hm, fina tema 
marketing je cudo...prikazani zadnji pogon na Corveti uopste nije zastareo, cak stavise vrlo cesto se koristi takav tip osovine na mnogim FWD autima u milionskim serijama i dokazano (kroz decenije primene) omogucava jako dobar "roadholding" sto je vec receno.
kao najveca opste poznata mana je moguca neudobnost pri voznji jako losim putevima a to onda i nije bas jak argument pored svih ostalih nedaca u takvoj primeni.
americki auti mozda nisu lepi, sto je subjektivno i nemerljivo a ono sto imaju je dobra baza, inzerenjerski obradjena konstrukcija koja omogucava pouzdanu upotrebu auta vrlo dobrih perfomansi (prema zeljenom cilju primene auta) a uz to jednostavna i time jeftina za masonu proizvodnju.
i kasnije jeftino odrzavanje.
a pun paket opreme nudi komfornu voznju najviseg nivoa.
e sad, veliki motori, benzin i euro uslovi bas i ne ide zajedno po sadasnjim cenama
sve u svemu, nice cars

marketing je cudo...prikazani zadnji pogon na Corveti uopste nije zastareo, cak stavise vrlo cesto se koristi takav tip osovine na mnogim FWD autima u milionskim serijama i dokazano (kroz decenije primene) omogucava jako dobar "roadholding" sto je vec receno.
kao najveca opste poznata mana je moguca neudobnost pri voznji jako losim putevima a to onda i nije bas jak argument pored svih ostalih nedaca u takvoj primeni.
americki auti mozda nisu lepi, sto je subjektivno i nemerljivo a ono sto imaju je dobra baza, inzerenjerski obradjena konstrukcija koja omogucava pouzdanu upotrebu auta vrlo dobrih perfomansi (prema zeljenom cilju primene auta) a uz to jednostavna i time jeftina za masonu proizvodnju.
i kasnije jeftino odrzavanje.
a pun paket opreme nudi komfornu voznju najviseg nivoa.
e sad, veliki motori, benzin i euro uslovi bas i ne ide zajedno po sadasnjim cenama

sve u svemu, nice cars

Comment