Muscle-nekada i sada

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HEMI 426
    CBC Senator XXL
    • 23.12.2005
    • 1833
    • Novi Sad -United States of Liman

    #16
    definitivno joj nece skoditi retro a dace joj jos vise individualnosti i autenticnonosti pri pojavi sto je dobro i pozeljno u danasnjoj auto industriji

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #17
      Corvette pre svega treba da pruzi odlicna dinamicka svojstva - i on u tome uspeva sa svakom novom generacijom. Takodje on ucestvuje ozbiljno i na trkama. Mislim da "coke bottle" ili "sting ray" dizajn ne mogu da isprate te vrhunske dinamicke zahteve. Corvette nije pozerski sportski auto. Jedini sto bih ipak voleo da se nadje mesta za pop up svetla opet.

      Comment

      • HEMI 426
        CBC Senator XXL
        • 23.12.2005
        • 1833
        • Novi Sad -United States of Liman

        #18
        u pravu si. ja sam imao prilike da provozam prslu generaciju ( C5 ) i odusevio sam se iako je imala 4stepeni automatik. Novu generaciju C6 vidjam po ulicama ( ima par komada ) i kapiram da ide kao sto izgleda ( dakle, bezkompromisno ) a najbolji momenat je bio kada je nemacki Auto Motor und Sport pre godinu i po testirao C6, 911 i XKR i Corvette je pobedila ispred Porschea i to u svim kategorijama!!! Pazi, koliko mora da je auto bolji i upotrebljiviji kad su to i skrnavi nemci morali da priznaju, pa je danas cak i Audi kupio licencu od GM za Magnetic Dumper Control sistem koji se serijski ugradjuje na Vette vec 5 god.

        Sto se tice pop up farova, slazem se, Vette je bila prvi auto koji ih je imao














        Jos jedan vazan muscle - american momenat!

        40 godina je proslo od ....

        Comment

        • HEMI 426
          CBC Senator XXL
          • 23.12.2005
          • 1833
          • Novi Sad -United States of Liman

          #19
          Kad smo vec kod tebe Musclea nekad i sad, evo jednog automobila koji spaja i proslost i buducnost! Baldwin Motion Camaro.

          ovo je sta je Baldwin Motion bio pre ( verovatno najjaci i najludji Chevy performance guru, cak jaci ali ne i popularniji od Yenka )

          At Official Baldwin Motion, we bring you closer to the world of high-performance muscle cars that defined an era.


          a ovo je sta je danas

          2005 Baldwin-Motion Camaro 540 SuperCoupe First shown at the 2005 SEMA show, this SuperCoupe brings with it the return of Balwin Motion, a famous Chevrolet Dealership tuner who modified cars like the Corvette into the Phase III. In July of 2005, Joel Rosen and Marty Schorr of the orginal Balwin Motion formed an exclusive strategic business partnership with Joel Ehrenpreis and Larry Jaworske of Motion, LLC in Sarasota, FL. Their mission was to Re-launch the Baldwin-Motion brands and create the […]



          uz GT 500 Elenor Super Snake, Chip Foose Challanger, Rogan's Cuda i takve automobile, ovo izgleda kao dobar nacin kako preneti muscle duh u 21 vek i napraviti automobile koji ni sami ne znaju koliko su brzi...

          Comment

          • SaL
            CBC Veteran
            • 12.01.2006
            • 121
            • Srbija

            #20
            Dragi HEMI

            Porsche ne diraj, titulu su mu dodelili mnogo vazniji i pametniji igraci nego ja i ti!

            A sto se ostalog tice, da korveta njena pojava, snaga i zvuk odzvanjace mnogo godina, ostale legende su samo blede kopije svojih predaka...
            GT40, Stiv McQwen, ziva legenda, ali onaj koji rece da siba enca
            , molio bih ga da ne lupa...
            Gde uporedjujes auto od 150k sa autom od 1 milion $, si ti pio nesto bratac?

            Zaboravio si test redakcije emisije sat, bilo je to xaos zivi blizu londona, Pobedio SLR, drugi ne secam se a corvetta bila trece mesto, test je bio brzina na 1000m.
            Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

            Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...

            Comment

            • luci
              CBC Senator XXL
              • 13.03.2006
              • 1103
              • odzaci

              #21
              Corvette zo6 vozi nirburgring brze nego pagani zonda provereno a zasto onda nebi gt mogao da gazi enca??? i enco nije kostao milion nego cini mi se oko 600 000e. kada je bio nov sada ko zna.....

              a sasvim je moguce da gazi porschea jer svi kazu da je auto cudoviste a kome se ne svidja neka ne veruje

              Comment

              • HEMI 426
                CBC Senator XXL
                • 23.12.2005
                • 1833
                • Novi Sad -United States of Liman

                #22
                brojke govore svoje i ne lazu a po njima porcshe i enzo zaostaju....
                zapitaj se ti sta placas kada za cenu enza mozes da dobijes 4 forda GT koji su brzi ili sta placas kada za 10 000 evra manje mozes da kupis Corvettu Z06 u odnosu na obican 911 koji ima skoro 150 KS vise od Porschea i koji je i startniji i brzi i bolji.....

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #23
                  Ali nije Porsche....
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • HEMI 426
                    CBC Senator XXL
                    • 23.12.2005
                    • 1833
                    • Novi Sad -United States of Liman

                    #24
                    Originally posted by djukic
                    Ali nije Porsche....
                    sto je i velika prednost.....

                    Comment

                    • luci
                      CBC Senator XXL
                      • 13.03.2006
                      • 1103
                      • odzaci

                      #25
                      jako velika prednost

                      Comment

                      • luci
                        CBC Senator XXL
                        • 13.03.2006
                        • 1103
                        • odzaci

                        #26
                        sad sam procitao da ce novi camaro uci u proizvodnju krajem 2008, a da ce prodaja poceti i prvom kvartalu 2009 godine... kazu da ce biti slican konceptu

                        Comment

                        • HEMI 426
                          CBC Senator XXL
                          • 23.12.2005
                          • 1833
                          • Novi Sad -United States of Liman

                          #27
                          aha, i novi Challenger ulazi u produkciju u istom periodu. Camaro ce imati jedan V6 i dva V8 ( jos se ne znaju koji ), najverovatnije inicijalnu SS verziju i eventualnu ZL1 opciju a Challenger ce imati jedan V6 od 3,6 l, V8 Hemi od 5,7 i V8 Hemi SRT od 6,1 l..... Uz sve to,sledece godine, pojavljuje se i novi Mustang California Special i Shelby GT ( koji bi trebao da bude ispod Shelby GT 500 a iznad Shelby GT / Hertz ) a jos nije potvrdjeno sta bi S197 Mustang trebao da predstavlja i da li ce uci u produkciju bar kao deo RPO ( regular production order ). Obzirom da je Mustang izasao prosle godine, ceka ga redizajn i revizija motora kada Camaro i Challenger dodju na trziste...Stvari se opasno zakuvavaju ( a vec su davno izmakle kontroli ) a muscle cars ratuju isto kao i pre 40 godina, sto me jako raduje i dokazuje koliko su to fantasticni automobili i vrhunska koncepcija koja jednostavno ne moze da umre!

                          evo malo slicica za wallpaper






                          Comment

                          • SaL
                            CBC Veteran
                            • 12.01.2006
                            • 121
                            • Srbija

                            #28
                            Skidam kapu za Z06, ili bolje receno C6R, sto je isto!!!
                            Auto jeste cudoviste i jeste jeftinija od porshea, ali uporedjivati njihove performanse, malo je neobicno zato sto pripadaju razlicitim zapreminskim, konstrukcionim i trkackim klasama.
                            Cisto da uporedimo :

                            Ferari F50 Enzo

                            6000ccm
                            660/7800 PS
                            657/5500 nm
                            0-100 3.65s
                            max 362 km/h

                            Trzisna tj. aukcijske cene dostizu do 2-2.5 miliona EVRA!!!

                            Ford GT

                            5400ccm
                            500/6000 PS
                            500/4500
                            0-100 3.8s
                            max 330 kmh

                            cena kao sto ste vi rekli 150000 $

                            E sad prednosti Enza, su barem po meni:

                            Kvalitet, krajnja brzina i ubrzanje, aerodinamika, upravljanje, menjac, oslanjane, motor, ergonomija, sigurnost, e sad cena je ipak razumljiva, jer ih ima 399 komada, a i naravno da svako od nas zna da Enzo nije bio zamisljen kao model za siroke narodne mase, vec za stazu ali se u njemu, prvenstveno zbog svoje retkosti i cene, niko ne takmici.( Ne znam zasto ovo ponavljam jer je vec toliko puta receno)
                            Visoka tehnologija i znanje koje je upotrebljeno je posledica trkacke tradicije duge skoro jedan vek, tako da krajnji rezultat ne moze biti nista drugo nego impresivan, pritom ne aludiram na to sto je GT40 jeftiniji, pa stime i gori.
                            Naprotiv za jedan takav auto ne bi bilo steta da ti novce, kvalitet je neosporan, ali nije podredjen prvenstveno performansama kao Ferrari F50 Enzo, zato ih ne mozemo trpati u jedan kos, da je po ceni uporedba onda da se zna da je GT40 original proizveden u, cini mi se 13 primeraka, nebitno i kao antikvitet vec ima pravo da se meri sa enzom barem u cenovnom pogledu.
                            Opet su ova dva automobila posledice dve filosofije razvoja i dizajna, jer gledajte na to ovako, Ferrari nije proizvodjac putnickih terenskih i ostalih vrsta vozila, vec je specijalizovan za trkace masine, dok ford to njie.
                            Uzmite za primer WRC, strava zujalice ali su to samo konstruktorski izleti budireceno, ali te zujalice nisu , naglasavam nisu nesto sto se moze meriti sa sportskim automobilima, barem po osnovnim parametrima performansi
                            i dizajna naravno.
                            Ne moze se ocekivati niti porediti dva nacina razmisljanja, razvoja, dizajna, proizvodnje, cak i marketinga ovakva dva proizvodjaca.
                            Ne moze da se uporedi fabrika koja proizvodi karavane, sa fabrikom koja proizvodi ale!!!
                            Nije mi cak jasno kakve veze ima cak i GT40 sa temom ovog topica, jer on ne moze da se nazove muscle carom isto kao sto je slucaj sa korvetom.
                            Realno, ako vec hocete da uporedjujete, GT40 se poredi sa VIperom, i Corvettom, dok Enza mozete uporedjivati sa Mursielagom RGT, ili sa Koenigseggom CCR!!!
                            Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

                            Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...

                            Comment

                            • HEMI 426
                              CBC Senator XXL
                              • 23.12.2005
                              • 1833
                              • Novi Sad -United States of Liman

                              #29
                              ok, sve je tacno sto si napisao ali ima jos jedna mala stvar. u danasnjem svetu super sportskih automobila polako se razdvajaju dve kategorije, jedni koji su trkacki automobili samo zamaskirani za ulicu ( Enzo, Maserati MC 12 ) i pravi supersportski automobili koji su zamisljeni da imaju i luxuza i koliko toliko komfora ( GT40, Murcielago, Carrera GT... ) i da budu ultimativni transport. znaci, kreni na put sa Murcielagom i kad stignes izacices iz kola najnormalnije a kreni na put sa Enzom i neko ce morati da te izvuce jer ces biti ukocen, rastresen i polomljen. Enzo je samo dobar za stazu...

                              E sad, gde je tu GT 40, pa na jako visokom mestu jer je veliki uspeh napraviti auto koji ide kao i najbrzi i najskuplji konkurent a opet nudi sve kvalitete, prednosti, prestiz, dizajn, snagu.... i kosta 150 000 $! Ima jos jedan veoma vazan momenat, da li si ikad cuo za Ferrari koji je presao 100 000 km, pazi toga nema ni na netu ( ferrariji su, to je javna tajna, veoma klimavi kad je rec o kvalitetu ) a GT40 koristi uveliko proveren motor koji se odlicno pokazao. Cak i da se odlucimo da se trkamo na Gummballu ti i ja, tu u Enzu a ja u GT40, iskreno da ti kazem, ne bi se brinuo toliko da li cu da pobedim, nego bi mi najveca frka bila da se tebi ne pokvari auto. GT 40 je najupotrebljiviji, najkvalitetniji i najjeftiniji super sportski automobil na planeti ( a po meni i najlepsi )

                              p.s. Corvette i Viper nisu muscle car, Prema definiciji, muscle car mora imati 4 sedista i konvencionalnu tehniku a Corvette i Viper su dvosedi sa karoserijom od kompozitnih materijala i spadaju u ciste sportske automobile sa muscle duhom.

                              Jesi li znao da Konesseg koristi 4,6 Mustang motor sa dva turba?

                              Comment

                              • starac vujadin
                                CBC Senator XXL
                                • 27.08.2005
                                • 2617
                                • Stari grad

                                #30
                                Ford GT 40, tj. sada samo Ford GT stvarno nije konkurencija za Enza...sto uopste ne umanjuje njegove kvalitete. I prilikom razvoja modela u Fordu model na osnovu koga su se poredili i koga su uporedno proucavali je bio 360 Modena, a sada je to 430. Po stampi mozete videti puno testova sa Gallardo-om, 430, nekad stave Porsche GT3 ili turbo i Ford GT.
                                Porsche Carrera GT spada u grupu kola kojoj pripadaju Enzo, MC12, Zonda, Koenigsegg - i po perfomansama i po dizajnu, a i on je bio pravljen u limitiranoj seriji, dok je Turbo i GT3 konkurent ovim malo "prizemnijim" kolima...ako to uopste sme da se kaze.
                                Murcielago je je nesto manje ekskluzivan i skup nego Enzo & Co. ali ipak bih i njega zbog perfomansi i velicine svrstao u grupu najjacih sportskih kola planete.
                                Corvette je kao i 911 prilagodljiv i on se moze uporedjivati sa svima - i sa 430, Gallardo-m, Fordom, ali i sa vrhunskim GT kolima - Ferrari 599, Mercedesom SLR, Aston Martinom Vanquish-om, a sve to za 2,5 puta manje para. A njegova konkurencija po ceni je smesna po perfomansama...
                                Kvalitet Ferrari-ja je vrhunski i to mu vise niko ne spori, pa ni nakriticniji nemacki casopisi (valjda ce tako da pisu i posle Schumi-ja, ha, ha). Svaki auto u toj klasi ne prelazi 100000km, tj. moze, ali mora da se radi generalni remont motora...tako je sa svima, a vlasnicima takvih modela to ne pada tesko. Ima jedan drugi primer koji me je poprilicno deprimirao s jedne strane (jer sam zeleo jednog dana da imam taj auto, ali ne nov jer mi je nedostizan), a s druge strane i uverio kakva je to vrhunska beskompromisna masina - a to je da motor BMW M3 takodje ide na 100000km na remont.

                                Comment

                                Working...
                                X