Americki Muscle u Evropskom telu!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luci
    CBC Senator XXL
    • 13.03.2006
    • 1103
    • odzaci

    #46
    a ali hemi kaze da je drvena konstrukcija, a volvo 3.0 je po onom sto sam ja nasao isao posle '69 a tad je vec pocela da se radi metalna konstrukcija

    Comment

    • HEMI 426
      CBC Senator XXL
      • 23.12.2005
      • 1833
      • Novi Sad -United States of Liman

      #47
      Detroit ponovo jase najsnaznije i najbrze konje... Ko sme da bude novi Renzo Rivolta, Gioto Bizzarini, Jean Daninos, Alejandro DeTomaso ili Peter Monteverdi....?

      Comment

      • BRABUS
        CBC Senator XXL
        • 15.10.2004
        • 2399
        • London

        #48
        Smart-Eleanor

        Comment

        • V-Tec
          CBC Senator XXL
          • 30.06.2006
          • 1615
          • Beograd
          • '89 Civic d16a6

          #49
          Boze, koja nakaza od kola!
          shuto-expressway.com

          Comment

          • Pro_Touring_Mopar
            CBC Senator XXL
            • 13.11.2007
            • 684
            • Sabac

            #50
            Mislim da bi trebalo pomenuti i Ford Capri Perana









            Ovo je jedini V8 Ford Capri. Sklapan je u Juznoj Africi od strane Basil Green Motors-a, koji su u to vreme saradjivali sa Fordom, mada se prodavao i u Evropi i koristio Nemacke i Britanske skoljke Mk1 Caprija. Koristio je Fordov 302cid Windsor V8 sa 240KS, uz Mustangovu 4-stepenu transmisiju i Holley-jev 4-barrel karburator, stizao je do stotke za oko 7 sec, a maksimalna brzina mu je bila preko 220 km/h. Ukupno ih je napravljeno oko 500 komada.
            Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

            Comment

            • Horsepower
              CBC Senator XXL
              • 29.12.2005
              • 2000

              #51
              Nikad mi nece biti jasno zasto se toliko ljudi pali na Capri. Meni, kao velikom ljubitelju Forda, se nikada nije svidjao.

              Comment

              • HEMI 426
                CBC Senator XXL
                • 23.12.2005
                • 1833
                • Novi Sad -United States of Liman

                #52
                jedan pomalo neocekivani Shelby...


                Sunbeam Tiger ( jaca verzija Alpine )... 260 a kasnije i 289 V8
                slatki mali engleski roadster ali sa americkim motorima...










                Comment

                • HEMI 426
                  CBC Senator XXL
                  • 23.12.2005
                  • 1833
                  • Novi Sad -United States of Liman

                  #53
                  ah...da, skoro da zaboravim... Sunbeam Alpine je bilo u srbiji a suska se o nekom Tigeru koji je jos tu, ali ja zaista ne znam nista vise o tome...

                  Comment

                  • HEMI 426
                    CBC Senator XXL
                    • 23.12.2005
                    • 1833
                    • Novi Sad -United States of Liman

                    #54
                    a kad smo vec kod Tigera, evo jedne divne slike....
                    manje-vise sve sto valja a moglo je da se vozi u RoadAmerica je tu:


                    Comment

                    • HEMI 426
                      CBC Senator XXL
                      • 23.12.2005
                      • 1833
                      • Novi Sad -United States of Liman

                      #55
                      Pre neki dan sam video na ulici Rover 75 V8. Malo ljudi zna ali Rover je 2005 godine ponudio V8 motor u modelu 75 a za razliku od obicne 75ce, V8 verzija je imala pogon nazad i uzduzno postavljen motor iz starog Mustanga ( 4,6 l - 260 ks ) i duple izduve kao i drugaciju prednju masku sa vecim usisnicima za vazduh ( po tome se jedino i moze prepoznati ). Pored 75 V8 postojao je i MG ZT 260 koji je imao slabiju verziju istog motora. Produkcija od 2003 - 2005 za sve V8 Rovere ( ukljucijuci i MG verziju u karavan i sedan varijanti ) je bila 883 primerka.



                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        #56
                        Ovaj bi takodje mogao proci kao muscle car.

                        Vauxhall VXR8, 6.0L V8 sa 533 hp.

                        Jos kad bi i Pontiac G8 bio ovakav ...









                        Comment

                        • mirdza
                          CBC Senator XXL
                          • 14.03.2005
                          • 2437
                          • Katowice (PL) / Banja Luka
                          • AGP / W126

                          #57
                          Originally posted by HEMI 426
                          Pre neki dan sam video na ulici Rover 75 V8
                          Ne znam da li si imao priliku da ga cujes - totalno z@jebano...
                          BTW U Top Gear, Clarkson ga je u isto vrijeme ismijao i ishvalio da je u stvari jedan sasvim OK automobil
                          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                          Comment


                          • #58
                            Godina je 1965. počeo je rat u Vijetnamu,na muzičkim top listama su The Righteous Brothers - Unchained Melody i The Rolling Stones - I Can't Get No Satisfaction. Mariner 4 šalje prve slike Marsa.
                            Opel predstavlja model Diplomat u izvedbi limuzine i kupea.
                            Najluksuznije verzije pokrece General Motors 327 cid small block V8.To je isti motor kao u Corvette ali-bolji!Višesatna testiranja na Autobahn-u pri brzini od 200km/h standardna verzija 327 cid motora jednostavno nije mogla da izdrži.Inženjeri opela su zatim pokušali sa unapređenom verzijom koja je imala neke delove Corvette motora,onda kompletan Corvette motor,ali bez zadovoljavajućeg rezultata.Na kraju je diplomat dobio posebnu "endurance racing" verziju koja se koristila u trkačkim automobilima na stazama kao što su Sebring i LeMans.To je bio robusniji,dugotrajniji motor od 230 KS/427Nm koji je postizao više obrtaje i bio skuplji od standardnog.Menjač je bio automatski dvostepeni powerglide,pogon na zadnjim točkovima,ubrzanje od 0 do 100km/h coupe izvedbe manje od 10 sekundi i maksimalna brzina 210km/h.Coupe je napravljen u samo 347 primeraka jer cenu od 25.000 DM je pravdala činjenica da je automobil pravljen uglavnom ručno u Karmann radionici u Osnabrück-u.Za isti novac se moglo kupiti sedam VW buba!
                            Na svim točkovima su bile disk kočnice se servo pojačavačem,hidraulično servo upravljanje,električne komande prozora i spoljnih retrovizora,svetla za maglu,radio,osvetljenje prostora za noge pozadi,ukrasni elementi od pravog drveta i brzinomer u obliku trake do 250 km/h.



                            Comment

                            • HEMI 426
                              CBC Senator XXL
                              • 23.12.2005
                              • 1833
                              • Novi Sad -United States of Liman

                              #59
                              Tacno, super si se njega setio... Americki kupe sa americkom mehanikom ali Opel znackom. Ako te ne mrzi napisi nesto o V8 Admiralima i kasnijim Diplomatima koji su imali 8make...

                              Comment

                              • Pro_Touring_Mopar
                                CBC Senator XXL
                                • 13.11.2007
                                • 684
                                • Sabac

                                #60
                                Ajde ja cu.

                                Admiral A, koji se proizvodio od 1964. do 1968. je ugradjivan Chevroiletov 283cid. (4.6L) V8 koji je razvijao oko 190 konja.



                                Nazalost, sledeca generacija, poznatija kao admiral B, nije imala V8 motor kao izbor.

                                Posto je Ewood vrhunski objasnio sve vaznije stvari vezani za Diplomata A, tu nema potrebe nista da se doda, pa cu odmah preci na drugu generaciju; Diplomata B Ovaj automobil je predstavljen 1969. godine, imao je prilicno usavrseno zadnje oslanjanje u odnosu na prvi model i bio je za nijansu manji. Osim standardnih 6-cilindricnih modela, u ponudi je bio i Chevy-jev 327cid. (5.4L) V8 sa 230 konjskih snaga. Uz ovaj model, predstvaljena je i nova 3-stepena automatska transmisija. Automobil je u mnogim dizajnerskim resenjima bio jako slican tadasnjim Americkim modelima, a posebnu slicnost je delio sa Australijskim Holden Statesman-om. V8 Diplomati su predstvaljeni kao konkurencija za Mercedesove 350 i 40SE modele u visoj klasi. 1971. godina je donela nekoliko novih resenja, kao na primer halogena svetla, radio antenu integrisanu u sofersajbnu i retrovizore "na struju". Iduce godine, Diplomat dobija facelift, a manuelni 4-stepeni menjaci se povlace iz proizvodnje. Proizvodnja je prestala 1977. godine, a za 8 godina je napravljeno oko 23.000 Diplomata.









                                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                                Comment

                                Working...
                                X