od ALBANIJE !

                          Comment

                          • The Punisher
                            CBC Senator XXL
                            • 01.03.2006
                            • 503
                            • Beograd Wozhdovatz
                            • Ford Taunus TC1

                            #43
                            Najpostenije bi bilo da se CG table puste da se preregistruju ali da se u carinskom postupku tretiraju u svemu kao strane table osim u odredbi euro3. Grubo izracunato bi ti automobili bili skuplji ukupno od onih koji se prodaju ovde na domace table, pa kome se isplati neka mu. Sto je trazio, to je i dobio. Da plati duplu carinu i porez.
                            https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              Meni licno nije interes da puste EURO 2 , jer do bola je "glupo" to uraditi , pa zasto ljudi ??
                              ni meni licno nije interes, ali ja licni interes i ne posmatram kao faktor (bilo ciji), niti licni interes po meni treba da ima neku tezinu za buduce sistemsko resenje kakvo god da se projektuje.

                              euro 2 je dozvoljen unutar EU, ne vidim razloge zasto bi kod nas bilo zabranjeno...a mi (u prici bar) kao zelimo da prihvatimo EU norme i standarde i jednoga dana budemo kompatibilni sa EU zakonodavstvom i eventualno se prikljucimo u punopravno clanstvo.

                              e sad, i ovo sa euro 3 je po meni besmiselno uvedeno, na takav nacin i uz ovakve iznose drzavnih taksi/globa.
                              ako je cilj ekologija onda je valjda logicnije da drzava omoguci sto jeftinije tu ekologiju da bi sto veci broj ljudi mogao to i da primeni/ sprovede u praksi to poboljsanje.

                              ali, kako se u ovoj zemlji naplacuju takse na uredjaje/ opremu koja omogucava ustedu energije poput primene geotermalne ili solarne energije a sto je nedvosmisleno ekoloski opravdano nista me ne cudi u kratkovidost drzavnih planera da ne kazem projektanata buducnosti

                              ah da, takse su i na termo izolacione materijale koji stede energiju
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • TETAK
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3034
                                • Čačak, Srbija

                                #45
                                Ma neka ih "urade" 1 evro po kubiku.....tako će vuk(budžet) biti sit i svi ćemo biti u pravu, mislim pametni!
                                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                                Comment

                                Working...
                                X