evo slike, postavlja ih tonca, sta kazete i ako moze da pogledate dio o tuning motora, popravke i ostalo, i da pogledate moje pitanje i dalje znate sami!!!!! znaci vase misljenje!!!!
evo trazene slike!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
-
Vid' sad ovoDruze, nemam ja ama bas nista protiv da ti otvaras sta god hoces, samo moras da razumes da ja licno ne verujem preterano pricama, meni trebaju dokazi i kompetentno objasnjenje, sto od tebe nisam ni izbliza dobio, odatle i moje nepoverenje prema celoj prici, OK? Nemoj da mislis da se odnosi na tebe licno, samo sam jako skeptican prema gomilanju konja ko' da smo kauboji i indijanci
Ja na postavljenim slikama ne vidim nikakvu promenu u odnosu na standardan G60, nem' me neko slobodno ispravi ako gresim.
Comment
-
-
Ja samo molim da se vise ne razbacujemo konjima jer ako na drugom forumu ima "materijala za tuning" (mislim na ona 4ks sto se dodaju u kokpit) na ovom forumu toga nema. Video si i sam da ovde svaki podatak moras dobro da utemeljis pa tek onda da napises i da na forumu price po principu "rece mi jedan co'ek" ne prolaze. Znaci - tacno sta je sa autom radjeno - do detalja da bi se dobilo toliko i toliko...
Nadam se da se 206 slaze samnom.
Uzgred budi receno meni ovaj auto bas ne uliva poverenje. Motor je isuvise "musav" - koliko vidim ima i ulja po motoru (ili mi se cini)?
Sad da li ima razlike u odnosu na standardni G60 - ne znam ali mi sve ovo deluje "stock" mada nebih da gresim dusu jer iskreno nikad nisam podigo haubu ni na jednom G60! Ovde pitaj ono sto te interesuje u vezi sa autom.
Comment
-
-
Comment
-
-
ulja nije bilo! auto nije paljeno vec duze vrijeme i upalio je bez problema. nije bilo nikakvih problema sa radom motora radio je konstantno, znaci dok se ugrijao izmedju 900-1000!
i ja se slazem sa tobom, ali ja sam pitao za misljenje, znaci jeli moguce i ostalo!
Comment
-
-
Pa vidi, sto se izgleda tice, u samom motoru moze da bude i sam bog otac i ti to nikad ne bi znao niti bi iko mogao da zna dok ne pogleda unutra. Medjutim, meni ovo lici na sasvim obicnu glavu a ne neku drugu kao sto si rekao, pominjao si i nekakve druge remenice i merace vazduha, mada meni iskreno motor lici na potpuno standardan G60 i to poprilicno odrpan...
Sto se mene licno tice ja ovo ne bih pipnuo ni u ludilu, prvo jer se radi o vrlo problematicnom motoru i kad je na standardu, a drugo - ja iskreno sumnjam da je bilo sta vredno pomena i radjeno na tom motoru, ne ulazim uopste u to da li ti ne znas sta je radjeno ili su ti dali pogresne informacije, u to ne ulazim. Ako bih vec i bio toliko lud da moram da ga pipam, pravac dyno na merenje.
Comment
-
-
bila bi neka lepa opcija ono da se dogovorite sta pokaze dyno pa ako pokaze sta treba da pokaze ti mu isplatis cenu a ako ne pokaze mucak....
mozes cak i da rizikujes da probas da blefiras ...sta znas mozda uspe ako okleva videces i sam...I'm not caucasian, I'm championship white
Comment
-
-
Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
za 206:
vjerovatno si u pravu! najvjerovatnije sam ja na pogresnom mjestu! posto je situacija kod tebe bolja, mozes da vozis auto bar 5000e skuplje od onoga sto ja planiram da kupim! vidis ja nemem tu mogucnost da kupujem auto 2000 god, a da imam sigurno ne bi ni ja bio LUD pa otisao gledati auto 15 godina staro! posto sam ja LUD sto to radim... necu da se izrazavam neprikladno. naisao sam na adresu ovog foruma na krstarici, i mislio sam da mogu dobiti prijateljski savjet uclanio sam se i sta sam dobio? evo sada JAVNO:
JA SAM POGRIJESIO I NECU DALJE DA RASPRAVLJAM NI O CEMU. POVLACIM SVE SVOJE IZJAVE I NAPISANE PORUKE, I VJEROVATNO CU SE ISCLANITI IZ OVOG FORUMA. A MOZDA I NE, HOCU DA PRAVIM DRUSTVO 206ci
Comment
-
Comment